Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Soarelui

    Str. Maresal Constantin Prezan Nr. 70-72, TIMISOARA

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    9 noi 2023
    Client BT

    Dezamagit total de abordarea si comportamentul neprofesionist a personalului angajat. Am folosit serviciul acestei sucursale de 3 ori si voi evita sa mai merg acolo! Ma intreb daca exista un minim de training sau pur si simplu asa se procedeaza!? Folosirea telefonului personal si conversatii cu alti angajati in timp ce clientul este prezent ar trebui sa fie interzis! Cum este posibil ca angazata sa preia telefoane personale in timp ce ea prelucreaza datele bancare ale clientului? (este la servici sau in timpul liber, ca sa nu mentionez ce usor poate comunica datele bancare ale clientului). De asemenea, au o atitudine inacceptabila, vorbind obraznic. Durata unei tranzactii este considerabil mai lunga din aceste cauze. Sigur managementul sucursalei permite sau asta le este nivelul!? BT nu ar trebui sa accepte asemenea angajati care aduc o reputatie umilitoare. Voi cauta alta sucursala sau alta banca unde clientul este respectat nicidecum tratat cu disrespect!

    7 aug 2025
    Bg

    Dna Roxana a fost foarte amabila, răbdătoare in a explica toate nelămuririle si nu am fost repeziti.

    7 aug 2025
    Client BT

    Prompt, rapid

    11 aug 2025
    Doris

    Domnișoara care mi-a deschis contul mi-a explicat tot ce am avut nevoie
    Totul a decurs foarte repede și simplu

    10 oct 2023
    Isabela K

    Bancomatul nu preia banii, pierzi vremea si nu exista nici un suport din partea personalului

    • ...

    Mai găsești în apropiere

    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.