This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
  • Înapoi
  • | Prima pagină
  • Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul aplicatiei mobile BT Pay

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul aplicației mobile BT Pay

Versiune actualizată la data de 15 aprilie 2024

Prevederi generale

Banca Transilvania, S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul social în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, (denumită în continuare “BT”), prin prezenta vă informează cum va prelucra, în calitate de operator, date cu caracter personal ce vă privesc dacă utilizați aplicația mobilă - BT Pay (denumită în continuare “BT Pay” sau “aplicația”). Cazurile în care, pe cale de excepție, BT nu este operatorul datelor personale prelucrate în BT Pay sunt prezentate distinct în această notă de informare.

Această nota de informare se referă exclusiv la prelucrarile datelor personale aparținând utilizatorilor BT Pay care au cel puțin 18 ani împliniți (“utilizatori majori”). 

Minorii de peste 14 ani care au cont deschis la BT care doresc să utilizeze/ utilizează funcționalitățile BT Pay disponibile pentru această categorie de vârstă cu un card propriu atașat acestui cont, precum și părinții/ tutorii/ reprezentanții legali (“părinte”) ai acestor minori ar trebui să citească Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT, inclusiv prevederile referitoare la datele personale ale minorilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay, pentru informații referitoare la prelucrarea datelor personale ale minorilor din această categorie în BT Pay.

Minorii de 10 - 18 ani care doresc să utilizeze/ utilizează funcționalitățile BT Pay disponibile pentru această categorie de vârstă cu un card propriu atașat contului unui părinte ar trebui să citească Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui pentru informații referitoare la prelucrarea datelor personale ale minorilor din această categorie în BT Pay. Dacă minorii au sub 14 ani, recomandăm să citească această informare împreună cu părinții/ tutorii/ reprezentanții legali (“părinte”).

BT Pay este o aplicație oferită clienților BT, în condițiile prevăzute de Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay, pe care vă recomandăm să îi consultați.

În BT Pay, utilizatorii pot să folosească mai multe servicii distincte. Unele dintre acestea presupun prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri și temeiuri specifice ale prelucrării, utilizatorii regăsesc detalii în notele de informare specifice, după cum urmează:

De asemenea, persoanele fizice majore, rezidente, care nu au încă un cont curent deschis la BT, pot să își deschidă din BT Pay o relație de afaceri cu Banca Transilvania, fără să fie necesară prezentarea lor într-o unitate a băncii. In acest context, prelucram datele cu caracter personal astfel cum este prezentat detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Pay a relației de afaceri cu Banca Transilvania, care este afișată distinct atunci când se inițiază procesul de deschidere a relației de afaceri prin intermediul aplicației.

BT este posibil să revizuiască această notă de informare la anumite intervale de timp, însă nu va crea condiții mai puțin favorabile utilizatorilor aplicației din punct de vedere al prelucrării și protecției datelor cu caracter personal. Vă vom aduce la cunoștință asemenea modificări ale notei de informare în cadrul aplicației BT Pay. Versiunea actualizată a notei de informare și data de la care aceasta se aplică vor fi disponibile oricând utilizatorilor. Tuturor utilizatorilor le vor fi aplicabile prevederile notei de informare în vigoare. Dacă, în orice moment, apreciați că maniera în care BT prelucrează și / sau protejează datele cu caracter personal nu corespunde prevederilor legale și / sau exigențelor dumneavoastră, puteți să ne sesizați aceste aspect la adresele de contact: dpo@btrl.ro și / sau să încetați utilizarea BT Pay.

Ce tipuri de date cu caracter personal prelucrăm, după caz, în cadrul aplicației BT Pay?

Informațiile pe care le verificăm când aplicați pentru deschiderea relației de afaceri cu Banca Transilvania prin BT Pay

Când aplicați pentru deschiderea unei relații de afaceri cu BT prin intermediul aplicației BT Pay, folosim un serviciu de identificare la distanță prin mijloace video, care implică prelucrarea datelor personale conform legislației aplicabile în acest domeniu (ex. datele personale din actul de identitate, datele de contact, cât și așa numitele date biometrice), colectăm date personale impuse de legislația aplicabilă în domeniul cunoașterii clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului și date necesare pentru contractarea serviciilor/ produselor tranzacționale ale băncii, precum date pentru a colecta opțiunile dumneavoastră de marketing, așa cum este prezentat în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Pay a relației de afaceri cu Banca Transilvania.

Informații pe care le verificăm anterior înregistrării în BT Pay

Înainte de a vă înregistra în BT Pay, va fi nevoie să confirmați că sunteți de acord cu termenii și condițiile de utilizare, acesta reprezentând acceptul dumneavoastră de a încheia cu BT contractul ce vă permite utilizarea serviciilor oferite prin BT Pay. Vă recomandăm să citiți cu atenție acești Termeni și să îi salvați. Opțional, puteți să îi transmiteți către o adresa de e-mail.

Dacă ați introdus adresa de e-mail indiferent dacă ați finalizat sau nu înregistrarea, noi o vom păstra în evidențele aplicației, pentru că avem interesul legitim de a dovedi că v-am transmis termenii și condițiile către aceasta, așa cum ați solicitat.

Pentru a asigura securitatea BT Pay, în vederea înregistrării cardurilor în aplicație, în această fază verificăm și identitatea telefonului (ex. device ID, modelul dispozitivelor, tipul și versiunea sistemului de operare al acestora, inclusiv istoricul acestora), precum și faptul că telefonul utilizat este securizat prin parolă, amprentă sau altă metodă de securizare, conform rigorilor legii. Banca va verifica doar existența securizării, dar nu va avea acces la parolă, amprentă sau celelalte metode de securizare utilizate, acestea rămânând stocate în memoria dispozitivului utilizatorului.

Pentru a vă putea proteja datele despre tranzacții și alte informații disponibile în BT Pay, avem interesul legitim și, după caz, obligația legală, de a colecta și utiliza adresa/ adresele de IP ale dispozitivelor cu care vă conectați la BT Pay, din care reiese inclusiv locația geografică de unde realizați tranzacția prin intermediul Aplicației.

Totodată, la pornirea Aplicației, folosim un instrument care scanează lista de aplicații a dispozitivului mobil cu care vă conectați, pentru a verifica dacă există malware, inclusiv aplicații de tipul celor care permit conectarea remote/ la distanță. În funcție de situație, banca poate lua după caz următoarele măsuri: blocarea aplicației până la dezinstalarea aplicațiilor terțe care pot compromite confidențialitatea informațiilor din BT Pay sau contactarea de către banca.

Prelucrăm aceste date pentru a proteja informațiile din BT Pay. Dacă refuzați prelucrarea lor, nu veți putea folosi Aplicatia. 

Informații pe care le prelucrăm, în vederea înregistrării în BT Pay

În vederea utilizării BT Pay este mai întâi necesar să vă aplicăm o procedură de autentificare strictă, așa cum ne impune legislația aplicabilă în domeniul serviciilor de plată. În acest scop, folosim, după caz, o parte sau toate dintre următoarele categorii de date cu caracter personal  ce vă privesc: număr de telefon,  data nașterii, alte date din actul de identitate, precum și copia acestuia (actul de identitate poate fi o carte de identitate emisă de autoritățile din România, în cazul rezidenților sau după caz, pașaport sau carte de identitate națională pentru nerezidenți), PIN (cod de securitate) setat pentru BT PAY în urma parcurgerii procesului de identificare în BT Pay, date biometrice ale feței (numai în baza consimțământului dvs explicit, pe care vi-l veți putea exprima în baza detaliilor din nota de informare distinctă, care vă va fi afișată în BT Pay, respectiv: Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay).

În procesul de înregistrare este necesar să furnizați și datele cardului care vă sunt solicitate.

Tot în această fază, vom solicita să vă alegeți un nume de utilizator (nickname), care va corespunde contului dumneavoastră în BT PAY, acesta nefiind utilizat la identificare.

Înregistrarea cardurilor în BT Pay se va putea finaliza doar după ce va fi confirmată prin introducerea codului SMS-OTP trimis la numărul de telefon declarat la BT de dețînătorul cardului (în continuare denumit „numărul de telefon declarat la BT”). 

Vă informăm că aplicația va citi din dispozitivul utilizat SMS-urile cu coduri transmise de BT inclusiv pe parcursul activării diverselor funcționalități ale aplicației, coduri pe care le va precompleta în diverse câmpuri unde este necesar, pentru a veni în sprijinul dvs, respectiv pentru a vă ușura parcurgerea pașilor necesari activărilor. BT nu are acces la alte SMS-uri din dispozitivul pe care îl utilizați.

Aveți posibilitatea de a introduce în BT Pay și carduri emise pe numele dvs. de alte instituții financiare din România (în continuare „carduri non-BT”). În acest caz vă vom prelucra informații aferente acestor carduri, care sunt după caz date personale: numărul cardului, dată expirării, codul CVV  și  numele și prenumele de pe card, nume introdus de dvs care va fi afișat în SMS-urile trimise automat la inițierea unui transfer. Numele introdus va apărea și pe imaginea cardului non-BT din aplicație, acesta putând fi modificat din meniul Setări a cardului.

Veți putea finaliza înregistrarea unui card non-BT în aplicație doar după parcurgerea pașilor de înregistrare a cardului conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a acestuia. Banca Transilvania nu cunoaște metoda și nici datele personale utilizate de instituția financiară emitentă a cardului pentru realizarea acestei verificări.

După înregistrarea cardului non-BT în BT Pay, utilizatorul are posibilitatea de a accesa anumite informații financiare ale acestuia prin activarea pentru o perioada de până la 90 zile a opțiunii de Open Banking.

În cazul activării acestei funcționalități, BT Pay va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către/de la care acesta a transferat sume prin conturile de la alte instituții financiare: soldul cardului, contul IBAN selectat aferent cardului non-BT respectiv și istoricul tranzacţiilor din conturile de plăţi selectate, inclusiv cele efectuate prin intermediul aplicației BT Pay.

Puteți introduce în BT Pay și cardurile dvs emise de către BT Direct IFN SA (în continuare „carduri BT Direct”). În acest caz, vom prelucra următoarele date personale de pe acestea: numărul cardului, dată expirării, codul CVV și  numele și prenumele de pe card.

Veți putea finaliza înregistrarea unui card BT Direct în aplicație doar după introducerea codului SMS primit pe numărul de telefon înregistrat în evidențele instituției emitente.

Informații despre dumneavoastră pe care le prelucrăm, după caz, cu ocazia utilizării BT Pay

Pentru setare/ resetare/ deblocare PIN (cod de securitate), autentificare în BT Pay

Pentru a vă permite să realizați aceste acțiuni, prelucrăm datele personale pentru identificarea dvs, astfel cum vă este prezentat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay.

Pentru plăți la comercianți

Dacă sunteți posesor al unui dispozitiv cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată, cu BT Pay puteți plăti la comercianți cu cardurile BT din aplicație. În acest caz, vom obține indirect date despre dumneavoastră precum verificările care vi s-au solicitat în vederea efectuării operațiunii (ex. introducerea parolei de deblocare a telefonului), date despre tranzacțiile pe care le-ați efectuat, datele cardului cu care ați efectuat tranzacția, ale contului atașat cardului, inclusiv date legate de dată, ora și suma achitată, date aferente locației unde ați plătit și cele inserate la descrierea plății.

Pentru plăti la comercianți cu BT Pay instalat pe dispozitive cu sistem de operare Android, este necesar ca funcția NFC (Near Field Comunication) să fie activată. Dacă aceasta nu este activată, BT Pay va avea acces la această funcție pentru a vă direcționa către setările NFC. 

În cazul instalării aplicației BT Pay pe dispozitive cu sistem de operare Android care nu au funcția NFC disponibilă, aplicația BT Pay nu va putea fi utilizată pentru plăti la comercianți, dar sunt disponibile celelalte funcționalități ale acesteia.

Dacă doriți înregistrarea cardului în Google Pay,  această operațiune se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Google Pay. De asemenea prelucrarea datelor dumneavoastră personale în contextul utilizării serviciilor Google Pay, se supune prevederilor politicii de confidențialitate a furnizorului acestor servicii, care este Google.

Pentru a vă facilita înrolarea în Google Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifica dacă utilizați sistemul de operare Android și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Google Pay, va afișa un buton care va permite înrolarea acestuia în Google Pay. Dacă optați pentru acest tip de înregistrare, următoarele date aferente cardului dvs vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Google Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), dată expirării cardului, numele și prenumele de pe card, cod client BT (CIF BT), Device ID, Wallet ID.

În cazul în care utilizați un dispozitiv cu sistem de operare iOS, pentru a-l putea utiliza la plata către comercianți prin NFC, va fi nevoie să vă înrolați cardul în Apple Pay. Utilizarea cardurilor în Apple Pay se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Apple Pay pe care îi puteți regăsi la următorul link: Termeni și condiții Apple Pay.

Pentru a va facilita înrolarea în Apple Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifică dacă utilizați sistemul de operare IOS și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Apple Pay, va afișa în dreptul acestuia un buton care va permite înrolarea mai rapidă a acestuia în Apple Pay. Dacă optați pentru acest tip de înrolare rapidă, următoarele date aferente cardului dvs vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Apple Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), dată expirării cardului, numele deținătorului de card, primele 6 cifre din numărul cardului (BIN), tipul cardului(debit sau credit).

Pentru utilizatorii „Pay With BT Pay” care aleg ca și metodă de plata „BT Pay” pe site-ul comerciantului, vor putea autoriza tranzacția utilizând aplicația BT PAY prin alegerea cardului cu care se dorește efectuarea tranzacției și confirmarea acesteia.


Pentru transferuri

Cu BT Pay, puteți efectua transferuri între un card BT și orice alt card BT din aplicație sau să trimiteți sau solicitați bani către/ de la persoane aflate în lista dumneavoastră de contacte, precum și către/ de la orice alți ultilizatori BT Pay, cu condiția ca suma transferului să fie acceptată într-un card BT sau posibilitatea de a alege un card principal/ preferat pentru incasare. Pentru a opera asemenea transferuri (denumite în continuare „transferuri P2P”) către utilizatori ai aplicației din agenda telefonului dumneavoastră, BT Pay vă va solicita acces la lista de contacte a telefonului. Dacă veți alege să nu acordați acest acces sau dacă nu aveți în agendă numărul de telefon al utilizatorului BT Pay către care vreți să inițiați un transfer P2P, va trebui să introduceți acest număr. Daca alegeti un card  preferat pentru incasarea transferurilor P2P, vom folosi datele cardului ales pentru incasare si va vom trimite notificare despre incasare.

În scopul facilitării transferurilor de tipul P2P prin intermediul numărului de telefon aplicația BT Pay va afișa în momentul inițierii unui asemenea transfer dacă pe numărul de telefon ales (fie că acesta aparține unei persoane din lista de contacte sau nu) este instalată aplicația BT Pay. Astfel, dacă numărul de telefon pe care aveți instalată aplicația BT Pay este selectat sau introdus de către oricare utilizator BT Pay în vederea efectuării unui transfer P2P, acel utilizator va afla că pe respectivul număr de telefon este instalată aplicația BT Pay.

De asemenea, cu BT Pay veți putea să inițiați de carduri BT transferuri pe bază de cod IBAN.

În cazul transferurilor, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (sumă, explicații, dată etc), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o sumă de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care sau din care se efectuează plata).

Puteți să transmiteți dovadă inițierii transferului pe o adresă de e-mail introdusă într-un câmp dedicat, pe care o vom păstra pentru a dovedi că am transmis dovadă plății conform solicitării dvs.

La transferuri P2P inițiate de pe un card non-BT către un card BT, autentificarea tranzacțiilor se va efectua conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a cardului non-BT.

Pentru serviciul Conturi:

În cazul accesării funcționalității de Conturi, Banca Transilvania va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: IBAN-uri aferente conturilor adăugate, cardurile atașate fiecărui cont, istoricul tranzacțiilor aferente ultimelor 30 zile, valuta conturilor, soldul plății recurente și beneficiari predefiniți setați în BT Pay sau preluați din BT24 și NeoBT.

În cazul transferurilor, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (suma, explicații, data etc.), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o sumă de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care doriți să efectuați plata, numărul de telefon – dacă inițiați/ efectuați un transfer către un cont prin Alias Pay). În cazul schimburilor și plăților valutare se vor prelucra suplimentar, după caz, valutele între care realizați schimbul și cursul de schimb valutar, respectiv valuta în care efectuați plata.

Puteți să transmiteți dovada inițierii transferului pe o adresă de e-mail introdusă într-un câmp dedicat, pe care o vom păstra pentru a dovedi că am transmis dovada plății conform solicitării dvs.


Pentru retragerea de numerar de la ATM BT pe bază de cod

Din BT Pay puteți genera pentru carduri emise pe persoană fizică un cod cu ajutorul căruia puteți retrage numerar de la ATM. Codul va avea o valabilitate redusă în timp  și va fi transmis de către bancă la numărul de telefon selectat din agenda telefonului utilizatorului BT Pay sau introdus manual de acesta. Pentru trimiterea codului este necesar ca banca să prelucreze numărul de telefon al destinatarului.


Pentru retragerea de numerar contactless de la ATM BT

Cu BT Pay utilizatorul poate retrage numerar contactless de la ATM. Această operațiune va fi posibilă doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.  


Pentru setarea limitelor de tranzacționare și / sau blocarea cardurilor

Din BT Pay, se pot seta limite de tranzacționare pe cardurile BT înregistrate în aplicație, se pot bloca - temporar sau definitiv- aceste carduri și se poate solicita deblocarea cardurilor blocate temporar.

Accesul la aceste setări este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a le accesa. În acest sens, pentru fiecare card dorit, utilizarea acestor funcționalități va fi disponibilă (atât pentru cardul în format digital, cât și fizic) doar  după confirmarea SMS-OTP trimis la numărul de telefon declarat la BT.


Pentru afișarea detaliilor cardului în aplicație

Prin aplicația BT Pay, se vor putea vizualiza și copia datele cardului Dvs – număr card și cod CVV ( codul din 3 cifre afișat pe verso-ul cardului) în vederea facilitării utilizării acestuia pentru plățile online.

În unele cazuri, accesul la această functionaliate este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a o folosi. În acest sens, pentru fiecare card dorit se va transmite un SMS-OTP la numărul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest număr de telefon se permite obținerea acestor informații pentru respectivul card până la momentul când acesta va fi șters din aplicația BT Pay.


Pentru autentificarea / confirmarea plăților online prin BT Pay

Plățile online (plățile efectuate pe website-urile comercianților) inițiate cu cardurile BT înregistrate în BT Pay și în 3D secure vor putea fi autentificate, respectiv respinse, exclusiv prin intermediul aplicației.

Mesajul aferent autentificării / respingerii unei asemenea plăti online va fi transmis în cadrul aplicației în care este înrolat cardul BT respectiv, pe canalul „generale”. Autentificarea / respingerea plății online va putea fi realizată de pe oricare dintre aceste dispozitive.

Neactivarea notificărilor transmise pe canalul „generale” va putea face imposibilă recepționarea mesajului necesar pentru autentificarea / respingerea plății online.

În cazul telefoanelor cu sistem de operare Android, cu permisiunea utilizatorului, se poate afișa automat ecranul de confirmare a plății, fără a fi necesară accesarea notificării sau a aplicației, utilizatorul putând confirmă sau anula plata prin metodă de deblocare a telefonului. Această permisiunea o vom solicită după prima confirmare a unei plăti online sau se poate seta din setările avansate a telefonului – secțiunea aplicații – aplicația BT Pay.

În cadrul mesajului de autentificare / respingere a plății utilizatorului i se vor afișa următoarele informații: cardul de pe care s-a inițiat tranzacția (imaginea cardului și ultimele 4 cifre din card, așa cum apar și în cadrul aplicației), denumirea comerciantului către care se dorește efectuarea plății, suma tranzacției, timpul maxim necesar aferent autentificării tranzacției și status-ul autentificării tranzacției. În situația în care cardul a fost înrolat pentru autentificarea plăților online în mai multe dispozitive, toate aceste dispozitive vor primi informațiile menționate. Dacă tranzacția a fost aprobată / respinsă de pe unul dintre dispozitive, la accesarea aplicației de pe oricare alt dispozitiv se va vizualiza statusul tranzacției.

La primirea mesajului aferent plății online inițiate, BT Pay va salva în dispozitivul telefonic identificatorul de tranzacție, pentru a putea afișa mesajul la următoarea deschidere a BT Pay, în vederea autentificarii / respingerii acesteia. Identificatorul tranzacției rămâne stocat în telefonul utilizat până la momentul în care plata online este autentificată sau respinsă, după caz.

De asemenea, prelucrăm datele aferente metodei de deblocare a telefonului alese de dumneavoastră pentru asigurarea securității adecvate a tranzacțiilor în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniul serviciilor de plata. Datele aferente metodei de deblocare a telefonului pe care ați ales-o (ex. amprenta, identificare facială, model, PIN, parolă etc) nu se află în posesia băncii, ci BT află doar rezultatul verificării (acceptat / respins) prin comparare, a datelor folosite la autorizarea fiecărei operații de plata cu datele martor corespunzătoare stocate în telefonul dumneavoastră.


Pentru identificarea în BT Pay în cazul unui apel inițiat înspre/ dinspre call center BT

Dacă optați pentru a fi identificat în BT Pay în cazul unui apel inițiat înspre/ dinspre call center BT, vom prelucra informațiile/ datele personale conform cărora sunteți client BT persoană fizică utilizator al Aplicației, numărul de telefon pe care aveți instalat BT Pay,  acționarea metodei de deblocare a telefonului (dacă doriți să confirmați identitatea prin intermediul Aplicației).


Pentru actualizarea datelor personale din BT prin intermediul aplicației BT Pay

În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea de a va actualiza o parte dintre datele personale necesare băncii pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei din aplicația BT Pay. În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale în acest scop, vi se va afișa o notă de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate, care poate fi accesată urmând link-ul afișat în secțiunea "prevederi generale" a acestei note de informare.


Pentru activarea și utilizarea serviciului Plăți Facturi

În cadrul acestui serviciu, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de BT astfel cum sunteți informat prin notă de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate, care poate fi accesată urmând link-ul afișat în secțiunea "prevederi generale" a acestei note de informare.


Pentru înrolarea în Open Banking

În cazul accesării funcționalității de Open Banking în cazul cardurilor non-BT adăugate în BT Pay, BT va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către / de la care acesta a transferat / a primit sume prin conturile de la instituțiile financiare de la care și-a integrat conturile în BT Pay:

  • Soldul cardului non-BT / contului aferent cardului non-BT selectat
  • Contul IBAN aferent cardului selectat
  • Lista istoricului de tranzacții din conturile de plăti deschise selectate, inclusiv a următoarelor detalii: dată tranzacției, suma tranzacției, detaliere tranzacție (detalii tranzacție și cod de autorizare a tranzacției, persoană de la care s-au încasat sume în contul respectiv sau, după caz persoană către care s-au transferat sume în respectivul cont).


Pentru funcționalitatea de emitere/ reemitere card de debit

În cazul accesării funcționalităților de Emitere sau Reemitere card de debit, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis/ reemis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat, adresa de livrare a cardului.


Pentru emiterea unui card Virtual

În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea să solicitați emiterea unui card virtual, de debit din aplicația BT Pay, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat.


Pentru funcționalitatea BT Pay Kiddo – pentru minori de peste 14 ani

Dacă accesați secțiunea BT Pay Kiddo  - sectiunea pentru minori de peste 14 aniși încercați să conectați un minor din această categorie de vârstă, va trebui să verificăm dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT. Pentru aceasta, pe baza datelor dumneavoastră personale constând în nume, prenume, CNP, vârsta, vom verifica dacă aveți calitatea de împuternicit pe contul minorului pentru care ne furnizați datele în BT Pay (CNP și număr de telefon), ca să îi acordați dreptul de a accesa/ utiliza BT Pay pentru minori. În plus, vom prelucra implicit și data personală constând în relația dintre dumneavoastră și respectivul minor. 

Prevederile din acest paragraf se referă doar la prelucrarea datelor dumneavoastră, ca părinte al minorului. Prelucrarea datelor personale ale minorului se realizează conform Notei de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT, inclusiv a prevederilor referitoare la datele personale ale minorilor din  Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay, pe care vă rugăm să le citiți înainte de a finaliza procesul de conectare cu minorul din această categorie de vârstă prin BT Pay Kiddo. 


Pentru funcționalitatea BT Pay Kiddo – pentru minori între 10 și 18 ani atașați la contul părintelui

Dacă accesați secțiunea BT Pay Kiddo - secțiunea pentru minori atașați la contului părintelui și încercați să conectați un minor cu vârsta cuprinsă între 10 ani împliniți și 18 ani neîmpliniți pentru a utiliza BT Pay cu un card propriu atașat contului dumneavoastră, va trebui să verificăm dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atașați la contul părintelui.

Pentru aceasta, vom prelucra datelor dumneavoastră personale constând în nume, prenume, CNP, vârsta și implicit data personală constând în relația dintre dumneavoastră și respectivul minor.

Prevederile din acest paragraf se referă doar la prelucrarea datelor dumneavoastră, ca părinte al minorului. Prelucrarea datelor personale ale minorului de 10 – 18 ani fără cont BT se realizează conform Notei de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui, pe care vă rugăm să o citiți înainte de a finaliza procesul de conectare cu minorul din această categorie de vârstă, prin BT Pay Kiddo.

Pentru ofertarea, emiterea și gestionarea Asigurării RCA

Prin secțiunea “Asigurare RCA”din BT Pay aveți posibilitatea de a obține oferte de Asigurare RCA de la diferiți Asigurători sau de a încheia Polițe de Asigurare RCA. Pentru a putea afisa in aplicatia BT Pay ofertele de asigurare, sunt necesare mai multe informatii, o parte din acestea fijnd date cu caracter personal. Spre deosebire de celelalte funcționalități disponibile în BT Pay, vă rugăm să aveți în vedere că pentru datele cu caracter personal prelucrate în această secțiune Banca Transilvania are doar calitatea de persoană împuternicită de operator. Prelucrarea datelor personale din această secțiune se supune prevederilor Politicii de Prelucrare de către Timesafe SRL (“Compania”) și Renomia - SRBA Insurance Broker SRL („Brokerul”) a Datelor cu Caracter Personal în cadrul secțiunii “Asigurare RCA” din Aplicația BT Pay, care vă este pusă la dispoziție distinct de operatorii datelor și pe care o regăsiți în meniul acestei secțiuni disponibile în BT Pay.  

Pentru ofertarea, emiterea si gestionarea Asigurarii de calatorie

Prin secțiunea “Asigurare de calatorie”din BT Pay aveti posibilitatea de a obține oferte de Asigurare de calatorie de la asiguratorul Groupama Asigurari S.A. . Pentru a putea afisa in aplicatia BT Pay oferta de asigurare si pentru a incheia polita de asigurare, sunt necesare mai multe date cu caracter personal. Spre deosebire la celelalte functionalitati disponibile in BT Pay, va rugam sa aveti in vedere ca pentru datele cu caracter personal prelucrate in aceasta sectiune Banca Transilvania are doar calitatea de persoana imputernicita de operatorul Groupama Asigurari S.A. . Prelucrarea datelor personale din aceasta sectiune se supune prevederilor Notei de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal din partea Groupama (parte integranta a Politicii de confidentialitate a Groupama S.A.), care va este pusa la dispozitie distinct la dispoziție în BT Pay din partea acestui operator, atunci cand solicitati o oferta de asigurare de calatorie. Regasiti aceasta nota de informare si in meniul sectiunii Asigurare de calatorie din BT Pay.

Pentru functionalitatea de Round Up

In cazul accesarii functionalitatii de Round Up, BT va prelucra, dupa caz, urmatoarele informatii/date cu caracter personal ale dumneavoastra: suma aferenta serviciului de round up, multiplu de suma selectat, datele contului pentru care se doreste activarea serviciului si ale contului catre care se transfera sumele aferente serviciului de round up.

Pentru functionalitatea Economii in BT Pay

In cazul accesarii functionalitatii Economii, Banca va prelucra - dupa caz, urmatoarele informatii/date cu caracter personal ale dumneavoastra: IBAN-ul contului curent din care se contituie depozitul, soldul aferent contului curent, IBAN-ul contului de depozit sau – dupa caz al contului de economii constituit, suma aferenta depozitiului, data de incepere si de incetare a depozitului.

Pentru opțiunea “Mută-ți banii la BT”

Când folosiți această funcționalitate prelucrăm date personale astfel: sumele pe care le transferati în contul la care este atașat cardul BT și periodicitatea cu care le transferați, datele cardurilor implicate în transferul recurent si instituția bancară de unde vă transferați sumele.

Pentru functionalitatea Credite in BT Pay

In cazul accesarii functionalitatii Credite, Banca va prelucra - dupa caz, urmatoarele informatii/ date cu caracter personal ale dumneavoastra, ca utilizator BT Pay creditat: IBAN-ul contului de credit si a contului curent din care se retine rata lunara, soldul aferent contului de credit non-card,  suma creditului contractat, data de incepere si de incetare a creditului, suma aferente ratei lunare, eventuale restante.

Pentru opțiunea “Reincarcare Cartela”

Cand utilizati aceasta optiune, prelucram de regula urmatoarele: numarul de telefon pentru care se face reincarcarea, datele cardului, soldul contului din care faceti incarcarea.

Pentru oferirea Serviciului Afisare Nume Beneficiar (SANB) in scopul prevenirii fraudelor in cazul platilor interbancare initiate din aplicatii de plata/de internet banking

Datele personale sunt prelucrate de BT impreuna cu alti operatori asociati, conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Serviciului Afisare Nume Beneficiar (SANB).

Pentru prevenirea fraudelor in cazul platilor intrabancare initiate din aplicatiile proprii de plata/de internet banking, BT prelucreaza – ca operator independent – aceleasi categorii de date personale care se folosesc si in cadrul SANB, insa fara implicarea altor banci participante si fara implicarea Transfond. Temeiul prelucrarii datelor dumneavoastra este interesul legitim al BT de a preveni fraudele in cazul platilor intrabancare (BT-BT). Prenumele (unul sau mai multe, dupa caz) integral si initiala numelui dvs de familie inregistrate la BT vor fi afisate altor clienti BT care initiaza dintr-o aplicatie a bancii o plata catre contul dvs BT, indiferent daca plata este finalizata sau nu.


Pentru comunicare cu utilizatorii BT Pay

Aplicația va trimite o serie de notificări referitoare la următoarele aspecte:

  • Notificări de confirmare / infirmare a plăților realizate prin intermediul cardurilor înregistrate în aplicație;
  • Notificări specifice, dedicate utilizatorilor serviciului Plăti Facturi;
  • Notificări pentru identificarea în Call Center în cazul inițierii unui apel înspre și dinspre Call Center
  • Notificări pentru transferuri, legate de acceptarea transferurilor de către beneficiar / plătitor, realizarea cu succes a tranzacției, respingerea tranzacției de către plătitor;
  • Notificări oferte, utilizatorul fiind informat de ofertele noi adăugate în lista de oferte, precum și dacă a deblocat o oferta din secțiunea Oferte - premii în mișcare
  • Notificări pentru autentificarea / respingerea plăților online inițiate cu cardurile BT inrolate în aplicație și în 3DSecure
  • Notificări generale, prin care utilizatorul este notificat despre alte informații relevante legate de aplicația BT Pay, altele decât cele legate de funcționalitățile de mai sus
  • Notificari de interes particular, prin care utilizatorul este informat despre aspecte importante in legatura cu relatia sa contractuala cu banca (ex. modificari ale Conditiilor generale de afaceri ale bancii, modificari de comisioane, modificari ale Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal ale clientilor BT, notificari despre necesitatea de a actualiza datele inevidentele banii, notificari pentru identificarea prin BT Pay, ca urmare a apelarii call center BT sau, dupa caz, in urma unor anumite tipuri de solicitari/tranzactii in unitatile BT)


Dacă nu doriți să primiți toate sau o parte din aceste notificări, aveți posibilitatea de a le dezactiva din meniul Setări al aplicației. Daca nu aveti notificarile setate pe „on” nu veti primi notificari de tip push, ci le veti regasi in sectiunea de Notificari a aplicatiei.

În cazul în care va fi necesar să comunicăm cu dvs în legătură cu aspecte importante ce țîn de utilizarea sau funcționarea BT Pay, pentru a ne asigura că aceste comunicări ajung în atenția dvs, ne rezervăm dreptul de a utiliza numărul de telefon și / sau adresa de e-mail declarate de dvs in evidențele Băncii Transilvania.

În scopul informării asupra ultimelor versiuni ale aplicației disponibile în magazinele oficiale Google Store, Huawei App Gallery / App Store , pentru că Dvs să utilizați toate funcționalitățile BT Pay , va vom notifica la momentul accesării aplicației BT Pay. Aceste notificări vor fi afișate de maxim 2 ori în cazul fiecărui update de aplicație și nu va bloca accesul la utilizarea aplicației BT Pay.

Pentru a vă afișa oferte personalizate, BT Pay va solicita permisiunea de accesare a locației dispozitivului pe care este instalată aplicația, în vederea afișării automate a ofertelor partenerilor STAR (pentru dețînătorii de carduri de credit STAR), dar și a ofertelor BT care se adresează specific unei localități. Veți putea opta să nu acordați accesul la locația dispozitivului, în acest caz veți putea selecta manual localitatea dorită. Totodată, aplicația va oferi posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza locațiile partenere aferente ofertei publicate, pe harta, in acest caz fiind necesară activarea funcționalității GPS din setările dispozitivului.

Prin accesarea secțiunii „oferte” din aplicație vă exprimați acordul ca BT să colecteze informații referitoare la ofertele accesate (salvate, activate sau la care ați aplicat), în scopul prezentării în viitor a unor alte oferte care v-ar putea interesa și aplicării condițiilor preferențiale pentru ofertele activate sau la care ați aplicat.


Pentru afișarea categoriilor de cheltuieli grupate în funcție de categoria de comercianți

Prin intermediul aplicației veți putea vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile BT la comercianți, grupate pe categorii de cheltuieli. Categoriile de cheltuieli sunt afișate în funcție de categoria în care sunt încadrați comercianții la care efectuați plăti cu respectivul card și nu implică nicio analiză sau evaluare a comportamentului dumneavoastră de plată.

Pentru a putea întocmi statistici care să permită măsurarea performanțelor serviciilor BT Pay în vederea îmbunătățirii performanțelor acestei aplicații, este nevoie să colectăm următoarele informații despre dispozitivele pe care această este instalată- identificarea telefonului (Device ID), tipul de telefon, sistemul de operare, versiunea de sistem de operare, numele dispozitivului, setările dispozitivului, accese necesare pentru a avea conexiune la internet.


Perioada păstrării datelor furnizate / colectate în cadrul aplicației BT Pay

Cu excepția situațiilor expres menționate în cadrul prezenței note de informare, datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind tranzacțiile derulate prin intermediul BT Pay vor fi păstrate pe o perioada de 5 ani de la încetarea relației dumneavoastră de afaceri cu banca, conform prevederilor legale aplicabile, cu excepția datelor care se impun a fi păstrate pentru un termen de 10 ani, conform prevederilor legale din domeniul financiar contabil și fiscal.


Către cine putem dezvălui informațiile furnizate de utilizatorii BT Pay sau colectate de bancă

Datele furnizate direct de utilizatorii aplicației sau de care Banca poate lua cunoștință, conform celor menționate la secțiunea anterioară, pot fi dezvăluite de Banca Transilvania prestatorilor de servicii care ne asistă în furnizarea aplicației, către soluția Apple Pay, în cazul în care ați optat să vă înrolați rapid cardul din BT Pay, către autorități / instituții publice abilitate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, la solicitarea acestora din urmă.

În conformitate cu aspectele menționate în cadrul prezenței note de informare, anumite informații vor fi dezvăluite implicit altor utilizatori BT Pay.

În plus, în cazul anumitor concursuri, vor trebui comunicate anumite date necesare comercianților parteneri pentru a va livra premiile.

Banca Transilvania va putea folosi datele cu caracter personal furnizate de utilizatori / colectate de Banca în cadrul BT Pay pentru prevenirea și identificarea fraudelor, precum și în alte scopuri legitime.

Categoriile de destinatari catre care se dezvaluie datele personale in contextul noii modalitati de inregistrare in BT Pay cat si a serviciilor distincte Alias Pay BT, Plati Facturi, Overdraft, Card de Credit si majorare linie de credit online sunt mentionate in notele de informare specifice pentru prelucrarea datelor personale in cadrul acestor servicii.


Securitatea

Banca garantează că a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru asigurarea securității datelor cu caracter personal în aplicație. În ciuda acestor precauții, Banca nu poate garanta că persoane neautorizate nu vor obține acces la datele cu caracter personal, mai ales dacă o asemenea accesare are drept cauza culpă clientului.

Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a telefonului dumneavoastră, în special a parolei de deblocare a telefonului (parolă, amprenta sau o altă metodă de securizare oferită de telefon), precum și a datelor de logare în terțe aplicații, de exemplu: aplicații de monitorizare a activității fizice. Mai mult decât atât, sunteți responsabili pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul dumneavoastră, cum ar fi în cazul în care se constată că nu ați depus diligențele necesare pentru păstrarea securității dispozitivului unde este instalată aplicația sau dacă ați furnizat unor persoane, intenționat sau din culpă, coduri SMS-OTP sau alte detalii disponibile în aplicație, care le-au permis acestora sau altor terți să aibă acces la cardurile / conturile dumneavoastră.

Trebuie să ne notificați imediat cu privire la breșele de securitate sau utilizarea neautorizată a telefonului dumneavoastră mobil. Nu vom fi răspunzători pentru pierderile dumneavoastră cauzate de utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră, cum ar fi cazurile în care se dovedește că nu ați depus diligențele necesare pentru păstrarea securității dispozitivului unde este instalată aplicația și / sau a informațiilor disponibile în aplicație (de ex: divulgarea metodei de deblocare a telefonului, accesarea cu bună știință a conținutului suspicios, accesarea cu intenție sau din culpă a unor link-uri, imagini și orice alt conținut suspicios care a condus la dezvăluirea datelor cardurilor / conturilor dvs disponibile în aplicație etc).

În cazul în care, din culpă dvs. sau din orice altă cauza, persoane neautorizate vor accesa informațiile ce va aparțin și care sunt disponibile în / prin BT Pay, banca, de îndată ce va fi înștiințată sau constată producerea unei asemenea situații, va lua toate măsurile necesare pentru a limita orice acces neautorizat viitor și va depune toate eforturile necesare pentru a limita eventualele efecte negative deja produse.


Link-uri și terțe aplicații

Aplicația conține linkuri către site-urile aparținând comercianților parteneri.

Totodată aplicația oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa terțe aplicații - de monitorizare a activității fizice - prin logarea cu datele contului din respectivă aplicație prin intermediul aplicației BT Pay, în vederea deblocarii unor oferte preferențiale din secțiunea Premii în mișcare a BT Pay.

De asemenea, aplicația oferă utilizatorilor prin secțiunea Oferte opțiunea de accesare a unor linkuri personalizate din partea comercianților parteneri la accesarea cărora terții vor putea știi că persoană le-a accesat din BT Pay, deci implicit faptul că este un client BT.

Banca nu administrează sau controlează în niciun fel informațiile pe care deținătorii site-urilor comercianților parteneri sau furnizorii terțelor aplicații le prelucrează în legătură cu utilizatorii, astfel că nu poate garanta că acestea sunt prelucrate și / sau protejate in conformitate cu prevederile legale aplicabile din domeniul prelucrării și protecției datelor cu caracter personal, precum, dar fără a se limita la Regulamentul General privind Protecția Datelor („GDPR”), Legea 506 / 2004, Legea 190 / 2018. De asemenea, banca nu poate cunoaște și / sau garanta actualitatea sau exactitatea informațiilor pe care aceste site-uri / aplicații le dețin despre dumneavoastră.

Pentru că banca dorește să încurajeze o viață activă, în cadrul BT Pay a dezvoltat secțiunea Premii în mișcare, prin accesarea căreia utilizatorii pot debloca oferte la prețuri preferențiale oferite de comercianți parteneri cu care banca colaborează, dar și oferte ale Băncii.

În acest scop, prin accesarea unei aplicații de monitorizare a activității fizice prin intermediul BT Pay, Banca va solicita permisiunea de a accesa anumite informații legate de activitatea desfășurată de utilizator în terța aplicație. Aceste date vor fi vizibile pentru utilizatorul care a accesat respectiva aplicație prin intermediul BT Pay în secțiunea Premii în mișcare. Dintre acestea banca va utiliza pentru a permite deblocarea ofertelor doar informații legate de numărul de pași parcurși, numărul de kilometri parcurși și / sau numărul de minute active („datele privind activitatea fizică”), așa cum sunt ele definite în aplicația terță de monitorizare a activității fizice. În vederea verificării eligibilitatii utilizatorului de a beneficia de oferta publicată în Premii în mișcare și în vederea alocării corecte a premiilor, Banca va stoca datele privind activitatea fizică a utilizatorului strict pe perioada necesară aducerii la îndeplinire a acestor scopuri.

Ofertele se vor putea debloca în funcție de una sau mai multe dintre aceste informații, la care se vor putea adauga, după caz, alți parametri legați de activitatea cu cardul, stickerul, aplicația BT Pay dintr-o anumită perioada, toți acești parametri fiind menționați specific în fiecare ofertă.

Nu sunteți obligați să accesați și utilizați secțiunea Premii în mișcare a aplicației BT Pay. Neaccesarea acestei secțiuni nu afectează în niciun fel posibilitatea de a utiliza serviciile BT Pay. În cazul în care ați acordat acces aplicației BT Pay la informațiile din aplicația de monitorizare a mișcării pe care o utilizați, puteți revoca oricând acest acces din setările terței aplicații / din setările telefonului, permisiunile acordate aplicației BT Pay pentru preluarea activitatatii fizice. În acest caz, până la o eventuală nouă acordare a accesului, nu veți mai fi eligibili pentru ofertele din această categorie.

Fiecare site și terță aplicație accesate prin intermediul aplicației are propriile reguli cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, așa că va rugăm să consultați politică fiecărui site / aplicații pentru a va asigura că nu contravine intereselor Dumneavoastră.


Drepturile pe care puteți să vi le exercitați în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in contextul efectuarii de tranzactii bancare cu cardurile inrolate in BT Pay este supusa prevederilor Nota de informare generală privind prelucrarea și protectia datelor cu caracter personal aparținând clienților BT, parte integranta a Politicii de confidentialitate BT, pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro, in sectiunea Privacy Hub sau la cerere in orice unitate a bancii.

În cadrul Notei de informare generale menționate regășiți inclusiv drepturile pe care vi le puteți exercita în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, modalitățile în care puteți să vi le exercitati, precum și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO) si modul în care puteți să îl contactați.