Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Doar 2 aplicații de banking.

    Doar 2 aplicații de banking.

    În curând, vei putea face mobile banking folosind doar 2 aplicații: BT Pay (personal) și BT Go (business). Lucrăm constant la aceste aplicații, astfel încât să fie singurele de care ai nevoie pentru banking de zi cu zi. Migrarea către BT Pay și BT Go are loc în etape, motiv pentru care te vom contacta pe rând, pentru a te anunța când nu vei mai putea folosi BT24 și NeoBT. 

    Nu îți solicităm date personale, să accesezi link-uri sau să îți actualizezi datele. Procesul de renunțare la BT24 și NeoBT este unul automat, nu necesită nicio intervenție din partea ta. Ai grijă de banii tăi, află despre cum poți să te protejezi în pagina Siguranță Online

    Vrem să știm părerea ta despre aplicațiile BT, completează acest survey. Nu durează mult, promitem. 😊

    Descarcă
    >

    BT Pay, adaptat stilului tău de viață

    Banking 360°

    Plătești taxi cu cardul, scoți bani de la ATM doar cu telefonul, îți faci asigurare pentru city break-ul viitor sau plătești factura la curent.

    Toate astea and even more, cu BT Pay.

    Posibil să nu realizezi cât de mult îți poate ușura viața o aplicație de banking, așa că hai să-ți povestim pe rând, despre funcționalitățile BT Pay.

    Un app bancar prin care faci tot ce vrei

  • Vezi detaliile cardului și soldul, istoricul tranzacțiilor și îl blochezi sau deblochezi când ai nevoie.
  • Transferi bani prietenilor tăi, faci plăți în magazine cu telefonul și autorizezi plățile online din app.
  • Economisești cu Round Up sau îți deschizi un cont de economii sau un depozit la termen - în lei, euro sau dolari.
  • Investești într-unul dintre cele 14 fonduri de investiții.
  • Deschizi mai multe conturi în altă valută, generezi extrasul de cont, faci schimb valutar sau plată valutară.
  • Ceri un credit de nevoi personale până la 100.000 RON și ai acces pe loc la bani.
  • Întrebări frecvente

    Ce fac dacă am mai multe întrebări despre migrare?

    Pentru orice întrebări ai avea, găsești răspunsul pe ÎntrebBT sau ne poți suna direct în Call Center, linie dedicată special acestui proiect: 0264 303 350

    Ce se întâmplă cu plățile recurente pe care le am setate în NeoBT și Bt24?

    Din momentul în care nu mai poți folosi NeoBT și BT24, plățile programate setate în NeoBT și BT24 nu vor fi preluate automat în BT Pay. Prin urmare, va trebui să îți configurezi din nou aceste plăți programate în BT Pay.

    Dacă doresc o variantă de internet banking, accesat de pe calculator, cum pot activa acest serviciu?

    Platforma BT Pay Web va fi disponibilă începând cu data de 24 noiembrie 2025. Dacă totuși dorești, până atunci, utilizarea unei platforme web, poți solicita activarea Neo Web în orice agenție BT, urmând ca în 24 noiembrie să folosești aceleași credențiale de logare pe noua platformă BT Pay Web.

    De când nu voi mai putea folosi NeoBT și BT24?

    Procesul prin care renunțăm la NeoBT și BT24 este unul etapizat. 

    Dar stai fără griji, vei fi notificat din timp. Între timp, noi îți recomandăm să îți descarci deja BT Pay, ca să începi să te familiarizezi cu aceasta și cu toate funcționalitățile.

    Am oferit drepturi de utilizare în BT24/NeoBT unor persoane care sunt imputernicite pe contul meu. Cum vor funcționa pe noua platformă BT Pay – web și mobile?

    Dacă ai acordat anterior drepturi de utilizare a aplicației BT24/NeoBT altor persoane fizice, acestea vor fi păstrate și în BT Pay Web incepand cu 24 noiembrie când noua platformă va fi disponibilă. 

    Pentru acces în aplicația BT Pay Mobile, este necesar să acorzi aceste drepturi separat, din aplicația BT Pay Mobile ( Meniu – Profil și Setări cont - Gestionează împuterniciți) sau în orice unitate BT. Pentru a putea acorda drepturi unei alte persoane fizice în BT Pay Mobile, este necesar ca persoana respectivă să dețină cont la BT. În caz contrar, drepturile vor putea fi acordate doar în BT Pay Web.

    Ce trebuie să fac pentru a trece de la NeoBT/BT24 la BT Pay?

    Dacă ai deja BT Pay, nu trebuie să faci nimic - poți folosi în continuare aplicația ca și până acum (P.S.: asigură-te că ai ultima versiune a aplicației, așa ai acces la toate funcționalitățile).

    Dacă nu ai încă BT Pay, trebuie să o descarci gratuit din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery.

    Sunt client nerezident și nu am acces la toate opțiunile din BT Pay. Cum pot proceda?

    Pentru a avea acces la toate funcționalitățile disponibile în BT Pay ai două opțiuni

    - Reinstalezi aplicația și parcurgi din nou fluxul de identificare utilizând actul de identitate declarat în relația cu banca

    -Soliciți activarea BT Pay în orice unitate BT


    Pot primi ajutor pentru instalarea aplicației BT Pay?

    În caz că nu reușești să îți instalezi  BT Pay, te așteptăm în orice unitate BT unde colegii noștri te vor ajuta.

    Cum pot avea acces pe contul copilului meu în BT Pay?

    Dacă ești tutore/reprezentant legal și ai avut drepturi de utilizare pe contul unui minor în Neo/BT24, acestea vor rămâne valabile atât în BT Pay Web, cât și în BT Pay Mobile. 

    Dacă ești tutore/reprezentant legal și nu ai avut drepturi de utilizare pe contul unui minor în Neo/BT24, poți solicita drepturi de accesare a contului minorului în BT Pay, în orice unitate BT. 

    Pentru a putea accesa contul minorului în BT Pay Mobile, este necesar să deții cont la BT. În caz contrar, drepturile de acces pe contul minorului vor putea fi acordate doar în BT Pay Web.

    Business. Banking. All Inclusive.

    O imagine de ansamblu asupra afacerii tale

    Ne dorim ca BT Go să fie cea mai utilă aplicație de banking și de management al afacerii tale. Adăugăm mereu funcționalități, urmărim ce este important pentru oameni și business-uri, suntem work in progress permanent.

    Curând, BT Go va deveni singura aplicație de care ai nevoie pentru afacerea ta. Aplicația va înlocui treptat BT24 și nu presupune costuri suplimentare. Descoperă funcționalitățile BT Go

    BT Go, aplicația ta de business

  • Emiți, primești și gestionezi facturi
  • Efectuezi tranzacții bancare de orice fel și urmărești statusul lor
  • Deschizi, programezi și lichidezi depozite simple sau negociate
  • Asociezi automat plățile și încasările cu facturile
  • Muuulte altele...
  • Întrebări frecvente

    Mi-am uitat ID-ul/parola din NeoBT/BT24 și nu pot activa BT Go. Ce fac?

    Stai liniștit, se întâmplă!
    Avem mai multe soluții simple prin care îți poți recupera accesul:

    Pentru NeoBT:

    1. Accesează Ino for NEO și urmează pașii indicați.
    2. Verifică documentul de pe email sau cel fizic, primit la activarea serviciului – acolo găsești ID-ul de logare.
    3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
    4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.

    Pentru BT24: 

    1. Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifica în aplicația BT24 (mergi la Acasă -> Opțiuni rapide -> ID-ul meu de acces în BT24) sau în documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă.
    2. Dacă ai uitat parola, intră aici și urmează pașii de resetare parola BT Go
    3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
    4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.


    Important: Suntem în plin proces de migrare către BT Go, așa că îți recomandăm să îți recuperezi credențialele cât mai curând, pentru a evita întreruperile în activitatea ta de zi cu zi.

    Ce fac dacă am mai multe întrebări despre migrare?

    Pentru orice întrebări ai avea, găsești răspunsul pe ÎntrebBT sau ne poți suna direct în Call Center, linie dedicată special acestui proiect: 0264 303 350

    Ce pot face în BT Go?

    Pe lângă operațiunile standard pe care le faci din app – plăți, schimb valutar, vizualizare tranzacții – am adăugat și funcționalități de business precum:

    • Emiți, plătești și primești facturi care se trimit automat către ANAF.
    • Asocierea (autoconcilierea) automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate.
    • Emiți carduri de business pentru tine sau angajații companiei tale.
    • Ai acces la informații complete despre credite și poți genera grafice de rambursare.
    • Generezi extrase de cont zilnice sau lunare pe fiecare cont și ai posibilitatea să descarci bulk extrasele lunare pentru toate conturile.
    • Toate facturile și tranzacțiile bancare asociate se înregistrează automat în programul de contabilitate SAGA.
    • Vinzi, cumperi și vizualizezi investițiile de la BTAM.
    De cand nu voi mai putea folosi aplicația BT24/NeoBT?

    Procesul prin care se va renunța la utilizarea BT24/NeoBT este unul etapizat, stai fără griji, vei fi notificat în prealabil legat de acest aspect, între timp îți recomandăm să descarci aplicația/ să începi utilizarea acesteia pentru a te familiariza cu toate funcționalitățile acesteia.

    Cum îmi activez BT Go dacă sunt utilizator BT24/NeoBT?

    Pentru a accesa BT Go ai nevoie de ID-ul și parola pe care le folosești acum în BT24/NeoBT. 

    Dacă îți modifici parola de acces în BT24, noua parolă o vei putea utiliza și în BT Go, sau invers.

    Cu cât timp înainte voi ști că nu mai am acces la BT24/NeoBT?

    Înainte cu 30 de zile de a întrerupe accesul la BT24/NeoBT vei primi prima informare. În toată perioada până la închiderea accesului, vei primi notificări recurente cu privire la migrare.

    Ce fac dacă am uitat parola BT24 după ce nu mai am acces la aplicație?

    În cazul în care ți-ai uitat credențialele din BT24 și nu te poți loga în BT Go, ai mai multe variante de a rezolva situația: Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifică documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă. Dacă știi ID-ul de logare, dar ai uitat parola, solicită o parolă nouă în orice unitate BT.

    Nu am primit pe mobile notificarea pentru logare pe web în BT Go. Ce pot să fac?

    Verifică conexiunea la internet și semnalul rețelei mobile. Dacă acestea sunt în parametrii optimi, te rugăm să reiei procesul de logare.

    Trebuie să vin în unitate pentru a trece de la BT24 la BT Go?

    Nu, poți face totul online. Vezi pașii de activare aici: https://go.bancatransilvania.ro/activare

    Cum îmi activez BT Go dacă nu sunt utilizator BT24/NeoBT?

    Datele necesare pentru acces în aplicația BT Go sunt: ID-ul și parola de logare primite la activarea opțiunii de Internet Banking. Dacă nu ai activat opțiunea de Internet Banking pentru contul companiei tale, te așteptăm în orice unitate BT.

    Pentru activarea BT Go pe web ai nevoie de Google Chrome (versiunea min. 68) și de un smartphone.

    Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt: 

    1. Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului 
    2. Generezi codul QR (codul QR se generează automat și se scanează după descărcarea aplicației) 
    3. Descarci aplicația BT Go (din App Store – dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play – dacă ai Android) 
    4. Scanezi codul QR cu telefonul mobil prin apăsarea butonului „Scanează codul QR” 
    5. Îți alegi o nouă parolă 
    6. Introduci codul de securitate primit 
    7. Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții” 
    8. După afișarea mesajului de succes atât pe aplicația mobile, cât și pe platforma web, îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID) în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești. 

    Pentru fiecare logare pe platforma web vei avea nevoie de aplicația activată pe telefonul mobil. Pentru activarea aplicației BT Go folosind doar smartphone-ul, trebuie să urmezi pașii următori: 

    1. Descarci aplicația BT Go din App Store dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play dacă ai Android 
    2. Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului 
    3. Introduci codul de securitate primit 
    4. Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții” 
    5. Setezi codul PIN 
    6. După afișarea mesajului de succes îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID), în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești