Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Pitesti Nord

    Bd. N. Balcescu, Nr. 3, Bl. L5, PITESTI

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    29 oct 2021
    Nicolae Turcas

    5 ghiseuri si doar 3 funcționale. Incet, foarte incet.

    1 noi 2021
    Unul

    Se așteaptă fff mult. Totul merge lent, fff lent.

    5 oct 2022
    Ingrid

    Sunt client vechi al bancii, iar in aceasta agentie, desi aglomerata, majoritatea angajatelor au un comportament profesionist și amabil. Exista o singura exceptie…
    Ieri aveam nevoie urgent de un extras de cont pentru ziua de 2 a lunii curente și am fost refuzată pe motiv ca in program de la 16 la 17 este Digital Hour - un fel de trimitere la plimbarică spre diverși roboței… La alte agentii nu fac operatiuni cu numerar in acest interval dar nu am avut nici un fel de problema sa accesez alte servicii si nu am intalnit un comportament inadecvat cu clientul. Această angajată, nu ii stiu numele, ieri era la primul ghișeu, de fiecare dată are o atitudinea cu un iz de superioritate, aroganta, găsește “soluții” sa nu te ajute. Cand i-am mulțumit pentru “amabilitate” s-a simtit datoare sa-i spuna directorului de agentie ca nu inteleg programul, ca nu cumva sa fac reclamatie. Acest lucru m-a deranjat deoarece au stat ceva timp in birou inainte sa vina amandoua și, ca si cum nu s-a intamplat nimic, doamna director mi-a aratat o brosura si a incercat sa ma convinga ce repede o sa obțin extrasul si ce bine merge partea de online, trimit un e-mail, primesc un cod prin sms, samd… asta ca sa nu iroseasca angajata 2 click-uri si sa rezolve problema.
    Cu ceva timp in urma aceasta angajată, chiar daca nu cunostea problema, a intervenit intr-o discutie cand eram la un alt ghișeu. Ieri am observat ca la fel de neprofesionist s-a comportat si cu clienta din fata mea, deci nu a fost o “scăpare”.
    Sper ca atitudinea salariatilor fata de clienti cat si imbunatatirea calitatii serviciilor prestate sunt obiective prioritare pentru banca.

    25 aug 2022
    Client BT

    Personal foarte bine instruit, amabil, am găsit înțelegere, soluții și rezolvare la toate problemele. 👍

    25 aug 2022
    Client BT

    Tot personalul este amabil, dar vreau sa mulțumesc special doamnei Monica Cioltar care mi a oferit ajutorul și rezolvarea de fiecare data! Recomand cu drag🤗

    Mai găsești în apropiere