Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

     

    Ai primit un plic
    care nu îți era adresat?

    Ca să trimiți o sesizare legată de un plic cu corespondență primit de la BT care nu era pentru tine, ai de parcurs următorii pași:

    • introduci adresa poștală completă la care ai primit plicul care nu era pentru tine
    • ne mai dai câteva detalii, ca să putem identifica și remedia situația
    Atentie! Dacă plicul primit de la BT e pentru tine, dar vrei să sesizezi banca despre alte aspecte, te rugăm să folosești formularul de contact de pe site, nu completa formularul de mai jos.

    De ce consideri că mesajul de la BT nu era pentru tine? Alege situația în care te afli.

    Dacă vrei să primești un răspuns de la noi după soluționarea problemei, alege varianta prin care vrei să te contactăm:

    Prin trimiterea acestei sesizări îți exerciți dreptul de opoziție cu privire la prelucrarea de către BT a adresei poștale la care ai primit plicul și devii un petiționar BT. Poți afla mai multe detalii despre cum îți prelucrăm datele personale în această calitate accesând secțiunea C pct. 10 din Politica de confidentialitate BT.

    Vom face tot posibilul să contactăm clientul care a declarat adresa poștală respectivă și să luăm măsuri de actualizare a acesteia. Conform obligațiilor legale de cunoaștere a clientelei, fiecare client trebuie să aibă declarată la bancă o adresă poștală.

    Te rugăm să distrugi corespondența care nu îți este adresată, sau să ne-o returnezi în cea mai apropiată agenție BT.

    Vezi Agentiile BT