This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Ghid de protecție a datelor în Social Media

Paginile noastre oficiale de pe rețelele de socializare au fost create pentru a ține legătura cu comunitatea noastră și pentru a furniza informații relevante despre produsele și serviciile Băncii Transilvania. Avem conturi oficiale pe LinkedIn, Instagram, Facebook, TikTok, Twitter și YouTube.

Când interacționezi cu paginile noastre de pe rețelele sociale te rugăm să respecți următoarele reguli:


1

Fii respectuos și relevant

Pentru că ne dorim să purtăm un dialog constructiv, te rugăm să folosești un limbaj politicos atunci când ne scrii pe oricare dintre paginile noastre de Social Media. Vrem ca paginile noastre de socializare să fie un spațiu pozitiv și primitor. De aceea, vom elimina orice postare sau comentariu care este abuziv, conține obscenități, insulte, amenințări, incită la ură, violență sau discriminare de orice fel, sau care include date personale care nu sunt publice (cum ar fi adrese de e-mail, numere de telefon, adrese poștale, coduri numerice personale, numere de cont, PAN card, parole sau orice alte date care permit identificarea persoanei).

Conținutul postat pe orice cont oficial Banca Transilvania din Social Media este proprietatea exclusivă a Băncii Transilvania, a afiliaților săi și/ sau a furnizorilor de conținut. Drepturile de autor, mărcile comerciale și alte legi aplicabile protejează conținutul publicat. Utilizarea acestui conținut fără autorizația scrisă din partea Băncii Transilvania este interzisă.

Ocazional, putem partaja conținut de pe site-uri terțe pe care îl considerăm relevant pentru comunitatea noastră. Cu toate acestea, te rugăm să ai în vedere că acesta nu constituie în niciun fel o aprobare oficială a site-ului sau a companiei respective din partea BT.

2

Protejează-ți confidențialitatea

Paginile noastre oficiale de pe rețele sociale sunt publice, ceea ce înseamnă că oricine îți poate vedea postarea sau comentariul. Pentru confidențialitatea și Securitatea datelor tale, te rugăm să nu dezvălui informații despre conturile tale bancare în nicio postare sau comentariu pe niciuna dintre paginile noastre de socializare. Nu îți vom cere niciodată să ne furnizezi informații despre conturi, cum ar fi numărul de cont, parola sau codul PIN, pe niciun canal de socializare.

Orice conținut pe care îl postezi pe oricare dintre paginile oficiale ale Băncii Transilvania de pe rețele sociale (inclusiv imagini, informații sau opinii), precum și informațiile pe care le pui la dispoziție pe aceste site-uri (de exemplu, profilul tău) se supun termenilor de utilizare ai site-ului și politicii proprii de confidențialitate, pe care îți recomandăm să le citești cu atenție.

3

Ia legătura cu noi

Pentru întrebări despre conturile, produsele și serviciile pe care le deții la BT, te încurajăm să ne contactezi printr-una din modalitățile prezentate aici.

4

Încălcări ale regulilor

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice postare sau comentariu care, în opinia noastră, încalcă Regulile comunității, orice alți Termeni și condiții sau orice alte reguli sau legi aplicabile. Încălcarea constantă a Regulilor comunității poate duce la blocarea utilizatorului pe platforma respectivă fără notificare prealabilă în scris. Ne rezervăm dreptul de a coopera și de a ne conforma oricăror solicitări din partea autorităților competente de a furniza informații despre orice postare de pe paginile noastre de pe rețelele de socializare.

Pentru întrebări despre paginile noastre de pe rețelele de socializare, ne puteți contacta la facebook@bancatransilvania.ro.