1. Plăți cu cardul la comercianți
Dacă sunteți posesor al unui dispozitiv cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată, cu BT Pay puteți plăti la comercianți cu cardurile BT din aplicație. În acest caz, vom obține indirect date despre dumneavoastră precum verificările care vi s-au solicitat în vederea efectuării operațiunii (ex. introducerea parolei de deblocare a telefonului), date despre tranzacțiile pe care le-ați efectuat, datele cardului cu care ați efectuat tranzacția, ale contului atașat cardului, inclusiv date legate de data, ora și suma achitată, date aferente locației unde ați plătit și cele inserate la descrierea plății.
Pentru plăți la comercianți cu BT Pay instalat pe dispozitive cu sistem de operare Android, este necesar ca funcția NFC (Near Field Comunication) să fie activată. Dacă aceasta nu este activată, BT Pay va avea acces la această funcție pentru a vă direcționa către setările NFC.
În cazul instalării aplicației BT Pay pe dispozitive cu sistem de operare Android care nu au funcția NFC disponibilă, aplicația BT Pay nu va putea fi utilizată pentru plăți la comercianți, dar sunt disponibile celelalte funcționalități ale acesteia.
Dacă doriți înregistrarea cardului în Google Pay, prelucrarea datelor dumneavoastră personale în contextul utilizării serviciilor Google Pay, se supune prevederilor politicii de confidențialitate a furnizorului acestor servicii, care este Google.
Pentru a vă facilita înrolarea în Google Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifica dacă utilizați sistemul de operare Android și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Google Pay, va afișa un buton care va permite înrolarea acestuia în Google Pay. Dacă optați pentru acest tip de înregistrare, următoarele date aferente cardului dvs. vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Google Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), data expirării cardului, numele și prenumele de pe card, cod client BT (CIF BT), Device ID, Wallet ID.
În cazul în care utilizați un dispozitiv cu sistem de operare iOS, pentru a-l putea utiliza la plata către comercianți prin NFC, va fi nevoie să vă înrolați cardul în Apple Pay. Utilizarea cardurilor în Apple Pay se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Apple Pay pe care îi puteți regăsi la următorul link https://www.bancatransilvania.ro/termeni-si-conditii-apple-pay.pdf.
Pentru a vă facilita înrolarea în Apple Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifica dacă utilizați sistemul de operare iOS și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Apple Pay, va afișa în dreptul acestuia un buton care va permite înrolarea mai rapidă a acestuia în Apple Pay. Dacă optați pentru acest tip de înrolare rapidă, următoarele date aferente cardului dvs. vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Apple Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), data expirării cardului, numele deținătorului de card, primele 6 cifre din numărul cardului (BIN), tipul cardului (debit sau credit).
Pentru utilizatorii „Pay With BT Pay” care aleg ca și metodă de plată „BT Pay” pe site-ul comerciantului, vor putea autoriza tranzacția utilizând aplicația BT PAY prin alegerea cardului cu care se dorește efectuarea tranzacției și confirmarea acesteia.
2. Transferuri pe bază de număr de telefon sau IBAN
Cu BT Pay, puteți efectua transferuri între un card BT și orice alt card BT din aplicație sau să trimiteți sau solicitați bani către/ de la persoane aflate în lista dumneavoastră de contacte, precum și către/ de la orice alți utilizatori BT Pay, cu condiția ca suma transferului să fie acceptată într-un card BT sau posibilitatea de a alege un card principal/ preferat pentru încasare. Pentru a opera asemenea transferuri (denumite în continuare „transferuri P2P”) către utilizatori ai aplicației din agenda telefonului dumneavoastră, BT Pay vă va solicita acces la lista de contacte a telefonului. Dacă veți alege să nu acordați acest acces sau dacă nu aveți în agendă numărul de telefon al utilizatorului BT Pay către care vreți să inițiați un transfer P2P, va trebui să introduceți acest număr.
Dacă alegeți un card preferat pentru încasarea transferurilor P2P, vom folosi datele cardului ales pentru încasare și vă vom trimite notificare despre încasare.
În scopul facilitării transferurilor de tipul P2P prin intermediul numărului de telefon aplicația BT Pay va afișa în momentul inițierii unui asemenea transfer dacă pe numărul de telefon ales (fie că acesta aparține unei persoane din lista de contacte sau nu) este instalată aplicația BT Pay. Astfel, dacă numărul de telefon pe care aveți instalată aplicația BT Pay este selectat sau introdus de către oricare utilizator BT Pay în vederea efectuării unui transfer P2P, acel utilizator va afla că pe respectivul număr de telefon este instalată aplicația BT Pay.
De asemenea, cu BT Pay veți putea să inițiați de pe carduri BT transferuri pe bază de cod IBAN.
În cazul transferurilor, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (suma, explicații, data etc.), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o sumă de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care sau din care se efectuează plata).
Puteți să transmiteți dovada inițierii transferului pe o adresă de e-mail introdusă într-un câmp dedicat, pe care o vom păstra pentru a dovedi că am transmis dovada plății conform solicitării dvs.
La transferuri P2P inițiate de pe un card non-BT către un card BT, autentificarea tranzacțiilor se va efectua conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a cardului non-BT.
3. Retragerea de numerar de la ATM BT pe bază de cod
Din BT Pay puteți genera pentru carduri emise pe persoană fizică un cod cu ajutorul căruia puteți retrage numerar de la ATM. Codul va avea o valabilitate redusă în timp și va fi transmis de către bancă la numărul de telefon selectat din agenda telefonului utilizatorului BT Pay sau introdus manual de acesta. Pentru trimiterea codului este necesar ca banca să prelucreze numărul de telefon al destinatarului.
4. Retragerea de numerar contactless de la ATM BT
Cu BT Pay utilizatorul poate retrage numerar contactless de la ATM. Această operațiune va fi posibilă doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.
5. Setarea limitelor de tranzacționare și/ sau blocarea cardurilor
Din BT Pay, se pot seta limite de tranzacționare pe cardurile BT înregistrate în aplicație, se pot bloca - temporar sau definitiv - aceste carduri și se poate solicita deblocarea cardurilor blocate temporar.
Accesul la aceste setări este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a le accesa. În acest sens, pentru fiecare card dorit, utilizarea acestor funcționalități va fi disponibilă (atât pentru cardul în format digital, cât și fizic) doar după confirmarea SMS-OTP trimis la numărul de telefon declarat la BT.
6. Afișarea detaliilor cardului în aplicație
Prin aplicația BT Pay, se vor putea vizualiza și copia datele cardului – număr card și cod CVV (codul din 3 cifre afișat pe verso-ul cardului) în vederea facilitării utilizării acestuia pentru plățile online.
În unele cazuri, accesul la această funcționaliate este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a o folosi. În acest sens, pentru fiecare card dorit se va transmite un SMS-OTP la numărul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest număr de telefon se permite obținerea acestor informații pentru respectivul card până la momentul când acesta va fi șters din aplicația BT Pay.
7. Autentificarea/ confirmarea plăților online prin BT Pay
Plățile online (plățile efectuate pe website-urile comercianților) inițiate cu cardurile BT înregistrate în BT Pay și în 3D secure vor putea fi autentificate, respectiv respinse, exclusiv prin intermediul aplicației.
Mesajul aferent autentificării/ respingerii unei asemenea plăți online va fi transmis în cadrul aplicației în care este înrolat cardul BT respectiv, pe canalul „generale”. Autentificarea/ respingerea plății online va putea fi realizată de pe oricare dintre aceste dispozitive. Neactivarea notificărilor transmise pe canalul „generale” va putea face imposibilă recepționarea mesajului necesar pentru autentificarea/ respingerea plății online.
În cazul telefoanelor cu sistem de operare Android, cu permisiunea utilizatorului, se poate afișa automat ecranul de confirmare a plății, fără a fi necesară accesarea manuală a notificarii sau a aplicației, utilizatorul putând confirma sau anula plata prin utilizarea metodei de autentificare. Această permisiune o vom solicita după prima confirmare a unei plăți online sau se poate seta din setările avansate ale telefonului – secțiunea Aplicații – aplicația BT Pay.
În cadrul mesajului de autentificare/ respingere a plății utilizatorului i se vor afișa următoarele informații: cardul de pe care s-a inițiat tranzacția (imaginea cardului și ultimele 4 cifre din card, așa cum apar și în cadrul aplicației), denumirea comerciantului către care se dorește efectuarea plății, suma tranzacției, timpul maxim necesar aferent autentificării tranzacției și status-ul autentificării tranzactiei.
La primirea mesajului aferent plății online inițiate, BT Pay va salva în dispozitivul telefonic identificatorul de tranzacție, pentru a putea afișa mesajul la următoarea deschidere a BT PAY, în vederea autentificării/ respingerii acesteia. Identificatorul tranzacției rămâne stocat în telefonul utilizat până la momentul în care plata online este autentificată sau respinsă, după caz.
8. Activarea și utilizarea serviciului Plăți Facturi
În cadrul acestui serviciu, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de BT astfel cum sunteți informat prin nota de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate, care poate fi accesată urmând linkul afișat în secțiunea “prevederi generale” a acestei note de informare.
9. Înrolarea în Open Banking
În cazul accesării funcționalității de Open Banking în cazul cardurilor non-BT adăugate în BT Pay, BT va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către/ de la care acesta a transferat/ a primit sume prin conturile de la instituțiile financiare de la care și-a integrat conturile în BT Pay:
- Soldul cardului non-BT/ contului aferent cardului non-BT selectat
- Codul IBAN aferent cardului selectat
- Lista istoricului de tranzacții din conturile de plăți deschise selectate, inclusiv a următoarelor detalii: data tranzacției, suma tranzacției, detaliere tranzacție (detalii tranzacție și cod de autorizare a tranzacției, persoana de la care s-au încasat sume în contul respectiv sau, după caz persoana către care s-au transferat sume în respectivul cont).
În cazul activării acestei funcționalități, BT Pay va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către/ de la care acesta a transferat sume prin conturile de la alte instituții financiare: soldul cardului, contul IBAN selectat aferent cardului non-BT respectiv și istoricul tranzacțiilor din conturile de plăţi selectate, inclusiv cele efectuate prin intermediul aplicației BT Pay.
10. Emiterea/ reemiterea unui card de debit
În cazul accesării funcționalităților de emitere sau reemitere card de debit, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis/reemis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat, adresa de livrare a cardului.
11. Emiterea unui card Virtual
În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea să solicitați emiterea unui card virtual, de debit din aplicația BT Pay, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat.
12. Opțiunea “Mută-ți banii la BT”
Când folosiți această funcționalitate prelucrăm date personale astfel: sumele pe care le transferați în contul la care este atașat cardul BT și periodicitatea cu care le transferați, datele cardurilor implicate în transferul recurent și instituția bancară de unde vă transferați sumele.