Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Nota de informare privind prelucrarea datelor personale în aplicația mobilă BT PAY

    Versiune actualizată la data de 15 sptembrie 2025

  • 🏦Operatorul datelor personale

    Banca Transilvania S.A., cu sediul în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 30-36, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J1993004155124, CUI RO5022670 (în continuare „BT”), vă informează cum va prelucra, în calitate de operator, datele personale în aplicația mobilă BT Pay („Aplicația” sau ”BT Pay”). Situațiile în care BT nu este operatorul datelor prelucrate sunt prezentate specific în această notă.

    BT Pay este oferită clienților BT, conform Termenilor și condițiilor de utilizare a aplicației mobile BT Pay.

    👤Persoanele vizate

    Această notă de informare se referă exclusiv la prelucrările datelor personale aparținând utilizatorilor BT Pay care au cel puțin 18 ani împliniți (“utilizatori majori”).

    👦 Informarea utilizatorilor minori:

    Minori de 14+ ani, cu card și cont BT propriu:

    Minorii cu vârsta de cel puțin 14 ani care au un cont deschis la BT și folosesc BT Pay cu un card propriu, precum și părinții/ tutorii/ reprezentanții lor legali (“părinte”), sunt invitați să consulte:

    Minori, cu card BT propriu atașat contului parintelui:

    Minorii cu vârste între 8 și 18 ani care folosesc BT Pay cu un card propriu atașat contului unui părinte, sunt invitați să consulte:

    Pentru minorii sub 14 ani, se recomandă ca această informare să fie citită împreună cu părintele/ tutorele/reprezentantul legal (“parinte”).

    📄 Informări specifice

    BT Pay oferă diverse produse/ servicii care implică, după caz, prelucrarea datelor personale în scopuri și temeiuri specifice. Detalii complete sunt disponibile în notele de informare următoare:

    BT va actualiza periodic această notă de informare, fără a impune condiții mai puțin favorabile privind prelucrarea și protecția datelor. Modificările vor fi comunicate în aplicația BT Pay, iar versiunea actualizată va fi disponibilă oricând pentru consultare în BT Pay și inclusiv pe site-ul BT, în secțiunea Privacy Hub.

    Utilizatorilor BT Pay li se aplică întotdeauna versiunea în vigoare a acestei informări.

    Dacă aveți nelămuriri sau nemulțumiri privind modul în care BT prelucrează datele personale, ne puteți contacta la dpo@btrl.ro.

    🗂️ Date personale prelucrate în BT Pay, 🎯 scopurile și ⚖️ temeiurile prelucării

    🛡️1. Pentru asigurarea securității în BT Pay/ prevenirea fraudelor

    Pentru securitatea datelor în BT Pay și pentru a preveni fraudele, prelucrăm, în baza obligațiilor legale și a interesului legitim, următoarele date:

    📱Date despre dispozitiv: ID, model, tip/ versiune sistem de operare, existența unei metode de securizare (ex. parolă, amprentă - BT nu are acces la aceste metode, doar verifică dacă există), informația cu privire la folosirea recentă a dispozitivului pentru apeluri/ convorbiri (fără acces la conținutul acestora sau la numerele de telefon apelate/ apelante).

    📡Adresa IP și locația bazată pe IP

    📦Prezența aplicațiilor potențial periculoase (ex. malware, aplicații de control de la distanță) și

    Aceste date sunt esențiale pentru securitatea aplicației. Dacă nu sunt acceptate, BT Pay nu poate fi utilizată.

    Tot pentru protejarea aplicației și prevenirea fraudelor, prelucrăm date necesare pentru: setare/ resetare/ deblocare PIN, autentificare în aplicație, autorizarea tranzacțiilor, astfel cum este prezentat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay.

    În funcție de riscurile de fraudă, în baza prelucrării acestor date, banca poate: bloca aplicația până la eliminarea aplicațiilor terțe nesigure, bloca tranzacții suspecte, contacta utilizatorul.

    🆕  2. Pentru înregistrarea în BT Pay a unor noi clienți BT titulari de cont curent

    La deschiderea unei relații de afaceri prin BT Pay, folosim identificarea la distanță prin mijloace video, care implică prelucrarea datelor din actul de identitate, a datelor de contact și a celor biometrice (recunoaștere facială), conform legislației aplicabile. Detaliile sunt prezentate în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale pentru deschiderea prin BT Pay a relației de afaceri cu Banca Transilvania.

     💳 3. Pentru înregistrarea în BT PAY a clienților BT existenți

    Dacă aveți deja o relație cu BT și doriți să vă înregistrați în BT Pay, este necesar să vă identificăm printr-un proces de autentificare strictă, conform legislației privind serviciile de plată. În acest scop, prelucrăm date personale, conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Pay accesibilă din secțiunea “Informări specifice” a acestei note de informare.

    Pentru înregistrarea în BT Pay, în temeiul încheierii/ executării contractului aferent Aplicației, vă prelucrăm un nume de utilizator (nickname), un identificator al Aplicației (wallet ID), datele cardului/ cardurilor (numărul cardului, data expirării, codul CVV/CVC și numele de pe card) pe care le dețineți la BT sau pe care le înregistrați în BT Pay (carduri emise de BT, de BT Direct sau carduri non-BT), numărul de telefon declarat la BT, respectiv la BT Direct și, pentru cardurile non-BT confirmarea verificării 3D Secure de către instituția emitentă (BT nu are acces la datele folosite în această verificare, nu cunoaște metoda și nici datele personale utilizate pentru verificare de instituția emitentă a cardului).

    🧭4. Pentru utilizarea BT Pay

    Pentru executarea contractului aferent BT Pay la care sunteți parte, pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale băncii, în temeiul interesului nostru legitim și, după caz, în baza consimțământului dvs, prelucrăm datele personale după cum urmează:

    I. Funcționalitatea „Carduri” 

    1. Plăți cu cardul la comercianți

    Cu dispozitive Android cu NFC activ, puteți plăti cu cardurile BT din BT Pay. În acest caz, prelucrăm date precum: date ale dispozitivului (sistemul și versiunea sistemului de operare, dacă dispune de funcția NFC și dacă este activată), autentificarea necesară (ex. deblocarea telefonului), detalii despre tranzacții (sumă, dată, locație), datele cardului și ale contului folosite.

    Pentru înrolarea cardurilor în Google Pay, aplicația va afișa opțiunea dacă folosiți Android și aveți carduri BT neînrolate. În acest caz, BT transmite securizat către Google date ale cardului (numărul lui, data expirării, numele), codul de client BT (CIF BT), Device ID și Wallet ID.

    Pe dispozitive iOS, pentru plăți NFC este necesară înrolarea cardului în Apple Pay, conform termenilor Apple. BT Pay va afișa opțiunea de înrolare rapidă și va prelucra date ale dispozitivului (sistemul și versiunea sistemului de operare), datele cardului (PAN, data expirării, numele, BIN și tipul cardului) pe care le transmite securizat către Apple.

    Pentru a autoriza plăți online cu „Pay with BT Pay”,  prelucrăm datele cardului selectat și metoda de autorizare.

    2. Transferuri pe bază de numar de telefon (P2P) sau IBAN

    Cu BT Pay puteți: trimite/ solicita bani către/ de la contacte sau alți utilizatori BT Pay, prin număr de telefon (P2P); face transferuri pe bază de IBAN; face transferuri între cardurile proprii înregistrate în BT Pay.

    Pentru transferuri P2P, aplicația poate accesa (doar cu acordul dvs.) agenda telefonului pentru realizarea transferului. Dacă nu permiteți accesul, va trebui să introduceți manual numărul destinatarului.

    În timpul inițierii unui P2P, aplicația va arăta dacă numărul de telefon introdus este asociat cu un cont BT Pay. Astfel, dacă numărul de telefon pe care aveți instalată aplicația BT Pay este selectat sau introdus de către oricare utilizator BT Pay în vederea efectuării unui transfer P2P, acel utilizator va afla că pe respectivul număr de telefon este instalată aplicația BT Pay. 

    Pentru realizarea transferurilor P2P prelucrăm: datele cardului (inclusiv ale cardului preferat pentru încasarea transferurilor P2P, dacă ați ales unul), datele tranzacției (suma, data, explicația, IBAN-ul și numele plătitorului/ beneficiarului transferului), numărul de telefon (al dvs. și al celuilalt utilizator BT Pay).

    Pentru transferuri pe bază de cod IBANprelucrăm datele cardului și ale contului dvs, datele tranzacției (ca la un transfer P2P), datele beneficiarului transferului (nume, prenume, IBAN). 

    Puteți să transmiteți dovada transferului P2P sau prin IBAN la o adresa de e-mail.

    Pentru transferuri între cardurile proprii înregistrate în BT Pay prelucrăm datele cardurilor între care realizați transferul și ale conturilor BT la care acestea sunt atașate și datele tranzacțiilor.

    În cadrul funcționalității “Carduri”, BT Pay permite utilizatorilor să efectueze și alte operațiuni bancare, precum retrageri de numerar (cu cod sau contactless), setarea limitelor și blocarea cardurilor, vizualizarea detaliilor cardului, autentificarea plăților online, plata facturilor, înrolarea în Open Banking, emiterea de carduri (inclusiv pentru utilizatori suplimentari), mutarea banilor la BT și salvarea cardurilor la comercianți, vizualizarea informațiilor despre limita/ linia de credit și despre plățile realizate cu cardul defalcate în funcție de categoria de comercianți la care au fost realizate, pentru cardurile de credit. Pentru fiecare funcționalitate, Banca Transilvania prelucrează date personale relevante (ex. date card, număr telefon, tranzacții) .

    3. Retragerea de numerar de la ATM BT pe bază de cod

    Din BT Pay puteți genera un cod temporar pentru retragere de numerar de la ATM (valabil doar pentru carduri emise pe persoană fizică). Prelucrăm numărul de telefon (selectat din agenda/ introdus de dvs.) pentru trimiterea codului, datele cardului și contului, datele tranzacției.

    4. Retragerea de numerar contactless de la ATM BT

    Cu BT Pay utilizatorul poate retrage numerar contactless de la ATM. Această operațiune va fi posibilă doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.

    5. Setarea limitelor de tranzacționare și/ sau blocarea cardurilor

    Din BT Pay, se pot seta limite de tranzacționare pe cardurile BT înregistrate în aplicație, se pot bloca - temporar sau definitiv - aceste carduri și se poate solicita deblocarea cardurilor blocate temporar. Prelucrăm informațiile despre limitele setate, statusul și datele cardurilor, precum și numărul de telefon declarat la BT (aceste operațiuni fiind permise doar pe baza codului OTP trimis prin SMS).

    6. Afișarea detaliilor cardului în aplicație

    Prin aplicația BT Pay, se vor putea vizualiza datele cardului – număr card și cod CVV/CVC în vederea facilitării utilizării acestuia pentru plățile online, precum și codul PIN setat pentru card. Prelucrăm aceste date și, după caz, numărul de telefon declarat la BT (când afișarea este permisă doar pe baza codului OTP trimis prin SMS).

     7. Autentificarea/ confirmarea plăților online prin BT Pay

    Plățile online (plățile efectuate pe website-urile comercianților) inițiate cu cardurile BT înregistrate în BT Pay, inclusiv în 3D secure, vor putea fi autentificate/ respinse, exclusiv prin intermediul aplicației. Prelucrăm datele cardului, ale tranzacției (inclusiv denumirea comerciantului către care se dorește efectuarea plății și identificatorul tranzacției, care va fi stocat în dispozitivul pe care îl folosiți, de la inițierea plății, până când plata online este autentificată sau respinsă, după caz).

    Notificarea aferentă autentificării/ respingerii unei asemenea plăți online va fi transmisă pe canalul „generale” din Aplicație. Neactivarea notificărilor transmise pe canalul „generale” va împiedica primirea notificării pentru autentificarea/ respingerea plății online. Pe telefoanele Android, cu acordul dvs., BT Pay poate afișa automat ecranul de confirmare a plății, fără a mai deschide manual aplicația sau notificarea. Permisiunea se solicită după prima plată online sau poate fi activată din setările telefonului, secțiunea aplicații – BT Pay.

    8. Activarea si utilizarea serviciului Plati Facturi

    Datele personale pentru activarea și utilizarea acestui serviciu se prelucrează conform notei de informare specifice, accesibilă din sectiunea “Informări specifice” a acestei note de informare.

    9. Inrolarea in Open Banking

    Pentru folosirea funcționalității Open Banking (disponibilă pentru cardurile non-BT adaugate in BT Pay), BT prelucrează următoarele informatii care sunt, dupa caz, date cu caracter personal : IBAN-ul, soldul cardului/contului non-BT și istoricului/datele tranzactiilor din conturile non-BT (data, suma, detaliile tranzactiei, contrapartida din tranzactia realizata in contul non-BT).

    10. Emiterea/reemiterea unui card 

    Din BT Pay veti putea solicita emiterea/reemiterea unui card pentru dvs (inclusiv card virtual) sau pentru o persoana pe care o desemnați utilizator de card suplimentar. În acest caz, prelucrăm, după caz, date personale ale dvs si/sau ale utilizatorului suplimentar de card: date cardului emis/reemis, IBAN-ul contului la care acesta va fi atasat, adresa de livrare a cardului, CNP-ul și numărul de telefon ale utilizatorului suplimentar de card. Dacă utilizatorul de card suplimentar nu este inca identificat in BT Pay la momentul desemnarii sale, ii vom prelucra datele personale si pentru identificarea in BT Pay, astfel cum este prevazut in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul identificării în BT Payaccesibilă din sectiunea “Informări specifice” a acestei note de informare.

    11. Opțiunea “Mută-ți banii la BT”

    Când folosiți această funcționalitate prelucrăm date personale astfel: datele tranzacțiilor (sume, recurența transferului, instituția bancară de unde faceți transferul), datele cardurilor și ale conturilor

    12. Opțiunea “Card salvat la comercianți”

    Când utilizați această opțiune vă prelucrăm: numele, prenumele, adresa de e-mail, datele cardului, informații despre abonamente active, detalii despre plățile recurente (sumă, frecvența, dată) și site-urile unde au fost salvate datele cardului.

    13. Info credit și  gruparea cheltuielilor

    Pentru cardurile de credit, poți vizualiza și informațiile despre linia/ limita de credit, obligația minimă de plată și suma plătită, eventuale asigurări ale liniei de credit, tranzacțiile postate în rate, numărul de puncte Star acumulat, să activezi/ dezactivezi plata automată lunară și cuantumul acestei plăți, și să vezi gruparea cheltuielilor în funcție de categoria de comercianți la care s-au efectuat plățile (nu implică analiza sau evaluarea comportamentului de plată). Îți prelucrăm aceste date personale pentru  a te ajuta să îți gestionezi resursele financiare (scop de educație financiară).


    II. Functionalitățile „Conturi” și “Economii” 

    Pentru vizualizarea, utilizarea și gestionarea în BT Pay a conturilor curente, conturilor de card de credit, conturilor de economii, depozitelor și serviciilor asociate (precum Round Up, extrase, transferuri sau plăți), BT prelucrează următoarele categorii de date personale aferente acestor conturi, după caz: IBAN-uri, solduri, valute, carduri atașate conturilor, date privind tranzacțiile (sumă, explicații, dată, curs valutar, datele destinatarilor plăților - nume, prenume, număr cont, istoricul tranzacțiilor), plăți recurente, beneficiari predefiniți, sume și setări aferente serviciului Round Up, date privind constituirea și administrarea depozitelor și conturilor de economii (sume, date de început/încetare, frecvență transferuri), informații privind dobânzile și impozitele aferente acestora.

    În cazul transmiterii dovezii plății prin e-mail, se va prelucra și adresa introdusă de utilizator.

    III. Funcționalitatea “Credite”

    În cazul accesării funcționalității “Credite”, Banca va prelucra date personale despre produsele de creditare non-card pe care le aveți la BT (IBAN-ul contului de credit și al contului curent din care se reține rata lunară, nr. contractului, soldul aferent contului de credit,  suma creditului contractat, data de începere și de încetare a creditului, suma aferentă ratei lunare, eventuale restanțe, graficul de rambursare, asigurări aferente creditelor și statusul acestora).

    IV. Funcționalitatea “Investiții”

    Produsele din această secțiune BT Pay sunt oferite de societăți subsidiare ale băncii (entități membre ale Grupului Financiar BT). În acest caz, Banca Transilvania prelucrează datele dvs. în calitate de persoană împuternicită, iar subsidiara este operatorul. Datele dvs. din evidențele băncii necesare pentru încheierea/ executarea contractului pe care îl încheiați cu subsidiara, se trimit respectivei subsidiare, care le va prelucra conform prevederilor propriei Politici de confidențialitate. Regăsiți detalii în continuare:

    Pentru achiziția și gestionarea unităților la fondurile administrate de subsidiara băncii - BT Asset Management SAI (BTAM) - din BT Pay puteți deveni investitor la fondurile administrate de BTAM prin semnarea contractului de intermediere cu BT, să cumpărați/ vindeți și să gestionați unități de fond (UF) la fondul pe care il alegeți. Vi se vor prelucra de către operatorul BTAM date personale precum: nume, prenume, CNP, ID_client BTAM, numărul contului de investiție, istoricul tranzacțiilor, soldul deținut la fondurile de investiții administrate de BTAM, informațiile referitoare la câștig/ pierdere și impozitul reținut la sursă. Veți deveni client BTAM. Detalii despre prelucrarea datelor personale realizată de operatorul BTAM regăsiți în Politica de confidențialitate BTAM, disponibilă pe site-ul www.btassetmanagement.ro.

    Pentru a deveni participant  la fondurile de pensii facultative administrate de subsidiara băncii - BT Pensii SAFPF SA (BT Pensii) - prin semnarea actului de aderare la un fond de pensii facultative administrat de BT Pensii, deveniți participant la acest fond (client BT Pensii). Veți putea seta și gestiona contribuția la fond, inclusiv să vă exprimați opțiuni privind comunicarea BT Pensii cu dvs. Detalii despre prelucrarea datelor personale realizată de operatorul BT Pensii regăsiți în Politica de confidențialitate BT Pensii, disponibilă pe site-ul www.btpensii.ro.

    V. Funcționalitatea „Kiddo”

    1. BT Pay Kiddo – pentru minori de 14 ani +, cu card și cont BT propriu

    Dacă inițiați, ca părinte, o conectare a unui minor din această secțiune din BT Pay Kiddo , vom verifica dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo. În acest scop, vă vom prelucra următoarele date personale: nume, prenume, CNP, vârsta, calitatea de părinte al minorului și de împuternicit pe contul acestuia.

    2.  BT Pay Kiddo – pentru minori cu card BT propriu atașat contului părintelui:

    Dacă inițiați, ca părinte, o conectare a unui minor din această secțiune din BT Pay Kiddo, vom verifica dacă îndepliniți condițiile prevăzute în Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atașați la contul părintelui. În acest scop, vă vom prelucra următoarele date personale: nume, prenume, CNP, vârsta și implicit data personală constând în relația dintre dumneavoastră și respectivul minor.

    VI. Alte funcționalități BT Pay

    1. Identificare prin BT Pay în apeluri sau în unități BT

    Dacă alegeți identificarea prin BT Pay în timpul unui apel cu un agent din call center BT sau într-o unitate BT, vă vom prelucra datele personale: calitatea de client BT utilizator BT Pay, numărul de telefon, metoda de autentificare (PIN, biometrie, deblocare telefon) și versiunea aplicației.

    2. Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB) în scopul prevenirii fraudelor 

    Avem obligația legală și interesul legitim de a preveni fraudele bancare. Pentru a vă proteja în cazul tranzacțiilor interbancare (plăți către conturi din alte bănci), BT împreuna cu alti operatori asociți, vă prelucrează date personale conform detaliilor din Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul Serviciului Afisare Nume Beneficiar (SANB), din secțiunea “Informări specifice” din această notă de informare. În cazul plaților intrabancare (plăți către conturi BT), BT prelucrează singură aceleași categorii de date personale care se folosesc și în cadrul SANB. Temeiul prelucrării datelor dumneavoastră este interesul legitim al BT de a preveni fraudele în cazul plaților intrabancare (BT-BT). Prenumele (unul sau mai multe, după caz) integral și inițiala numelui dvs de familie înregistrate la BT, vor fi afișate altor clienți BT care inițiaza dintr-o aplicație a băncii o plată către contul dvs BT, indiferent dacă plata este finalizată sau nu.

    3. Actualizarea datelor personale 

    Prin această funcționalitate, puteți actualiza unele date personale la bancă. Detalii despre prelucrarea datelor personale regăsiți în nota de informare specifică din secțiunea “informari specifice” a acestei note de informare.

    4. Asigurări RCA

    Prin secțiunea „Asigurare RCA” din BT Pay puteți obține oferte sau încheia polițe RCA. Pentru afișarea ofertelor, se prelucrează date personale de către Timesafe SRL și Renomia-SRBA, conform politicii acestor societăți privind prelucrarea datelor personale, disponibile în aplicație. BT prelucrează datele ca persoană împuternicită de operator.

    5. Asigurare de călătorie

    Prin BT Pay puteți obține oferte de asigurare și încheia asigurări de călătorie de la Groupama Asigurări. Pentru această funcționalitate, BT prelucrează datele personale ca persoană împuternicită a Groupama. Detaliile privind prelucrarea datelor personale realizate de Groupama sunt accesibile direct din aplicație, în secțiunea „Asigurare de călătorie”.

    6. Reîncărcare cartelă telefonică

    Cînd utilizați această opțiune, prelucrăm: numărul de telefon pentru care se face reîncărcarea, datele cardului, soldul contului din care faceți încărcarea.

    7. Achiziție rovinietă

    Când achiziționați sau reînnoiți rovinieta pentru România din BT Pay, BT va prelucra: date despre vehicul, cardul folosit și soldul disponibil


    🔊 5. Pentru comunicarea cu utilizatorii BT Pay prin intermediul aplicației

    a. Notificări 

    Prin BT Pay vă trimitem mai multe tipuri de  notificări: 

    • Notificări legate de plăți cu cardul: confirmarea/ infirmarea plăților realizate cu cardurile înregistrate în aplicație, autentificarea/respingerea plăților online inițiate cu cardurile BT înrolate în aplicație și în 3D Secure.
    • Notificări legate de transferuri: acceptarea/ respingerea tranzacției initiate prin P2P; confirmarea realizării cu succes a tranzacției;
    • Notificări pentru identificare prin BT Pay: solicitări de identificare în aplicație (în apel cu agent call center BT sau pentru identificare cu BT Pay în unități).
    • Notificări pentru serviciul Plăți Facturi: mesaje dedicate utilizatorilor acestui serviciu.
    • Notificări/ mesaje de interes general:  informații relevante despre aplicația BT Pay, altele decât cele legate de funcționalitățile de mai sus.
    • Notificări/ mesaje de interes particular: ex. modificări ale Condițiilor Generale de Afaceri ale băncii, modificări de comisioane, actualizări ale notrelor de informare privind prelucrarea datelor cu personale; notificări de actualizare a datelor din evidențele băncii.
    • Mesaje publicitare, dacă v-ați exprimat la BT consimțământul să vă prelucrăm datele în scop publicitar prin intermediul formularului dedicat exprimării acestor opțiuni, disponibil în unități sau în mediul online
    • Notificări despre “Oferte” din BT Pay: informări privind oferte noi adăugate în aplicație; Notificări despre oferte deblocate în secțiunea „Oferte – premii în mișcare”. Prin accesarea secțiunii „Oferte” din aplicație, vă exprimați acordul ca BT să colecteze informații despre: ofertele accesate (salvate, activate sau la care ați aplicat), în scopul prezentării unor oferte relevante în viitor și pentru aplicarea condițiilor preferențiale aferente ofertelor activate sau accesate.

    🏃‍♀️ Premii în Mișcare  BT Pay - pentru a încuraja un stil de viață activ, BT Pay include în secțiunea “Oferte” subsecțiunea “Premii în Mișcare”, unde utilizatorii pot debloca oferte speciale de la parteneri și de la bancă. Ca urmare a conectarării unei aplicații de monitorizare a activității fizice, BT Pay va solicita permisiunea de a accesa date precum: numărul de pași, kilometri parcurși, minute active. Aceste date sunt vizibile doar pentru utilizatorul care le-a conectat și sunt folosite exclusiv pentru: verificarea eligibilității la oferte, alocarea premiilor. Datele sunt stocate doar pe durata necesară îndeplinirii acestor scopuri. Unele oferte pot include și alți parametri, precum activitatea cu cardul sau în aplicație, specificați clar în fiecare ofertă.

    Accesarea secțiunii Premii în Mișcare este opțională și nu afectează utilizarea generală a BTPay. Dacă ați acordat acces la datele din aplicația de monitorizare, îl puteți revoca oricând din setările aplicației respective sau ale telefonului. În lipsa accesului, nu veți fi eligibili pentru ofertele din această categorie.

    • BT Pay va solicita și acces la locația dispozitivului, pentru a vă afișa oferte valabile în zona unde vă aflați (ex. pentru afișarea automată a ofertelor partenerilor Star (pentru deținătorii de carduri de credit Star, pentru afișarea pe hartă a locațiilor partenere aferente ofertelor). Nu sunteți obligat să permiteți accesul la locație, ci aveți opțiunea de a selecta manual localitatea. Dacă refuzați accesul, celelalte funcționalități ale BT Pay pot fi utilizate fără impedimente

    Puteți activa/ dezactiva notificările din meniul Setări al aplicației. Dacă notificările nu sunt activate („on”), acestea nu vor fi primite ca push notifications, ci vor fi disponibile în secțiunea Notificări din aplicație.

    b. asistență și suport prin chatbot-ul BT Pay

    Prin chatbot-ul BT Pay puteți discuta în timp real cu un consultant BT. În acest context, prelucrăm date precum: numele, CIF BT, tipul de client, denumirea cardurilor, versiunea aplicației, sistemul de operare al telefonului și limba selectată în chat, pentru identificare și suport.

    📈 6. Pentru analiza și îmbunătățirea performanțelor BT Pay

    Pentru a putea întocmi statistici care să permită masurarea performanțelor BT Pay, în vederea îmbunătățirii performantelor acesteia, avem interesul legitim să colectăm urmatoarele informații despre dispozitivele pe care aceasta este instalată - identificatorul dispozitivului (Device ID), tipul de telefon, sistemul de operare, versiunea de sistem de operare, numele dispozitivului, setările dispozitivului, accese necesare pentru a avea conexiune la internet.  

    ⏳Perioada păstrării datelor personale prelucrate în BT Pay

    Cu excepția situațiilor expres menționate în cadrul prezentei note de informare, datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind tranzacțiile derulate prin intermediul BT Pay vor fi păstrate pe o perioadă de 5 ani de la încetarea relației dumneavoastră de afaceri cu banca, conform prevederilor legale aplicabile, cu excepția datelor care se impun a fi păstrate pentru un termen de 10 ani, conform prevederilor legale din domeniul financiar contabil și fiscal.

    📤Destinatarii datelor personale prelucrate în BT Pay

    Datele furnizate direct de utilizatorii aplicației sau de care Banca poate lua cunoștință în contextul instalării, inregistrării, înrolării/ folosirii Aplicației, pot fi dezvăluite de Banca Transilvania către anumite categorii de destinatari, după cum urmează:

    • alți Clienti BT care au dreptul și nevoia de a le cunoaște (toți utilizatorii BT Pay sunt Clienți BT)

    a. utilizatori BT Pay pe care i-ați împuternicit pe conturile dvs. inclusiv în aplicație 

    Dacă aveți împuterniciți cu drepturi depline pe toate conturile BT și le-ați oferit acces la acestea și în aplicație, aceștia vor avea acces în aplicație la datele personale despre dvs. și contrapartidele din tranzacțiile menționate la secțiunea II. Functionalitățile „Conturi” și “Economii” din această notă de informare, cu excepția cardurilor atasate conturilor. Împuterniciții pot vizualiza aceste date, pot efectua transferuri și schimburi valutare, accesa extrase și istoricul tranzacțiilor, distribui IBAN-ul, configura plăți recurente și gestiona economiile și depozitele.

    b. utilizatori BT Pay care v-au desemnat cu drepturi depline de operare pe toate conturile lor deschise la BT.  

    Dacă alți clienți BT, persoane fizice, titulari de conturi, v-au acordat drepturi depline de operare pe toate conturile lor BT, aceștia vor vedea în aplicație numele și prenumele dumneavoastră, precum faptul că le sunteți împuternicit. Când efectuați tranzacții pe aceste conturi le vom dezvălui titularilor datele privind tranzacțiile realizate (date despre dumneavoastră și despre contrapartidele implicate în tranzacții).

    c. alți clienți BT care dețin carduri de utilizator suplimentar atașate conturilor dvs. 

    Dacă ați solicitat emiterea pe contul dvs a unor carduri suplimentare pe numele unor utilizatori suplimentari de card, aceștia pot vizualiza în BT Pay soldul contului dvs.

    d. alți clienți BT, pe contul cărora dețineți card suplimentar emis pe numele dvs.

    Dacă aveți un card suplimentar emis pe contul altui client BT, clientul titular de cont  va putea vedea și în BT Pay detalii despre tranzacțiile efectuate cu acel card (sumă, comerciant, dată, etc.).

    e. alți clienți BT utilizatori BT Pay, care află din iconița afișată în dreptul numărului dvs. de telefon/ contactului dvs. din agenda dispozitivului lor că sunteți utilizator BT Pay (și implicit află că aveți și calitatea de client BT).

    f. clienți BT către care efectuați plăți din BT Pay

    Când efectuați tranzacții prin intermediul BT Pay către conturi/ numere de telefon ale altor clienți BT din conturi ce vă aparțin, datele aferente acestor tranzacții (de regulă, nume și prenumele dvs, suma, numărul contului, explicațiile plății), vor fi accesibile beneficiarilor către care ați efectuat plata.

    • parteneri contractuali ai băncii

    a. Prestatorii de servicii care ne asistă în furnizarea Aplicației și în activități adiacente acesteia (ex. prestatori de servicii de transmitere SMS, e-mail; prestatori de servicii de încredere pentru semnarea documentației în aplicație cu semnătură electronică extinsă etc); prestatori de servicii de identificare (pentru identificarea în BT Pay care implica fotografierea actului de identitate și/sau a feței  - selfie/video selfie- , BT foloseste serviciile prestatorului Onfido și ale unor subcontractori ai acestuia, care prelucrează, numai în numele și sub instrucțiunile băncii, datele din actul de identitate, imaginea - inclusiv cea din video selfie-ul realizat în BT Pay - și respectiv la datele biometrice ale feței, folosite pentru identificarea în BT Pay. Prelucrarea datelor se va realiza în unele cazuri inclusiv în tări terțe. Transferul datelor personale către aceste state are la bază fie decizii de adecvare emise de Comisia Europeană (ex. în Marea Britanie), fie alte garanții adecvate, în conformitate cu mecanismele prevederile GDPR constând în Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană pe care le puteți găsi aici: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0914)

    b.  Apple (soluția Apple Pay), în cazul în care ați optat să vă înrolați cardul în această soluție de plată

    c. alte entități din cadrul Grupului Financiar BT ale caror servicii/ produse sunt accesibile prin BT Pay (ex. distribuție de unități de fond prin BTAM, fonduri de pensii facultative)

    d. parteneri BT ale caror servicii/ produse sunt accesibile prin BT Pay, inclusiv conform notelor de informare specifice (ex. societăți de asigurare)

    Categoriile de destinatari către care se dezvaluie datele personale în contextul inregistrării sau înrolării în/ prin BT Pay cât și a serviciilor distincte Alias Pay BT, Plăți Facturi, Overdraft, Card de Credit și majorare linie de credit exclusiv online,  credit de nevoi personale 100% online sunt mentionate în notele de informare specifice pentru prelucrarea datelor personale în cadrul acestor servicii.

    Lista de destinatari de mai sus se completează cu cea prevazută în Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, secțiunea VIII.

    Link-uri și terte aplicații

    Aplicația conține linkuri către site-urile aparținând comercianților parteneri.

    Totodata aplicația oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa:

    • terțe aplicații - de monitorizare a activității fizice- prin logarea cu datele contului din respectiva aplicație prin intermediul aplicației BT Pay, în vederea deblocării unor oferte preferențiale din secțiunea Premii în mișcare a BT Pay.
    • prin secțiunea Oferte, linkuri personalizate din partea comercianților parteneri, la accesarea cărora terții vor putea știi ca persoana le-a accesat din BT Pay, deci implicit faptul ca este un client BT.

    🔒 Responsabilitatea privind prelucrarea datelor personale - banca nu controlează și nu administrează informațiile prelucrate de site-urile comercianților parteneri sau de aplicațiile terțe accesate prin BT Pay. Prin urmare, nu poate garanta că aceste date sunt gestionate conform legislației privind protecția datelor personale (ex. GDPR, Legea 506/2004, Legea 190/2018). De asemenea, banca nu poate verifica acuratețea sau actualitatea datelor pe care aceste platforme le dețin despre dumneavoastră. Fiecare site sau aplicație terță are propriile reguli privind prelucrarea datelor. Vă recomandăm să consultați politicile acestora pentru a vă asigura că sunt în acord cu interesele dumneavoastră.

    ✅ Drepturile în legatură cu prelucrarea datelor personale in BT Pay

    Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul BT Pay se supune, în completarea prezentei informări, prevederilor Notei de informare generale privind prelucrarea și protectia datelor cu caracter personal aparținând clienților BT, parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT , pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro, în secțiunea Privacy Hub sau la cerere în orice unitate a băncii.

    În cadrul Notei de informare generale menționate regăsiți inclusiv drepturile pe care vi le puteți exercita în legatură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, modalitățile în care puteți să vi le exercitați, precum și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO) și modul în care puteți să îl contactați.

    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.