This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru identificarea în scopul furnizării de informații bancare prin Ino


Banca Transilvania S.A. ("Banca", "BT") are obligația legală de a verifica identitatea clienților atunci când aceștia solicită informații personalizate despre produsele/ serviciile contractate de la bancă („informații bancare”), pentru a se asigura că acestea sunt furnizate doar persoanelor autorizate. Cu cât informațiile bancare solicitate sunt mai sensibile, cu atât va trebui să aplicăm un nivel de identificare mai ridicat.

Atunci când clienții nu pot ajunge într-o unitate BT sau consideră că timpul de așteptare în call center este prea îndelungat, pentru noi este esențial să acomodăm cât mai rapid cererile lor, asigurând totodată confidențialitatea informațiilor bancare. De aceea, îți oferim și posibilitatea de a obține unele informații bancare prin chatbot-ul Ino (în continuare “Ino”). În acest caz, te vom identifica la distanță, prin mijloace electronice și, dacă informațiile solicitate/ oferite sunt de o sensibilitate mai ridicată, inclusiv prin mijloace video.

Pentru parcugerea acestui proces de identificare îți prelucrăm date personale, astfel:

Identificare de bază (pentru informații bancare mai puțin sensibile, inclusiv pentru intrare în comunicare de tip chat online cu un angajat BT)

1. introduci codul numeric personal (CNP) și numărul de telefon declarat la bancă. Către acest număr îți trimitem un SMS cu un cod unic (SMS-OTP), pe care va trebui să îl înscrii în Ino. În acest fel îți verificăm identitatea și calitatea ta de client BT.

Dacă treci de acest pas, în funcție de informațiile pe care le soliciți, angajatul BT cu care vei comunica în cadrul Ino îți va putea adresa întrebări de identificare suplimentară.

Identificare suplimentară (pentru informații bancare de o sensibilitate mai ridicată)

Dacă informațiile bancare solicitate/ furnizate prin Ino sunt de o sensibilitate mai ridicată, îți vom aplica un nivel mai ridicat de identificare. De aceea, pe lângă identificarea de bază, va trebui să parcurgi și următorii pași suplimentari:

2. încarci o poză a cărții tale de identitate (“CI”) - îți preluăm datele din CI prin recunoaștere optică a caracterelor (proces care permite extragerea automată a literelor și cifrelor din CI încărcat) și le comparăm cu cele aflate deja în evidențele băncii, pentru a ne asigura că ele coincid.

3. te miști în fața camerei (necesită acces la camera foto) – înregistrăm imaginea ta în mișcare și o folosim pentru a ne asigura că ești o persoană reală.

4. pentru a confirma identificarea ta unică, dorim să aplicăm asupra imaginii (feței) tale o tehnologie care folosește așa numitele date biometrice (comparând caracteristicile feței tale din două fotografii).

Nu vom utiliza datele biometrice fără consimțământul tău explicit. Înainte de a hotărî liber dacă dorești să ți-l exprimi, iată cum ar urma să le utilizăm:

  • soluția informatică pe care o folosim identifică fața ta din CI încărcat și din video-ul pe care îl înregistrăm când te miști în fața camerei, o selectează și o compară cu fața din copia CI care este deja înregistrat în evidențele BT
  • comparația se realizează biometric, pe baza unor criterii precum: culoarea, mărimea și înclinarea ochilor, poziția și distanța dintre elementele principale ale feței cum ar fi ochii, sprâncenele, buzele și nasul
  • în urma comparației biometrice, soluția informatică emite un scor de încredere, indicând probabilitatea ca fața din cele două imagini să aparțină aceleiași persoane.

În cazul în care vom dori să folosim date biometrice pentru identificarea ta în Ino, îți vom solicita consimțământul explicit înainte de a-ți utiliza asemenea date. Pentru a-ți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor biometrice (recunoașterea facială), va trebui să selecteazi în Ino butonul “consimt explicit să îmi fie prelucrate datele biometrice” iar dacă refuzi să îți fie prelucrate datele biometrice, vei selecta butonul “nu doresc să îmi fie utilizate datele biometrice”.

În schimb, dacă nu folosim date biometrice pentru identificarea ta în Ino, nu este necesar să îți solicităm acordul/ consimțământul, ci doar să te informăm că realizăm prelucrarea datelor tale așa cum ne obligă legea. Pentru a ne confirma că ai citit această informare, îți vom afișa butonul “am luat la cunoștință”.

Dacă refuzi să îți fie prelucrate orice date personale pentru identificare în Ino, nu poți obține prin chat informații bancare despre conturile/ produsele tale BT. Poți folosi, în schimb, secțiunile de întrebări/ răspunsuri cu caracter general (FAQ) despre produsele și serviciile BT, pentru care nu trebuie să te identificăm. În situația în care va fi necesar să folosim date biometrice pentru identificarea ta și nu îți vei exprima acordul explicit pentru folosirea lor, vei putea intra în apel telefonic cu un agent call center BT, unde ți se va verifica identitatea fără utilizarea unor date biometrice.

Vom lua decizia de a-ți oferi sau nu informațiile bancare în chatul Ino prelucrând prin mijloace exclusiv automate datele tale personale menționate mai sus. Luarea deciziei în acest fel este necesară pentru a putea verifica rapid identitatea ta, în vederea furnizării informațiilor bancare în Ino. Cu privire la această decizie automată, îți este garantat dreptul de a-ți exprima punctul de vedere și de a o contesta, precum și dreptul de a solicita intervenția umană - adică dreptul să soliciți ca verificarea identității tale să fie realizată de către un angajat al băncii. Pentru aceasta, poți fie să intri în apel cu un agent call center, fie să te prezinți într-o unitate BT.

Această notă de informare se completează cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, pe care îți recomandăm să o consulți. Ea este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, pe care o regăsești pe site-ul băncii www.bancatransilvania.ro. În cadrul notei de informare generale găsești inclusiv definiția Clientului BT, precum și detalii despre destinatarii datelor Clienților BT, despre drepturile de care beneficiezi în legătură cu prelucrarea datelor tale, despre modalitățile în care poți să ți le exerciți sau despre cum poți contacta responsabilul cu protecția datelor desemnat de BT (DPO BT).