This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
  • Înapoi
  • | Prima pagină
  • Nota informare prelucrare date personale in vederea actualizarii datelor chatbot ino

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul actualizării online a unor informații pentru cunoașterea clientelei (chatbot Ino



Banca Transilvania S.A. ("Banca", "BT"), în calitatea sa de instituție de credit, are obligația legală de a aplica măsuri de cunoaștere a clientelei, în scopul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, pentru îndeplinirea unei sarcini care serveşte unui interes public. Când devii client persoană fizică titular de cont la BT sau reprezentant al unui asemenea client (reprezentant legal, convențional, împuternicit pe conturi, delegat) colectăm de la/ despre tine informații în acest scop, cum ar fi, după caz: numele, prenumele, pseudonimul, data și locul nașterii, codul numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, cetățenia, domiciliul, reședința, adresa la care locuiești și regimul juridic al acesteia, numărul de telefon, fax, adresa de poștă electronică (e-mail), ocupaţia, numele angajatorului ori natura activităţii proprii, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu banca, sursa fondurilor ce urmează să fie utilizate în derularea relaţiei de afaceri, încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deţinerea calităţii de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public (PEP), precum și detaliile și copia actului de identitate.

Trebuie să ne asigurăm că, atâta vreme cât ai o asemenea calitate, aceste informații sunt actualizate în evidențele noastre. De aceea, ori de câte ori se modifică una dintre aceste informații, este nevoie să le modifici și la bancă. Din când în când, chiar dacă datele nu au suferit modificări, te vom ruga să le reconfirmi, așa încât să fim siguri că nu s-au modificat.

Poți să îți actualizezi tot setul de date care ne este necesar despre tine pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei în orice unitate BT. Pentru actualizarea unei părți din aceste date, îți oferim soluții online, cum este cea din acest chatbot Ino.

Ca să ne asigurăm că actualizăm/ reconfirmăm doar datele tale și pentru a preveni eventualele tentative de fraudă, este nevoie să îți verificăm identitatea. După cum știi, în unitățile băncii, îți verificăm identitatea pe baza actului de identitate în original. În mediul online vom face lucrurile puțin diferit. Iată cum vom proceda:

  • vom verifica identitatea și calitatea ta de client BT pe baza codului numeric personal (CNP) și a numărului de telefon pe care l-ai declarat în evidențele băncii. Către acest număr de telefon ți se va transmite via SMS un cod unic (SMS-OTP), pe care va fi necesar să îl înscrii în câmpul dedicat al chatbot-ului. Dacă nu mai utilizezi numărul de telefon declarat la bancă, va trebui mai întâi să îl actualizezi într-o unitate BT sau apelând serviciul call center
  • apoi va trebui să încarci in Ino și o poză a actului tău de identitate. Ar urma să aplicăm asupra imaginii tale din această poză o tehnologie nouă, care folosește așa numite date biometrice. Nu vom putea utiliza însă aceste date fără consimțământul tău explicit. Înainte de a hotărî liber dacaă dorești să ți-l exprimi, iată ce presupune utilizarea datelor tale biometrice: soluția informatică pe care o folosim va identifica în poza actului de identitate încărcată de tine secțiunea care cuprinde fața ta, o va selecta și o va compara apoi cu fața din copia actului tău de identitate care este deja înregistrat în evidențele BT. Comparația se realizează biometric, pe baza unor criterii precum: culoarea, mărimea și înclinarea ochilor, poziția și distanța dintre elementele principale ale feței cum ar fi ochii, sprâncenele, buzele și nasul. În urma comparației, soluția informatică va emite un scor de încredere, indicând probabilitatea ca fața din cele două imagini să aparțină aceleiași persoane.

Dacă nu dorești să îți fie prelucrate datele biometrice (identificare facială), poți să îți actualizezi datele în orice unitate BT, unde identitatea îți va fi verificată fără utilizarea unor asemenea date.

De asemenea, în cazul în care instrumentul de identificare facială emite un scor de încredere nesatisfăcător, vei putea să reiei procesul de actualizare într-o unitate BT.

Dacă în urma parcurgerii pașilor de mai sus ne convingi că ești tu, vei putea să îți actualizezi online o parte din datele pentru cunoașterea clientelei. În cazul în care nu ai trecut însă acest mic test nu e nicio problemă, poți să îți actualizezi datele în intregime în orice unitate BT.

Ca să te ajutăm în procesul de actualizare, o parte dintre datele tale din actul de identitate vor fi preluate automat (prin procesul de recunoaștere optică a caracterelor) atunci când încarci poza acestuia, în timp ce restul datelor le vei selecta dintr-o listă de valori sau le vei insera chiar tu. Te rugăm să verifici dacă datele sunt corecte și să le modifici corespunzător, dacă e cazul. Dacă finalizezi actualizarea, deși constați că datele s-au preluat/ le-ai completat eronat, riști să te faci vinovat de fals în declarații și sigur că nu vrei asta. Dacă nu reușești să modifici erorile, renunță la fluxul online și vino în unitate.

Te rugăm să ai în vedere că, atunci când îți actualizezi datele prin Ino, adresa de domiciliu din actul de identitate pe care îl încarci va fi preluată/actualizată și ca adresă de corespondență în relație cu banca. Dacă dorești să declari la BT o adresă de corespondență diferită de cea a domiciliului, va trebui să procedezi separat la actualizarea acesteia într-o unitate BT.

Adresa de domiciliu va fi preluată și ca adresă de reședință dacă ne-ai confirmat în Ino că nu ai pe verso-ul actului de identitate o viză de flotant/reședință valabilă. Dacă ai o viză de flotant valabilă, adresa de reședință e diferită de cea de domiciu. În acest caz, trebuie să o actualizezi într-o unitate BT.

Această notă de informare se completează cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, pe care îți recomandăm să o consulți. Ea este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT. Le găsești pe ambele pe site-ul băncii www.bancatransilvania.ro, inclusiv în secțiunea Privacy Hub, sau, la cerere, în orice unitate BT. În cadrul notei de informare generale vei regăsi inclusiv definiția Clientului BT, precum detalii despre destinatarii datelor Clienților BT, despre drepturile de care beneficiezi în legătură cu prelucrarea datelor tale, despre modalitățile în care poți să ți le exerciți sau despre cum poți contacta responsabilul cu protecția datelor desemnat de BT (DPO BT).