Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Stefan Cel Mare

    Sos. Stefan Cel Mare, Nr. 16, Bl. 22, Parter, Sector 2, BUCURESTI

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    9 sep 2021
    Client BT

    Astazi am intrat in agentie la ora 16:45 cu intentia de a face o cerere pentru extindere limitei de credit a cardului de cumparaturi. Am fost intampinat de o domnisoara care mi-a spus scurt sa vin alta data pentru ca operatiunea dureaza mult si nu mai are timp pentru verificari. La intrebarea mea daca nu se poate sa fac doar cererea si sa o proceseze ulterior am fost refuzat cu motivatia "de unde sa stiu eu ca nu v-ati pierdut locul de munca si acum veniti aici". Cu alte cuvinte in ochii bancii si ai respectivei domnisoare sunt un escroc si ar trebui sa stau smerit pana ma verifica. Sa ma intrebe daca am o urgenta sau nu vreau sa imi pierd timpul pana se fac anumite verificari nu i-a trecut niciunui angajat prezent sa ma intrebe. Culmea este ca am intrat in aceasta agentie dupa ce acum cateva luni am fost sunat de o angajata din aceasta agentie pentru a-mi spune ce client important sunt si ca daca am nevoie e ceva sa nu ezit sa o apelez la acel numar. Ce gluma buna. Una peste ala prestatia a fost jalnica si ca si client imi pun serioase intrebari de ce as continua sa lucrez cu Banca Transilvania. Ca sa fiu tratat ina cest fel?
    Cu foarte multa (des)consideratie,
    Un viitor fost client

    18 mar 2022
    Client BT

    Foarte mulțumită de interactiunea cu reprezentantul Bancii Transilvania Dl. ALEXANDRU PETA.
    Ca în orice instituție, fiecare dintre noi dorim sa interacționam cu persoane care sa fie sociabile, sa te îndrume și sa îți explice pe înțelesul tău, tot ce este necesar. Eu Am avut noroc sa dau peste dl PETA, o persoana extraordinara. Explica foarte bine termenii și condițiile la fiecare serviciu, știe sa sfătuiască clientul în funcție de nevoile sale (ale clientului) și este foarte prompt la fiecare întrebare. Am avut o colaborare extraordinara și ii mulțumesc pentru ajutor!

    18 mar 2022
    Client BT

    Cele mai prompte si de calitate servicii alaturi de Dl. Alexandru Peta. Mi s-au oferit informatiile necesare in cea mai buna maniera. Recomand cu caldura serviciile sale.

    5 oct 2021
    Client BT

    Foarte multumit de interactiunea cu reprezentantul Bancii Transilvania-domnisoara Florina Onea. Nota 10!

    12 ian 2022
    Client BT

    Din punct de vedere al relatiilor cu clientii, si al serviciilor oferite, pot spune ca sunt foarte multumit. Si asta datorita personalului minunat care, indiferent de problemele intampinate, la final iesi cu un zambet pe fata.
    Multumiri domnisoarei Mihaela Roxana Cismaru pentru ajutorul acordat, si pentru voia buna!
    Si multumesc BT!

    • ...

    Mai găsești în apropiere