Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Lotus Mall

    Str. Nufarului, Nr. 30, ORADEA

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
    Sambata: 10:00 - 18:00
    Duminica: inchis

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Informatii unitate

    Ce operațiuni poți face după ora 19 și în weekend?

    Operațiuni permise sâmbăta:

    ➤ Toată gama de operațiuni, cu excepția: plăți valutare către conturi externe, schimburi valutare pe cont, depozite negociate, gestiune popriri și conturi poprite, procesarea rambursărilor anticipate

     

    Operațiunile permise după ora 19 și duminica:

    ➤ Emitere card, reemitere card, resetare pin, refuz la plată, modificare limite de tranzacții cu cardul, blocare card, activare/modificare BT24 și NEO, SMS Alert

    ➤ Scoring și preluări documentații pentru credite

    ➤ Preluare instrumente de debit în vederea decontării

    ➤ Extrase de cont

    ➤ Cerere de rambursare anticipată*


    *Procesarea rambursărilor anticipate se face doar de luni până vineri, în intervalul orar 09-17. Cererile de rambursare anticipată pot fi depuse și în afara acestui program, însă vor fi procesate doar în intervalul menționat. 

    Unde suntem

    24 apr 2024
    Client BT

    Lipsa totala de profesionalism. Ajung la ghiseu, imi preia documentele dupa care sta minute in sir la telefon. Mai apoi mi se comunica ca nu se poate rezolva problema fara hotarare AGA. Dupa ce plec nervos din banca ca mi-am pierdut vremea degeaba sunt sunat si mi se comunica ca de fapt nu e nevoie de hotarare si ca pot reveni daca vreau. Bataie de joc!

    30 aug 2023
    Ioana

    Groaznic.Am stat la sucursala de la Lotus Center Oradea timp de o ora ,pentru 4 persoana ce erau in fata mea.Personalul de aici sta,isi bea cafeaua ,nu lucreaza deloc.Clientii de aici nu pot sa isi rezolve problemele.E inadmisibil

    4 mar 2022
    Client BT

    Personal amabil si bine pregatit.

    12 mai 2023
    Client BT

    Very slowly waiting more that 40 minutes in line which is 3 people in total.

    11 iul 2023
    Client bt

    Aștept de o ora și jumătate la accesata coada infernala , angajați mai mulți oameni , este imposibil ca după un simplu card sa stau atâta timp

    • ...

    Mai găsești în apropiere