Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Doar 2 aplicații de banking.

    Doar 2 aplicații de banking.

    În curând, vei putea face mobile banking folosind doar 2 aplicații: BT Pay (personal) și BT Go (business). Lucrăm constant la aceste aplicații, astfel încât să fie singurele de care ai nevoie pentru banking de zi cu zi. Migrarea către BT Pay și BT Go are loc în etape, motiv pentru care te vom contacta pe rând, pentru a te anunța când nu vei mai putea folosi BT24 și NeoBT. 

    Nu îți solicităm date personale, să accesezi link-uri sau să îți actualizezi datele. Procesul de renunțare la BT24 și NeoBT este unul automat, nu necesită nicio intervenție din partea ta. Ai grijă de banii tăi, află despre cum poți să te protejezi în pagina Siguranță Online

    Vrem să știm părerea ta despre aplicațiile BT, completează acest survey. Nu durează mult, promitem. 😊

    Descarcă
    >

    BT Pay, adaptat stilului tău de viață

    Banking 360°

    Plătești taxi cu cardul, scoți bani de la ATM doar cu telefonul, îți faci asigurare pentru city break-ul viitor sau plătești factura la curent.

    Toate astea and even more, cu BT Pay.

    Posibil să nu realizezi cât de mult îți poate ușura viața o aplicație de banking, așa că hai să-ți povestim pe rând, despre funcționalitățile BT Pay.

    Un app bancar prin care faci tot ce vrei

  • Vezi detaliile cardului și soldul, istoricul tranzacțiilor și îl blochezi sau deblochezi când ai nevoie.
  • Transferi bani prietenilor tăi, faci plăți în magazine cu telefonul și autorizezi plățile online din app.
  • Economisești cu Round Up sau îți deschizi un cont de economii sau un depozit la termen - în lei, euro sau dolari.
  • Investești într-unul dintre cele 14 fonduri de investiții.
  • Deschizi mai multe conturi în altă valută, generezi extrasul de cont, faci schimb valutar sau plată valutară.
  • Ceri un credit de nevoi personale până la 100.000 RON și ai acces pe loc la bani.
  • Întrebări frecvente

    De când nu voi mai putea folosi NeoBT și BT24?

    Din 24 noiembrie 2025, accesul la platforma Neo BT va fi restricționat, acesta fiind inlocuit de BT Pay Web. Accesul la BT24 va fi restricționat treptat pe 2, 3 și 4 decembrie. După aceste date, aplicația BT Pay va fi singura opțiune pentru internet și mobile banking, pentru persoane fizice.

    Cum pot să îmi accesez conturile pe desktop/calculator începand cu 24 noiembrie, când accesul la BT24/NeoBT Web va fi blocat?

    Începand cu 24 noiembrie 2025, conturile tale vor putea fi accesate prin intermediul noii platforme de web: BT Pay Web.

    Cum pot să mă loghez în BT Pay Web dacă dețin token?

    BT Pay Web nu este prevazut cu modalitate de logare și autorizare prin TOKEN, poate fi utilizat doar prin autentificarea cu SMS OTP primit pe numarul de telefon declarat în relația cu banca. Te rugăm să te prezinți în orice unitate BT, unde colegii te vor ajuta cu modificarea modalității de autentificare.

    Cum se poate accesa BT Pay Web?

    BT Pay Web va putea fi accesat începând cu 24 noiembrie 2025 astfel:

    - De pe site-ul Banca Transilvania, secțiunea Internet Banking

    - URL direct: btpay.bancatransilvania.ro

    - Daca ai deținut anterior Neo Web și accesezi link-ul pentru acesta incepând cu 24 noiembrie, vei fi directionat automat spre BT Pay Web

    - Dacă ai deținut anterior BT24 Web și accesezi link-ul pentru acesta, după introducerea datelor de logare îți va fi comunicat faptul că platforma BT24 nu mai este disponibilă, iar la accesarea butonulului “Accesează BT Pay” vei fi direcționat automat spre BT Pay Web.

    Ce credențiale pot folosi pentru logarea în BT Pay Web?

    Dacă faci parte din tranșa de clienți notificată în 22 septembrie 2025 cu privire la închiderea BT24/Neo BT începând cu 24 noiembrie 2025, în funcție de aplicațiile pe care le-ai deținut anterior și activitatea în acestea, logarea în BT Pay Web o poți face folosind următoarele credențiale:

    - Ai deținut doar Neo BT: credențiale Neo BT

    - Ai deținut doar BT24: credențiale BT24

    - Ai deținut BT24&Neo BT și ai utilizat ambele platforme: credențiale Neo BT

    - Ai deținut BT24&Neo și ai fost activ doar în Neo: credențiale Neo BT

    - Ai deținut BT24&Neo și ai fost activ doar în BT24: credențiale BT24

    Cum pot proceda dacă nu imi mai amintesc parola din BT24/Neo BT?

    Dacă ai deținut anterior BT24, resetarea parolei poate fi solicitată în orice unitate BT.

    Dacă ai deținut anterior Neo BT, poți solicita resetarea parolei direct din BT Pay Web, accesând butonul “Mi-am uitat parola” și urmând pașii necesari pentru identificare. Resetarea parolei poate fi solicitată, de asemenea, în orice unitate BT.

    Cum pot activa o versiune de BT Pay pentru desktop/calculator, dacă nu am mai deținut până acum o versiune web?

    Începand cu 24 noiembrie 2025, BT Pay Web va deveni singura platformă de web disponibilă persoanelor fizice. Dacă dorești activarea acesteia, te asteptăm în orice unitate BT.

    Cum pot șterge drepturile unui împuternicit din BT Pay mobile și web?

    Pentru BT Pay Mobile:

    Accesezi din partea stangă a aplicației meniul principal, intri în “Profil și setări cont”, apoi “Gestionează împuterniciți”, selectezi împuternicitul și dezactivezi drepturile din BT Pay prin debifarea opțiunii “Acces în BT Pay”.

    Atenție: Ștergerea drepturilor pentru împuternicit conform pașilor descriși mai sus se va face doar din BT Pay mobile. Dacă împuternicitul are drepturi și în Web, trebuie să soliciți ștergerea acestor drepturi în orice unitate BT.

    Pentru BT Pay Web:

    Ștergerea drepturilor pentru împuternicit se poate realiza doar din unitatea BT.

     

    Cum pot să șterg un împuternicit de pe contul meu fără a mă prezenta într-o agenție BT?

    Ștergerea împuternicitului de pe cont se poate realiza direct din BT Pay mobile:

    - Accesează din partea stangă a aplicației meniul principal

    - Intră în “Profil și setări cont” -> “Gestionează împuterniciți”

    - Selectează împuternicitul, iar din ecranul următor accesează opțiunea “Ștergere definitivă împuternicit”.

    Business. Banking. All Inclusive.

    O imagine de ansamblu asupra afacerii tale

    Ne dorim ca BT Go să fie cea mai utilă aplicație de banking și de management al afacerii tale. Adăugăm mereu funcționalități, urmărim ce este important pentru oameni și business-uri, suntem work in progress permanent.

    Curând, BT Go va deveni singura aplicație de care ai nevoie pentru afacerea ta. Aplicația va înlocui treptat BT24 și nu presupune costuri suplimentare. Descoperă funcționalitățile BT Go

    BT Go, aplicația ta de business

  • Emiți, primești și gestionezi facturi
  • Efectuezi tranzacții bancare de orice fel și urmărești statusul lor
  • Deschizi, programezi și lichidezi depozite simple sau negociate
  • Asociezi automat plățile și încasările cu facturile
  • Muuulte altele...
  • Întrebări frecvente

    Mi-am uitat ID-ul/parola din NeoBT/BT24 și nu pot activa BT Go. Ce fac?

    Stai liniștit, se întâmplă!
    Avem mai multe soluții simple prin care îți poți recupera accesul:

    Pentru NeoBT:

    1. Accesează Ino for NEO și urmează pașii indicați.
    2. Verifică documentul de pe email sau cel fizic, primit la activarea serviciului – acolo găsești ID-ul de logare.
    3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
    4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.

    Pentru BT24: 

    1. Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifica în aplicația BT24 (mergi la Acasă -> Opțiuni rapide -> ID-ul meu de acces în BT24) sau în documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă.
    2. Dacă ai uitat parola, intră aici și urmează pașii de resetare parola BT Go
    3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
    4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.


    Important: Suntem în plin proces de migrare către BT Go, așa că îți recomandăm să îți recuperezi credențialele cât mai curând, pentru a evita întreruperile în activitatea ta de zi cu zi.

    Ce fac dacă am mai multe întrebări despre migrare?

    Pentru orice întrebări ai avea, găsești răspunsul pe ÎntrebBT sau ne poți suna direct în Call Center, linie dedicată special acestui proiect: 0264 303 350

    Ce pot face în BT Go?

    Pe lângă operațiunile standard pe care le faci din app – plăți, schimb valutar, vizualizare tranzacții – am adăugat și funcționalități de business precum:

    • Emiți, plătești și primești facturi care se trimit automat către ANAF.
    • Asocierea (autoconcilierea) automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate.
    • Emiți carduri de business pentru tine sau angajații companiei tale.
    • Ai acces la informații complete despre credite și poți genera grafice de rambursare.
    • Generezi extrase de cont zilnice sau lunare pe fiecare cont și ai posibilitatea să descarci bulk extrasele lunare pentru toate conturile.
    • Toate facturile și tranzacțiile bancare asociate se înregistrează automat în programul de contabilitate SAGA.
    • Vinzi, cumperi și vizualizezi investițiile de la BTAM.
    De cand nu voi mai putea folosi aplicația BT24/NeoBT?

    Procesul prin care se va renunța la utilizarea BT24/NeoBT este unul etapizat, stai fără griji, vei fi notificat în prealabil legat de acest aspect, între timp îți recomandăm să descarci aplicația/ să începi utilizarea acesteia pentru a te familiariza cu toate funcționalitățile acesteia.

    Cum îmi activez BT Go dacă sunt utilizator BT24/NeoBT?

    Pentru a accesa BT Go ai nevoie de ID-ul și parola pe care le folosești acum în BT24/NeoBT. 

    Dacă îți modifici parola de acces în BT24, noua parolă o vei putea utiliza și în BT Go, sau invers.

    Cu cât timp înainte voi ști că nu mai am acces la BT24/NeoBT?

    Înainte cu 30 de zile de a întrerupe accesul la BT24/NeoBT vei primi prima informare. În toată perioada până la închiderea accesului, vei primi notificări recurente cu privire la migrare.

    Ce fac dacă am uitat parola BT24 după ce nu mai am acces la aplicație?

    În cazul în care ți-ai uitat credențialele din BT24 și nu te poți loga în BT Go, ai mai multe variante de a rezolva situația: Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifică documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă. Dacă știi ID-ul de logare, dar ai uitat parola, solicită o parolă nouă în orice unitate BT.

    Nu am primit pe mobile notificarea pentru logare pe web în BT Go. Ce pot să fac?

    Verifică conexiunea la internet și semnalul rețelei mobile. Dacă acestea sunt în parametrii optimi, te rugăm să reiei procesul de logare.

    Trebuie să vin în unitate pentru a trece de la BT24 la BT Go?

    Nu, poți face totul online. Vezi pașii de activare aici: https://go.bancatransilvania.ro/activare

    Cum îmi activez BT Go dacă nu sunt utilizator BT24/NeoBT?

    Datele necesare pentru acces în aplicația BT Go sunt: ID-ul și parola de logare primite la activarea opțiunii de Internet Banking. Dacă nu ai activat opțiunea de Internet Banking pentru contul companiei tale, te așteptăm în orice unitate BT.

    Pentru activarea BT Go pe web ai nevoie de Google Chrome (versiunea min. 68) și de un smartphone.

    Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt: 

    1. Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului 
    2. Generezi codul QR (codul QR se generează automat și se scanează după descărcarea aplicației) 
    3. Descarci aplicația BT Go (din App Store – dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play – dacă ai Android) 
    4. Scanezi codul QR cu telefonul mobil prin apăsarea butonului „Scanează codul QR” 
    5. Îți alegi o nouă parolă 
    6. Introduci codul de securitate primit 
    7. Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții” 
    8. După afișarea mesajului de succes atât pe aplicația mobile, cât și pe platforma web, îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID) în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești. 

    Pentru fiecare logare pe platforma web vei avea nevoie de aplicația activată pe telefonul mobil. Pentru activarea aplicației BT Go folosind doar smartphone-ul, trebuie să urmezi pașii următori: 

    1. Descarci aplicația BT Go din App Store dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play dacă ai Android 
    2. Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului 
    3. Introduci codul de securitate primit 
    4. Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții” 
    5. Setezi codul PIN 
    6. După afișarea mesajului de succes îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID), în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești