This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

NeoBT

Dacă folosești Idea::myBank, acesta va funcționa până în 10 iunie 2022, iar din 14 iunie ești binevenit printre utilizatorii NeoBT - Internet și Mobile Banking. Varianta pentru telefon poate fi descărcată de pe Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.

Primul pas cu NeoBT

  • Pentru autentificare, este necesar să intri pe site-ul NeoBT folosind ID-ul de logare (utilizator Idea::myBank), parola și codul OTP primit prin SMS pe numărul de telefon folosit pentru accesarea Idea::myBank.
  • Parola de acces o poți obține prin accesarea opțiunii Mi-am uitat parola NeoBT
  • Dacă ești deja client BT, te poți loga folosind detaliile de până acum.

Oferta de bun venit

Ai gratuitate la NeoBT - Internet și Mobile banking NeoBT până la finalul acestui an.

BT Pay

BT Pay este cea mai apreciată aplicație a noastră, folosită de peste 2 milioane de utilizatori. Este gratuită și o poți descărca din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

După adăugarea cardurilor BT (care trebuie în prealabil activate la unul dintre bancomatele băncii), poți face multe de tot cu BT Pay, cum ar fi:  

  • Plătești cu telefonul la comercianți. Trebuie doar să deblochezi telefonul și să îl aproprii de POS;
  • Transferi rapid bani prietenilor din agenda telefonică, care au BT Pay. Sau celorlalți, prin  IBAN;
  • Verifici oricând câți bani ai în cont și tranzacțiile cu cardul;
  • Confirmi plățile făcute online;
  • Vezi toate detaliile cardului, care sunt necesare când, de exemplu, faci shopping online: numărul cardului, codul CVV și data expirării;
  • Plătești facturile de utilități;
  • Poți retrage bani cu telefonul, de la bancomatele BT, pe baza unui cod unic pe care îl primești prin SMS;
  • Gestionezi cardurile: blocare/deblocare, setare limite tranzacții;
  • Plătești ușor obligațiile lunare dacă ai card de credit BT. Aplicația îți arată cât ai de plătit.
  • Ce spui de un card noi de credit sau un overdraft? Le poți comanda tot prin BT Pay!
  • Pe lângă cardurile BT, poți adăuga în aplicație carduri de la alte bănci sau fintech-uri, doar să fie emise în România;
  • … și multe altele.

BT Visual Help

Uite încă o aplicație de ajutor, care te ajută să vezi detaliile contului direct pe telefon.

Cum accesezi BT Visual Help

  • Sună la 0264 308 000 fără să intri în vreo convorbire cu noi. Salvează numărul ca să îți fie mai ușor pe viitor.
  • Noi, BT, îți trimitem un SMS cu un link de acces în BT Visual Help.

Cum te ajută BT Visual Help

  • Verifici rapid soldul contului
  • Afli IBAN-ul contului
  • Ai detalii despre sumele blocate pe card
  • Vezi istoricul tranzacțiilor din ultimele 3 zile
  • Ai detalii despre tranzacțiile în rate cu cardurile de cumpărături STAR
  • Vezi obligațiile de plată pentru cardurile de credit
  • Generezi rapid extrasul de cont sau de card de credit
  • Blochezi temporar sau definitiv cardul
  • Soliciti emiterea unui nou card după blocarea definitivă a celui vechi
  • Modifici limitele de tranzacționare
  • Soliciți contestarea unei plăți cu cardul
  • ... și multe altele
Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
Sugestii de căutare
Powered by Azure OpenAI GPT4
AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.