This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Kit de prim ajutor

    1

    Nu-ți mai găsești cardul/ți-ai pierdut cardul? 


    Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități:

    • BT Pay/Selectare card/Setări/Blocare card;
    • BT Visual Help (0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Blocare card și solicitare reemitere card);
    • BT24 Mobile Banking/Carduri/Schimbă starea cardului;
    • BT24 Internet Banking/Carduri/Vizualizare card/Modificare stare card.;
    • NeoBT/Produse/Cardurile mele/alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card;
    • Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii nostri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.

    Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


    Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al băncii.


    Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

    • înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
    • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
    • sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.
    2

    Ți-ai pierdut cardul și l-ai blocat deja?


    Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


    Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al bancii.


    Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

    • înregistrează refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
    • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
    • sau te ajută colegii nostri, în oricare unitate BT.
    3

    Ți-ai pierdut / ți-a fost furat token-ul pentru Internet Banking sau telefonul pe care aveai instalată aplicația Mobile Banking? Datele de logare ți-au fost compromise?


    Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.


    Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT.


     Verifică tranzacțiile împreună cu colegii nostri de la Call Center sau din unitatea BT.


    Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută:

    • colegii nostri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
    • consilierii noștri din orice unitate BT.
    4

    Ți se pare ca banii din cont s-au terminat prea repede?

    E bine să îți verifici tranzacțiile, uite alternativele:


    Selectezi din aplicație cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzacțiilor efectuate cu acel card;


    Sună la: 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Conturi și Tranzacții și apoi alegi contul pentru care vrei să vezi tranzacțiile din ultimele 3 zile, inclusiv sumele blocate pe cont (din tranzacții care încă nu s-au decontat);


    Faci următorii pași – Produse/Conturile mele sau Cardurile mele/Tranzacții;


    Mergi la cardul care te interesează și poți vedea detaliile tranzactiilor efectuate cu acel card prin Apple Pay


    Accesezi meniul Conturile mele/Căutare tranzacții;


    Afli prin SMS detalii despre fiecare tranzacție făcută cu cardul, câți bani mai ai în cont după o plată cu cardul, dar și când îți intră bani în cont;


    Ino, Livia și Raul.

    5

    Ai primit un e-mail sau un SMS suspect în care ți se solicită date personale, număr de card sau date de logare în Internet Banking BT24/Neo BT, însă nu le-ai introdus?


    Anunță-ne de urgență despre acest mesaj (la Call Center 0264 308 028 sau în orice unitate BT). Este posibil să îți solicităm să ni-l trimiți.


    Șterge mesajul/SMS-ul respectiv. BT nu îți va solicita niciodată astfel de date prin e-mail/SMS și acestea sunt posibile tentative de fraudă/phishing.

    6

    Ai accesat un e-mail de phishing sau un link suspect/ malițios și ți-ai introdus datele cardului?

    Ți-a cerut cineva datele cardului pe WhatsApp/ pe OLX/ pe diferite rețele de socializare?


    Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități:

    • BT Pay/Selectare card/Setări/Blocare card;
    • BT Visual Help (0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Blocare card și solicitare reemitere card);
    • BT24 Mobile Banking/Carduri/Schimbă starea cardului;
    • BT24 Internet Banking/Carduri/Vizualizare card/Modificare stare card.;
    • NeoBT/Produse/Cardurile mele/alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card;
    • Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii noștri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.

    Solicită un nou card prin Call Center, direct în BT Visual Help (0264 308 000), când îți faci blocarea sau din orice unitate BT.


    Verifică tranzacțiile făcute cu cardul tău. O poți face prin oricare dintre următoarele canale: Call Center, BT Visual Help, BT Pay, BT24 Internet și Mobile Banking, NeoBT sau în oricare sediu al băncii.


    Ai tranzacții pe care nu le-ai făcut tu? Acestea pot fi contestate, iar noi încercăm recuperarea sumelor, astfel:

    • înregistreaza refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții);
    • sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro;
    • sau te ajută colegii noștri, în oricare unitate BT.
    7

    Ai accesat un e-mail de Phishing sau un link malițios și ți-ai introdus datele de logare în Internet Banking?


    Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.


    Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT.


    Verifică tranzacțiile împreună cu colegii noștri de la Call Center sau din unitatea BT.


    Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută:

    • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
    • consilierii noștri din orice unitate BT.

    Apelază, de asemenea, la suport IT specializat pentru verificarea și devirusarea stației/dispozitivului.

    8

    Ți-ai pierdut telefonul pe care aveai instalată aplicația BT Pay, Apple Pay, Google Pay sau Garmin Pay?


    Blochează urgent cardul: sună-ne la 0264 308 028, colegii noștri de la Call Center sunt pe fază 24/7 sau hai în oricare unitate BT.


    Verifică tranzacțiile efectuate cu cardul tău, prin oricare din următoarele canale: Call Center, Internet și Mobile Banking BT24/ Neo (dacă mai ai acces) sau în oricare sediu al bancii.


    Ai tranzactii pe care nu le recunosti? Atunci aceste tranzactii trebuie anuntate, iar noi incercam recuperarea sumelor. Te ajută:

    • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
    • consilierii noștri din orice unitate BT.
    9

    Ai primit un SMS de la BT cu un cod de verificare pe care nu l-ai solicitat tu?

    Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi incercam recuperarea sumelor. Te ajută:

    • colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești);
    • consilierii noștri din orice unitate BT.
    10

    Ai găsit bani la bancomat, ce trebuie să faci?

    Dacă, de exemplu, ai găsit o sumă în fanta de bani a bancomatului nostru, nu considera că este ziua ta norocoasă. Intră cu banii la colegii noștri din (oricare) agenție, care știu ce au de făcut mai departe. Dacă agenția noastră este închisă, cel mai bine este să anunți poliția.

    Cum se poate întâmpla să rămână sume în fanta de bani? Din neatenție. Posibil ca înaintea ta un client să plece de la bancomat fără să finalizeze retragerea/depunerea de bani.

    11

    Ai găsit un card al altei persoane?

    Te rugăm să ne anunți de urgență (0264 308 028, Call Center) sau intră la oricare dintre sediile noastre pentru a-l prelua colegii noștri.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.