This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Termeni și condiții autentificare Fingerprint/Face ID - BT24

Autentificarea cu amprenta digitală (touch id, fingerprint) poate fi utilizată pe device-uri care dețin autentificare cu amprenta digitală, iPhone, minimum iPhone 5s cu sistem de operare minimum iOS 8 și pe device-uri cu sistem de operare Android, minimum versiunea 6.0.

Autentificarea cu Face ID se poate realiza doar pe device-urile Apple ce dețin Face ID, iPhone X cu sistem de operare minimum iOS 11.

Amprentele digitale/Face ID-ul sunt stocate în device-uri, după adăugarea lor în prealabil, în meniurile de configurări ale acestora. Banca Transilvania nu prelucrează ampretele digitale respectiv Face ID-ul sau parolele stocate în device-urile clienților.

Aceste metode de autentificare asigura același grad de securitate că și parolă utilizată pentru logarea, respectiv autentificarea în aplicația Banca Transilvania.


Utilizând autentificarea cu amprenta digitală sau Face ID, în aplicația Banca Transilvania, clientul are obligația:

  • de a păstra confidențialitatea parolei setată pentru device-ul său;
  • de a nu permite înregistrarea în device-urile sale, a amprentelor altor persoane respectiv a altor imagini faciale în cazul Face ID;
  • de a contacta banca dacă sesizează că persoane neautorizate au accesat device-ul pe care este instalată aplicația Banca Transilvania.


Am fost informat că:

  • logarea și semnarea tranzacțiilor, în aplicația de mobile Banca Transilvania se poate realiza cu orice amprenta/Face ID adăugate și salvate în device (smartphone, tabletă), înainte sau ulterior activării autentificarii cu amprenta digitală/Face ID în aplicație;
  • Sunt obligat să păstrez confidențialitatea parolei setate în device;
  • Dezactivarea autentificarii cu amprenta/Face ID în aplicația Banca Transilvania se poate realiza oricând, din secțiunea Utile – Touch/Face ID (pentru device-uri cu iOS), respectiv Utile – Fingerprint (pentru device-uri cu Android).


Banca nu este răspunzătoare:

  • dacă clientul este constrâns în orice mod să se autentifice în aplicație prin metodă de autentificare digitală sau dacă amprenta să/Face ID-ul sunt utilizate fără consimțământul său;
  • dacă amprenta sa digitală/Face ID-ul este alterată ulterior înregistrării acesteia în aplicație astfel încât, urmare a alterării, autentificare cu amprenta digitală/Face ID nu îi mai este permisă de sistem;
  • accesarea aplicatei s-a realizat de către o altă persoană cu amprenta digitală/Face ID identică.