This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Termeni și condiții de utilizare a aplicației BT24 Mobile Banking

    Mobile banking presupune efectuarea de operațiuni bancare prin intermediul internetului, ca urmare a alocării, de către BANCĂ, UTILIZATORULUI, pentru uzul său personal sau exclusiv pentru uzul persoanei pe care acesta o reprezintă, a unor drepturi (neexclusive, limitate și revocabile) de acces la serviciul/aplicația de Mobile Banking.

    În vederea utilizării serviciului/aplicației de BT24 Mobile Banking: achiziția hardware-ului și software-ului necesare (smartphone cu sistem de operare funcțional care să includă și un browser de internet), a licențelor ce se impun, asigurarea conexiunii la INTERNET, cad în sarcina exclusivă a CLIENTULUI.

    Depozitarul

    Banca asigură funcționarea sistemului de tranzacții bancare prin serviciul de BT24 Mobile Banking pe cele mai populare browsere.

    Aplicația de mobile a Băncii Transilvania se poate instala pe Android versiunea 6.0 și iOS versiunea 11.4.1. din magazinele dedicate (GooglePlay – pentru Android, respectiv AppStore – pentru iOS).

    Datorită multitudinii de combinații posibile între sistemele de operare și browser-e de internet, precum și datorită comportamentului diferit al acestora în funcție de factori ce țîn de modul de diferențiere a acestora, Banca nu garantează compatibilitatea totală pentru fiecare browser de internet în versiunile curente sau viitoare. Banca va caută în mod permanent să dezvolte alternative pentru a face posibilă conectarea cu sisteme de operare și browser-e de internet curente și viitoare. Clientul va fi informat despre aceste actualizări prin oricare din canalele de comunicare pe care Banca le are la dispoziție.

    BANCA nu are nici o răspundere în ceea ce privește eventualele erori ce pot apărea în utilizarea serviciului/aplicației de BT24 Mobile Banking și care se datorează unor defecțiuni, erori sau nerespectării prevederilor legale ce reglementează utilizarea serviciilor, în general și a serviciilor de telecomunicații, în special. Funcționalitatea acestei aplicații este descrisă în  Manualul de utilizare al aplicației disponibil pe site-ul BT

    Serviciul de Mobile Banking

    Accesul se realizează din site-ul băncii, varianta pentru mobil (m.btrl.ro). 

    Accesul utilizatorului la aplicația serviciul de Mobile Banking se realizează în funcție de metodă de autentificare aleasă de client, dintre metodele puse la dispoziție de către bancă la momentul semnării contractului. În cazul autentificarii prin SMS OTP utilizatorul introduce în pagina de logare a aplicației ID-ul de logare atribuit de bancă și parola utilizată la accesarea aplicației BT24 Internet banking. 

    Serviciul de mobile banking nu presupune instalarea vreunei aplicații. 

    În situația autentificarii prin intermediul unui token, utilizatorul introduce în pagina de logare a aplicației ID-ul de logare atribuit de bancă și codul unic generat de token. Operațiunile de plată lei - transfer și plata lei - buget în lei se pot realiza numai către beneficiari anterior definiți de către client în aplicația de BT24 Internet Banking.

    Aplicația Banca Transilvania Mobile

    Accesul la Aplicația Banca Transilvania se realizează pe baza unei parole de acces generată după activarea aplicației. 

    Activarea Aplicației Banca Transilvania se poate realiza numai din aplicația de BT24 Internet Banking, numai dacă aveți setat la bancă un număr de telefon pentru recepționarea de SMS și dacă aveți activat în prealabil serviciul de mobile banking. 

    Utilizarea aplicației Banca Transilvania Mobile poate fi realizată numai după acceptarea de către client a permisiunilor: cameră foto (accesul la cameră fiind solicitat doar când se utilizează opțiunea de scanare a codurilor de bare ale facturilor), locație (verificată doar în secțiunea “Locații unități și ATM” pentru afișarea celor mai apropiate unități și ATM-uri Banca Transilvania), persoane de contact (lista acestora este deschisă doar în momentul în care se accesează Plățile Email / SMS pentru completarea automată a detaliilor beneficiarilor), stare și identitate telefon (IMEI-ul este necesar pentru activarea aplicației Banca Transilvania Mobile).

    Banca Transilvania își asumă asigurarea funcționalității aplicației în conformitate cu condițiile de utilizare, fără a afecta confidențialitatea datelor și identitatea persoanei. Permisiunile adresate sunt cerințe obligatorii solicitate de către sistemele de operare, iar Banca nu își asumă răspunderea pentru utilizarea nepermisă, incompatibilă cu scopul menționat mai sus, abuzivă sau nelegală a datelor menționate, utilizatorul declarând expres că exonerează instituția de credit pentru orice astfel de răspundere prin descărcarea aplicației și exprimării acordului de acces la datele menționate mai sus. 

    Semnarea și implicit transmiterea la banca a operațiunilor se realizează prin introducerea parolei confidențiale selectată în prealabil. 

    Prin intermediul Aplicației de mobile Banca Transilvania se pot efectua o gamă largă de operațiuni bancare, tipologia acestora se poate vizualiza accesând site-ul BT.

    Clientul are obligația ca, pentru a utiliza NEO BT, să aibă instalate pe echipamentele electronice pe care le utilizează, cele mai recente versiuni licențiate ale programelor de operare/sistemelor de operare și programelor antivirus, precum și ale programelor informatice de protecție a echipamentelor electronice (programe antivirus, antispy, firewall etc.). Utilizatorul are totodată obligația de a nu descărca pe echipamentele electronice folosite, programe din surse neidentificate/neoficiale sau programe/aplicații fără licență, purtând întreaga responsabilitate în acest sens.““Banca nu are nicio responsabilitate cu privire la orice echipament hardware/software utilizat de client/utilizator, întrucât aceste echipamentele sunt în afara controlului Băncii. 

    Banca nu este responsabilă pentru nefuncționarea corespunzătoare a lui NEO BT, datorată echipamentelor/programelor informatice etc. folosite de utilizator. 

    Totodată, utilizatorul declară și înțelege că în transmiterea informațiilor prin rețele informatice există riscul unor atacuri phishing, prin care terțe părți încearcă să obțina în mod ilegal informații privind datele de autentificare ale utilizatorului, să acceseze informaţiile utilizatorului și/sau să distrugă/ modifice conținutul ordinelor transmise online de către utilizator. Prin utilizarea NEO BT, Clientul își asumă riscurile atacurilor de tip phishing țintite asupra sa, precum și a utilizatorilor mandatați de către acesta să acceseze aplicația. 

    Banca nu va fi responsabilă pentru nefuncționarea/funcționarea necorespunzătoare a aplicației din motive care țin de funcționarea echipamentului electronic al utilizatorului prin care este accesat NEO BT.

    Costuri

    Costul opțiunii de mobile banking este de 4 lei pentru persoanele fizice, persoanele fizice autorizate, cabinetele medicale, cabinetele avocatiale, notarii publici, cabinetele expert contabil, asociații familiale /întreprinderi familiale, alți întreprinzători individuali sau de 5 lei pentru persoanele juridice și pentru asociațiile nonprofit, la care se adaugă comisioanele aferente operațiunilor efectuate.

    Lista comisioanelor aferente transferurilor inițiate prin aplicația de BT24 Internet Banking și BT24 Mobile banking se regăsește pe site-ul BT.

    Valoarea opțiunii de mobile banking se adaugă valorii abonamentului aferent aplicației de BT24 Internet Banking.

    Confidențialitatea datelor de acces

    Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru divulgarea datelor sale de identificare către alte persoane inclusiv ca urmare a unor tentative de tip “phising”, aceasta reprezentând un caz de neglijență gravă din partea utilizatorului. Utilizatorul trebuie să informeze BANCA de îndată ce constată că o persoană neautorizată a luat cunoștință de elementele sale de identificare (inclusiv în cazul în care datele de acces au fost dezvăluite unor terțe părți, ca urmare a unor tentative de “phishing”.

    Utilizatorul este obligat să înștiințeze banca dacă dispozitivul mobil nu se mai află în posesia lui.

    Blocare / dezactivare acces

    Banca are dreptul să blocheze accesul Clientului la aplicația de BT24 Mobile Banking atunci când aceasta are suspiciuni întemeiate că elementele de identificare/acces în aplicație ale Clientului sunt utilizate de persoane neautorizate și /sau într-un mod fraudulos (inclusiv în situația în care există suspiciuni de fraudă prin intermediul atacurilor de tip “phishing”).

    Clientul poate solicita dezactivarea opțiunii de mobile banking de la orice unitate Banca Transilvania, cu cel puțin 30 de zile anterior datei solicitate pentru restricționarea accesului sau direct din aplicația de BT24 Internet Banking din mesageria securizată. Clientul poate renunța la acest serviciu numai cu îndeplinirea prealabilă a obligației de achitare integral a debitelor inregistrarte față de bancă.

    Recomandări pentru utilizarea în condiții de siguranță a serviciului respectiv aplicației de mobile se regăsesc pe site-ul Băncii Transilvania.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT4
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.