This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Private Banking

Adevăratul banking nu e despre bani.
E despre oameni.

Ce înseamnă Private Banking?

Firește că este vorba și despre Premium Banking, despre servicii de top și produse aparte. Private Banking este, în primul rând, despre oameni, despre respectul pe care vi-l oferim, despre interesul pe care vi-l acordăm și despre atenția cu care vă înconjurăm.

Odată ce beneficiați de serviciile Private Banking, aveți la dispoziție o echipă care va face tot posibilul să vă ajute cu cele mai bune soluții, în funcție de nevoile dumneavoastră.

Condiții Private Banking

Condițiile generice pentru a face parte din segmentul Private Banking sunt:

  • să dețineți resurse semnificative în conturile deschise la noi, cu potențial de investiție în Grupul Financiar Banca Transilvania: BT Capital Partners, BT Asset Management etc.
  • să dețineți carduri premium sau alte produse exclusiviste din oferta noastră

Avantaje Private Banking

Odată ajunși în zona de Premium Banking, veți putea beneficia de:

m

Bancher personal

m

Produse și servicii dedicate

m

Disponibilitate 24/7 prin intermediul unui call - center VIP

m

Informații personalizate pentru investiții

m

Locații special amenajate, destinate exclusiv clienților Private Banking
București și Cluj

m

Operațiuni la distanță

m

Depozite negociate

m

Fonduri de investiții administrate de BT Asset Management

m

Aveți o zi destul de plină, nu mai aveți nevoie și de un drum la bancă, nu-i așa? Ce-ar fi să vă rezolvați, împreună cu bancherul dumneavoastră dedicat, majoritatea operațiunilor prezentate mai sus, la telefon sau prin e-mail? Suntem aici ca să vă ajutăm.

m

Titluri de stat

m

Acces la piețe internaționale prin intermediul unui broker BT Capital Partners dedicat exclusiv clienților Private Banking sau online 24/7

m

Care vin insotite de pachete cu servicii speciale si sunt destinate doar clientilor Private Banking.

Produse și servicii personalizate

Produsele pe care le puteți accesa odată ce ați intrat în lumea Premium Banking sunt detaliate de către bancherul personal, cu maximă confidențialiate, astfel încât dumneavoastră să faceți alegerea potrivită. Așadar, oferta Private Banking poate conține:

Card exclusivist

Cu Visa Infinite vă bucurați de:

  • m Acces în saloanele business lounge internațional, gratuit prin intermediul Dragon Pass, pentru dumneavoastră și un invitat
  • m Acces în saloanele business lounge din aeroporturile A. Iancu Cluj-Napoca* și H. Coandă București, gratuit pentru dumneavoastră și un invitat
  • m Asigurare de călătorie în străinătate pentru dumneavoastră și membrii familiei
  • m Visa Concierge
  • m VIP infinite Experiences – 2 transferuri gratuite/an către sau de la aeroport și 2 servicii Protocol gratuite/an în aeroportul H. Coandă București
  • m Serviciul Air Refund
  • m Beneficii prin programul Visa Premium: www.visa.ro/premium/

*Datorită lucrărilor de modernizare, saloanele business lounge din aeroportul Cluj-Napoca sunt închise până în februarie 2024.

Contact

Vă invităm să explorați zona de Private Banking și să ne
contactați la adresa de e-mail: DiviziaPrivateBanking@btrl.ro.

Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
Sugestii de căutare
Powered by Azure OpenAI GPT4
AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.