actualizare date
Într-o relație bună cu banca
Actualizarea datelor ne ajută să ne asigurăm că mesajele noastre ajung acolo unde le poți citi și, totodată, să respectăm cerințele legale privind corectitudinea informațiilor tale.
Actualizează-ți Datele
Prin BT Pay
Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor.
Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate. Dacă nu ai deja BT Pay instalat, descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play.

Actualizează-ți Datele
Aici pe site
În câteva minute ai toate datele actualizate, doar cu cartea de identitate.
Dacă ești nerezident ai nevoie de pașaport sau un act de identitate străin.

În orice unitate BT
Dacă ajungi la noi în unitate, colegii noștri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.
AJUTOR RAPID
Singurul motiv pentru care vrem să actualizăm datele tuturor clienților noștri este pentru a respecta cadrul legal și pentru siguranța tranzacțiilor și a întregului sistem financiar. Fiecare informație verificată și actualizată are o explicație bine întemeiată și ajută într-un fel sau altul clienții, banca sau Statul să securizeze funcționarea sistemului financiar.
Nu ne place deloc să îți spunem asta, însă trebuie să știi că dacă nu vom reuși să îți actualizăm datele, vom fi nevoiți să îți restricționăm accesul la tranzacții financiare prin cont, până la actualizarea datelor. Știm, nu este plăcut nici pentru noi și ne-ar părea rău să facem asta. 😥
Așa că ne bazăm pe tine. Gândește-te că este modul tău de a contribui la un sistem financiar sănătos.
Hai să facem asta împreună! 🤝
Actualizarea datelor este o cerință legală privind cunoașterea clienților, fiind un proces obligatoriu atât pentru noi cât și pentru tine.
Pentru a beneficia în continuare de serviciile bancare, este nevoie să accepți invitațiile noastre de a-ți actualiza datele online sau într-o agenție BT.
Îți poți actualiza datele simplu și rapid prin BT Pay sau pe site-ul nostru, aici. 🙂
În cazul persoanelor fizice, actualizarea datelor se poate efectua prin prezentarea unui act de identitate valid, precum și a informațiilor legate de:
➤⠀ocupație;
➤⠀adresa de e-mail;
➤⠀numărul de telefon;
➤⠀adresa de reședință;
➤⠀denumirea angajatorului sau natura activității proprii;
➤⠀sursa fondurilor tranzacționate prin conturile deschise;
➤⠀scopul și natura relației de afaceri cu Banca Transilvania;
➤⠀statutul de persoană expusă public sau chiar și beneficiarul real al tranzacțiilor derulate prin cont dacă acesta este diferit de titularul contului.
Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉
❶⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „Setări” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;
❷⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;
❸⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;
Ține minte ❗
Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)
Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

În orice unitate BT
Dacă ajungi într-o unitate, colegii noștri sunt acolo să te ajute cu actualizarea datelor companiei tale. Nu uita să îți faci o programare înainte - e mai rapid și te scutește de așteptare.
AJUTOR RAPID
Atunci când este necesară actualizarea datelor, te vom informa din timp. 😉
Vom avea grija să transmitem o notificare prin e-mail / SMS / scrisoare. Așa că, te rugăm să te asiguri că adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de corespondență pe care ni le-ai comunicat sunt actualizate și permit primirea mesajelor noastre.
De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din unitățile BT, când mai treci pe la noi. 🙂
Dacă vrei să îți actualizezi datele din propria initiațivă, ar trebui să știi că:
➤⠀dacă ești persoană fizică, trebuie să îți actualizezi datele când îți modifici date precum: actul de identitate, date de contact (număr de telefon, adresa de e-mail, adresa de rezidență), date despre angajatorul tău, cetățenia, țara de rezidență fiscală, scopul și natura relației de afaceri sau sursa fondurilor;
➤⠀dacă ești persoană juridică, trebuie să îți actualizezi datele când compania ta și-a modificat: denumirea, domeniul de activitate, asociații, adresa sediului social sau alte date cu privire la aceasta.
Procesul de actualizare a datelor este obligatoriu atât pentru noi cât și pentru tine (fie că ești persoană fizică sau juridică). Uite de ce: 🙂
➤⠀Pentru noi (băncile din România) este o obligație legală, pentru a ne cunoaște mai bine clienții;
➤⠀Pentru tine, client al Băncii Transilvania, pentru că acest proces asigură continuarea relației tale cu noi, transparența și siguranța.
Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute în Legea nr. 129 / 2019, în Regulamentul BNR nr. 2 / 2019 precum și în alte reglementări legale aplicabile.
În unitățile BT, actualizarea poate fi făcută și de împuternicit dacă acesta are mandat în acest sens și prezintă documentele aferente.