Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Cugir

    Str. Al. Sahia, Nr. 22A, Bl. 5A, CUGIR

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    25 aug 2022
    Client BT

    Personal foarte amabil și bine instruit. Felicitări !

    25 aug 2022
    Silvia

    Buna, cu destul timp in urma am decis sa devin client BT, pt ca am considerat ca este banca care imi satisface cel mai bine nevoile, si nu m-am inselat. Chiar aveti servicii foarte bune. Zilele trecute am fost in agentia din Cugir jud. Alba si a decurs totul foarte bine , asa cum ma asteptam. Un mic inconvenient as putea spune pt mine, deoarece eram in pauza de masa de la serviciu si am fugit repede pana la agentie. Ce aveam de facut nu puteam face on line.
    La ghișeul de lângă mine era o persoana noua, care învăța, iar persoana de la ghiseul unde eu ma aflam si care se ocupa de mine trebuia sa se tot intrerupa, pentru ca persoana care invata nu se descurca. Am toata înțelegerea pt angajații noi, care trebuie sa invețe, dar cred ca ar trebui sa se ocupe cineva care nu mai serveste un alt client. Cred ca o persoana care discuta deja cu un client nu este ok sa tot fie intreruptă si sa mearga sa-și ajute colega noua. Un pic a fost
    srânjenitor pt mine.Practic eu trebuia sa ma tot intrerup si sa astept sa termine cu clientul de langa mine, care era la ghiseul persoanei care învăța si timpul meu de așteptare a fost mult mai lung. Cred ca trebuia sa se ocupe cineva strict de persoana nou angajata si sa nu mai serveasca si alti clienti. Cred ca asa este si mai eficient si mai benefic pt client.
    Mulțumesc pt. înțelegere si sper sa luati in considerare opinia mea.

    28 iul 2025
    Client BT

    Multumesc pentru atentia si profesionalitatea acordata

    12 aug 2025
    Client BT

    Toate serviciile sunt de calitate și personalul profesionist

    14 aug 2025
    Client BT

    Sunt foarte multumit de agenția din Cugir

    Mai găsești în apropiere