This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

 

Ai primit un plic
care nu îți era adresat?

Ca să trimiți o sesizare legată de un plic cu corespondență primit de la BT care nu era pentru tine, ai de parcurs următorii pași:

  • introduci adresa poștală completă la care ai primit plicul care nu era pentru tine
  • ne mai dai câteva detalii, ca să putem identifica și remedia situația
Atentie! Dacă plicul primit de la BT e pentru tine, dar vrei să sesizezi banca despre alte aspecte, te rugăm să folosești formularul de contact de pe site, nu completa formularul de mai jos.

De ce consideri că mesajul de la BT nu era pentru tine? Alege situația în care te afli.

Dacă vrei să primești un răspuns de la noi după soluționarea problemei, alege varianta prin care vrei să te contactăm:

Prin trimiterea acestei sesizări îți exerciți dreptul de opoziție cu privire la prelucrarea de către BT a adresei poștale la care ai primit plicul și devii un petiționar BT. Poți afla mai multe detalii despre cum îți prelucrăm datele personale în această calitate accesând secțiunea C pct. 10 din Politica de confidentialitate BT.

Vom face tot posibilul să contactăm clientul care a declarat adresa poștală respectivă și să luăm măsuri de actualizare a acesteia. Conform obligațiilor legale de cunoaștere a clientelei, fiecare client trebuie să aibă declarată la bancă o adresă poștală.

Te rugăm să distrugi corespondența care nu îți este adresată, sau să ne-o returnezi în cea mai apropiată agenție BT.

Vezi Agentiile BT