This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Cont online direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay

    Data actualizării: 24.09.2024

    1. BT Pay și acceptarea folosirii aplicației

    Acești termeni si conditiile pentru Client (denumiti in continuare „Termenii BT Pay”) constituie un contract, legal incheiat intre Banca Transilvania S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor, nr. 30 - 36, judetul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 (denumita in continuare „BT” sau „banca”) si dumneavoastra („clientul” sau „utilizatorul”) pentru utilizarea funcționalităților aplicației mobile BT Pay (denumita in continuare „Aplicatia” sau „BT Pay”)  si se aplica dupa cum urmeaza:


    A. Dacă sunteți Client major (“utilizator major”):

    Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni BT Pay inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile Termenilor BT Pay sau daca refuzat sa va fie prelucrate datele personale astefel cum v-am informat prin Nota de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay, va rugăm să nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie. 

    DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII BT PAY SI IN NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE IN BT PAY.


    B. Dacă ești un Client minor cu varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani si ai BT Pay legat la contul tau deschis la BT

     Ca să poți accesa/folosi  in BT Pay functionalitatile pentru utilizatorii minori care au BT Pay legat la contul lor deschis la BT, este necesar ca un parinte/tutore/reprezentant legal al tau (in continuare “parintele”) sa isi exprime acordul in acest sens la banca, prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare a functionalitatii BT Pay Kiddo pentru minorii de 14-18 ani care au cont deschis la BT (in continuare „Termenii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT”).

    Chiar daca parintele tau accepta pentru tine Termenii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT pentru tine, iti recomandam sa citesti si tu acesti Termeni BT Pay, singur sau – daca nu iti sunt clare unele cuvinte – alaturi de parintele tau. Precizam ca, dintre prevederile de la sectiunea 3. Ce poți face în BT Pay din acesti Termeni BT Pay, tie ti se aplica doar cele referitoare la operatiunile care pot fi efectuate de minori peste 14 ani, asa cum sunt ele descrise la cap V-  Functionalitati BT Pay Kiddo din Termenii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT. De asemenea, mentionam ca prelucrarea datelor tale personale se realizează conform informarii care este pregatita special pentru tine: Nota de informare privind prelucrarea în BT PAY a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani care au cont BT.  

    Daca nu esti de acord cu oricare dintre prevederile Termenilor BT Pay care sunt aplicabile si utilizatorilor minori sau daca refuzi sa iti fie prelucrate datele personale asa cum te-am informat prin Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 anicare au cont BT, te rugăm sa nu accesezi, navighezi sau utilizezi aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.


    DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, ESTI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY  IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII BT PAY APLICABILE MINORILOR SI IN NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA ÎN BT PAY A DATELOR PERSONALE ALE UTILIZATORILOR MINORI DE PESTE 14 ANI.  

    C. Dacă ești un Client minor cu vârsta cuprinsă între 8 și 18 ani neîmpliniți și vrei să folosești BT Pay pe contul părintelui tău: 


    Ca să poți accesa/folosi in BT Pay functionalitatile pentru utilizatorii minori care au card emis pe numele lor, dar atasat la contul parintelui (denumit in continuare “minori atasati la contul parintelui”), este necesar ca un parinte/tutore/reprezentant legal al tau (in continuare “parintele”) sa isi exprime acordul in acest sens la banca, prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare a functionalitatii BT Pay Kiddo pentru minorii atasati la contul parintelui (in continuare „Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atasati la contul parintelui”).

    In cazul in care ai intre 8 ani impliniti si 18 ani neimpliniti, vei putea utiliza BT Pay cu un card emis pe numele tau, dar care este atasat contului parintelui tau. Procesul prin care poti primi accesul in aplicatie si ti se poate emite card BT trebuie parcurs de parintele tau in BT Pay.

    Chiar daca parintele tau accepta pentru tine Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atasati la contul parintelui, iti recomandam sa citesti si tu acesti Termeni BT Pay, singur sau – daca nu iti sunt clare unele cuvinte – alaturi de parintele tau. Precizam ca, dintre prevederile de la sectiunea 3. Ce poți face în BT Pay din acesti Termeni BT Pay, tie ti se aplica doar cele descrise la cap V- Functionalitati BT Pay Kiddo din Termenii BT Pay Kiddo pentru minori atasati la contul parintelui. De asemenea, mentionam ca prelucrarea datelor tale personale se realizează conform informarii care este pregatita special pentru tine: Nota de informare privind prelucrarea în BT PAY a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui. 


    Daca nu esti de acord cu oricare dintre prevederile Termenilor BT Pay care sunt aplicabile si utilizatorilor minori sub 14 ani sau daca nu doresti sa iti fie prelucrate datele personale așa cum ti-am adus la cunostinta prin Nota de informare privind prelucrarea în BT Pay a datelor personale ale utilizatorilor minori atasati la contul parintelui, te rugăm sa nu accesezi, navighezi sau utilizezi aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.

    DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, ESTI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII BT PAY APLICABILE MINORILOR SI IN NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA ÎN BT PAY A DATELOR PERSONALE ALE UTILIZATORILOR MINORI DE SUB 14 ANI. 

    Dacă în orice moment după inregistrarea in BT PAY decideți că nu mai sunteti de acord cu prezentii Termeni BT Pay, va rugam sa dezinstalati aplicatia. 

    Termenii BT Pay stabilesc modul in care puteti utiliza in aplicatia BT Pay cardurile emise de Banca Transilvania, (denumite in continuare „Carduri BT”), cardurile emise de alte institutii financiare din Romania, sub sigla Visa, MasterCard, Maestro, inrolate in serviciul 3D secure, (denumite in continuare „Carduri non-BT”) si cardurile emise de BT Direct (denumite in continuare „Carduri BT Direct”), precum si accesul la conturile deschise pe numele clientului la Banca Transilvania. Termenii BT Pay se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice si Persoanelor juridice (denumite in continuare „CGA”), precum si cu regulamentele oficiale ale programelor de loialitate si plata in rate fara dobanda, in cazul cardurilor de credit. 

    Toate aceste documente sunt disponibile pe site-urile bancii – www.bancatransilvania.ro si www.starbt.ro.

    Pentru a putea folosi BT Pay, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile oferite in cadrul acestuia, este necesar sa fiti client BT si/sau sa detineti cel putin un card BT de debit sau de credit, emis pe persoana fizica si/sau juridica. 

    Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca indepliniti conditiile legale si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de BT Pay. BT depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni BT Pay si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv si cu incalcarea prevederilor legale.

    2. Cum accesezi BT Pay?

    BT PAY este o aplicatie informatica securizata de tip mobile banking, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet.  Aplicatia poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS şi Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, Huawei App Gallery – pentru telefoane Huawei fara acces la servicii Google, respectiv App Store pentru iOS).

    În cazul în care banca are în desfășurare campanii punctuale în cadrul cărora acordă utilizatorilor BT Pay posibilitatea transmiterii unor linkuri personalizate prin care se poate descarcă aplicația, BT Pay poate fi descărcată și în această modalitate (campanii Invită prietenii în BT Pay). Veți fi redirecționat tot către magazinele dedicate(Google Play Store – pentru Android, Huawei App Gallery – pentru telefoane Huawei fără acces la servicii Google, respectiv App Store pentru iOS) pentru descărcarea aplicației. În anumite situații, Banca poate derula campanii cu premii, astfel clienții care instalează BT Pay prin accesarea unui asemenea link recepționat pot fi beneficiarii unor premii menționate în regulamentul campaniei respective, dacă îndeplinesc criteriile de eligibilitate. Regulamentul campaniei se va regăsi pe site-ul Băncii Transilvania, unde poate fi consultat.


    Utilizatorii pot adaugă Carduri BT și non BT și pot utiliza funcționalitățile aplicației, descrise detaliat în ghidurile specifice fiecărui sistem de operare:


    1. Deschiderea unei relatii de afaceri cu Banca Transilvania prin BT Pay 

    Pentru a veni in intampinarea celor care doresc deschiderea unei relatii de afaceri cu BT, banca ofera persoanelor fizice majore, cu rezidenta fiscala numai in Romania, posibilitatea de a deveni clienti BT titulari de cont curent direct prin aplicatia mobila BT Pay.

    Pentru a aplica pentru deschiderea relatiei de afaceri cu BT prin BT Pay, persoanele anterior mentionate este necesar sa detina un act de identitate emis in Romania, de tipul - Carte de Identitate (CI), respectiv Carte de Identitate Electronica (EC).

    Cererile de deschidere a relatie de afaceri initiate prin intermediul BT Pay pot fi: 

    • Aprobate imediat dupa finalizarea procesului de aplicare pentru deschiderea relatiei de afaceri prin BT Pay;
    • Aprobate in urmatoarele ore sau in urmatoarele zile lucratoare dupa finalizarea acestui proces de aplicare;
    • Refuzate, in anumite situatii exceptionale.

    Indiferent de rezolutia finala din partea Bancii, aplicantul este informat direct in aplicatie printr-o comunicare de tip „push notification”.

    Aplicarea pentru deschiderea relatiei de afaceri cu banca prin BT Pay presupune acceptarea prezentilor Termeni BT Pay si implica prelucrarea datelor personale astfel cum este specificat in nota de informare specifica.


    2. Autentificarea in aplicatie

    Inregistrarea utilizatorului se va realiza prin aplicarea de catre banca a procedurii de autentificare stricta a clientilor, asa cum este aceasta definita in legislatia incidenta in materia serviciilor de plata.

    Inregistrarea implica prelucrarea unor date personale, astfel cum va prezentam detaliat in nota de informare dedicata privind  prelucrarea datelor personale in scopul identificarii in BT Pay.

    In urma inregistrarii realizate potrivit prezentului punct, in functie de categoria din care face parte, respectiv client al bancii persoana fizica sau utilizator de card, utilizatorul va avea acces la toate functionalitatile aplicatiei sau doar la unele dintre acestea, asa cum sunt mentioneaza in ghidurile specifice indicate mai sus.


    3. Înregistrarea cardului

    Utilizatorii pot adaugă în BT Pay următoarele tipuri de carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice:

    A. Carduri BT

    Utilizatorii pot adaugă în BT Pay carduri Banca Transilvania prin introducerea datelor de pe card care le sunt solicitate în aplicație.

    Cardurile emise pe numele unei persoane fizice pot fi înrolate și utilizate în aplicația BT Pay chiar dacă utilizatorul nu a intrat în posesia cardului fizic. Utilizatorul poate intră în posesia cardului fizic fie prin solicitarea lui prin curier, fie prin ridicarea cardului din unitățile teritoriale ale Băncii Transilvania în termenul stabilit în Condițiile Generale de Afaceri ale băncii.


    Adăugarea cardului în aplicația BT Pay presupune și activarea acestuia, dacă activarea nu a fost efectuată în prealabil la un ATM BT. Dacă clientul a adăugat cardul în BT Pay, l-a activat, dar ulterior intră în posesia cardului fizic, va fi necesar să efectueze următoarele operațiuni:

    a) cardul este reemis la scadență - utilizatorul trebuie să efectueze cu cardul fizic o prima operațiune de „Schimbare PIN” din meniul ATM-ului – „Adminstrare PIN”. În cadrul acestei operațiuni i se va solicită codul pin existent al cardului și un cod pin nou, care poate fi același cu codul pin existent al cardului. În situația excepțională în care utilizatorul primește o eroare la finalizarea operațiunii de „Schimbare PIN”, acesta adresează băncii solicitarea de reemitere necomisionata a unui nou cod de activare, după care urmează pașii standard de activare card de la ATM BT.

    b) cardul este nou emis sau reemis la cerere - este necesară activarea cardului fizic la ATM BT și setarea unui cod pin pentru cardul emis / reemis.

    Pentru telefoanele cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată, pentru efectuarea plăților contactless (NFC), înregistrarea cardului și validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (număr de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

    Ulterior înregistrării cardului în BT Pay, utilizatorul poate avea posibilitatea adăugării acestuia în soluția Google Pay, direct prin intermediul aplicației BT Pay.

    Utilizatorul se va supune în acest sens și Termenilor și Condițiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania în Google Pay.

    Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS are loc validarea datelor de card, fără a se alocă acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar în cazul plăților NFC.

    Ulterior înregistrării cardului în BT Pay, în vederea efectuării plăților NFC la terminalele comercianților, utilizatorul poate avea posibilitatea adăugării acestuia în soluția Apple Pay, direct din aplicația BT Pay. Utilizatorul se va supune în acest sens și Termenilor și Condițiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania în Apple Pay.

    Prin adaugarea cardului in BT Pay, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare precum, dar fara a se limita la: plati contactless la comercianti, efectuarea de transferuri intre cardurile aceluiasi client, transferuri intre cardurile unor clienti diferiti, pe baza numarului de telefon sau prin IBAN, (in cazul transferurilor pe baza numarului de telefon, utilizatorul are posibilitatea de a-si seta un card principal de incasare, direct din setarile cardului, optiune ce duce la incasarea automata a sumelor in cardul ales, fara a mai fi necesara acceptarea banilor din SMS) transferuri catre conturi BT ale utilizatorilor BT Pay/catre conturi non-BT ale utilizatorilor serviciului Alias Pay activat la alte banci care au aderat la schema SPL (Standardised Proxy Lookup (“banci participante”) de pe carduri de debit emise clientilor BT persoane fizice, primirea de sume in contul atasat unui card de debit BT emis pe contul titularului client persoana fizica, pe baza de numar de telefon, de la clienti ai altor banci participante (numai prin activarea din BT Pay a serviciului Alias Pay*), initierea de transferuri interbancare (catre conturi non-BT) prin inserarea numarului de telefon al beneficiarului platii (fara a fi necesara activarea serviciului Alias Pay*), incasarea in carduri BT din carduri non BT, confirmarea(aprobarea sau respingerea, dupa caz) platilor online prin intermediul BT Pay, plata facturilor de utilitati prin accesarea serviciului de Plati Facturi, vizualizarea detaliilor cardului (numar card, cvv, data expirarii), retrageri de numerar contactless, retrageri de numerar pe baza de cod, inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), inrolarea cardurilor in solutia Google Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare Android), activarea si setarea serviciului Round Up, emiterea sau reemiterea unui card de debit, emiterea unui card virtual, vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, vizualizarea soldului contului la care este atasat cardul, in cazul cardurilor de credit inclusiv pentru: vizualizarea sumelor lunare de plata, vizualizarea tranzactiilor efectuate in rate, rambursarea anticipata a sumelor neachitate provenite din ratele lunare, setarea platii automate a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, alimentarea contului la care este atasat cardul de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.

    Utilizarea acestor funcționalități care implică debitare sau creditare de sume, se vor realiza în contul bancar la care este atașat respectivul card, fiind în răspunderea titularului acestuia.

    Totodată, după realizarea unei validări suplimentare prin utilizarea codului primit prin SMS, prin intermediul BT Pay se pot accesa și alte funcționalități ale aplicăției, că de exemplu: setarea limitelor de tranzacționare zilnice pe cardurile digitale și fizice,  blocarea și deblocarea temporară sau blocarea definitivă a acestor carduri, actualizarea datelor personale în sistemul băncii.

    De asemenea, anumite categorii de utilizatori (precum, dar fara a se limita la: cei  identificati ca fiind clienti ai bancii, persoane fizice care nu detin un card de credit de tip STAR Forte) vor putea aplica pentru un card de credit de acest tip cu linie de credit atasata. Totodata, anumite categorii de utilizatori (precum, dar fara a se limita la: cei identificati ca fiind clienti ai bancii, persoane fizice care detin un card de credit de tip STAR Forte, STAR Gold, BT Flying Blue Classic, BT Flying Blue Premium) vor putea aplica pentru majorarea liniei de credit pe produsul detinut.

    In plus, anumite categorii de utilizatori (precum, dar fara a se limita la: cei identificati ca fiind clienti ai bancii, persoane fizice, care detin un cont curent cu un card de debit atasat) vor putea aplica pentru obtinerea/majorarea unei linii de credit sub forma de descoperit de cont (Overdraft).

    Prin inregistrarea in BT Pay, utilizatorul intelege ca va avea acces la conturile sale curente detinute in BT si va putea efectuata operatiuni asa cum sunt definite in la capitolul 3 de mai jos – “Ce poti face in BT Pay”.


    B. Carduri BT Direct

    Utilizatorii BT Pay vor putea adaugă carduri emise de BT Direct prin adăugarea manuală a datelor cardului, respectiv: număr card, nume prenume, dată expirării, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

    Ulterior înregistrării cardului BT Direct, utilizatorul îl va putea utiliza la efectuarea următoarelor operațiuni: soldul cardului, vizualizarea istoricului de tranzacții efectuate cu cardul, plăti contactless la comercianți, înrolarea cardurilor în soluția Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), înrolarea cardurilor în soluția Google Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare Android), confirmarea (aprobarea sau respingerea, după caz) plăților online prin intermediul BT Pay.


    C. Carduri non BT

    Utilizatorii BT Pay identificați ca fiind clienți persoană fizică ai băncii și care au minim un card BT înrolat în aplicație, pot adaugă în BT PAY și carduri non-BT prin adăugarea manuală a datelor acestora, respectiv număr card, nume prenume, data expirării, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

    Ulterior înrolarii cardului non-BT în BT Pay, utilizatorul are posibilitatea de a accesa opțiunea Open Banking, care îi permite timp de 90 de zile vizualizarea unor informații financiare de la alte instituții financiare la care are deschise conturi. Ulterior acestei perioade, utilizatorul poate reautoriza accesarea datelor pe o perioada similară.

    În cazul accesării funcționalității de Open Banking în BT Pay, utilizatorul aplicației se va supune și Termenilor și Condițiilor specifici acestei opțiuni.


    4. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea și utilizarea BT Pay

    Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La inregistrarea in BT PAY, se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior, la fiecare accesare a aplicatiei, se verifica daca exista o securizare a telefonului.

    Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autorizarea platilor contactless, a platilor online, a retragerii de la ATM, a transferurilor, a setarilor suplimentare ale cardurilor, precum si in cazul altor optiuni care pot necesita autentificare.

    In cazul in care utilizatorul a setat un cod de securitate (cod PIN) pentru BT Pay, acesta va fi folosit la autentificarea si autorizarea tranzactiilor in aplicatie, utilizatorul avand in continuare posibilitatea de a utiliza metoda de securizare a telefonului atunci cand plateste cu aplicatia BT Pay la comercianti, fara a mai intra in aplicatie (daca are setata metoda de plata prin deblocarea telefonului). In cazul in care utilizatorul are activa functia de deblocare a dispozitivului prin utilizarea unor date biometrice (ex: FaceID, amprentă), după definirea codului de securitate, acestuia i se va permite activarea datelor biometrice salvate in telefonul sau.

    Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastră sunteți responsabil(a) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizării de către dumneavoastră a BT Pay și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.

    Va obligați să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastră de conectare, precum și a telefonului mobil pe care îl utilizați pentru accesarea BT Pay. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.

    Banca Transilvania poate suspendă utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastră în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.

    Banca Transilvania va va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor dumneavoastră de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactivă Datele de conectare sau Contul dumneavoastră ori va va pune la dispoziție Date de conectare noi sau un Cont nou, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.

    Dacă utilizați BT Pay în calitate de client persoană juridică, sunteți de acord că toți funcționarii, angajații, agenții, reprezentanții și toate celelalte persoane care au emis pe numele lor un card atașat contului de persoană juridică, vor fi autorizate să acceseze aplicația, să efectueze plăti cu acesta în aplicație, să vizualizeze istoricul de tranzacții efectuate cu cardul și limitele setate pe cardul emis pe numele lor, să blocheze temporar și definitiv cardul și să acceseze secțiunea Oferte.

    3. Ce poți face în BT Pay?

    Actualele funcționalități disponibile în BT Pay sunt prezentate detaliat în ghidurile dedicate: Ghid de utilizare a aplicației BT Pay - Android (pentru dispozitive cu sistem de operare Android) Ghid de utilizare a aplicației BT Pay - IOS (pentru dispozitive cu sistem de operare iOS).

    Totodată pe aceste pagini web se regăsesc detalii cu privire la fiecare funcționalitate din BT Pay pe care utilizatorul are obligația să le consulte și să le ia la cunoștință.

    Actualele funcționalități se pot completă cu altele noi, comunicate în funcție de sistemul de operare, în ghidurile menționate.

    Comisioanele precum și plafonul maxim de tranzacții zilnice pentru operațiunile pe care utilizatorul le poate efectua în aplicația BT Pay sunt menționate în website-ul Băncii Transilvania.

    În cazul cardurilor de credit BT, setarea plăților automate a obligațiilor lunare (suma minimă și maximă de plata) se va efectua din contul curent al titularului de card, plata care se va efectua la dată scadenței. În cazul în care dată scadenței e o zi nelucrătoare, debitarea obligației lunare se va efectua în ziua lucrătoare precedentă. În cazul în care utilizatorul are mai multe conturi curente, se va debita primul cont deschis la bancă.

    În cazul în care alimentarea cardului BT sau setarea opțiunii de plata automată se efectuează în afară intervalului luni – sâmbătă, orele 09 – 19 sau în zile nelucrătoare, înregistrarea alimentării și a opțiunii se va face în următoarea zi lucrătoare. Astfel, în cazul în care o asemenea operațiune are loc la dată scadenței (dată de 25 a fiecărei luni) dintr-o zi nelucrătoare sau din afară intervalului mai sus menționat, utilizatorul înțelege că obligația lunară de plata nu va fi efectuată în termen.

    Utilizatorul poate plăti o achiziție online de pe telefonul mobil, selectând direct din pagina comerciantului modalitatea de plata ”BT Pay”. In cazul in care metoda de plata aleasa este un card de credit, utilizatorul are posibilitatea de a alege plata in rate prin alegerea numarului de rate disponibile pe site-ul comerciantului. Ulterior utilizatorul alege cardul și confirmă tranzacția prin: biometrie (FaceID, amprenta), sau deblocare (parola, Cod).


    Prin accesarea functionalitatii de Conturi

    Utilizatorul persoana fizică poate efectua tranzactii pe conturile curente, indiferent daca are sau nu un card atasat, inclusiv conturile atasare cardurilor de credit. Contul principal de RON al utilizatorului va fi adaugat automat in urma inregistrarii in BT Pay.

    Sectiunea "Conturi" din aplicatia BT Pay ofera utilizatorului urmatoarele functionalitati:

    • afisarea conturilor in aplicatia BT Pay;
    • vizualizare conturi active si afisarea soldurilor acestora;
    • vizualizarea cardurilor atasate fiecarui cont;
    • vizualizarea cardurilor de posesor desemnat atașate fiecărui cont. Prin utilizarea acestei funcționalități Clientul va putea: (i) vizualiza istoricul tranzacțiilor, (ii) vizualiza cheltuielile efectuate cu cardul grupate pe categorii, (iii) bloca/debloca instrumentul de plată (iv) modifica limitele aferente cardului;
    • transferuri intre conturile proprii;
    • efectuarea de transferuri in lei (interbancare si intrabancare);
    • efectuarea de transferuri prin Alias Pay;
    • vizualizare, setare si stergere de plati recurente;
    • vizualizare istoric tranzactii si transferuri in asteptare;
    • distribuire IBAN;
    • plata facturi prin ordin de plata;
    • schimb valutar - pentru schimburile valutare ce depasesc suma de 100.000 EURO / USD / GBP versus RON, respectiv 25.000 EURO (sau echivalent) pentru celelalte perechi valutare, Banca ofera posibilitatea de a negocia cursul valutar utilizand canale alternative;
    • importul automat al beneficiarilor salvati in cardul aplicatiilor Neo BT si BT24;
    • deschidere cont curent in RON sau alta valuta.
    • efectuarea de transferuri valutare (interbancare și intrabancare; pentru informatii suplimentare, consultati: Orarul de Procesare Tranzactii).
    • accesarea extraselor de cont disponibile conturilor adaugate in aplicatia BT Pay. Acestea vor putea fi previzualizate sau descarcate in format PDF;

    Utilizarea funcționalităților din cadrul sectiunii "Conturi" se supune Conditiilor Generale de Afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile clientului persoana fizica la momentul utilizării.


    *Prin activarea serviciului Alias Pay

    Utilizatorul aplicației identificat că fiind client al băncii persoană fizică, ce are minimum un card de debit BT emis pe contul personal adăugat în BT Pay, poate activă din aplicație serviciul Alias Pay. Acest serviciu îi permite să primească sume în contul atașat cardului de debit BT înregistrat pentru acest serviciu de la clienți ai altor bănci participante, prin introducerea de către plătitorul client al altei bănci participante a numărului de telefon al utilizatorului înregistrat pentru serviciul Alias Pay.

    Serviciul Alias Pay se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul poate renunta oricând la acesta, fără că prin această să îi fie afectată posibilitatea de a utiliza celelalte funcționalități ale BT Pay. Utilizatorul BT Pay va putea renunta la utilizarea serviciului Alias Pay prin ștergerea aliasului sau adăugat anterior în BT Pay.

    Utilizarea Alias Pay se supune Termenilor și condițiilor aplicabile acestui serviciu și condițiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal specifice acestuia.


    Prin activarea serviciului Plati Facturi

    Utilizatorul aplicației identificat că fiind client al băncii persoană fizică, poate accesa din aplicație serviciul Plăti Facturi.

    Această permite utilizatorilor persoane fizice plata facturilor de utilități. Prin intermediul acestui serviciu, Banca Transilvania oferă acces utilizatorilor la:

    a) Plata facturilor către furnizorii agreați folosind una din metodele de mai jos:

    • Conectarea contului aferent unui furnizor de utilități agreat;
    • Conectarea contului la Aplicația Pago și importul furnizorilor conectați din cadrul Aplicației Pago;
    • Scanarea unei facturi primite din partea unui furnizor de utilități agreat, fără configurarea menționată anterior;
    • Solicitarea unei sume de la o terță persoană pentru plata unei facturi.
    b) Vizualizarea istoricului de plăti efectuate către furnizorii agreați;

    Utilizarea Plăti Facturi se supune Termenilor și condițiilor aplicabile acestui serviciu și condițiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal specifice acestuia.

    Serviciul Plăti Facturi se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul poate să nu o utilizeze sau renunta oricând la opțiunile cu plata activate, fără că prin această să îi fie afectată posibilitatea de a utiliza celelalte funcționalități ale BT Pay.

    Utilizatorul BT Pay va putea renunta la utilizarea serviciului Plăti Facturi prin ștergerea / deconectarea tuturor furnizorilor conectați și dezactivarea opțiunilor cu plata existente, în cazul activării lor.

    Prin accesarea functionalitatii de Round Up

    Anumite categorii de utilizatori ai aplicatiei (precum, dar fara a se limita la: cei identificati ca fiind clienti ai bancii persoane fizice, titulari ai unui cont curent in RON si cu minim un card propriu emis in moneda RON, adaugat in BT Pay, vor putea accesa functionalitatea Round Up si isi vor putea activa optiunea pe contul curent principal in Lei. Optiunea se activeaza la nivel de cont. Toate platile efectuate cu cardurile atasate acelui cont vor beneficia de aceasta optiune.

    Tranzactiile de plata acceptate pentru serviciul Round-Up sunt:

    • Plata cu cardul de debit sau prin aplicatiile de tip wallet efectuate la un POS;
    • Platile efectuate online utilizand cardul de debit;

    Platile efectuate din descoperirea de cont (overdraft), precum si transferurile efectuate din contul curent (programate sau nu), retragerile de numerar cu cardul de debit, platile de facturi la ATM nu vor fi rotunjite. De asemenea, nu vor fi rotunjite platile efectuate cu cardul BTDirect si platile cu cardul tichet de masa BT.

    Soldul minim intangibil este 30 lei, ceea ce inseamna ca rotunjirea nu va putea fi efectuata daca soldul contabil al contului sursa este mai mic sau egal cu 30 lei.

    Utilizarea acestui serviciu se supune Termenilor si Conditiilor aplicabile acestuia.

    Prin accesarea functionalitatii Economii

    Utilizatorul aplicației identificat ca fiind client al bancii, persoana fizica, titular de cont, care si-a setat un PIN (cod de securitate), poate accesa din BT Pay functionalitatea “Economii”.

    In cadrul functionalitatii Economii,utilizatorul isi poate vizualiza produsele de economisire detinute la Banca Transilvania, poate constitui alte depozite/conturi de economii disponibile in oferta bancii, respectiv le poate desfiinta prin intermediul aplicatiei.

    Constituirea depozitelor/conturilor de economii se supune Termenilor si conditiilor aplicabile fiecaruia dintre aceste produse, dupa cum urmeaza:


    Prin accesarea opțiunii de acordare card de credit

    Anumite categorii de utilizatori ai aplicației (precum, dar fără a se limita la: cei identificați ca fiind clienți ai băncii persoane fizice, rezidenți, ce au un card de debit BT emis pe contul personal adăugat în BT Pay, cu excepția cardului de masă BT), și care nu dețîn un card de credit STAR Forte emis în calitate de titular, pot vizualiza în aplicație opțiunea de aplicare pentru card de credit. Acest serviciu îi permite utilizatorului să inițieze o cerere de acordare a unui card de credit STAR Forte și, în situația in care sunt îndeplinite criteriile din politicile de creditare BT, să obțină acest card și linia de credit aferentă.

    Opțiunea de acordare card de credit se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul nu este obligat să o acceseze, neaccesarea acestei opțiuni nu afectează dreptul utilizatorului de a folosi celelalte funcționalități ale BT Pay.

    Utilizarea acestei functionalități presupune prelucrarea datelor cu caracter personal astfel cum este precizat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obținerea exclusiv online a unui card de credit BT.


    Prin accesarea optiunii de majorare linie de credit

    Anumite categorii de utilizatori ai aplicatiei (precum, dar fara a se limita la: cei identificati ca fiind clienti ai bancii persoane fizice, rezidenti, ce au un card de debit BT emis pe contul personal adaugat in BT Pay, cu exceptia cardului de masa BT), care detin un card de credit STAR Forte, STAR Gold, BT Flying Blue Classic, BT Flying Blue Premium emis in calitate de titular, pot vizualiza in aplicatie optiunea de majorare linie de credit pentru produsul detinut. Acest serviciu ii permite utilizatorului sa initieze o cerere de majorare linie de credit si, in situatia in care sunt indeplinite criteriile din politicile de creditare BT, sa obtina majorarea liniei de credit aferenta produsului pe care il detine.

    Optiunea de majorare linie de credit se ofera in cadrul aplicatiei, dar utilizatorul nu este obligat sa o acceseze, neaccesarea acestei optiuni nu afecteaza dreptul utilizatorului de a folosi celelalte functionalitati ale BT Pay.

    Utilizarea acestei functionalitati presupune prelucrarea datelor cu caracter personal astfel cum este precizat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obtinerea exclusiv online a unui card de credit BT. 


    Prin accesarea optiunii de acordare/ majorare a unei linii de credit de tip overdraft/a unei rezerve de bani

    Anumite categorii de utilizatori ai aplicatiei (precum, dar fara a se limita la cei identificati ca fiind clienti ai bancii persoane fizice, rezidenti, ce au un card de debit BT emis pe contul personal adaugat in BT Pay, cu exceptia cardului de masa BT), pot vizualiza optiunea de aplicare pentru overdraft, pentru clientii care nu detin produsul la BT. Acest serviciu ii permite utilizatorului sa initieze o cerere de acordare overdraft si, in situatia in care sunt indeplinite criteriile de acordare din politicile de creditare BT, poate sa obtina overdraftul.

    Pentru categoriile de utilizatori ai aplicatiei (precum, dar fara a se limita la cei identificati ca fiind clienti ai bancii persoane fizice, rezidenta, ce au un card de debit emis pe contul personal adaugat in BT Pay, cu exceptia cardului de masa BT), ce detin un overdraft (rezerva de bani/descoperit de cont) la BT, pot vizualiza in aplicatie optiunea de majorare a liniei de credit. Acest serviciu ii permite utilizatorului sa initieze o cerere de majorare linie de credit pe contul curent si in situatia in care sunt indeplinite criteriile din politicile de creditare BT, sa obtina majorarea liniei de credit pe contul curent.

    Optiunea de acordare/majorare a descoperitului de cont (overdraft) se ofera in cadrul aplicatiei, dar utilizatorul nu este obligat sa o acceseze. Neaccesarea acestor optiuni nu afecteaza dreptul utilizatorului de a folosi celelalte functionalitati ale BT Pay.

    Utilizarea acestei functionalitati presupune prelucrarea datelor cu caracter personal astfel cum este precizat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obținerea/majorarea exclusiv online a unui overdraft, exclusiv online.


    Prin accesarea optiunii de emitere Asigurare RCA

    Utilizatorul aplicației identificat ca fiind client al băncii persoană fizică poate accesa din aplicația BT Pay optiunea “Asigurari RCA”. Prin aceasta optiune clientul poate vizualiza ofertele de asigurare RCA potrivite masinii lui si poate achiziona direct din BT Pay asigurarea RCA. Ulterior emiterii politei, clientul va primi un exemplar pe adresa de mail introdusa, dar clientul poate oricand sa-si retrimita polita pe e-mail, din aplicatie.

    Totodata, clientul va primi notificari cu privire la expirarea politei de asigurare: o notificare inainte cu 30 zile de data de expirarea a asigurarii si inca o notificare inainte cu 7 zile. 

    Emiterea politei de asigurare RCA se supune Termenilor și condițiilor aplicabile acestui serviciu și Condițiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal specifice acestuia.

    Prin accesarea optiunii de Asigurare de calatorie

    Utilizatorul aplicației identificat ca fiind client al băncii persoană fizică poate accesa din aplicația BT Pay optiunea “Asigurari de calatorie”. Prin aceasta optiune, daca sunt indeplinite o serie de criterii, clientul poate vizualiza pe baza unei analize de nevoie oferta de asigurare de calatorie potrivita pentru el si poate achiziona direct din BT Pay asigurarea de calatorie. Ulterior emiterii politei, clientul va primi pe adresa de mail introdusa polita impreuna cu setul complet de documente specifice acestei asigurari.

    Prin accesarea optiunii BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT

    Utilizatorul major al aplicației, identificat ca fiind client al băncii persoană fizică titular de cont, poate activa din aplicația BT Pay optiunea BT Pay Kiddo pentru minori care au cont BT, prin care poate oferi copilului sau minor, cu varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani si care are cont deschis la BT, permisiunea sa utilizeze aplicatia BT Pay prin intermediul cardului emis pe numele minorului, atasat la contul minorului.  Utilizarea acestei functionalitati se supune Termenilor si Conditiilor aplicabile acestui serviciu.

    Prin accesarea opțiunii BT Pay Kiddo pentru minori atasati la contul parintelui 

    Utilizatorul major al aplicației identificat ca fiind client al băncii persoană fizică titular de cont poate activa din aplicația BT Pay opțiunea BT Pay Kiddo pentru minori atasati la contul parintelui, prin care poate oferi copilului sau minor, cu vârsta cuprinsă între 8 și 18 ani neimpliniți permisiunea să utilizeze aplicația BT Pay prin intermediul cardului emis pe numele minorului, atasat la contul parintelui. Utilizarea acestei functionalități se supune Termenilor și Condițiilor aplicabile acestui serviciu.

    Prin accesarea optiunii Mută-ți banii la BT

    Utilizatorul aplicației, client al băncii persoană fizică titular de cont, poate accesa opțiunea „Mută-ți banii la BT”, prin care își poate transfera, cu recurența dorită, venitul sau alte sume care se află în contul deschis la alta institutie financiara la care este atașat un card non-BT înrolat în BT Pay, într-un cont la care este atașat un card BT deja inregistrat in aplicatie. 

    In momentul activarii optiunii, utilizatorul trebuie sa se asigure ca soldul disponibil in contul non BT din care sumele ar urma sa fi transferate in contul BT este suficient pentru realizarea operatiunii recurente dorite. Transferurile se vor efectua cu recurenta setata si suma aleasa, numai daca va exista soldul disponibil in contul non BT la fiecare dintre datele setate pentru transferul recurent.

    Prin utilizarea optiunii de identificare in BT Pay

    Clienții BT persoane fizice, utilizatori BT Pay, vor avea posibilitatea ca in cadrul unui apel telefonic initiat către/dinspre Call Center sau, dupa caz, in cazul unor operatiuni derulate in unitatile BT, sa fie identificati prin intermediul Aplicației instalate pe numărul de telefon declarat băncii. Clientii care vor opta pentru o asemenea identificare, vor primi o notificare tip push trimisă în BT Pay, de unde vor putea accepta/refuza identificarea, respectiv se vor putea identifica folosind metoda de deblocare a telefonului/codul de securitate folosit pentru BT Pay.

    Prin accesarea functionalitatii Incarcarcare cartela telefonica

    Utilizatorii BT Pay pot incarca o cartela telefonica (prepay) pentru numere de telefon de la furnizorii disponibili in aplicatie prin inserarea numarului de telefon a carui incarcare se doreste. Utilizatorul are in vedere ca aceste tranzactii sunt ireversibile. Utilizatorul isi asuma corectitudinea numarului de telefon inserat si faptul ca are acceptul detinatorului acestuia pentru utilizarea sa in BT Pay in vederea incarcarii cartelei.

    Prin accesarea functionalitatii Credite

    Utilizatorul aplicației identificat ca fiind client al bancii, persoana fizica, titular de cont creditat, poate vizualiza in BT Pay, in  functionalitatea “Credite”, detalii despre produsele de creditare non-card  detinute la Banca Transilvania ( ex. data scadentei, suma de plata, graficul de rambursare, eventuale sume datorate, polite de asigurare atasate, comisioane, eventuale intarzieri).

    Utilizatorul aplicatiei identificat ca fiind client al bancii, persoana fizica, titular de cont, care indeplineste criteriile de eligibilitate stabilite de bancă va putea accesa functionalitatea ‘’Obtine un credit de nevoi personale’’ din tab-ul de ‘’Credite’’.

    Prin aceasta functionalitate utilizatorul poate sa isi faca o simulare pentru un credit de nevoi personale si poate sa obtina un credit de nevoi personale 100% online cu conditia respectarii criteriilor de eligibilitate ale bancii.

    Prin accesarea functionalitatii Investitii

    Utilizatorul aplicatiei identificat ca fiind client al bancii, persoana fizica, titular de cont de investitie, in functionalitatea “Investitii” din BT Pay poate: sa se inroleze ca investitor la fondurile administrate de BT Asset Management SAI prin semnarea contractului de intermediere cu BT, sa aleaga fondul de investitii dorit din cele disponibile, sa cumpere/vanda Unitati de Fond (UF), sa isi seteze o investitie recurenta, sa isi modifice anlueze, investitiile recurente active, sa isi vizualizeze tranzactiile in procesare, sa vada istoricul de operatiuni, sa isi genereze fisele de portofoliu, confirmarea tranzactiilor, costurile ex post si extrasele fondurilor detinute, castigul sau pierderea inregistrata si, de asemenea, detalii despre fondurile de investitii administrate de BT Asset Management SAI (ex. graficul evolutiei fondului pe ultimii 5 ani).

    Prin accesarea optiunii Rovinieta

    Utilizatorul aplicatiei BT Pay client al băncii persoană fizică titular de cont vor avea posibilitatea de a cumpara o Rovinieta pentru teritoriul Romaniei. Aceasta optiune ofera posibilitatea achizitionarii sau reinnoirii Rovinietei pentru diferite categorii de vehicule, pe diferite perioade de timp. Utilizatorul are in vedere ca aceste  tranzactii sunt ireversibile si isi asuma corectitudinea datelor  introduse in procesul de achizitionare Rovinieta.

    Utilizarea acestui serviciu se supune Termenilor si Conditiilor aplicabile acestuia.

    4. Declarații și garanții

    La momentul înregistrării în vederea utilizării BT Pay, declarați și garantați următoarele:

    • aveți dreptul, autoritatea și capacitatea deplină de exercițiu (valabil doar pentru utilizatorii majori) în vederea accesării și utilizării aplicației;
    • că sunteți titularul cardurilor emise de Banca Transilvania și / sau emise de alte instituții financiare din România pe care le adăugați în aplicația BT Pay;
    • sunteți obligat la menținerea unei metode de deblocare a telefonului cât timp aplicația BT Pay este instalată pe telefon;
    • nu veți comunica parola de deblocare a telefonului/ codul de securitate unei terțe persoane, întrucât prin divulgarea acesteia va expuneți riscului de utilizare a cardurilor la plata de către alte persoane. Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a datelor introduse în aplicația BT Pay și a parolei de deblocare a telefonului/ codul de securitate BT Pay. Mai mult, sunteți responsabil pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul dumneavoastră;
    • daca ati ales sa activati datele biometrice pentru autentificarea in BT Pay, nu veti permite inregistrarea pe telefon a datelor biometrice – amprente sau face ID – amprente sau face ID - apartinand altor persoane, avand in vedere ca, in acest caz, accesarea aplicatiei, respectiv autorizarea tranzactiilor s-ar putea realiza cu oricare dintre datele biometrice adaugate in telefon;
    • ne veti anunta imediat despre orice utilizare neautorizata a aplicatiei instalate pe numarul dumneavoastra de telefon a sau despre orice incalcare a securitatii telefonului sau datelor de logare in aplicatie de care deveniti constient sau pe care in mod rezonabil ar trebui sa o suspectati.
    • vă asumați întreagă răspundere pentru cazul în care numărul de telefon introdus / selectat de dumneavoastră în BT Pay sau codul IBAN introdus, către care ați ordonat băncii să transfere / solicite sume de bani este greșit sau nu aparține persoanei căreia intenționați să îi transferați / solicitați suma de bani;
    • va asumati intreaga raspundere pentru cazul in care numarul de telefon introdus/selectat de dumneavoastra in BT Pay, catre care ati ordonat bancii sa transmita codul necesar retragerii de numerar fara card este gresit sau pentru care ati solicitat incarcarea unei cartele telefonice, nu apartine persoanei careia ati intentionat sa ii transmiteti codul/sa ii incarcati cartele telefonica sau daca acest cod a fost transmis ulterior de destinatar altei persoane;
    • va asumati intreaga raspundere pentru cazul in care numarul de telefon introdus in BT Pay pentru incarcarea unei cartele telefonice, nu apartine persoanei careia ati intentionat ii incarcati cartela telefonica sau s-a realizat incarcarea cartelei telefonice apartinand altei persoane;
    • vă asumați întreagă răspundere pentru conectarea la funcționalitatea Open Banking, care permite timp de 90 de zile de la logarea în respectivă aplicație, prin intermediul BT Pay, a afișării unor informații financiare ale contului dumneavoastră deschis la o altă instituție financiară, respectiv: sold, cont IBAN, istoric și detalii tranzacții. Totodată va asumați corectitudinea asocierii contului cu cardul non BT înrolat în BT Pay, în vederea afișării corecte a acestor informații.
    • vă asumați întreagă răspundere pentru distribuirea pe orice canale de distribuție a unor link-uri și / sau mesaje de promovare a campaniilor care pot fi desfășurate prin intermediul aplicației BT Pay și garantați băncii că nu veți uza de aceste distribuiri în mod abuziv;
    • nu veți comunica unor terțe persoane codul OTP primit pe numărul dumneavoastră de telefon pentru adăugarea cardului în BT Pay și / sau deblocarea diverselor funcționalități, implicit permisiunea pentru autorizarea plăților online;
    • ne veti anunta in cazul lipsei, pierderii, accesarii neautorizate sau furtului telefonului mobil pe care este instalata aplicatia BT Pay, imediat ce luati cunostinta de aceasta situatie. In eventualitatea neindeplinirii obligației menționate anterior, va asumati intreaga raspundere pentru oricare și toate operatiunile pe care persoane neautorizate le-ar putea realiza prin intermediul Aplicatiei sau ca urmare a identificarii realizate prin intermediul Aplicației instalate pe numărul de telefon declarat băncii în cadrul unui apel către/dinspre call center BT sau intr-o unitate BT, inclusiv accesarea oricaror informatii bancare sau actualizarea datelor;
    • veti dezinstala aplicatia daca telefonul pe care ati instalat-o initial nu va mai apartine sau nu il mai utilizati;
    • nu veți falsifică sau oferi informații eronate despre identitatea sau intențiile dumneavoastră în legătură cu orice ar avea legătură cu aplicația;
    • nu veti transmite, distribui sau oferi nicio informatie sau materiale care sunt in tot sau in parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care incalca ordinea publica si bunele moravuri;
    • veți asigura și menține securitatea fizică și logică a telefonului, conform recomandărilor producătorului și a bunelor practici;
    • veti actualiza sistemul de operare al telefonului conform recomandarilor producatorului si veti utiliza doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producator;
    • nu veti inhiba protectiile de securitate ale sistemelor de operare recomandate de producatorul telefonului;
    • veți instala BT Pay doar din magazinele dedicate - Google Play Store, Huawei App Gallery sau App Store, România, publicate de Banca Transilvania;
    • să nu instalați aplicații din surse neoficiale, deoarece acestea ar putea compromite securitatea aplicației
    • va veti  asigura ca orice date introduse in aplicatie sunt corecte si complete;
    • nu veti incalca niciun drept prevazut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidentialitatea sau datele cu caracter personal ale altora;
    • nu veți utiliza conținutul aplicației pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite.
    • nu veți distribui ofertele din aplicația BT Pay.
    • nu veți utiliza abuziv si/sau cu rea-credinta si/sau in scop fraudulos functionalitatile oferite in cadrul aplicatiei;
    • veti accesa via BT Pay doar conturi deschise pe numele dumneavoastra in aplicatii de monitorizare a activitatii fizice si veti pastra confidentialitatea acestor date;
    • confirmati ca ati citit prevederile acestor Termeni BT Pay care va sunt aplicabile, ca sunteti de acord cu acestia si ca ati luat cunostinta de felul cum se va realiza prelucrarea datelor cu caracter personal conform mentiunilor din Nota de informare privind prelucrarea a datelor cu caracter personal in cadrul BT Pay (daca sunteti utilizator major), respectiv confom mentiunilor din Notele de informare dedicate privind prelucrarea în BT PAY a datelor personale ale utilizatorilor minori;
    • prin utilizarea Aplicaţiei nu veți încălca nicio lege sau regulament al ţării în care domiciliați si sunteti singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor şi regulamentelor locale aplicabile.

    5. Încetarea sau modificarea BT Pay

    Încetarea utilizării BT Pay de către utilizator poate interveni în următoarele situații:

    a) la inițiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitivul dumneavoastră.

    b) din initiativa bancii, in cazul incalcarii de catre utilizator a prevederilor prezentilor Termeni BT Pay;

    c) când încetează relația de afaceri între client și Bancă.


    De asemenea, putem suspenda sau modifica BT PAY imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparaţii sau întreţinere. Putem să adăugăm periodic funcţii noi şi nu avem obligaţia să oferim nicio funcţie anumită prin BT PAY. Putem să retragem BT PAY, însă în acest caz va vom anunta cu cel puţin 30 de zile inainte.

    Putem să modificăm oricând aceşti Termeni BT Pay, publicând Termenii BT Pay modificaţi in aplicatia BT PAY. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact care se regasesc in evidentele bancii. De la momentul notificarii sau, dupa caz, de la data indicata in notificare ca fiind cea de la care se modifica acesti Termeni BT Pay, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabila versiunea actualizata a acestora.

    Daca nu veti fi de acord cu Termenii BT Pay revizuiti, puteti dezinstala oricand aplicatia BT Pay, cu efect imediat.

    In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.


    6. Proprietatea intelectuală

    Utilizatorul declara în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toată creația grafică, conținutul aplicației și materialele audio-video accesate sunt proprietatea Băncii. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor.

    Utilizatorul acceptă că orice software folosit în legătură cu serviciile oferite în aplicație conține informații confidențiale și aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.

    Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și / sau materialele audio-video la care are acces că urmare a utilizării acestei aplicații, în parte sau complet.

    Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.

    7. Pentru ce nu suntem responsabili

    Furnizăm BT PAY doar pentru uzul dumneavoastră personal. Nu toate serviciile BT PAY vor funcţiona cu toate echipamentele mobile.

    Vă daţi acceptul că aplicaţia nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecţiuni nu vor fi corectate la momentul apariţiei lor.

    Utilizatorul aplicaţiei este responsabil pentru utilizarea aplicaţiei. Banca Transilvania nu poate fi ţinută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicaţiei de către utilizator sau terţi, de costurile generate de utilizarea aplicaţiei sau de accesul terţilor la anumite informaţii personale şi/sau confidenţiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicaţiei. Pentru limitarea unor potenţiale prejudicii aduse de utilizarea aplicaţiei de către terţi, Banca Transilvania va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului/ codul de securitate folosit pentru BT Pay si sa nu oferiti cardul altor persoane.

    Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breşă de securitate cauzate de viruşi, erori, înşelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operaţiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a reţelei sau orice altă defecţiune tehnică produsă.

    Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care aţi început să folosiţi BT PAY sau care nu se află sub controlul nostru.

    De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

    a, nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată nerespectarii prezentilor Termeni BT Pay;

    b. cazul in care persoanele ale caror numere de telefon au fost introduse in aplicatie de dumneavoastra pentru realizarea unor transferuri pe baza de numar de telefon sau pentru transmiterea codului necesar pentru retragerea de numerar fara card reclama utilizarea acestei date de contact ce le apartine;

    c. continutul sau serviciile/reducerile furnizate de partenerii STAR prin intermediul ofertelor afisate in aplicatie BT Pay, indisponibilitatea sau neactualizarea ofertelor;

    d. asocierea cardului non BT inrolat in aplicatie cu contul selectat, in cadrul functionalitatii Open Banking in vederea afisarii corecte a informatiilor.

    e. acuratetea datelor din aplicatiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricaror informatii, continut, puse la dispozitie de catre orice aplicatie terta, de exemplu a aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice. Ca atare, nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de aplicații terțe.

    f. problemele de sanatate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicatii, din activitatea fizica desfasurata de utilizator.

    g. orice pierdere sau corupere a conţinutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde faţă de dumneavoastră şi/sau faţă de terţe părţi pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câştiguri nerealizate şi/sau nefructificarea unor oportunităţi de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosinţă a aplicaţiei şi a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.

    8. Legea aplicabilă

    Termenii și condițiile de utilizare a aplicației BT Pay, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.

    În cazul apariției unui conflict / neînțelegeri legată de utilizarea aplicației, vom încerca soluționarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credință.

    Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competențe din municipiul Cluj-Napoca, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusivă pentru dumneavoastră.

    Prevederi specifice pentru utilizatorii SUA ai BT Pay

    Daca sunteti un utilizator SUA al aplicatiei BT Pay (utilizator ale carui documente de identitate utilizate in cadrul procesului de identificare/autentificare prin intermediul aplicatiei au fost emise de catre autoritatile competente din Statele Unite ale Americii), prin acceptarea prezentilor Termeni si conditii sunteti de acord ca:
    (i) orice reclamatii/nemultumiri referitoare la procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal (cum ar fi, dar fara a se limita la, datele biometrice) de catre furnizorul/tertul prestator al serviciilor de verificare a identitatii ale carui solutii sunt utilizate in cadrul aplicatiei mentionate anterior (denumit in continuare, in scopul prezentei clauze Onfido) NU vor face obiectul unor litigii/actiuni colective supuse spre solutionare instantelor de pe teritoriul Statelor Unite ale Americii;
    (ii) orice reclamatii/nemultumiri referitoare la procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal mentionate la pct. (i) vor face obiectul unei proceduri de arbitraj individuale;
    (iii) solutionarea pe calea arbitrajului a oricaror reclamatii/nemultumiri referitoare la procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal mentionate la pct. (i) potrivit prevederilor pct. (ii) se va realiza in stricta conformitate procedura de arbitraj stabilita de catre furnizorul/tertul prestator al serviciilor de verificare a identitatii (Onfido) asa cum va vor fi communicate de catre acesta.

    9. Asistență


    Dacă aveți orice problema legată de funcționarea BT Pay, ne puteți contacta la adresa de email: contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:

    • *8028    Apelabil din orice rețea natională, fixă sau mobilă, suport 24 / 7
    • 0264 308 028  Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional, suport 24 / 7

    10. Forță Majoră și cazul fortuit

    Banca Transilvania nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră / caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.

    Caz de forță majoră / de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul băncii.

    Apasati butonul de mai jos, daca sunteti de acord cu utilizarea BT Pay in conditiile mentionate in prezentii Termenii BT Pay si in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay – daca sunteti utilizator major, respectiv daca sunteti utilizator minor in - Nota de informare privind prelucrarea în BT PAY a datelor personale ale utilizatorilor minori de peste 14 ani.