Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Dambu Rotund

    Str. Giordano Bruno, Nr. 30, CLUJ-NAPOCA

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    16:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    22 mar 2022
    Client BT

    Doamna Ioana a fost profesionala cand m-a ajutat cu deschiderea unui cont pentru persoana juridica. Recomand.

    6 ian 2023
    Client BT

    Doamna Sorina Ioana Toma de la Agenția Dâmbu Rotund este o profesionistă impecabilă. Respectuoasă, obiectivă, foarte politicoasă și nu în ultimul rând devotată acestei Bănci. Apreciez cu mult respect atitudinea dânsei și abnegația față de client. Stimă și respect pentru Sorina și pentru aportul acordat mie. Vă mulțumesc

    29 ian 2023
    Client BT

    Foloseam in mod frecvent pagina Bt24 banking. De la un moment dat nu a mai functionat! La orice incercare primeam mesaj ca id-ul de logare sau parola incorecta sau daca am incercat sa schimb parola am primit mesajul id sau CNT incorect. Eram disperat. Nu mai puteam sa transfer bani dintrun subcont in contul principal. Am ramas fara fonturi pe card! Asa ca m-am dus la sucursala bancii din Dambul Rotund unde D-na Ioana Ardelean m-a lamurit. Banca Transilvania a hotarat ca BT24 nu mai este accesibila pentru PF, este numai pentru PJ. Sunt clientul bancii atat ca PF cat si ca PJ. Pana acum n-am avut motive de nemultumire, dar faptul ca nu am primit nici un mesaj privind aceasta modificare mi-a lasat un gust atat de amar ca eram gata sa renunt la colaborrea cu BT, chiar sa apelez si la mass media, atat eram de suparat. Toata supararea a trecut cand situtia a fost rezolvata intrun mod profesionist de D-na Ioana Ardelean, careia ii multumesc si pe aceasta cale! Cu Respect. Nelu Bucur

    28 apr 2023
    Client BT

    Multumesc doamnei Andreea pentru interesul dat in rezolvarea problemei mele. Si-a notat si a doua zi a solutionat situatia care nu s-a putut solutiona in alte agentii.

    30 apr 2024
    Client BT

    Profesionistă și amabilă

    12 sep 2024
    Andrei

    Servicii de calitate, oameni bine pregătiți

    Mai găsești în apropiere

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.