TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE A BT VISUAL HELP
Versiune in vigoare incepand cu data de 26.11.2020
1. BT VISUAL HELP si acceptarea folosirii platformei
Prezentii termeni si conditii valabile pentru platforma BT Visual Help (denumiti in continuare „Termenii”) constituie un contract legal incheiat intre Banca Transilvania S.A. (denumita in continuare „Banca” sau „BT”), institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 si dumneavoastra, in calitate de utilizator al platfomei BT VISUAL HELP (denumita in continuare „platforma”).
Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati, precum si Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul BT VISUAL HELP.
Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile Termenilor sau a Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul platformei, va rugam sa nu o accesati sau utilizati.
Daca, in orice moment dupa accesarea platformei, decideti ca nu mai sunteti de acord cu prezentii Termeni sau cu utilizarea in cadrul platformei a datelor dumneavoastra cu caracter personal de catre operatorul Banca Transilvania astfel cum este mentionat in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale in cadrul BT VISUAL HELP, aveti posibilitatea sa nu mai utilizati platforma. In acest caz, puteti solicita preluarea apelului de catre un agent Call Center.
Prezentii termeni se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale BT aplicabile Persoanelor Fizice si Persoanelor Juridice, document disponibil pe website-ul Bancii Transilvania.
Pentru a putea deveni „utilizator” al platformei, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza optiunile disponibile si/ sau beneficia de serviciile prezente in cadrul platformei BT Visual Help, este necesar sa fiti client persoana fizica sau juridica a Bancii Transilvania, respectiv sa aveti cel putin un cont curent deschis si un card emis de Banca Transilvania.
Banca Transilvania depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei platforme si facilitatilor acesteia. Banca Transilvania va monitoriza modul dumneavoastra de utilizare a platformei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.
2. Ce este BT VISUAL HELP?
BT VISUAL HELP este o platformă digitală, accesibilă prin apel telefonic la numerele de contact ale Băncii Transilvania: direct: 0264308000 sau la 0264308028 (apelabil din orice rețea, inclusiv internațional), sau *8028 (apelabil din orice rețea națională, fixă sau mobilă), dedicată clienților BT persoane fizice și juridice, prin utilizarea căreia pot fi efectuate următoarele acțiuni:
- modificarea limitelor zilnice de tranzacționare ale cardurilor;
- blocarea temporară sau definitivă a cardurilor (inclusiv inițierea cererilor de reemitere card, în cazul cardurilor pe care le blochează definitiv din platformă).
- vizualizare meniu de conturi și tranzacții
- vizualizare și descărcare listă IBANURI
- solicitare extras de cont
- obținere informații despre #bankingdeacasă
- înregistrare solicitare de contestare a unei tranzacții efectuate cu cardul
Utilizând acestă platformă, clientul, deținător de telefon mobil și cu acces la internet, poate realiza singur aceste acțiuni, fără a mai aștepta preluarea apelului de către un agent Call Center.
3. Cum accesati BT VISUAL HELP?
1. Apelarea numarului de contact al Bancii
Apelati numarul de contact al Bancii mentionat in cadrul pct. 2 si optati pentru utilizarea BT Visual Help apasand tasta despre care veti fi informat. La apasarea tastei apelul va fi incheiat.
2. Receptionarea SMS pentru accesarea platformei BT Visual Help
Dupa incheierea apelului, veti receptiona pe numarul de telefon utilizat un SMS continand un link catre platforma BT Visual Help . Primul pas va consta in expunerea si acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare si a Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Va rugam sa cititi cu atentie aceste inscrisuri. Va trebui sa acceptati Termenii si sa va exprimati optiunile privind identificarea/ autentificarea dumeavoastra in cadrul platformei prin bifarea casutelor dedicate pentru a putea urma pasii necesari in vederea utilizarii serviciilor oferite in cadrul platformei.
3. Inregistrarea si identificarea utilizatorului
Pentru a putea folosi platforma BT Visual Help este necesar ca utilizatorul sa fie identificat ca fiind client al bancii persoana fizica, titular de cont, respectiv reprezentant legal al clientului persoana juridica titular de cont BT. In acest scop, este necesar sa furnizeze: codul numeric personal pentru identificarea calitatilor de mai sus si, in plus, CUI, in cazul in care se doreste utilizarea platformei pentru clientii persoane juridice.
- Daca pe baza numarului de telefon de pe care se efectueaza apelul si a CNP-ului, Banca Transilvania va identifica si autentifica utilizatorul in sistemul sau ca fiind titular de cont, acesta va putea efectua actiunile disponibile in cadrul platformei.
- Daca pe baza numarului de telefon de pe care se efectueaza apelul, a CNP-ului si a CUI-ului companiei, Banca Transilvania va identifica si autentifica utilizatorul in sistemul sau ca fiind reprezentantul legal al companiei, acesta va putea efectua actiunile disponibile in cadrul platformei.
- Daca utilizatorul nu a fost identificat in sistemul bancii in baza informatiilor utilizate in scopul identificarii, va fi informat despre acest fapt si i se va oferi posibilitatea de a intra in legatura cu un agent Call Center pentru a efectua actiunile dorite.
4. Ce puteti face in BT VISUAL HELP?
Prin platforma BT Visual Help, utilizatorii vor putea seta limite de tranzactionare pe cardurile emise de banca, precum si bloca temporar sau bloca definitiv cardurile. In continuarea actiunii de blocare definitiva a cardului, un utilizator poate solicita, din platforma BT Visual Help, reemiterea acestuia, solicitare in baza careia va primi, in unitatea BT aleasa, un nou card, care il va inlocui pe cel blocat definitiv.
A. Blocati cardurile temporar sau definitiv si solicitati reemiterea cardurilor blocate definitiv
Utilizatorului i se ofera posibilitatea sa blocheze orice card emis pe conturile deschise la BT pe numele sau, in calitate de titular de cont persoana fizica. In cazul persoanelor juridice doar reprezentantul legal este utilizatorul caruia i se ofera posibilitatea sa blocheze orice card emis pe conturile companiei deschise la BT. De asemenea, pentru cardurile blocate definitiv din platforma, utilizatorul platformei poate initia cererea de reemitere a cardului.
Blocarea temporara a cardului – va permite utilizatorului sa blocheze temporar cardul.
Prin blocare temporara se intelege actiunea in urma careia se modifica starea unui card rezultand restrictionarea temporara a acestuia. Un card blocat temporar se poate debloca in una dintre urmatoarele modalitati:
- direct, din aplicatia BT24 Internet/ Mobile Banking;
- apeland serviciul Call Center BT sau
- in orice unitate BT.
Blocarea definitiva a cardului – utilizatorul poate bloca definitiv cardul.
Odata confirmata operatiunea, utilizatorul nu il va mai putea utiliza/debloca, fiind necesara solicitarea unui card nou oricand in unitatile BT sau direct din platforma (doar daca utilizatorul opteaza sa solicite acest lucru, ca o continuare a actiunii de blocare card).
Prin blocare definitiva se intelege actiunea in urma careia se modifica starea unui card, rezultand anularea acestuia. Cardul blocat definitiv nu mai poate fi utilizat si nici deblocat, fiind necesara solicitarea unui card nou.
Reemiterea cardului – va permite utilizatorului sa solicite un card nou, pe care il va ridica din unitatea BT aleasa, care inlocuieste cardul blocat definitiv prin platforma. Comisionul aferent reemiterii este afisat utilizatorului in momentul preluarii solicitarii, acesta avand optiunea fie de a finaliza reemiterea, fie de a renunta in cazul in care nu este de acord cu costul asociat reemiterii (caz in care poate accesa lista de carduri sau meniul principal).
Solicitarea de reemitere card este disponibila in platforma BT Visual Help doar daca este initiata de catre utilizator in continuarea actiunii de blocare definitiva a cardului. In baza acestei solicitari, utilizatorul va primi in unitatea BT aleasa un nou card, care il va inlocui pe cel blocat definitiv.
In cazul in care, dupa blocarea definitiva a cardului din platforma, utilizatorul nu alege sa inainteze cererea de reemitere card (ca o continuare a actiunii de blocare), aceasta solicitare nu va fi disponibila ulterior in platforma, pentru respectivul card (blocat definitiv). In acest caz utilizatorul poate solicita un card nou care inlocuieste cardul blocat definitiv, telefonic apeland serviciul Call Center sau in unitatile BT.
B. Modificati limitele zilnice de tranzactionare aferente cardurilor
Utilizatorului i se ofera posibilitatea sa modifice limitele zilnice de tranzactionare aferente cardurilor emise pe conturile detinute la BT, in calitate de titular de cont persoana fizica. In cazul persoanelor juridice, doar reprezentantul legal al companiei este utilizatorul caruia i se ofera posibilitatea sa modifice limitele zilnice de tranzactionare aferente cardurilor emise pe conturile companiei detinute la BT.
Modificarea limitelor de tranzactionare poate fi realizata in sensul cresterii sau diminuarii plafoanelor, pentru tranzactiile la ATM, POS, Internet sau a numarului de tranzactii zilnice.
Limite de tranzactionare – utilizatorul va putea seta limite zilnice, intr-o valoare maxima stabilita de banca pe tip de card, pentru o perioada definita de utilizator, dar fara a depasi 90 (nouazeci) de zile. Limitele de tranzactii care pot fi setate prin platforma BT Visual Help poate fi actualizata, prin adaugarea sau retragerea unor optiuni, lista prezentata nefiind exhaustiva si nu se limiteaza la: numar de tranzactii, retragere numerar de la ATM, plati cu cardul in magazine, plati online cu CVV, plati online fara CVV.
Fiecare card emis de Banca Transilvania are urmatoarele tipuri de limite zilnice de tranzactionare, astfel:
1. Numar tranzactii card
Standard, cardurile dedicate persoanelor fizice se emit cu un plafon zilnic de 30 tranzactii, care cuprinde numarul total de tranzactii efectuate cu cardul, indiferent de tipul acestora (retrageri de numerar, plati cu cardul in magazine, plati online cu si fara CVV). Cardurile dedicate persoanelor juridice se emit in mod standard fara un plafon maxim ca numar de tranzactii.
2. Limita de tranzactionare pe Internet in mediu securizat (cu CVV)
In mod standard, cardurile dedicate persoanelor fizice se emit cu un plafon zilnic de 5000 RON, respectiv 1500 EUR si se refera la valoarea platilor pe Internet, in cadrul carora este verificat codul de securitate denumit CVV/ CVC.
In mod standard, cardurile dedicate persoanelor juridice se emit cu un plafon zilnic de 5000 RON / 2000 USD/ 1500 EUR si se refera la valoarea platilor pe Internet, in cadrul carora este verificat codul de securitate denumit CVV/ CVC,
3. Limita de tranzactionare pe Internet in mediu nesecurizat (fara CVV)
Din motive de securitate, in mod standard, cardurile dedicate persoanelor fizice se emit cu un plafon zilnic de 0 (zero) RON/ EUR si se refera la valoarea platilor pe Internet, in cadrul carora nu este verificat codul de securitate denumit CVV/ CVC.
Din motive de securitate, in mod standard, cardurile dedicate persoanelor fizice se emit cu un plafon zilnic de 0 (zero) RON/ EUR si se refera la valoarea platilor pe Internet, in cadrul carora nu este verificat codul de securitate denumit CVV/ CVC.
4. Limita de plati cu cardul in magazine
Se refera la valoarea tranzactiilor efectuate cu cardul la POS-urile comerciantilor.
5. Limita de retragere numerar de la ATM/ POS banca
Se refera la valoarea tranzactiilor de retragere numerar, efectuate cu cardul la ATM sau la un POS de banca.
C. Vizualizati meniul de conturi si tranzactii
Utilizatorului i se ofera posibilitatea sa acceseze un meniu de conturi si tranzactii unde va vizualiza urmatoarele detalii despre conturile proprii BT:
- detaliile conturilor: Denumire cont, valuta, IBAN, sold, numar puncte Star pentru conturile de card de credit incluse in programul de fidelitate Star BT;
- istoricul ultimelor 3 zile de tranzactii pe conturi- se vor afisa toate sumele intrate/ iesite din cont cu: data tranzactiei, detalii, referinta, valuta;
- vizualizarea tranzactiilor in rate pentru conturi card de credit (denumire comerciant, numar referinta, data tranzactiei, valoare rata lunara, numar rate de plata, valuta, total tranzactii in rate);
- vizualizarea sumelor blocate (total si detaliat) din: tranzactii cu cardul in curs de decontare, restante, popriri, incasari cu probleme (suma, valuta, detalii, data blocarii, data expirarii sumei blocate);
- vizualizarea sumelor din tranzactii de plata in rate cu cardul de credit;
- vizualizarea obligatiilor de plata actuale (rulaj minim, rulaj maxim, suma depusa, data scadenta, numar de intarzieri.
D. Vizualizati si puteti descarca lista IBAN-urilor dumneavoastra
Utilizatorului i se ofera optiunea de a vizualiza si descarca in telefonul sau un document pdf care contine lista IBAN-urilor sale.
E. Primiti extrasul de cont pe adresa de email declarata in relatia cu banca
Utilizatorului i se ofera optiunea de a solicita si primi pe adresa de email declarata in relatia cu banca extras de cont, atat pentru contul/conturile curent(e), cat si pentru contul/conturile de card de credit.
F. Obtineti informatii utile pentru #bankingdeacasa:
Utilizatorului i se ofera posibilitatea de:
G. Solicitați contestarea unei tranzacții efectuate cu cardul
Utilizatorului i se oferă posibilitatea de a-și înregistra solicitarea de contestare a unei tranzacții efectuate cu cardul pentru unul din motivele de mai jos:
La bancomat/atm:
a) atm-ul nu a eliberat suma solicitată
b) atm-ul a eliberat parțial suma solicitată
la plata cu cardul în magazine și online/ POS și Ecommerce:
a) Plata a fost dublată
b) Suma a fost debitată, dar plata nu s-a efectuat cu succes
c) Plata s-a efectuat în alt mod
d) Garanție nedeblocată
Utilizatorul este informat referitor la termenul maxim de soluționare a unei solicitări de contestare (maximum 50 de zile) și că, pentru comunicările ulterioare înregistrării solicitării și a rezoluției acesteia, se vor folosi exclusiv detaliile de contact înregistrate în relație cu banca (tel și/sau email declarat(e) în relația cu banca). Totodată, utilizatorul ia cunoștință de perceperea comisionului, în caz de solutionare nefavorabilă a unui refuz la plată: 9 RON/tranzacție contestată sau echivalent EUR/USD pentru cardurile în valută, așa cum este statuat în broșura de taxe și comisioane.
5. Declaratii si garantii
Prin acceptarea prezentilor termeni, declarati si garantati urmatoarele:
- va obligati sa notificati BT imediat, fara intarzieri nejustificate, atunci cand sesizati lipsa, furtul, insusirea ilegala sau utilizarea neautorizata a datelor dumneavoastra de conectare (CNP si numar de telefon mobil declarat in evidentele Bancii Transilvania pentru persoanele fizice, respectiv CNP reprezentant legal al companiei, numar de telefon mobil al reprezentantului legal declarat in evidentele Bancii Transilvania, CUI companie pentru persoanele juridice);
- sunteti de acord sa notificati BT imediat, fara intarzieri nejustificate, in acelasi mod cu privire la orice alta incalcare a securitatii in legatura cu platforma, despre care aveti cunostinta;
- ca aveti dreptul, autoritatea si capacitatea deplina de exercitiu in vederea accesarii si utilizarii platformei;
- ca sunteti titularul contului/ cardului bancar in cazul persoanelor fizice, respectiv reprezentantul legal al companiei pentru persoanele juridice pentru care accesati platforma;
- ca sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a datelor introduse in platforma BT Visual Help. Mai mult, sunteti responsabil pentru activitatile de orice natura ce au loc in platforma, pe cardurile dumneavoastra;
- va obligati sa ne anuntati imediat de orice utilizare neautorizata a datelor dumneavoastra sau de orice incalcare a securitatii de care deveniti constient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspectati. Cu toate acestea, indiferent de aceasta notificare, nu vom raspunde pentru pierderile pe care ati putea sa le suportati ca urmare a utilizarii neautorizate a datelor dumneavoastra (indiferent daca o astfel de utilizare se produce cu sau fara cunostinta dumneavoastra);
- ca nu veti falsifica sau oferi informatii eronate despre identitatea sau intentiile dumneavoastra in legatura cu orice ar avea legatura cu platforma;
- ca nu veti transmite, distribui sau oferi orice informatii sau materiale care sunt in tot sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalca ordinea publica si bunele moravuri;
- ca veti asigura si mentine securitatea fizica si logica a telefonului, conform recomandarilor producatorului si a bunelor practici;
- ca nu veti incalca orice drept prevazut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidentialitatea sau datele cu caracter personal ale altora;
- ca nu veti utiliza continutul platformei pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite;
- prin bifarea casutelor corespunzatoare, confirmati ca ati citit prezentii Termeni, ca sunteti de acord cu acestia si respectiv cu prelucrarea datelor cu caracter personal mentionate in cuprinsul Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul BT Visual Help, in vederea utlilizarii platformei;
- prin utilizarea platformei nu veti incalca nicio lege sau regulament al tarii in care domiciliati, dumneavoastra fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor si regulamentelor locale aplicabile;
- ati fost informat ca BT poate suspenda utilizarea Datelor de conectare in cazurile in care suspecteaza compromiterea securitatii acestora sau existenta unei utilizari neautorizate sau frauduloase.
6. Incetarea sau modificarea BT VISUAL HELP
Incetarea utilizarii platformei de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:
- la initiativa utilizatorului, daca refuza accesarea/ renunta la accesarea platformei si solicita preluarea apelului initiat catre Call Center, de catre un agent;
- din initiativa bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;
- inceteaza relatia de afaceri intre client si Banca.
De asemenea, banca poate suspenda sau modifica utilizarea platformei imediat, din orice motiv, inclusiv cand necesita lucrari de reparatii sau intretinere. Banca poate adauga functii noi in cadrul platformei si, totodata, nu are obligatia sa ofere nicio anumita functie/ optiune prin platforma.
Banca poate sa retraga platforma, insa in acest caz va oferi utilizatorilor un preaviz de cel putin 30 de zile, cu exceptia cazului in care retragerea platformei ne este impusa cu efect imediat de o prevedere legala sau de autoritati.
Este posibil sa modificam prezentii Termeni si/ sau Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul BT Visual Help, urmand ca versiunea actualizata a acestora sa fie publicata pe site-ul bancii. Despre eventualele modificari utilizatorii vor fi notificati la apelarea BT Visual Help. Daca modificarile aduse nu vor corespunde exigentelor dumneavoastra, va rugam sa nu mai utilizati platforma. In cazul in care, ulterior lansarii platformei, vor fi implementate optiuni suplimentare puse la dispozitie, aceste optiuni vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.
7. Proprietatea intelectuala
Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul platformei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.
Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite prin intermediul platformei contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.
Utilizatorul se obliga sa nu reproducă, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/ sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei platforme, in parte sau complet.
Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul platformei.
8. Pentru ce nu suntem responsabili
Furnizam BT VISUAL HELP doar pentru uzul dumneavoastra personal sau, dupa caz, al persoanei juridice pe care o reprezentati. Va dati acceptul ca platforma nu va fi livrata fara erori sau in mod continuu, ca unele imperfectiuni nu vor fi corectate la momentul aparitiei lor.
Utilizatorul platformei este singurul responsabil pentru utilizarea platformei, chiar si in cazul in care aceasta este utilizata de catre terti, indiferent de motivul care a generat utilizarea platformei de catre acestia. Banca Transilvania nu poate fi tinuta responsabila pentru efectele generate de utilizarea platformei de catre utilizator sau terti, de costurile generate de utilizarea platformei sau de accesul tertilor la anumite informatii personale si/sau confidentiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul platformei. Pentru limitarea unor potentiale prejudicii aduse de utilizarea platformei de catre terti, Banca Transilvania va recomanda sa nu divulgati datele personale altor persoane.
Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel, Banca Transilvania nu este responsabila de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzand dar fara a se limita la orice bresa de securitate cauzate de virusi, erori, inselaciuni, falsificare, omitere, intrerupere, defectiune, intarziere in operatiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cadere a retelei sau orice alta defectiune tehnica produsa ca urmare a utilizarii platformei.
Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastra nu am putut sa o prevedem in limite rezonabile la data la care ati inceput sa folositi BT VISUAL HELP sau care nu se afla sub controlul nostru.
De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:
- nicio pierdere sau dauna (morala sau patrimoniala) datorata nerespectarii prezentilor Termeni;
- nicio pierdere sau dauna pe care ati fi putut sa o evitati fiind atent sau luand masuri rezonabile; sau orice pierdere sau corupere a continutului dumneavoastra sau a altor date ale dumneavoastra, daca pierderea sau coruperea respectiva nu este cauzata de noi sau nu se afla sub controlul nostru in limitele rezonabilului. De asemenea, va punem in vedere ca Banca Transilvania nu raspunde fata de dumneavoastra si/ sau fata de terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fara a se limita la pierderi de profit, castiguri nerealizate si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastra ca urmare a lipsei de folosinta a platformei sau de calitatea necorespunzatoare a platformei.
9. Legea aplicabila
Termenii si conditiile de utilizare a platformei BT VISUAL HELP, asa cum sunt prevazuti in prezentul document, sunt guvernati si interpretati in conformitate cu legea romana.
In cazul aparitiei unui conflict/neintelegeri legate de utilizarea platformei, vom incerca solutionarea conflictului respectiv pe cale amiabila, negocierile in acest sens fiind guvernate de buna credinta.
Toate disputele vor fi solutionate in instantele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu exceptia cazurilor in care legislatia in vigoare specifica o alta jurisdictie exclusiva.
10. Asistenta
Daca aveti orice problema legata de functionarea platformei BT Visual Help, ne puteti contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:
*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila
0264 30 8028 Apelabil din orice retea, inclusiv international
11. Forta Majora si cazul fortuit
Banca Transilvania nu este raspunzatoare fata de utilizator pentru neindeplinirea oricarei obligatii in caz de forta majora/ caz fortuit si in general in cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cat si pentru operarea si conexiunea altor retele nationale sau straine si pentru activitatile si actiunile lor in general.
Caz de forta majora/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de razboi (fie declarat sau nu), conflict armat, revolutie, insurectie, actiuni sau amenintari militare sau teroriste, sabotaj, tulburari civile, greve sau alte actiuni in campul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, 7 catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburari solare sau meteorologice, urgente publice sau orice alta intamplare, care este dincolo de controlul sau.