This page is automatically translated from Romanian into English.
Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.
BT, cel mai puternic brand românesc
Actualizarea datelor personale
BT extinde parteneriatul cu FRF și devine sponsor al Echipei Naționale
Cum depui bani și faci schimb valutar la automat
Rezultatele financiare BT în primele 6 luni
Stup one-stop-shop
Ca să trimiți o sesizare legată de un plic cu corespondență primit de la BT care nu era pentru tine, ai de parcurs următorii pași:
De ce consideri că mesajul de la BT nu era pentru tine? Alege situația în care te afli.
Dacă niciuna dintre situațiile de mai sus nu ți se aplică, ne poți adresa solicitarea ta aici.
Dacă vrei să primești un răspuns de la noi după soluționarea problemei, alege varianta prin care vrei să te contactăm:
Prin trimiterea acestei sesizări îți exerciți dreptul de opoziție cu privire la prelucrarea de către BT a adresei poștale la care ai primit plicul și devii un petiționar BT. Poți afla mai multe detalii despre cum îți prelucrăm datele personale în această calitate accesând secțiunea C pct. 10 din Politica de confidentialitate BT.
Vom face tot posibilul să contactăm clientul care a declarat adresa poștală respectivă și să luăm măsuri de actualizare a acesteia. Conform obligațiilor legale de cunoaștere a clientelei, fiecare client trebuie să aibă declarată la bancă o adresă poștală.
Te rugăm să distrugi corespondența care nu îți este adresată, sau să ne-o returnezi în cea mai apropiată agenție BT.