Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Soarelui

    Str. Maresal Constantin Prezan Nr. 70-72, TIMISOARA

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    9 noi 2023
    Client BT

    Dezamagit total de abordarea si comportamentul neprofesionist a personalului angajat. Am folosit serviciul acestei sucursale de 3 ori si voi evita sa mai merg acolo! Ma intreb daca exista un minim de training sau pur si simplu asa se procedeaza!? Folosirea telefonului personal si conversatii cu alti angajati in timp ce clientul este prezent ar trebui sa fie interzis! Cum este posibil ca angazata sa preia telefoane personale in timp ce ea prelucreaza datele bancare ale clientului? (este la servici sau in timpul liber, ca sa nu mentionez ce usor poate comunica datele bancare ale clientului). De asemenea, au o atitudine inacceptabila, vorbind obraznic. Durata unei tranzactii este considerabil mai lunga din aceste cauze. Sigur managementul sucursalei permite sau asta le este nivelul!? BT nu ar trebui sa accepte asemenea angajati care aduc o reputatie umilitoare. Voi cauta alta sucursala sau alta banca unde clientul este respectat nicidecum tratat cu disrespect!

    7 aug 2025
    Bg

    Dna Roxana a fost foarte amabila, răbdătoare in a explica toate nelămuririle si nu am fost repeziti.

    7 aug 2025
    Client BT

    Prompt, rapid

    11 aug 2025
    Doris

    Domnișoara care mi-a deschis contul mi-a explicat tot ce am avut nevoie
    Totul a decurs foarte repede și simplu

    10 oct 2023
    Isabela K

    Bancomatul nu preia banii, pierzi vremea si nu exista nici un suport din partea personalului

    • ...

    Mai găsești în apropiere