Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Ti-a expirat cardul sau urmeaza sa iti expire in luna in curs?

    Vezi ce optiuni ai pentru a-l primi.

    Pasi solicitare card digital

    Cardul tau nou emis va fi pregatit in forma lui digitala in aplicatia BT Pay, incepand cu 15 aprilie. Ce trebuie sa faci?

    1

    Intri in aplicatia BT Pay.

    Daca nu ai aplicatia BT Pay, o poti downloada acum gratuit.

    2

    Urmezi pasii de adaugare card.

    Apesi butonul 'Adauga card', iar un SMS de confirmare va fi trimis automat pe numarul tau de telefon.

    3

    Introduci in aplicatie codul trimis.

    Si gata, ai noul card. Daca vrei sa-l folosesti la plati pe internet, acceseaza butonul detalii card si urmeaza pasii pentru a vedea numarul cardului si codul CVV.