This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Verifică tranzacțiile lunare

Verifică rapoartele lunare de tranzacții cu cardul, pe care le primești automat de la bancă, prin canalul solicitat (email, Mobile & Internet Banking sau prin poștă). 

Comunică băncii orice modificare privind datele de contact și dacă observi tranzacții pe care nu le cunoști. 

BT Pay & cardurile de business digitale

BT Pay este locul ideal pentru cardurile de business digitale (de debit, de credit, carduri BT sau non-BT, în lei sau euro), dar și pentru cele personale. Așa poți plăti contactless cu telefonul, poți verifică soldul cardurilor direct din aplicație, poți bloca temporar/definitiv un card și poți verifica în timp real toate tranzacțiile făcute cu cardul. Cu BT Pay poți chiar grupa pe categorii cheltuielile.

Când instalezi aplicația:

  • Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și folosește pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
  • Setează o masură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
  • Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.

Când înrolezi cardul:

  • Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
  • Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.

Când folosești aplicația:

  • Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
  • Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
  • Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.

BT24 Mobile Banking & NeoBT

  • După activarea uneia dintre aceste aplicații, ai acces prin PIN-ul ales/datele biometrice, în prealabil activate pe dispozitivul mobil (amprentă, Face ID).
  • Atunci când îți solicităm acces la anumite permisiuni, este doar pentru funcționarea corectă a aplicației.
  • După o perioadă de inactivitate are loc deconectarea automată, tot din motive de securitate.
  • Solicităm PIN/amprentă/Face ID atât pentru tranzacții (plăți, schimb valutar, încărcări cartele, achiziții fonduri, constituiri/lichidări depozite), cât și pentru deblocare/blocare card, modificări de limite, resetare pin card. În cazul NeoBT, inclusiv pentru ridicare de cash fără card la ATM.
  • Dacă folosești NeoBT, îți cerem un SMS pentru a confirma primele 5 plăți, ulterior semnării acestora realizându-se cu PIN-ul/datele biometrice activate în prealabil.
  • Poți șterge oricând aplicația de pe un device pe care nu îl mai folosești.
  • BT24 sau NeoBT nu poate fi instalat pe device-uri cu root sau jailbreak.

BT24 Mobile Banking & NeoBT

Când apelezi la BT Visual Help (0264 30 80 28) și te ghidăm spre zona de self-banking, pentru siguranța ta:

  • Este necesar să te identificăm ca și client BT/reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranța, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoana fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
  • Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
  • Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.

BT Visual Help te ajută cu informații și opțiuni de banking precum:

  • Verifici sold, IBAN și tranzacții;
  • Blochezi temporar sau definitiv cardurile;
  • Soliciti reemiterea unui card după blocarea definitivă;
  • Modifici limitele de tranzacționare cu cardul BT;
  • Contești o tranzacție efectuată cu cardul - poți gestiona singur și refuza la plată anumite tranzacții făcute cu cardul fizic sau digital la bancomat, POS sau online;
  • Generezi extrase de cont, care mai apoi vor fi trimise direct pe e-mailul tău în doar câteva minute;
  • Poți primi sau trimite fișiere în timpul convorbirii cu echipa de Call Center, ceea ce facilitează soluționarea mai rapidă a diverselor probleme apărute.

Ia legătura cu chatbot-ul Raul de la BT doar în locuri sigure

Dacă ai nevoie de info despre conturile tale la BT sau despre produsele și serviciile folosite, chatbot-ul Raul te ajută online, non-stop.

Recomandări:

  • Chatbot-ul este pe WhatsApp (0757 080 006), Facebook Messenger, Skype, dar și pe site-ul BT Mic, ai grijă să fie sursele oficiale ale băncii.
  • Păstrează confidențialitatea detaliilor de identificare atunci când iei legătura cu chatbot-ul.
  • Dacă o persoană neautorizată a intrat în posesia informațiilor de identificare a firmei (inclusiv ca urmare a unui phishing), anunță imediat banca.
  • Nu distribui informații, printscreen-uri etc. din/ale conversației cu chatbot-ul.

Actualizează în siguranță datele firmei

Dacă primești de la noi vreun e-mail prin care ți se solicită datele firmei, care pare de la BT, dar nu poți vedea/verifica dacă este sau nu de la unul dintre angajații băncii, s-ar putea să nu fim noi.

Însă, dacă apare vreo modificare în cazul companiei tale – denumire, domeniu de activitate, structura acționariatului, ai la îndemână o cale sigură, online, și anume site-ul băncii: Actualizarea datelor/Actualizez datele firmei.

  • Este o măsura de precauție privind siguranța tranzacțiilor prin BT.
  • Este o măsură de control și împreună respectăm prevederile legislative în vigoare (Legea nr. 129/2019 și Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 2/2019).

Verifică online dacă partenerii de business sunt de încredere

Să spunem că se apropie un parteneriat, dar nu îl cunoști prea bine pe asociat. Înainte de semnarea contractului comercial, te ajutăm să faci o verificare prin CIP Online. Practic, poți afla informații despre incidentele de plată din ultimii 7 ani ale titularilor de cont cu cecuri, cambii și bilete la ordin. Interogarea se realizează online direct în Centrala Incidentelor de Plăți (CIP).

Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
Sugestii de căutare
Powered by Azure OpenAI GPT4
AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.