Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

     

    Ai primit un e-mail
    care nu îți era adresat?

    Intrebarea 1 din 3

    Iată cei 3 pași de parcurs ca să ne sesizezi că ai primit de la BT un mesaj care nu era pentru tine:

    • introduci adresa de mail pe care ai primit mesajul care nu era pentru tine
    • îti trimitem pe e-mailul introdus un cod pe care va trebui să îl completezi, ca să validăm că adresa îți aparține
    • după validarea adresei de e-mail, ne dai câteva detalii, ca să putem identifica și remedia situația
    Atentie! Dacă e-mailul primit de la BT e pentru tine, dar vrei să sesizezi banca despre alte aspecte, te rugăm să folosești formularul de contact de pe site, nu completa formularul de mai jos.