Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

104
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
12
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
95
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Ce să fac dacă îmi expiră cardul?

Ai folosit cardul în ultimele 6 luni?

Cardul se reînnoiește automat și te informăm prin SMS (la numărul de telefon declarat băncii) că noul card te așteaptă în unitatea în care ți-ai deschis contul.

Dacă ți-e mai comod, poți să ceri livrarea noului card acasă, prin curier, contra cost. Poți folosi noul card chiar înainte de a intra în posesia lui – trebuie doar să îl adaugi în aplicația BT Pay.

CERE CARDUL ACASĂ

Nu ai folosit cardul în ultimele 6 luni?

E necesar să ceri reînnoirea cardului într-o unitate BT.

PROGRAMEAZĂ-TE ÎN UNITATE