Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

104
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
12
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
95
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

 

Ai primit un e-mail
care nu îți era adresat?

Lasă-ne mai jos câteva detalii, ca să putem identifica și remedia situația

b
Atentie! Dacă e-mailul pe care l-ai primit este pentru tine, dar vrei să sesizezi banca cu privire la alte aspecte, te rugăm să folosești formularul de contact de pe site, nu completa formularul de mai jos.

De ce consideri că mesajul de la BT nu era pentru tine? Alege situația în care te afli.

Dacă vrei să primești un răspuns de la noi după soluționarea problemei, bifează căsuța de mai jos:

Prin trimiterea acestei sesizării îți exerciți dreptul de opoziție cu privire la prelucrarea de către BT a adresei de e-mail pe care ai primit mesajul eronat și devii un petiționar BT. Poți afla mai multe detalii despre cum îți prelucrăm datele personale în această calitate accesând secțiunea C pct. 10 din Politica de confidentialitate BT.

Pentru a putea identifica mesajul pe care îl reclami și a efectua corecțiile necesare, te rugăm să completezi formularul cu date cât mai exacte. Între momentul trimiterii acestui formular și efectuarea corecției, se poate să mai primești mesaje pe adresa de e-mail, dar situația se va remedia curând.