This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Cont online direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    • Înapoi
    • | Prima pagină
    • Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul aplicatiei mobile BT Pay

    Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul aplicației mobile BT Pay

    Versiune actualizată la data de 24 septembrie 2024


    Prevederi generale

    Banca Transilvania, S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul social în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, (denumită în continuare “BT”), prin prezenta vă informează cum va prelucra, în calitate de operator, date cu caracter personal în cadrul aplicației mobile - BT Pay (denumită în continuare “BT Pay” sau “aplicația”). Cazurile în care, pe cale de excepție, BT nu este operatorul datelor personale prelucrate în BT Pay sunt prezentate distinct în această notă de informare.

    Această nota de informare se referă exclusiv la prelucrarile datelor personale aparținând utilizatorilor BT Pay care au cel puțin 18 ani împliniți (“utilizatori majori”). 

    Minorii de peste 14 ani care au cont deschis la BT și care doresc să utilizeze/ utilizează funcționalitățile BT Pay disponibile pentru această categorie de vârstă cu un card propriu atașat acestui cont, precum și părinții/ tutorii/ reprezentanții legali (“părinte”) ai acestor minori ar trebui să citească Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT, inclusiv prevederile referitoare la datele personale ale minorilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay, pentru informații referitoare la prelucrarea datelor personale ale minorilor din această categorie în BT Pay.

    Minorii de 8 - 18 ani, care doresc să utilizeze/ utilizează funcționalitățile BT Pay disponibile pentru această categorie de vârstă cu un card propriu atașat contului unui părinte ar trebui să citească Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui pentru informații referitoare la prelucrarea datelor personale ale minorilor din această categorie în BT Pay. Dacă minorii au sub 14 ani, recomandăm să citească această informare împreună cu părinții/ tutorii/ reprezentanții legali (“părinte”).

    BT Pay este o aplicație oferită clienților BT, în condițiile prevăzute de Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay, pe care vă recomandăm să îi consultați.

    În BT Pay, utilizatorii pot să folosească mai multe servicii/ funcționalități distincte. Unele dintre acestea presupun prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri și temeiuri specifice ale prelucrării, despre care utilizatorii regăsesc detalii în notele de informare specifice, după cum urmează:

    De asemenea, persoanele fizice majore, rezidente, care nu au încă un cont curent deschis la BT, pot să își deschidă din BT Pay o relație de afaceri cu Banca Transilvania. In acest context, prelucram datele cu caracter personal astfel cum este prezentat detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Pay a relației de afaceri cu Banca Transilvania, care este afișată distinct atunci când se inițiază procesul de deschidere a relației de afaceri prin intermediul aplicației.

    BT poate să revizuiască această notă de informare la anumite intervale de timp, însă nu va crea condiții mai puțin favorabile utilizatorilor aplicației din punct de vedere al prelucrării și protecției datelor cu caracter personal. Vă vom aduce la cunoștință asemenea modificări ale notei de informare în cadrul aplicației BT Pay. Versiunea actualizată a notei de informare și data de la care aceasta se aplică vor fi disponibile oricând utilizatorilor. Tuturor utilizatorilor le vor fi aplicabile prevederile notei de informare în vigoare. Dacă, în orice moment, apreciați că maniera în care BT prelucrează și / sau protejează datele cu caracter personal nu corespunde prevederilor legale și / sau exigențelor dumneavoastră, puteți să ne sesizați aceste aspect la adresele de contact: dpo@btrl.ro și / sau să încetați utilizarea BT Pay.

    Ce tipuri de date personale prelucrăm, după caz, în cadrul BT Pay?

    Pentru asigurarea securității BT Pay/ prevenirea fraudelor

    Pentru a asigura securitatea BT Pay, în vederea prevenirii fraudelor, conform obligației legale și interesului nostru legitim, prelucrăm date personale precum:

    -  identitatea dispozitivului folosit (ex. device ID, modelul dispozitivelor, tipul și versiunea sistemului de operare al acestora, inclusiv istoricul acestora) și dacă acesta este securizat prin parolă, amprenta sau altă metodă de securizare, conform rigorilor legii. Banca va verifica doar existența securizării, dar nu va avea acces la parolă, amprentă sau celelalte metode de securizare utilizate, acestea rămânând stocate în memoria dispozitivului utilizatorului.

    -  adresa/adresele de IP ale dispozitivelor cu care vă conectați la BT Pay, din care reies/e inclusiv locația geografică de unde realizați tranzacția prin intermediul Aplicației.

    - dacă pe dispozitivul cu care vă conectați există malware, inclusiv aplicații de tipul celor care permit conectarea remote/la distanță. Totodată, în timpul utilizării aplicației, dacă efectuați operațiuni, verificăm inclusiv dacă dispozitivul este sau a fost folosit recent pentru convorbiri, fără să aflăm însă detalii despre numerele/ persoanele cu care le-ați purtat.

    Prelucrăm aceste date pentru a proteja informațiile din BT Pay și pentru a preveni fraudele. Dacă refuzați prelucrarea lor, nu veți putea folosi Aplicația.

    În același scop, prelucrăm datele pentru setare/ resetare/ deblocare PIN (cod de securitate), autentificare în BT Pay, astfel cum vă este prezentat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Payși, în contextul plăților online, prelucrăm datele aferente metodei de deblocare a dispozitivului. Datele aferente metodei de deblocare a telefonului pe care ați ales-o (ex. amprentă, identificare facială, model, PIN, parolă etc.) nu se află în posesia băncii, ci BT află doar rezultatul verificării (acceptat/ respins) prin comparare, a datelor folosite la autorizarea fiecărei operațiuni de plată cu datele martor corespunzătoare stocate în telefonul dumneavoastră.

    În funcție de situație, pentru prevenirea fraudelor prin/ în BT Pay, banca poate lua după caz următoarele măsuri: blocarea aplicației până la dezinstalarea aplicațiilor terțe care pot compromite confidențialitatea informațiilor din BT Pay, blocarea tranzacțiilor cu potențial fraudulos, contactarea de către bancă a clienților, etc.

    Pentru înregistrarea în BT Pay a unor noi clienți BT titulari de cont curent

    Când aplicați pentru deschiderea unei  relații de afaceri cu BT prin intermediul aplicației BT Pay, folosim un serviciu de identificare la distanță prin mijloace video, care implică prelucrarea datelor personale conform legislației aplicabile în acest domeniu (ex. datele personale din actul de identitate, datele de contact, cât și așa numitele date biometrice aferente recunoașterii faciale). În acest proces, colectăm și alte date personale în alte scopuri,  așa cum este prezentat în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Pay a relației de afaceri cu Banca Transilvania.

    Pentru înregistrarea în BT Pay a clienților BT existenți

    Dacă v-ați deschis relatța de afaceri cu BT anterior momentului când doriți să utilizați Aplicația, în vederea înregistrării în BT Pay, este necesar să vă aplicăm o procedură de autentificare strictă, așa cum ne impune legislația aplicabilă în domeniul serviciilor de plată. În acest scop, prelucrăm date personale astfel cum este prezentat în nota de informare distinctă, care vă va fi afișată în BT Pay, respectiv: Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay.

    În procesul de înregistrare este necesar să furnizați datele cardului care vă sunt solicitate, precum și un nume de utilizator (nickname) ales, care va corespunde contului dumneavoastră în BT PAY. Pentru finalizarea înregistrării cardurilor în BT Pay vom prelucra și numărul de telefon declarat la BT de deținătorul cardului (în continuare denumit „numărul de telefon declarat la BT”), la care vom trimite un SMS-OTP.

    Dacă înregistrați în BT Pay carduri emise pe numele dvs. de alte instituții financiare din România (în continuare „carduri non-BT”) vom prelucra date personale aferente acestor carduri: numărul cardului, data expirării, codul CVV și numele și prenumele de pe card, nume introdus de dvs, care va fi afișat în SMS-urile trimise automat la inițierea unui transfer. Veți putea finaliza înregistrarea unui card non-BT în aplicație doar după parcurgerea pașilor de înregistrare a cardului conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a acestuia. Banca Transilvania nu cunoaște metoda și nici datele personale utilizate de instituția financiară emitentă a cardului pentru realizarea acestei verificări.

    După înregistrarea cardului non-BT în BT Pay, utilizatorul are posibilitatea de a accesa anumite informații financiare ale acestuia prin activarea pentru o perioadă de până la 90 zile a opțiunii de Open Banking.

    Puteți introduce în BT Pay și cardurile dvs. emise de către BT Direct IFN SA (în continuare „carduri BT Direct”). În acest caz, vom prelucra următoarele date personale de pe acestea: numărul cardului, data expirării, codul CVV și numele și prenumele de pe card.

    Veți putea finaliza înregistrarea unui card BT Direct în aplicație doar după introducerea codului SMS primit pe numărul de telefon înregistrat în evidențele instituției emitente.

    Când utilizați BT Pay

    Vă informăm în continuare cum prelucrăm datele personale, separat pentru fiecare funcționalitate a Aplicației:

    1. Plăți cu cardul la comercianți

    Dacă sunteți posesor al unui dispozitiv cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată, cu BT Pay puteți plăti la comercianți cu cardurile BT din aplicație. În acest caz, vom obține indirect date despre dumneavoastră precum verificările care vi s-au solicitat în vederea efectuării operațiunii (ex. introducerea parolei de deblocare a telefonului), date despre tranzacțiile pe care le-ați efectuat, datele cardului cu care ați efectuat tranzacția, ale contului atașat cardului, inclusiv date legate de data, ora și suma achitată, date aferente locației unde ați plătit și cele inserate la descrierea plății.

    Pentru plăți la comercianți cu BT Pay instalat pe dispozitive cu sistem de operare Android, este necesar ca funcția NFC (Near Field Comunication) să fie activată. Dacă aceasta nu este activată, BT Pay va avea acces la această funcție pentru a vă direcționa către setările NFC. 

    În cazul instalării aplicației BT Pay pe dispozitive cu sistem de operare Android care nu au funcția NFC disponibilă, aplicația BT Pay nu va putea fi utilizată pentru plăți la comercianți, dar sunt disponibile celelalte funcționalități ale acesteia.

    Dacă doriți înregistrarea cardului în Google Pay, prelucrarea datelor dumneavoastră personale în contextul utilizării serviciilor Google Pay, se supune prevederilor politicii de confidențialitate a furnizorului acestor servicii, care este Google.

    Pentru a vă facilita înrolarea în Google Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifica dacă utilizați sistemul de operare Android și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Google Pay, va afișa un buton care va permite înrolarea acestuia în Google Pay. Dacă optați pentru acest tip de înregistrare, următoarele date aferente cardului dvs. vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Google Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), data expirării cardului, numele și prenumele de pe card, cod client BT (CIF BT), Device ID, Wallet ID.

    În cazul în care utilizați un dispozitiv cu sistem de operare iOS, pentru a-l putea utiliza la plata către comercianți prin NFC, va fi nevoie să vă înrolați cardul în Apple Pay. Utilizarea cardurilor în Apple Pay se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Apple Pay pe care îi puteți regăsi la următorul link https://www.bancatransilvania.ro/termeni-si-conditii-apple-pay.pdf.

    Pentru a vă facilita înrolarea în Apple Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifica dacă utilizați sistemul de operare iOS și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Apple Pay, va afișa în dreptul acestuia un buton care va permite înrolarea mai rapidă a acestuia în Apple Pay. Dacă optați pentru acest tip de înrolare rapidă, următoarele date aferente cardului dvs. vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Apple Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), data expirării cardului, numele deținătorului de card, primele 6 cifre din numărul cardului (BIN), tipul cardului (debit sau credit).

    Pentru utilizatorii „Pay With BT Pay” care aleg ca și metodă de plată „BT Pay” pe site-ul comerciantului, vor putea autoriza tranzacția utilizând aplicația BT PAY prin alegerea cardului cu care se dorește efectuarea tranzacției și confirmarea acesteia.

    2. Transferuri pe bază de număr de telefon sau IBAN

    Cu BT Pay, puteți efectua transferuri între un card BT și orice alt card BT din aplicație sau să trimiteți sau solicitați bani către/ de la persoane aflate în lista dumneavoastră de contacte, precum și către/ de la orice alți utilizatori BT Pay, cu condiția ca suma transferului să fie acceptată într-un card BT sau posibilitatea de a alege un card principal/ preferat pentru încasare. Pentru a opera asemenea transferuri (denumite în continuare „transferuri P2P”) către utilizatori ai aplicației din agenda telefonului dumneavoastră, BT Pay vă va solicita acces la lista de contacte a telefonului. Dacă veți alege să nu acordați acest acces sau dacă nu aveți în agendă numărul de telefon al utilizatorului BT Pay către care vreți să inițiați un transfer P2P, va trebui să introduceți acest număr.

    Dacă alegeți un card  preferat pentru încasarea transferurilor P2P, vom folosi datele cardului ales pentru încasare și vă vom trimite notificare despre încasare.

    În scopul facilitării transferurilor de tipul P2P prin intermediul numărului de telefon aplicația BT Pay va afișa în momentul inițierii unui asemenea transfer dacă pe numărul de telefon ales (fie că acesta aparține unei persoane din lista de contacte sau nu) este instalată aplicația BT Pay. Astfel, dacă numărul de telefon pe care aveți instalată aplicația BT Pay este selectat sau introdus de către oricare utilizator BT Pay în vederea efectuării unui transfer P2P, acel utilizator va afla că pe respectivul număr de telefon este instalată aplicația BT Pay. 

    De asemenea, cu BT Pay veți putea să inițiați de pe carduri BT transferuri pe bază de cod IBAN.

    În cazul transferurilor, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (suma, explicații, data etc.), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o sumă de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care sau din care se efectuează plata).

    Puteți să transmiteți dovada inițierii transferului pe o adresă de e-mail introdusă într-un câmp dedicat, pe care o vom păstra pentru a dovedi că am transmis dovada plății conform solicitării dvs.

    La transferuri P2P inițiate de pe un card non-BT către un card BT, autentificarea tranzacțiilor se va efectua conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a cardului non-BT.

    3. Retragerea de numerar de la ATM BT pe bază de cod

    Din BT Pay puteți genera pentru carduri emise pe persoană fizică un cod cu ajutorul căruia puteți retrage numerar de la ATM. Codul va avea o valabilitate redusă în timp și va fi transmis de către bancă la numărul de telefon selectat din agenda telefonului utilizatorului BT Pay sau introdus manual de acesta. Pentru trimiterea codului este necesar ca banca să prelucreze numărul de telefon al destinatarului.

    4. Retragerea de numerar contactless de la ATM BT

    Cu BT Pay utilizatorul poate retrage numerar contactless de la ATM. Această operațiune va fi posibilă doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.

    5. Setarea limitelor de tranzacționare și/ sau blocarea cardurilor

    Din BT Pay, se pot seta limite de tranzacționare pe cardurile BT înregistrate în aplicație, se pot bloca - temporar sau definitiv - aceste carduri și se poate solicita deblocarea cardurilor blocate temporar.

    Accesul la aceste setări este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a le accesa. În acest sens, pentru fiecare card dorit, utilizarea acestor funcționalități va fi disponibilă (atât pentru cardul în format digital, cât și fizic) doar  după confirmarea SMS-OTP trimis la numărul de telefon declarat la BT.

    6. Afișarea detaliilor cardului în aplicație

    Prin aplicația BT Pay, se vor putea vizualiza și copia datele cardului – număr card și cod CVV (codul din 3 cifre afișat pe verso-ul cardului) în vederea facilitării utilizării acestuia pentru plățile online.

    În unele cazuri, accesul la această funcționaliate este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a o folosi. În acest sens, pentru fiecare card dorit se va transmite un SMS-OTP la numărul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest număr de telefon se permite obținerea acestor informații pentru respectivul card până la momentul când acesta va fi șters din aplicația BT Pay.

    7. Autentificarea/ confirmarea plăților online prin BT Pay

    Plățile online (plățile efectuate pe website-urile comercianților) inițiate cu cardurile BT înregistrate în BT Pay și în 3D secure vor putea fi autentificate, respectiv respinse, exclusiv prin intermediul aplicației.

    Mesajul aferent autentificării/ respingerii unei asemenea plăți online va fi transmis în cadrul aplicației în care este înrolat cardul BT respectiv, pe canalul „generale”. Autentificarea/ respingerea plății online va putea fi realizată de pe oricare dintre aceste dispozitive. Neactivarea notificărilor transmise pe canalul „generale” va putea face imposibilă recepționarea mesajului necesar pentru autentificarea/ respingerea plății online.

    În cazul telefoanelor cu sistem de operare Android, cu permisiunea utilizatorului, se poate afișa automat ecranul de confirmare a plății, fără a fi necesară accesarea manuală a notificarii sau a aplicației, utilizatorul putând confirma sau anula plata prin utilizarea metodei de autentificare. Această permisiune o vom solicita după prima confirmare a unei plăți online sau se poate seta din setările avansate ale telefonului – secțiunea Aplicații – aplicația BT Pay. 

    În cadrul mesajului de autentificare/ respingere a plății utilizatorului i se vor afișa următoarele informații: cardul de pe care s-a inițiat tranzacția (imaginea cardului și ultimele 4 cifre din card, așa cum apar și în cadrul aplicației), denumirea comerciantului către care se dorește efectuarea plății, suma tranzacției, timpul maxim necesar aferent autentificării tranzacției și status-ul autentificării tranzactiei.

    La primirea mesajului aferent plății online inițiate, BT Pay va salva în dispozitivul telefonic identificatorul de tranzacție, pentru a putea afișa mesajul la următoarea deschidere a BT PAY, în vederea autentificării/ respingerii acesteia. Identificatorul tranzacției rămâne stocat în telefonul utilizat până la momentul în care plata online este autentificată sau respinsă, după caz.

    8. Activarea și utilizarea serviciului Plăți Facturi

    În cadrul acestui serviciu, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de BT astfel cum sunteți informat prin nota de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate, care poate fi accesată urmând linkul afișat în secțiunea “prevederi generale” a acestei note de informare.

    9. Înrolarea în Open Banking

    În cazul accesării funcționalității de Open Banking în cazul cardurilor non-BT adăugate în BT Pay, BT va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către/ de la care acesta a transferat/ a primit sume prin conturile de la instituțiile financiare de la care și-a integrat conturile în BT Pay:

    • Soldul cardului non-BT/ contului aferent cardului non-BT selectat
    • Codul IBAN aferent cardului selectat
    • Lista istoricului de tranzacții din conturile de plăți deschise selectate, inclusiv a următoarelor detalii: data tranzacției, suma tranzacției, detaliere tranzacție (detalii tranzacție și cod de autorizare a tranzacției, persoana de la care s-au încasat sume în contul respectiv sau, după caz persoana către care s-au transferat sume în respectivul cont).

    În cazul activării acestei funcționalități, BT Pay va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către/ de la care acesta a transferat sume prin conturile de la alte instituții financiare: soldul cardului, contul IBAN selectat aferent cardului non-BT respectiv și istoricul tranzacțiilor din conturile de plăţi selectate, inclusiv cele efectuate prin intermediul aplicației BT Pay.

    10. Emiterea/ reemiterea unui card de debit

    În cazul accesării funcționalităților de emitere sau reemitere card de debit, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis/reemis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat, adresa de livrare a cardului.

    11. Emiterea unui card Virtual

    În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea să solicitați emiterea unui card virtual, de debit din aplicația BT Pay, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente cardului emis, IBAN al contului la care acesta va fi atașat.

    12. Opțiunea “Mută-ți banii la BT”

    Când folosiți această funcționalitate prelucrăm date personale astfel: sumele pe care le transferați în contul la care este atașat cardul BT și periodicitatea cu care le transferați, datele cardurilor implicate în transferul recurent și instituția bancară de unde vă transferați sumele.

    În cazul accesării funcționalității de Conturi, Banca Transilvania va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: IBAN-uri aferente conturilor adăugate, cardurile atașate fiecărui cont, istoricul tranzacțiilor, valuta conturilor, soldul, plăți recurente și beneficiari predefiniți setați în BT Pay sau preluați din BT24 și NeoBT.

    În cazul transferurilor, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (suma, explicații, data etc.), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o sumă de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care doriți să efectuați plata, numărul de telefon – dacă inițiați/ efectuați un transfer către un cont prin Alias Pay). În cazul schimburilor și plăților valutare se vor prelucra suplimentar, după caz, valutele între care realizați schimbul și curs de schimb valutar, respectiv valuta în care efectuați plata.

    Puteți să transmiteți dovada inițierii transferului pe o adresă de e-mail introdusă într-un câmp dedicat, pe care o vom păstra pentru a dovedi că am transmis dovada plății conform solicitării dvs.

    În această secțiune, când accesați funcționalitatea de extrase, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: date aferente tranzacțiilor, IBAN al contului, soldul conturilor, tranzacțiile, ratele la produsele de creditare și punctele disponibile în cazul conturilor cardurilor de credit deținute la BT.

    1. Round Up

    În cazul accesării funcționalității de Round Up, BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: suma aferentă serviciului de round up, multiplu de sumă selectat, datele contului pentru care se dorește activarea serviciului și ale contului către care se transferă sumele aferente serviciului de round up.

    2. Cont de economii și depozite în BT Pay

    Banca va prelucra - după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ale dumneavoastră: IBAN-ul contului curent din care se constituie depozitul, soldul aferent contului curent, IBAN-ul contului de depozit sau – după caz al contului de economii constituit, suma aferentă depozitului, data de începere și de încetare a depozitului, data aleasă pentru transferurile recurente, setată pentru conturile de economii.

    În cazul accesării funcționalității Credite, Banca va prelucra informații/ date cu caracter personal de tipul produselor de creditare pe care le aveți contractate de la BT: IBAN-ul contului de credit și al contului curent din care se reține rata lunară, soldul aferent contului de credit non-card,  suma creditului contractat, data de începere și de încetare a creditului, suma aferentă ratei lunare, eventuale restanțe, asigurări aferente creditelor și statusul acestora.

    În cazul accesării acestei funcționalități, veți putea să deveniți investitor la fondurile administrate de BT Asset Management SAI (BTAM) prin semnarea contractului de intermediere cu BT, să cumpărați/ vindeți unități de fond (UF) la fondul pe care îl alegeți, să setați, modificați sau să anulați o investiție recurentă, să vizualizați tranzacțiile în curs de procesare, istoricul de operațiuni și soldul, să generați fișele de portofoliu și confirmările tranzacțiilor, detaliile despre costurile ex post și certificatele conturilor de investiție deținute. Banca Transilvania va prelucra, în calitate de persoană împuternicită de operatorul BTAM, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal ce vă privesc: nume, prenume, CNP, ID_client BTAM, numărul contului de investiție, istoricul tranzacțiilor, soldul deținut la fondurile de investiții administrate de BTAM, informațiile referitoare la câștig/ pierdere și impozitul reținut la sursă.

    1. BT Pay Kiddo – pentru minori de peste 14 ani

    Dacă accesați secțiunea BT Pay Kiddo - secțiunea pentru minori de peste 14 ani și încercați să conectați un minor din această categorie de vârstă, va trebui să verificăm dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT. Pentru aceasta, pe baza datelor dumneavoastră personale constând în nume, prenume, CNP, vârsta, vom verifica dacă aveți calitatea de împuternicit pe contul minorului pentru care ne furnizați datele în BT Pay (CNP și număr de telefon), ca să îi acordați dreptul de a accesa/ utiliza BT Pay pentru minori. În plus, vom prelucra implicit și data personală constând în relația dintre dumneavoastră și respectivul minor.

    Prevederile din acest paragraf se referă doar la prelucrarea datelor dumneavoastră, ca părinte al minorului. Prelucrarea datelor personale ale minorului se realizează conform Notei de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT, inclusiv a prevederilor referitoare la datele personale ale minorilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay, pe care vă rugăm să le citiți înainte de a finaliza procesul de conectare cu minorul din această categorie de vârstă prin BT Pay Kiddo.

    2.  BT Pay Kiddo –pentru minori între 8 și 18 ani atașați la contul părintelui

    Dacă accesați secțiunea BT Pay Kiddo - secțiunea pentru minori atașați la contul părintelui și încercați să conectați un minor cu vârsta cuprinsă între 8 ani împliniți și 18 ani neîmpliniți pentru a utiliza BT Pay cu un card propriu atașat contului dumneavoastră, va trebui să verificăm dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atașați la contul părintelui.

    Pentru aceasta, vom prelucra datele dumneavoastră personale constând în nume, prenume, CNP, vârsta și implicit data personală constând în relația dintre dumneavoastră și respectivul minor.

    Prevederile din acest paragraf se referă doar la prelucrarea datelor dumneavoastră, ca părinte al minorului. Prelucrarea datelor personale ale minorului de 8 – 18 ani fără cont BT se realizează conform Notei de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atașați la contul părintelui,  pe care vă rugăm să o citiți înainte de a finaliza procesul de conectare cu minorul din această categorie de vârstă, prin BT Pay Kiddo.

    1. Pentru identificarea prin BT Pay dacă sunteți în apel în call center sau într-o unitate BT 

    Dacă optați pentru a fi identificat în BT Pay în cazul unui apel în call center BT sau, în situații specifice, într-o unitate BT, vom prelucra informațiile/ datele personale conform cărora sunteți client BT persoană fizică utilizator al Aplicației, numărul de telefon pe care aveți instalat BT Pay, acționarea metodei de autentificare (PIN aplicație, biometrie, metoda de deblocare a telefonului), date privind versiunea aplicației instalate.

    2. Pentru actualizarea datelor personale din BT prin intermediul aplicației BT Pay

    În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea de a vă actualiza o parte dintre datele personale necesare băncii pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei din aplicația BT Pay. În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale în acest scop, vi se va afișa o notă de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate, care poate fi accesată urmând linkul afișat în secțiunea  “prevederi generale” a acestei note de informare.

    3. Pentru ofertarea, emiterea și gestionarea Asigurării RCA

    Prin secțiunea “Asigurare RCA” din BT Pay aveți posibilitatea de a obține oferte de Asigurare RCA de la diferiți Asigurători sau de a încheia Polițe de Asigurare RCA. Pentru a putea afișa în aplicația BT Pay ofertele de asigurare, sunt necesare mai multe informații, o parte din acestea fiind date cu caracter personal. Spre deosebire de celelalte funcționalități disponibile în BT Pay, vă rugăm să aveți în vedere că pentru datele cu caracter personal prelucrate în această secțiune Banca Transilvania are doar calitatea de persoană împuternicită de operator. Prelucrarea datelor personale din această secțiune se supune prevederilor Politicii de Prelucrare de către Timesafe SRL (“Compania”) și Renomia - SRBA Insurance Broker SRL („Brokerul”) a Datelor cu Caracter Personal în cadrul secțiunii “Asigurare RCA” din Aplicația BT Pay, care vă este pusă la dispoziție distinct de operatorii datelor și pe care o regăsiți în meniul acestei secțiuni disponibile în BT Pay. 

    4. Pentru opțiunea Reîncărcare Cartelă

    Când utilizați această opțiune, prelucrăm de regulă următoarele: numărul de telefon pentru care se face reîncărcarea, datele cardului, soldul contului din care faceți încărcarea.

    5. Pentru opțiunea “Rovinietă”

    Pentru utilizarea acestei opțiuni veți avea posibilitatea să achiziționați sau să reînnoiți din BT Pay rovinieta pentru  teritoriul României. BT va prelucra, după caz, următoarele informații/ date cu caracter personal: informații referitoare la autovehiculul pentru care se va emite rovinieta, soldul și cardul utilizat pentru plata rovinietei.

    6. Pentru ofertarea, emiterea și gestionarea Asigurării de călătorie

    Prin secțiunea “Asigurare de călătorie”din BT Pay aveți posibilitatea de a obține oferte de Asigurare de călătorie de la asigurătorul Groupama Asigurări S.A. . Pentru a putea afișa în aplicația BT Pay oferta de asigurare și pentru a încheia polița de asigurare, sunt necesare mai multe date cu caracter personal. Spre deosebire de celelalte funcționalități disponibile în BT Pay, vă rugăm să aveți în vedere ca pentru datele cu caracter personal prelucrate în această secțiune Banca Transilvania are doar calitatea de persoană împuternicită de operatorul Groupama Asigurări S.A.. Prelucrarea datelor personale din această secțiune se supune prevederilor Notei de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal din partea Groupama (parte integrantă a Politicii de confidențialitate a Groupama S.A.), care vă este pusă la dispoziție distinct în BT Pay din partea acestui operator, atunci când solicitați o ofertă de asigurare de călătorie. Regăsiți această notă de informare și în meniul secțiunii Asigurare de călătorie din BT Pay.

    7. Pentru oferirea Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB) în scopul prevenirii fraudelor în cazul plăților interbancare inițiate din aplicații de plată/ de internet banking

    Datele personale sunt prelucrate de BT împreună cu alți operatori asociați, conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Serviciului Afișare Nume Beneficiar (SANB).

    Pentru prevenirea fraudelor în cazul plăților intrabancare inițiate din aplicațiile proprii de plată/ de internet banking, BT prelucrează – ca operator independent – aceleași categorii de date personale care se folosesc și în cadrul SANB, însă fără implicarea altor bănci participante și fără implicarea Transfond. Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră este interesul legitim al BT de a preveni fraudele în cazul plăților intrabancare (BT-BT). Prenumele (unul sau mai multe, după caz) integral și inițiala numelui dvs. de familie înregistrate la BT vor fi afișate altor clienți BT care inițiază dintr-o aplicație a băncii o plată către contul dvs. BT, indiferent dacă plata este finalizată sau nu.

     

    8. Pentru comunicare cu utilizatorii BT Pay

    Aplicația va trimite o serie de notificări (ex. de confirmare/ infirmare a plăților realizate prin intermediul cardurilor înregistrate în aplicație; notificări dedicate utilizatorilor serviciului Plăți Facturi; pentru identificarea prin BT Pay; pentru transferuri, legate de acceptarea transferurilor de către beneficiar/ plătitor, realizarea cu succes a tranzacției, respingerea tranzacției de către plătitor; pentru autentificarea/ respingerea plăților online inițiate cu cardurile BT înrolate în aplicație și în 3DSecure; notificări generale, prin care utilizatorul este notificat despre alte informații relevante legate de aplicația BT Pay, altele decât cele legate de funcționalitățile de mai sus; notificări de interes particular, prin care utilizatorul este informat despre aspecte importante în legătură cu relația sa contractuală cu banca, cum ar fi modificări ale Condițiilor generale de afaceri ale băncii, modificări de comisioane, modificări ale Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale clienților BT, notificări despre necesitatea de a actualiza datele in evidențele băncii, notificări pentru identificarea prin BT Pay, ca urmare a apelării call center BT sau, după caz, în urma unor anumite tipuri de solicitări/ tranzacții în unitățile BT; notificări despre oferte, utilizatorul fiind informat despre ofertele noi adăugate în lista de oferte din Aplicație, precum și dacă a deblocat o ofertă din secțiunea Oferte - premii în mișcare).

    Puteți dezactiva toate sau o parte din aceste notificări din meniul Setări al aplicației. Dacă nu aveți notificările setate pe „on” nu veți primi notificări de tip push, ci le veți regăsi în secțiunea de Notificări a aplicației.

    Pentru a vă afișa oferte personalizate, BT Pay va solicita permisiunea de accesare a locației dispozitivului pe care este instalată aplicația, în vederea afișării automate a ofertelor partenerilor Star (pentru deținătorii de carduri de credit Star), dar și a ofertelor BT care se adresează specific unei localități. Veți putea opta să nu acordați accesul la locația dispozitivului, în acest caz veți putea selecta manual localitatea dorită. Totodată, aplicația va oferi posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza locațiile partenere aferente ofertei publicate, pe hartă, în acest caz fiind necesară activarea funcționalității GPS din setările dispozitivului. 

    Prin accesarea secțiunii „oferte” din aplicație vă exprimați acordul ca BT să colecteze informații referitoare la ofertele accesate (salvate, activate sau la care ați aplicat), în scopul prezentării în viitor a unor alte oferte care v-ar putea interesa și aplicării condițiilor preferențiale pentru ofertele activate sau la care ați aplicat.

    9. Pentru afișarea categoriilor de cheltuieli grupate în funcție de categoria de comercianți

    Prin intermediul aplicației puteți vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile BT la comercianți, grupate pe categorii de cheltuieli afișate în funcție de categoria în care sunt încadrați comercianții la care efectuați plăți cu respectivul card. Gruparea cheltuielilor nu implică analiza sau evaluarea comportamentului dumneavoastră de plată.

    10. Pentru analiza și îmbunătățirea performanțelor BT Pay

    Pentru a putea întocmi statistici care să permită măsurarea performanțelor serviciilor BT Pay în vederea îmbunătățirii performanțelor Aplicației, avem interesul legitim să colectăm următoarele informații despre dispozitivele pe care aceasta este instalată - identificarea telefonului (Device ID), tipul de telefon, sistemul de operare, versiunea de sistem de operare, numele dispozitivului, setările dispozitivului, accese necesare pentru a avea conexiune la internet.

    Perioada păstrării datelor furnizate/ colectate în cadrul BT Pay

    Cu excepția situațiilor expres menționate în cadrul prezenței note de informare, datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind tranzacțiile derulate prin intermediul BT Pay vor fi păstrate pe o perioada de 5 ani de la încetarea relației dumneavoastră de afaceri cu banca, conform prevederilor legale aplicabile, cu excepția datelor care se impun a fi păstrate pentru un termen de 10 ani, conform prevederilor legale din domeniul financiar contabil și fiscal.

    Destinatarii datelor personale prelucrate în cadrul BT Pay 

    Datele furnizate direct de utilizatorii aplicației sau de care Banca poate lua cunoștință în contextul instalării, înregistrării, înrolării/ folosirii de către utilizatori a Aplicației, pot fi dezvăluite de Banca Transilvania către prestatorii de servicii care ne asistă în furnizarea aplicației și către Apple (soluția Apple Pay), în cazul în care ați optat să vă înrolați cardul din BT Pay.

    În conformitate cu aspectele menționate în cadrul prezentei note de informare, anumite informații vor fi dezvăluite implicit altor utilizatori BT Pay.

    În plus, în cazul anumitor concursuri, vor trebui comunicate anumite date necesare comercianților parteneri pentru a vă livra premiile.

     Categoriile de destinatari către care se dezvăluie datele personale în contextul înregistrării sau înrolării în/ prin BT Pay, cât și a serviciilor distincte Alias Pay BT, Plăți Facturi, Overdraft, Card de Credit și majorare linie de credit exclusiv online,  credit de nevoi personale 100% online sunt menționate în notele de informare specifice pentru prelucrarea datelor personale în cadrul acestor servicii.

    Link-uri și terțe aplicații

    Aplicația conține linkuri către site-urile aparținând comercianților parteneri.

    Totodată aplicația oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa:

    • terțe aplicații - de monitorizare a activității fizice- prin logarea cu datele contului din respectiva aplicație prin intermediul aplicației BT Pay, în vederea deblocării unor oferte preferențiale din secțiunea Premii în mișcare a BT Pay.
    • prin secțiunea Oferte, linkuri personalizate din partea comercianților parteneri, la accesarea cărora terții vor putea ști că persoana le-a accesat din BT Pay, deci implicit faptul că este un client BT.

    Banca nu administrează și nu controlează în niciun fel informațiile pe care deținătorii site-urilor comercianților parteneri sau furnizorii terțelor aplicații le prelucrează în legătură cu utilizatorii, astfel că nu poate garanta că acestea sunt prelucrate și/ sau protejate în conformitate cu prevederile legale aplicabile din domeniul prelucrării și protecției datelor cu caracter personal, precum, dar fără a se limita la Regulamentul General privind Protecția Datelor (“GDPR”), Legea 506/2004, Legea 190/2018. De asemenea, banca nu poate cunoaște și/ sau garanta actualitatea sau exactitatea informațiilor pe care aceste site-uri/ aplicații le dețin despre dumneavoastră.

    Pentru că banca dorește să încurajeze o viață activă, în cadrul BT Pay a dezvoltat secțiunea Premii în mișcare, prin accesarea căreia utilizatorii pot debloca oferte la prețuri preferențiale oferite de comercianți parteneri cu care banca colaborează, dar și oferte ale Băncii.

    În acest scop, prin accesarea unei aplicații de monitorizare a activității fizice prin intermediul BT Pay, Banca va solicita permisiunea de a accesa anumite informații legate de activitatea desfășurată de utilizator în terța aplicație. Aceste date vor fi vizibile pentru utilizatorul care a accesat respectiva aplicație prin intermediul BT Pay în secțiunea Premii în mișcare. Dintre acestea banca va utiliza pentru a permite deblocarea ofertelor doar informații legate de numărul de pași parcurși, numărul de kilometri parcurși și/ sau numărul de minute active (“datele privind activitatea fizică”), așa cum sunt ele definite în aplicația terță de monitorizare a activității fizice.  În vederea verificării eligibilității utilizatorului de a beneficia de oferta publicată în Premii în mișcare și în vederea alocării corecte a premiilor, Banca va stoca datele privind activitatea fizică a utilizatorului strict pe perioada necesară aducerii la îndeplinire a acestor scopuri. Ofertele se vor putea debloca în funcție de una sau mai multe dintre aceste informații, la care se vor putea adăuga, după caz, alți parametri legați de activitatea cu cardul, stickerul, aplicația BT Pay dintr-o anumită perioadă, toți acești parametri fiind menționați specific în fiecare ofertă.

    Nu sunteți obligați să accesați și utilizați secțiunea Premii în mișcare a aplicației BT Pay. Neaccesarea acestei secțiuni nu afectează în niciun fel posibilitatea de a utiliza serviciile BT Pay. În cazul în care ați acordat acces aplicației BT Pay la informațiile din aplicația de monitorizare a mișcării pe care o utilizați, puteți revoca oricând acest acces din setările terței aplicații/ din setările telefonului, permisiunile acordate aplicației BT Pay pentru preluarea activității fizice. În acest caz, până la o eventuală nouă acordare a accesului, nu veți mai fi eligibili pentru ofertele din această categorie.

    Fiecare site și terță aplicație accesate prin intermediul aplicației are propriile reguli cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, așa că vă rugăm să consultați politica fiecărui site/ aplicații pentru a vă asigura că nu contravine intereselor dumneavoastră.

    Drepturile în legătură cu prelucrarea datelor personale în BT Pay

    Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul BT Pay se supune în completarea prezentei informări, și prevederilor Notei de informare generale privind prelucrarea și protectia datelor cu caracter personal aparținând clienților BT, parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro, in sectiunea Privacy Hub sau la cerere în orice unitate a băncii.

    În cadrul Notei de informare generale menționate regăsiți inclusiv drepturile pe care vi le puteți exercita în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, modalitățile în care puteți să vi le exercitați, precum și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO) și modul în care puteți să îl contactați.