This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

 

Ai primit un SMS
care nu îți era adresat?

Pasul 1 din 3

Ca să trimiți o sesizare legată de un SMS care nu îți era adresat, ai de parcurs doar 3 pași:

  • introduci numărul de telefon pe care ai primit mesajul care nu era pentru tine
  • îti trimitem pe numărul introdus un cod pe care va trebui să îl completezi, ca să validăm că acesta îți aparține
  • după validarea numărului de telefon, ne mai dai câteva detalii, ca să putem identifica și remedia situația
Atentie! Dacă SMS-ul primit de la BT e pentru tine, dar vrei să sesizezi banca despre alte aspecte, te rugăm să folosești formularul de contact de pe site, nu completa formularul de mai jos.