Nu-ți mai găsești cardul/ți-ai pierdut cardul?
Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități:
- BT Pay/Selectare card/Setări/Blocare card;
- BT Visual Help (0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Blocare card și solicitare reemitere card);
- BT24 Mobile Banking/Carduri/Schimbă starea cardului;
- BT24 Internet Banking/Carduri/Vizualizare card/Modificare stare card.;
- NeoBT/Produse/Cardurile mele/alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card;
- Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii nostri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.
Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.
Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al băncii.
Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:
- înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
- sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
- sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.