Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Sucursala Severin

    Str. Crisan, Nr. 34, DROBETA-TURNU SEVERIN

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:30
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    16 oct 2025
    Client BT

    Banca Transilvania (Sucursala Severin)… fiind ultra-penibilă în relația cu clienții.

    Intru azi la BT-ul din Drobeta TS cu un grup de turiști germani ca să își schimbe oamenii niște euro. Îi dau doamnei de la ghișeu buletinul rugând-o să facă toate chitanțele pe numele meu, pentru a scurta birocrația și a economisi timpul (meu si al ei), respectiv pentru a nu fi necesar ca ea să introducă individual datele de pe 10 buletine germane. Făcusem această operațiune de două ori în București (la BRD) zilele trecute… iar doamnele de la ghișeu, nu doar că au acceptat ideea mea, dar chiar mi-au mulțumit pentru inițiativă.

    Numărul 1. Îmi răspunde scurt ca pot face doar două operațiuni de schimb valutar cu același buletin. Am crezut ca nu aud bine. Până acum nu am mă auzit această regulă niciodată în România (și am schimbat de foarte multe ori bani pe buletinul meu pentru turiști!). Îmi explică savant ca dacă alții încalcă legea (și acceptă așa ceva) - respectiv băncile din București, pe care evident ca le-am adus în discuție - ea nu o face.
    Mai pe scurt dacă vrei să schimbi de trei ori la rând câte 50 de euro la o bancă… poți doar de două ori. Am căutat o astfel de reglementare, da nu am găsit așa ceva nicăieri.

    Numărul 2. După ce îi dau buletinul îmi spune ca nu am datele actualizate [Apropo de asta, le-am actualizat de nenumărate ori în ultimele luni (și on-line și la ghișeu)… și ei îmi spun mereu ca ceva nu e actualizat. Jenant!] și ca nu poate să proceseze schimbul dacă nu face actualizarea. A doua oară cred ca nu aud bine! Ma întreb ce cauta persoana cu pricina sa verifice daca eu am cont la BT sau nu? Cum și-a permis sa verifice datele mele personale? Ce legatura are schimbul valutar cu faptul ca eu am actualizare datele de cont sau nu? Una e una, alta e alta. Ma intreb… oare ii întreabă și pe clienții care nu au cont la BT dacă au datele de cont actualizate la băncilor lor. Și dacă nu le au, oare ii da afara cu manifestări susținute de dezaprobare?
    Ea avea un buletin valabil in fata… trebuia sa se ocupe de ceea ce i-am cerut și atat.

    Numărul 3. Am încercat să îi explic ca nu e ok ce face și ca și-a depășit atribuțiile și ca face un abuz, obligându-mă sa fac ceva ce eu nu i-am cerut (actualizarea datelor contului) și ca acel ceva nu are nici o legătură cu motivul pentru care eu am ajuns în fața ei (schimbul valutar). Cu o încăpățânare demnă de o cauză mă bună a ținut-o pe a ei, fără să îmi ofere nici o explicație cât de cât rezonabilă. Ba mai mult, la final, a ținut să îmi atragă atenția că în loc să îi mulțumesc ca mi-a actualizat datele eu o iau la întrebări.

    Clar nu am avut cu cine să port o discuție rezonabilă. Am plecat (mai) spunându-i doar ca altă dată poate nu ar fi rău să încerce să nu mai facă lucruri pe care clienții nu i le cer.

    Partea foarte bună a experienței DrobetaTurnuSeverinene este cea a restaurantului Agape. Eu recomand rar ceva în turism. De data asta o fac cu toată convingerea. Oameni super-drăguți, serviabili și care au o rezolvare la orice solicitare (îți fac inclusiv bonuri individuale la o masă de mai multe persoane!), mâncare foarte bună, atmosferă plăcută. De mers acolo, clar.

    7 mai 2025
    Client BT

    Buna ziua sunt Iovanescu Daniel Mirel, as dori sa fac un împrumut bancar

    Mai găsești în apropiere