Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notă de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Go a relației de afaceri cu BT - persoane juridice

  • 1. Cine este operatorul datelor personale și persoanele vizate?

    BANCA TRANSILVANIA S.A. (“banca”, “BT” sau „noi”) instituție de credit, persoană juridică română, cu datele de identificare și contact din secțiunea III din Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, („Nota de informare generală”)  oferă unor categorii de persoane juridice1  posibilitatea de a deschide relația de afaceri cu banca („relația de afaceri PJ”) prin aplicația de internet/ mobile banking pentru persoane juridice - BT Go.  


    Dacă reprezinți legal persoana juridică, poți aplica pentru deschiderea relatiei de afaceri PJ prin BT Go. BT îți va prelucra datele personale, ca operator unic sau împreună cu alți operatori, conform acestei note de informare. Tu ești persoana vizată de prelucrare.

    Persoanele juridice care pot deschide relația de afaceri PJ prin BT Go trebuie să aibă asociat unic, care este și reprezentant legal unic al societății și singurul beneficiar real. Atât societatea, cât și persoana fizică trebuie să aibă rezidența în România.

    2. În ce temeiuri prelucrăm datele și ce se întâmplă dacă refuzi prelucrarea lor?

    Când vrei sa deschizi relația de afaceri PJ prin BT Go, îți prelucrăm datele personale în următoarele temeiuri:

    • obligații legale ale BT (ex. cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului, identificarea la distanță prin mijloace video)
    • încheierea/ executarea contractului – relației de afaceri PJ
    • interesul legitim al BT și/ sau al unor terți, (ex. pentru prevenirea fraudelor, pentru a-ți colecta opțiunea privind prelucrarea datelor în scop publicitar, pentru a-ți oferi suport dacă întrerupi procesul de aplicare, pentru a verifica dacă ești eligibil pentru deschiderea relației de afaceri PJ)
    • consimțământul tău (ex. pentru prelucrarea datelor biometrice pentru verificarea identității la distanță prin mijloace video*, acordul de a primi mesaje publicitare**)

    * Dacă nu accepți prelucrarea datelor biometrice, nu poți deschide relația de afaceri PJ prin BT GO. Poți face însă acest lucru în orice unitate BT, fără prelucrarea acestor date.

    ** Dacă nu vrei să iți dai acordul pentru a primi mesaje publicitare, poți continua procesul de deschidere a relației de afaceri PJ prin BT Go

    În schimb, dacă avem obligația legală să îți prelucrăm datele sau dacă ele sunt necesare pentru încheierea contractului, dacă refuzi prelucrarea lor, BT nu va putea să deschidă relația de afaceri PJ.

    3. Pentru ce scopuri îți prelucrăm datele personale, care sunt datele și cui le dezvăluim?

    A. pentru verificarea identității și a calității de unic asociat/ reprezentant legal/ beneficiar real al firmei

    Legislația pentru cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului ne obligă să verificăm identitatea persoanelor juridice cu care urmează să stabilim o relație de afaceri, inclusiv a persoanelor fizice care sunt reprezentanți, împuterniciți, beneficiari reali ai acesteia. De asemenea, avem interesul legitim de a ne asigura că prevenim tentativele de fraudă prin furt de identitate, mai ales în mediul online. 

    Pentru identificarea ta la distanță, vom face fotografii cu tine și actul tău de identitate și vom folosi datele biometrice ale feței tale (recunoaștere facială) — doar cu acordul tău, care îți va fi solicitat distinct în BT Go. 

    Iată cum ar urma să procedăm:

    1. Fotografiezi buletinul față-verso (necesită acces la camera foto). Extragem automat datele din acesta, inclusiv poza, și le comparăm cu cele de la Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor - D.G.E.P. (vezi aici detalii despre prelucrarea datelor furnizate de D.G.E.P.). pentru a verifica eligibilitatea în BT GO.
    2. Te miști în fața camerei (necesită acces la camera foto) și îți faci un selfie, ca să confirmăm că ești o persoană reală. Comparăm trăsăturile feței tale din selfie, buletin și din poza de la D.G.E.P.. Analiza se bazează pe criterii precum culoarea, mărimea și înclinarea ochilor, poziția și distanța dintre ochi, sprâncene, buze și nas. Datele folosite pentru și rezultate în urma comparației sunt date biometrice, care te identifică unic. Dacă scorul emis de instrumentul de recunoaștere facială este nesatisfăcător, vei putea să reiei procesul de aplicare într-o unitate BT.
    3. Îți verificăm datele în Registrul Comerțului pentru a confirma că ești unic asociat, reprezentant legal și beneficiar real al firmei și că tu si firma aveți rezidență în România — condiții necesare pentru deschiderea relației de afaceri PJ prin BT Go.
    4. Îți colectăm numărul de telefon și e-mailul, atât cele personale, cât și ale firmei, pe care le verificăm pentru a ne asigura că ai acces la ele. Le vom folosi pentru comunicări legate de relația contractuală cu banca și pentru semnarea electronică a documentelor necesare pentru deschiderea relației de afaceri PJ prin BT Go. Dacă esti deja client BT persoana fizica – titular sau nontitular de cont – atunci când inițiezi acest proces prin BT Go, este necesar să declari aceleași date de contact personale (număr de telefon/ adresă de e-mail) pe care le ai deja înregistrate la bancă. În caz contrar, nu vei putea continua procesul de deschidere a relației de afaceri PJ prin BT Go.

    Datele personale indicate la pct 1-4, folosite pentru identificare, le prelucrăm și pentru a-ți permite setarea inițială a codului de securitate (PIN-ului) în BT Go.

    Pentru identificarea la distanță în BT GO, folosim serviciile prestatorului de servicii Onfido și ale unor parteneri subîmputerniciți ai acestuia. Ei prelucrează datele din buletinul tău fotografiat, imaginea ta (din selfie/ video realizate în BT GO) și datele biometrice ale feței numai în numele și sub instrucțiunile băncii.

    În temeiul interesul legitim al BT de a asigura funcționarea corectă și eficientă a aplicației, BT GO are acces la setările dispozitivului referitoare la vibrație, pentru a-ți confirma finalizarea cu succes a fiecărui pas din procesul de verificare a identității. Această funcționalitate îți oferă confirmarea că poți continua cu pasul următor.

    Onfido și partenerii săi pot fi localizați în țări terțe, precum UK (cu protecție adecvată a datelor recunoscută de Comisia Europeană),  sau în alte țări care nu au o astfel de decizie. În aceste din urmă cazuri, ne-am asigurat că transferul datelor se realizează în baza unor garanții adecvate prevăzute de GDPR, constând în Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană pe care le poți găsi aici: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0915&from=EN


    B. pentru cunoașterea clientelei și pentru încheierea/ derularea relației de afaceri PJ

    Ca unic reprezentant legal, beneficiar real și asociat al firmei, dar și ca împuternicit cu drepturi de operare pe conturile firmei, suntem obligați să îți prelucrăm datele personale pentru cunoașterea clientelei în vederea prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Pentru aceasta avem obligația de a colecta, actualiza și stoca cel puțin următoarele categorii de date cu caracter personal despre clientul titular de cont (după caz): numele, prenumele, pseudonimul, data și locul nașterii, codul numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, cetățenia, domiciliul, reședința, adresa la care locuiește și regimul juridic al acesteia, numărul de telefon, fax, adresa de e-mail, ocupația, numele angajatorului ori natura activității proprii,  scopul și natura relației de afaceri cu banca, sursa fondurilor ce urmează să fie utilizate în relația de afaceri, nivelul estimat al tranzacțiilor zilnice, încadrarea/ neîncadrarea în categoria persoanelor expuse public (PEP), sursa averii și funcția publică importantă deținută (doar în cazul PEP), precum și detaliile și copia actului de identitate. Parte din aceste categorii de date sunt prelucrate, în același scop și temei legal, inclusiv clienților non-titulari de cont (reprezentanți, împuterniciți cu drepturi de operare pe cont și beneficiarului real al clientului titular de cont).

    Datele colectate pentru cunoașterea clientelei, inclusiv verificări, documente și tranzacții, contribuie la stabilirea profilului de risc și se păstrează 5 ani după încheierea relației cu banca, cu posibilitate de prelungire, conform legii. La finalul perioadei, datele sunt șterse sau anonimizate, cu excepția când alte prevederi legale impun păstrarea lor în continuare. Conform Codului de procedură fiscală, unele date sunt raportate zilnic către ANAF și se păstrează 10 ani de la încetarea relației de afaceri.

    Totodată, banca alocă clienților identificatori, precum, dar fără a se limita la: cod client (CIF BT), coduri IBAN aferente conturilor deschise la bancă, numere aferente cardurilor bancare, în baza cărora aceștia vor putea fi identificați în sistemele băncii.

    Când este necesar, datele personale ale clienților vor fi dezvăluite/ transferate către diferite categorii de destinatari (ex. către ANAF- conform legislației fiscale, către alte bănci și clienți ai acestora către care/ de la clienții BT transferă/ încasează sume din/ în conturi BT, către prestatori de servicii utilizați de bancă), inclusiv către entități care fac parte din Grupul Financiar BT, în scopuri legitime și în condiții ce asigură securitatea lor. Toate categoriile de destinatari se regăsesc în sectțunea dedicată a Notei de informare generale.

    Pentru setarea pachetului de cont curent, vom verifica data constituirii firmei tale și dacă este mai mică de 12 luni îți vom oferi pachetul dedicat companiilor nou înființate – Contul primul an gratuit (urmând să fie modificat automat când se împlinesc 12 luni de la înființarea firmei). În caz contrar, vei putea alege unul dintre pachetele de tip Nelimitat.

    Este necesar să îți prelucrăm datele personale și pentru contractarea pachetului de cont curent și a produselor/ serviciilor bancare incluse în acesta (ex. IBAN al contului curent din care se va percepe prețul pachetului, pentru serviciul BT Alert inclus în pachet se folosește numărul de telefon al reprezentantului legal, unitatea aleasă pentru ridicarea cardului sau, după caz, adresa poștală pentru  livrarea cardului).


    C. pentru colectarea opțiunilor de marketing și pentru notificări în BT GO

    Colectarea opțiunilor de marketing

    Banca are interesul legitim de a colecta opțiunile tale cu privire la prelucrarea datelor personale în scop publicitar („opțiuni de marketing”). Dacă urmează să devii client BT non-titular de cont în procesul de deschidere a relației de afaceri PJ prin BT Go, îți va fi afișat un ecran în care poți alege să îți prelucrăm datele în scop publicitar sau să refuzi. Doardacă îți vei exprima acordul îți vom trimite mesaje publicitare.

    Înainte să hotărăști liber dacă vrei să primești asemenea mesaje, te rugăm să ai în vedere următoarele:

    Ce date personale îți folosim – dacă alegi să primești mesaje publicitare, îți prelucrăm: numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail și de corespondență declarate băncii. Totodată, ca să ne asigurăm că mesajele publicitare sunt relevante, vom folosi și alte informații pe care le aflăm când folosești serviciile/ produsele noastre (ex. date despre tranzacții, vârstă, locație, plajă de venituri etc.). Vom analiza aceste date automat (profilare) pentru a ne face o părere despre produsele/ serviciile/ evenimentele care ți s-ar potrivi. E important să știi și că, în mesajele publicitare trimise prin e-mail, folosim pixeli de urmărire și/ sau alte tehnologii similare, pentru a înțelege mai bine cum interacționezi cu mesajele. Prin aceste tehnologii colectăm informații cum ar fi: când/ dacă ai deschis e-mailul, linkuri sau anumite zone accesate în cadrul e-mailului. Astfel, putem să ne îmbunătățim strategiile de marketing și să îți trimitem mesaje publicitare mai relevante. Poți evita urmărirea e-mailurilor prin aceste tehnologii ajustând setările căsuței tale de e-mail (conform opțiunilor oferite de furnizorul tău de servicii de e-mail). Cât timp e valabil acordul - dacă alegeți să primiți mesaje publicitare, acordul exprimat e valabil până când vi-l retrageți/ modificați sau, în caz contrar, până la încetarea calității de client BT - titular sau non-titular de cont (ex. împuternicit, reprezentant al unui client).

    Cui îți dezvăluim datele – dacă alegi să fii contactat în scop publicitar, în funcție de opțiunea ta, BT va comunica datele tale către:

    (1) subsidiarele BT – entități din Grupul Financiar Banca Transilvania (BT Microfinanțare IFN SA, BT Asset Management S.A.I. S.A., BT Leasing Transilvania I.F.N. S.A., BT Direct I.F.N. S.A., BT Capital Partners S.S.I.F. S.A., BT Pensii Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Facultative S.A., BT Broker S.R.L., Fundația Clubul Întreprinzătorului Român, Fundația Clujul are Suflet și alte entități care se pot alătura acestui grup în viitor), cu excepția cazului în care ți-ai exprimat opțiuni de comunicare direct la subsidiare;
    (2) parteneri actuali sau viitori ai BT și/ sau ai subsidiarelor BT, ale căror produse/ servicii/ evenimente au legătură cu serviciile/ produsele BT – lista partenerilor actuali este accesibilă la acest link sau, la cerere, în orice unitate BT sau a subsidiarelor BT.

    Totodată, pentru transmiterea mesajelor publicitare, datele tale vor fi dezvăluite unor prestatori de servicii, care le vor prelucra ca persoane împuternicite de BT, de subsidiarele BT sau de partenerii acestora.

    Ce comunicări nu sunt influențate de opțiunile de marketing - opțiunile exprimate cu privire la prelucrarea datelor personale în scop publicitar, oricare ar fi acestea: (a) nu se referă la mesaje de interes general sau de interes particular pentru clienți, care sunt transmise de BT în baza intereselor sale legitime de derulare în bune condiții a relației de afaceri sau în baza obligațiilor sale legale; (b) nu influențează abonarea/ dezabonarea adresei de e-mail introduse în formulare disponibile pe website-uri ale BT pentru a primi informații din diverse domenii de interes. Abonarea la newsletterele disponibile pe site se realizează prin intermediul respectivelor formulare online, iar dezabonarea se gestionează urmând link-ul de dezabonare din newsletterele primite în urma abonării.

    Dacă îți exprimi acordul de a primi mesaje publicitare, poți să îl retragi/ modifici oricând și/ sau să te opui profilării în scop publicitar, astfel:


    În baza informațiilor de mai sus, in procesul pentru deschiderea relației de afaceri PJ în BT Go îți vor fi afișate atât opțiunea de a nu primi mesaje publicitare (refuz), cât și opțiunea de a primi asemenea mesaje (acord). Opțiunea de acord va fi împărțită în mai multe categorii dintre care vei putea alege: produse și servicii ale BT și/ sau ale subsidiarelor BT, evenimente organizate de BT și/ sau de subsidiarele BT, produse/ servicii ale partenerilor, care au legătură cu produse/ servicii ale BT sau ale subsidiarelor BT, respectiv evenimente organizate de partenerii BT.

    Dacă ești deja client BT persoană fizică (titular sau non-titular de cont) când inițiezi procesul de deschidere relație de afaceri PJ prin BT Go, nu îți va fi afișat ecranul pentru exprimarea opțiunilor de marketing, astfel încât vor rămâne valabile opțiunile de marketing exprimate anterior, oricare ar fi acestea.

    Colectarea opțiunii pentru și trimiterea de notificări în BT GO

    În cadrul  procesului, vei fi întrebat dacă permiți primirea de notificări în BT GO. Dacă accepți asemenea notificări și nu finalizezi procesul de aplicare în termenul limită stabilit după ce ți-ai setat PIN, îți vom trimite notificări pentru a-ți reaminti să reiei procesul. În acest caz, vei relua procesul de unde l-ai întrerupt. Dacă nu setezi PIN sau dacă nu finalizezi procesul în termenul limită stabilit, va trebui să reiei procesul de la început dacă vei dori să îți deschizi contul curent prin BT GO.


    D. Pentru emiterea si gestionarea Certificatului Digital Calificat emis de Alfatrust Certification S.A. pentru semnarea documentației pentru deschiderea relației de afaceri PJ

    Pentru a finaliza procesul de deschidere a relației de afaceri PJ prin BT GO, va fi necesar să semnezi cu semnătură electronică calificată cererea pentru deschiderea relației contractuale/ de afaceri și pentru contractarea produselor tranzacționale incluse în pachetul de cont curent și, după caz, formularul de înrolare în calitate de client non-titular de cont și formularul cu opțiunile privind prelucrarea datelor tale în scop publicitar.

    Emiterea și utilizarea pentru semnare a certificatului digital nu presupune costuri pentru tine, însă este necesar ca BT și Alfatrust să prelucreze împreună, în calitate de operatori asociați, date personale ce te privesc pentru emiterea acestei semnături electronice, astfel cum te informăm în cele ce urmează:

    1. Operatorii datelor cu caracter personal

    În temeiul Art. 13-14 din Regulamentul UE 679/2016 - Regulamentul General privind Protecţia Datelor (“GDPR”), Alfatrust Certification S.A. (“Alfatrust”) şi Banca Transilvania S.A. (“BT” sau “Banca”), având datele de identificare și de contact indicate în cadrul Termenilor şi Condițiilor pentru furnizarea de servicii de certificare pentru certificate digitale calificatete informează în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale tale, ca Utilizator (“persoana vizată”), pe care o realizează în calitate de operatori asociaţi în scopul menţionat în cadrul lit. b de mai jos.

    b. Scopul și temeiul prelucrării datelor cu caracter personal

    Scopul în care operatorii asociați prelucrează datele Utilizatorului este emiterea și gestionarea Certificatului Digital Calificat (“Certificatul”).

    BT este operatorul care identifică Utilizatorul, respectiv colectează de la acesta datele cu caracter personal necesare pentru emiterea Certificatului Digital Calificat, și le transmite către Alfatrust pentru ca acest operator să emită certificatul.

    Datele pe care BT le colectează de la Utilizatori sunt cele prelucrate de Bancă în evidenţele proprii, în contextul relației de afaceri ce se inițiază între Utilizator și Bancă la momentul transmiterii datelor către Alfatrust.

    În perioada de valabilitate a certificatului, datele cu caracter personal sunt prelucrate de operatorii asociaţi, după caz, inclusiv în situaţiile în care Utilizatorii solicită suspendarea sau revocarea certificatului în modalitățile detaliate în Termenii și Condiţiile de furnizare a serviciilor.

    Temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal în scopul definit sunt obligația legală (Art. 6 alin. 1 lit. c GDPR), încheierea/ executarea Contractului (Art. 6 alin. 1 lit. b GDPR) și interesul legitim al operatorilor asociați (Art.6 alin. 1 lit. f GDPR).

    În ceea ce privește obligaţia legală, atât BT - în calitate de instituţie de credit cu care Utilizatorul inițiază o relatie de afaceri, cât și Alfatrust - în calitate de prestator de servicii de certificare acreditat de la care Utilizatorul dorește să obţina un certificat, se supun prevederilor legale aplicabile în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, potrivit cărora trebuie să colecteze o serie de date cu caracter personal. Aceste date sunt necesare și pentru încheierea/ executarea Contractului în baza căruia Utilizatorului i se permite utilizarea certificatului pentru semnarea documentației în relaţie cu BT.

    Pentru a veni în sprijinul Utilizatorilor care doresc să formuleze o cerere de suspendare sau de retragere a certificatului, operatorii asociați justifică un interes legitim de a oferi acestora posibilitatea de a transmite aceste solicitări nu doar direct către Alfatrust, ci şi prin intermediul BT. Soluţionarea acestor cereri presupune schimbul datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor între cei doi operatori asociaţi.

    Datele de contact - număr de telefon și adresa de domiciliu vor fi prelucrate de oricare dintre operatorii asociaţi, ori de câte ori va fi necesară contactarea utilizatorului final pentru buna derulare a relației contractuale aferente certificatului digital calificat.

    c. Categoriile de date cu caracter personal și de persoane ale căror date cu caracter personal suntprelucrate.

    Datele cu caracter personal prelucrate în vederea aducerii la îndeplinire a scopului menţionat sunt cele prevăzute de lege ca fiind obligatoriu să fie colectate de o instituţie de credit, respectiv de un furnizor de servicii de certificare pentru prevenirea spălării banilor și sancționării terorismului, respectiv: nume, prenume, CNP, adresa de domiciliu/ reședință, data de valabilitate a actului de identitate, numărul de telefon și copia actului de identitate. Toate aceste date, astfel cum sunt colectate de Bancă, vor fi puse la dispoziția Alfatrust în vederea emiterii și gestionării Certificatului Digital Calificat.

    Prelucrarea acestor date cu caracter personal este necesară pentru generarea Certificatului Digital Calificat. Refuzul Utilizatorului de a-i fi prelucrate aceste date conduce la imposibilitatea emiterii Certificatului Digital Calificat.

    Persoanele vizate de această prelucrare sunt doar Utilizatorii, astfel cum sunt aceștia definiţi în Termenii şi Condiţiile de utilizare.

    d. Destinatarii datelor cu caracter personal

    Cu excepţia operatorilor asociaţi între care se va realiza un schimb al datelor cu caracter personal prelucrate pentru îndeplinirea scopului prelucrării, datele sunt dezvăluite, după caz, angajaţilor operatorilor asociaţi care au nevoie să le cunoască, prestatorilor de servicii IT, de audit, autorităţilor şi instituţiilor în drept să le cunoască.

    e. Perioada prelucrarii datelor cu caracter personal

    Informațiile cu privire la un Certificat Digital Calificat (inclusiv datele cu caracter personal) sunt prelucrate de Alfatrust pentru o perioadă de 10 ani de la data încetării valabilității acestuia, în conformitate cu termenele stabilite legal.

    La nivelul Băncii Transilvania, semnătura electronică la distanță, aplicată în baza Certificatului Digital Calificat emis de Alfatrust pe documentația semnată în relație cu BT se păstrează pentru întreaga perioadă în care între Utilizatorul client și BT se derulează o relaţie de afaceri, la care se adaugă termenele instituite în legislația bancară aplicabilă, respectiv cel puţin 5 ani de la încetarea relației de afaceri cu instituţia de credit.

    f. Drepturile persoanelor vizate de prelucrarea datelor lor cu caracter personal în scopul indicat

    Oricărui Utilizator, în calitatea sa de persoană vizată îi este garantată exercitarea următoarelor drepturi cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal, la oricare dintre operatorii asociați: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la ştergerea datelor, dreptul de a se opune prelucrării datelor, dreptul la portabilitatea datelor.

    Utilizatorii pot să îşi exercite aceste drepturi sau să se adreseze responsabililor cu protecția datelor pentru orice întrebări/ cereri privind prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel:

    • la Banca Transilvania S.A.- prin mesaj transmis la adresa de e-mail dpo@btrl.ro sau printr-o cerere transmisă la sediul BT, cu menţiunea „în atenţia responsabilului cu protecția datelor (DPO)”
    • la Alfatrust Certification S.A.- prin mesaj transmis la adresa de e-mail dataprotection@alfasign.ro sau printr-o cerere transmisă la sediul Alfatrust, cu mențiunea „în atenţia responsabilului cu protecţia datelor (DPO)”.

    Utilizatorii au, totodată, dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere - Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul în Bucureşti, sector 1, Bd. G-ral Gh. Magheru nr. 28-30.

    4. Perioada de pastrare a datelor personale

    Datele personale colectate vor fi pastrate pentru 30 de zile, daca nu finalizezi cererea de deschidere cont curent initiata in BT GO prin aplicarea semnaturii electronice calificate.

    In cazul in care ai semnat formularele necesare pentru relatia de afaceri PJ si apoi ai renuntat la stabilirea acesteia sau ti-a fost refuzata, precum si in cazul in care ai devenit client titular de cont BT in urma parcurgerii acestui proces, se aplica perioadele de pastrare a datelor din sectiunea dedicata a Notei de informare generale.

    5. Drepturile tale, datele de contact ale DPO si detalii despre prelucrarea datelor personale

    La modul general, banca prelucreaza datele personale ale clienților BT conform Notei de informare generale, iar atunci când acestia utilizeaza BT Go, conform Politicii de confidențialitate BT Go. Gasesti aceste informari pe site-ul www.bancatransilvania.ro, in sectiunea Privacy Hub, unde ai detalii despre drepturile tale si cum poti sa ti le exerciti si datele de contact ale responsabilul BT cu protecția datelor (DPO BT). Aceasta nota de informare se completeaza cu mentiunile din Nota de informare generala si din Politica de confidentialitate BT Go.