Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Campia Turzii

    Piata Mihai Viteazu, Nr. 1, CAMPIA TURZII

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    25 aug 2022
    Client BT

    Am avut o experienta utila si prompta .Ofiterul de credite Dna Racolta Ioana foarte amabila si atenta la problemele clientului

    25 mar 2025
    Client BT

    Amabilitate si profesionalism

    11 iun 2025
    V R

    Personal extrem de amabil și profesionist! Am rezolvat toate problemele într-un timp foarte scurt. Recomand programările prin site-ul BT.

    17 iul 2025
    Client BT

    Buna ziua,

    Punctul 1:
    Va rog sa-mi comunicati, stimata echipa BT, care sunt motivele pentru care astazi 17 Iulie, orele 12:40 la apelarea serviciului de call center, optiunile pe care le-am primit sunt numai in limba engleza, ''apasati tasta 1'' dupa care toata discutia cu robotul este in limba maghiara?
    in calitate de client BT, persoana juridica, solicit si astpt acest raspuns.

    Punctul 2: am solicitat suport sa primesc adresa de e-mail a sucursalei de la BT Campia-Turzii, si sunt in asteptare de 15 minute, asta dupa ce mi-au fost solicitate numele, data nasteri pentru verificare.
    Am solicitat o adresa oficiala de e-mail, extrem de simplu.
    care este cauza pentru aceste limitari si bariere protective in comunicare?
    in final serviciul call center a refuzat transmiterea unei adrese de e-mail pentru comunicare scrisa cu sucursala de la Campia-Turzii, indicand ca trebuie sa ma prezint fizic la sediul bancii. Suntem in 2025.

    Solicit si astept raspuns.
    Ovidiu Mircea
    Va multumesc.

    Mai găsești în apropiere