Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Iulius Mall

    Str. Alexandru Vaida Voievod, Nr. 53-55, Iulius Mall, CLUJ-NAPOCA

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 19:00
    Sambata: 10:00 - 19:00
    Duminica: 10:00 - 19:00

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Informatii unitate

    Ce operațiuni poți face după ora 19 și în weekend?

    Operațiuni permise sâmbăta:

    ➤ Toată gama de operațiuni, cu excepția: plăți valutare către conturi externe, schimburi valutare pe cont, depozite negociate, gestiune popriri și conturi poprite, procesarea rambursărilor anticipate

     

    Operațiunile permise după ora 19 și duminica:

    ➤ Emitere card, reemitere card, resetare pin, refuz la plată, modificare limite de tranzacții cu cardul, blocare card, activare/modificare BT24 și NEO, SMS Alert

    ➤ Scoring și preluări documentații pentru credite

    ➤ Preluare instrumente de debit în vederea decontării

    ➤ Extrase de cont

    ➤ Cerere de rambursare anticipată*


    *Procesarea rambursărilor anticipate se face doar de luni până vineri, în intervalul orar 09-17. Cererile de rambursare anticipată pot fi depuse și în afara acestui program, însă vor fi procesate doar în intervalul menționat. 

    Unde suntem

    9 mar 2024
    Client BT

    Lucrez de câțiva ani cu Banca Transilvania, și acum am aplicat la o linie de credit ipotecar. Demersurile au fost foarte clare, foarte bine stabilite, și tot procesul în sine foarte lin. În mare parte și mulțumită domnișoarei C.G., care m-a ținut la curent în fiecare moment cu cursul procesului și a aprobării, nu m-aș fi putut aștepta la mai bine, aș dori să-i mulțumesc pentru serviciu și pentru tot ajutorul acordat.
    La fel și băncii, mii de mulțumiri pentru servicii, susținere în fiecare moment și ajutor.

    8 oct 2024
    Emil

    Excelenta comunicarea cu doamna/domnișoara C.G. foarte amabilă, implicată și drăguță! Toți angajații ar trebui să-i urmeze exemplul!

    14 mar 2024
    Client BT

    G.C.. Mulțumim!

    22 mar 2024
    Client BT

    Am avut o experienta extrem de placuta cu BT, reprezentata de catre C in momentul in care am aplicat pentru un credit imobiliar. Ea a fost atat de draguta inca si-a luat din timpul personal ca sa finalizam semnarea contractului si a tinut tot timpul cont de nevoile mele. Mi-a raspuns la toate solicitarile (telefon, e-mail) extrem de prompt si profesional.
    As apela oricand la ajutor din partea ei!
    Recomand cu absolut cea mai mare incredere!!!

    22 aug 2025
    Client BT

    Sunt foarte mulțumită de cum a decurs întreg procesul de deschidere, procesare și încheiere al dosarului de credit prin doamna Claudia Grigorescu. Am avut parte de susținere și ghidaj încă de la începutul discuțiilor de inițiere al creditului cat și pe parcurs. Vă mulțumesc

    • ...

    Mai găsești în apropiere