Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Termeni și condiții de utilizare a aplicației BT24 Mobile Banking

Mobile banking presupune efectuarea de operațiuni bancare prin intermediul internetului, ca urmare a alocării, de către BANCĂ, UTILIZATORULUI, pentru uzul său personal sau exclusiv pentru uzul persoanei pe care acesta o reprezintă, a unor drepturi (neexclusive, limitate și revocabile) de acces la serviciul/aplicația de Mobile Banking.

În vederea utilizării serviciului/aplicației de BT24 Mobile Banking: achiziția hardware-ului și software-ului necesare (smartphone cu sistem de operare funcțional care să includă și un browser de internet), a licențelor ce se impun, asigurarea conexiunii la INTERNET, cad în sarcina exclusivă a CLIENTULUI.

Depozitarul

Banca asigură funcționarea sistemului de tranzacții bancare prin serviciul de BT24 Mobile Banking pe cele mai populare browsere.

Aplicația de mobile a Băncii Transilvania se poate instala pe Android versiunea 6.0 și iOS versiunea 11.4.1. din magazinele dedicate (GooglePlay – pentru Android, respectiv AppStore – pentru iOS).

Datorită multitudinii de combinații posibile între sistemele de operare și browser-e de internet, precum și datorită comportamentului diferit al acestora în funcție de factori ce țîn de modul de diferențiere a acestora, Banca nu garantează compatibilitatea totală pentru fiecare browser de internet în versiunile curente sau viitoare. Banca va caută în mod permanent să dezvolte alternative pentru a face posibilă conectarea cu sisteme de operare și browser-e de internet curente și viitoare. Clientul va fi informat despre aceste actualizări prin oricare din canalele de comunicare pe care Banca le are la dispoziție.

BANCA nu are nici o răspundere în ceea ce privește eventualele erori ce pot apărea în utilizarea serviciului/aplicației de BT24 Mobile Banking și care se datorează unor defecțiuni, erori sau nerespectării prevederilor legale ce reglementează utilizarea serviciilor, în general și a serviciilor de telecomunicații, în special. Funcționalitatea acestei aplicații este descrisă în  Manualul de utilizare al aplicației disponibil pe site-ul BT

Serviciul de Mobile Banking

Accesul se realizează din site-ul băncii, varianta pentru mobil (m.btrl.ro). 

Accesul utilizatorului la aplicația serviciul de Mobile Banking se realizează în funcție de metodă de autentificare aleasă de client, dintre metodele puse la dispoziție de către bancă la momentul semnării contractului. În cazul autentificarii prin SMS OTP utilizatorul introduce în pagina de logare a aplicației ID-ul de logare atribuit de bancă și parola utilizată la accesarea aplicației BT24 Internet banking. 

Serviciul de mobile banking nu presupune instalarea vreunei aplicații. 

În situația autentificarii prin intermediul unui token, utilizatorul introduce în pagina de logare a aplicației ID-ul de logare atribuit de bancă și codul unic generat de token. Operațiunile de plată lei - transfer și plata lei - buget în lei se pot realiza numai către beneficiari anterior definiți de către client în aplicația de BT24 Internet Banking.

Aplicația Banca Transilvania Mobile

Accesul la Aplicația Banca Transilvania se realizează pe baza unei parole de acces generată după activarea aplicației. 

Activarea Aplicației Banca Transilvania se poate realiza numai din aplicația de BT24 Internet Banking, numai dacă aveți setat la bancă un număr de telefon pentru recepționarea de SMS și dacă aveți activat în prealabil serviciul de mobile banking. 

Utilizarea aplicației Banca Transilvania Mobile poate fi realizată numai după acceptarea de către client a permisiunilor: cameră foto (accesul la cameră fiind solicitat doar când se utilizează opțiunea de scanare a codurilor de bare ale facturilor), locație (verificată doar în secțiunea “Locații unități și ATM” pentru afișarea celor mai apropiate unități și ATM-uri Banca Transilvania), persoane de contact (lista acestora este deschisă doar în momentul în care se accesează Plățile Email / SMS pentru completarea automată a detaliilor beneficiarilor), stare și identitate telefon (IMEI-ul este necesar pentru activarea aplicației Banca Transilvania Mobile).

Banca Transilvania își asumă asigurarea funcționalității aplicației în conformitate cu condițiile de utilizare, fără a afecta confidențialitatea datelor și identitatea persoanei. Permisiunile adresate sunt cerințe obligatorii solicitate de către sistemele de operare, iar Banca nu își asumă răspunderea pentru utilizarea nepermisă, incompatibilă cu scopul menționat mai sus, abuzivă sau nelegală a datelor menționate, utilizatorul declarând expres că exonerează instituția de credit pentru orice astfel de răspundere prin descărcarea aplicației și exprimării acordului de acces la datele menționate mai sus. 

Semnarea și implicit transmiterea la banca a operațiunilor se realizează prin introducerea parolei confidențiale selectată în prealabil. 

Prin intermediul Aplicației de mobile Banca Transilvania se pot efectua o gamă largă de operațiuni bancare, tipologia acestora se poate vizualiza accesând site-ul BT.

Costuri

Costul opțiunii de mobile banking este de 4 lei pentru persoanele fizice, persoanele fizice autorizate, cabinetele medicale, cabinetele avocatiale, notarii publici, cabinetele expert contabil, asociații familiale /întreprinderi familiale, alți întreprinzători individuali sau de 5 lei pentru persoanele juridice și pentru asociațiile nonprofit, la care se adaugă comisioanele aferente operațiunilor efectuate.

Lista comisioanelor aferente transferurilor inițiate prin aplicația de BT24 Internet Banking și BT24 Mobile banking se regăsește pe site-ul BT.

Valoarea opțiunii de mobile banking se adaugă valorii abonamentului aferent aplicației de BT24 Internet Banking.

Confidențialitatea datelor de acces

Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru divulgarea datelor sale de identificare către alte persoane inclusiv ca urmare a unor tentative de tip “phising”, aceasta reprezentând un caz de neglijență gravă din partea utilizatorului. Utilizatorul trebuie să informeze BANCA de îndată ce constată că o persoană neautorizată a luat cunoștință de elementele sale de identificare (inclusiv în cazul în care datele de acces au fost dezvăluite unor terțe părți, ca urmare a unor tentative de “phishing”.

Utilizatorul este obligat să înștiințeze banca dacă dispozitivul mobil nu se mai află în posesia lui.

Blocare / dezactivare acces

Banca are dreptul să blocheze accesul Clientului la aplicația de BT24 Mobile Banking atunci când aceasta are suspiciuni întemeiate că elementele de identificare/acces în aplicație ale Clientului sunt utilizate de persoane neautorizate și /sau într-un mod fraudulos (inclusiv în situația în care există suspiciuni de fraudă prin intermediul atacurilor de tip “phishing”).

Clientul poate solicita dezactivarea opțiunii de mobile banking de la orice unitate Banca Transilvania, cu cel puțin 30 de zile anterior datei solicitate pentru restricționarea accesului sau direct din aplicația de BT24 Internet Banking din mesageria securizată. Clientul poate renunța la acest serviciu numai cu îndeplinirea prealabilă a obligației de achitare integral a debitelor inregistrarte față de bancă.

Recomandări pentru utilizarea în condiții de siguranță a serviciului respectiv aplicației de mobile se regăsesc pe site-ul Băncii Transilvania.