This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Siguranța la ATM

    Avem 1.800 de ATM-uri,

    din care peste 550 sunt multifunctionale, foarte de ajutor pentru self-banking – de la depuneri de numerar in lei si valuta, la schimb valutar si retrageri de numerar contactless sau pe baza de cod.

    Insa fii cu ochii in patru deoarece cardurile fizice pot fi clonate chiar la bancomat. Din pacate, prin instalarea unor dispozitive electronice de catre persoane rau intentionate pot fi copiate informatiile stocate pe banda magnetica a cardului. Odata furate informatiile, pot fi folosite pentru inscriptionarea unor carduri, pe care raufacatorii le pot folosi pentru a retrage sume de bani de la bancomat sau pentru cumparaturi.

    Recomandarile noastre:

    • Asigura-te ca tastatura si fanta in care introduci cardul sunt fixe (nu detasabile);
    • Nu lasa PIN-ul si cardurile la vedere;
    • Ai grija ca persoanele din preajma sa nu vada PIN-ul tastat si suma retrasa;
    • Nu accepta ajutorul persoanelor care se ofera din senin sa te ajute atunci cand esti la ATM;
    • Daca, intamplator, gasesti bani la bancomat, anunta-ne imediat.

    Solutii BT pentru siguranta la bancomat:

    • Peste 80% dintre bancomatele noastre sunt contactless, asa incat:
    • Poti retrage bani chiar si daca nu ai la tine cardul fizic. Practic, din BT Pay sau NeoBT alegi cardul de pe care doresti sa scoti bani si generezi un cod unic pe care il introduci la ATM.
    • Daca depui bani la BT Express Plus, verifica intotdeauna sa nu depasesti limita zilnica de depunere; verifica intotdeauna chitanta pentru confirmarea tranzactiei sa te asiguri ca banii au ajuns in contul dorit;
    • Nu pleca de langa bancomat pana nu s-a finalizat retragerea: adica ai primit banii si chitanta (daca ai solicitat-o), iar pe ecran a aparut mesajul de intampinare a clientului urmator. Uneori dureaza mai mult eliberarea banilor, insa te rugam sa astepti. Altfel, exista posibilitatea ca banii sa fie dispensati dupa plecarea ta si o alta persoana sa si-i insuseasca.
    • O parte din bancomate se afla in spatii inchise – fie in agentiile noastre, fie in centre comerciale sau alte institutii, prin urmare este posibil sa ai acces la ele doar in timpul intervalului de lucru al spatiilor in care sunt instalate.
    • PIN-ul introdus gresit de trei ori consecutiv blocheaza cardul in ATM. Nu e placut, dar este pentru siguranta ta. Ideea este ca, in cazul in care cineva iti gaseste cardul si incearca sa nimereasca PIN-ul, va ramane fara card la a treia incercare gresita de a avea acces la banii tai.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.