This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Cont online direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Ce este SMS Alert?

    Cea mai simplă formă de a ști tot ce mișcă în conturile tale: primești sms de fiecare dată când faci plăți cu cardul sau când intră și ies bani din cont.

    Când primești mesajele?

    • Când faci plăți cu cardul la POS, în țară și în străinătate
    • Când faci plăți cu cardul online, în țară și în străinătate
    • Când ridici bani de la bancomat, în țară și în străînătate
    • Când plătești facturile la un bancomat BT
    • Când se efectuează tranzacții de autorizare vocală din call center (imprinter - VOICE/MOTO)
    • Când se face o blocare/deblocare de card cu ajutorul colegilor noștri din call center
    • Când primești banii în cont

    Ce conțin mesajele?

    Atunci când faci plăți:

    • Plata efectuată
    • Numele posesorului de card
    • Suma plătită
    • Beneficiarul către care care ai făcut plata
    • Data și ora plății
    • Suma pe care o mai în cont după ce ai făcut plata, fie prin bancomat, fie prin POS

    Atunci când intră bani în contul tău:

    • Suma și sursa
    • Contul în care au fost primiți banii

    Care sunt avantajele SMS Alert?

    • m Știi mereu câți bani îți intră în cont
    • mȘtii câți bani mai ai după fiecare plată făcută cu cardul
    • m Primești mereu SMS în momentul tranzacției, indiferent de oră
    • m Știi sigur că s-a făcut tranzacția
    • m Poți urmări tranzacțiile făcute cu toate cardurile tale BT, iar SMS-ul îl poți primi pe același număr de telefon
    • m Ai control asupra tranzacțiilor tale

    Cât costă SMS Alert?

    • Abonament pentru cardurile în lei: 5 lei lunar/card
    • Abonament pentru cardurile în euro: 1 euro lunar/card

    Cum activez SMS Alert?

    Ai 3 variante prin care îți poți activa serviciul de SMS Alert.

    1

    Sună în Cell Center.

    După verificare identității, unul dintre colegii noștri te va ajuta sa-l activezi.

    2

    Vino într-o unitate BT.

    Fă-ne o vizită, iar unul dintre colegii noștri te va ajuta sa-l activezi.

    3

    Online prin Neo BT

    Carduri -> Detalii -> Activez SMS Alert