Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Bucuresti AFI Cotroceni Mall

    B-dul Vasile Milea, Nr. 4, Sector 6, BUCURESTI

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 22:00
    Sambata: 10:00 - 22:00
    Duminica: 10:00 - 22:00

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Informatii unitate

    Ce operațiuni poți face după ora 19 și în weekend?

    Operațiuni permise sâmbăta:

    ➤ Toată gama de operațiuni, cu excepția: plăți valutare către conturi externe, schimburi valutare pe cont, depozite negociate, gestiune popriri și conturi poprite, procesarea rambursărilor anticipate

     

    Operațiunile permise după ora 19 și duminica:

    ➤ Emitere card, reemitere card, resetare pin, refuz la plată, modificare limite de tranzacții cu cardul, blocare card, activare/modificare BT24 și NEO, SMS Alert

    ➤ Scoring și preluări documentații pentru credite

    ➤ Preluare instrumente de debit în vederea decontării

    ➤ Extrase de cont

    ➤ Cerere de rambursare anticipată*


    *Procesarea rambursărilor anticipate se face doar de luni până vineri, în intervalul orar 09-17. Cererile de rambursare anticipată pot fi depuse și în afara acestui program, însă vor fi procesate doar în intervalul menționat. 

    Unde suntem

    5 oct 2021
    Mihai

    Faceți ceva cu staff-ul, este inadmisibil

    2 noi 2022
    Daniel G

    Multumit de interactiunea cu angajatii, mi-au rezolvat mereu solicitarile f rapid

    4 feb 2022
    Client BT

    In afara de operatiuni simple (depunere numerar, emitere card, preluare / predare efecte bancare si altele de acest fel) majoritatea operatorilor de la ghisee nu cunosc procedurile de lucru in sistem. Se tot schimba personalul, se vede si se simte ca sunt incepatori si sunt depasiti de problema. Asta este imaginea generala.
    Aparte de asta, va prezint experienta mea de acum cateva zile din agentia AFI Cotroceni: La penultima vizita in agentia anterior mentionata, am predat cateva biletele la ordin spre anulare, pe motiv ca erau completate eronat. Niciun operator nu a stiut sa opereze anularea lor in sistemul informatic si implicit sa emita si sa-mi inmaneze pe loc procesul verbal de predare primire pt ele. Surpriza cea mai mare pentru mine a fost cand am constatat ca nici macar sefa de agentie nu a stiut sa fac sau sa indrume operatoarea care i-a solicitat ajutor. (!!!) Sefa de agentie a sunat undeva, probabil la un coleg de la operatiuni, si dupa discutia telefonica solutia a fost sa scrie un text pe o coala A4 (care nici macar nu avea titlul de Proces Verbal De Predare Primire), text in care mi-a insirat seriile biletelor la ordin in cauza (a gresit o serie, bineinteles..) si mi-a spus s-a schimbat procedura anularea lor se opereaza in centrala si ca o sa le trimita acolo. Deranjant sa te simti mintit in fata, dar am acceptat cu gandul ca la urmatoarea vizita in agentie voi solicita procesul verbal de predare primire a biletelor la ordin in cauza, mizand pe faptul ca intre timp vor fi operate in sistemul informatic.
    Cu o zi inainte de ultima mea vizita in agentie, am trimis un e-mail sefei de agentie prin care am solicitat procesul verbal emis din sistem, insa aceasta nu s-a sinchisit sa-mi raspunda si nici nu m-a contactat telefonic. Ne-am intalnit insa a doua zi in agentie, ocazie cu care mi-a recunoscut ca a primit mailul si mi-a indrugat din noua o minciuna, ca o sa se opereze biletele in sistem si imi trimite, sa stau fara grija.
    La momentul la care scriu acest review este data 04.02.2022 ora 16:52 si nu am primit documentul , nu am fost contactat, nu s-a intamplat nimic... Faceti dstra calculul zilelor trecute de la ultima mea vizita in agentie (puteti vedea in sistem, ca am avut operatiuni la ghiseu si am predat cartea de identitate pt ca operatoarea sa intre pe contul meu). Consider ca este anormala situatia si comportamentul.
    In alta ordine de idei, ma declar total nemultumit ca persoanele juridice nu au prioritate si trebuie sa astepte dupa persoane fizice care consuma foarte mult timp la ghiseu, ori pentru ca nu inteleg ce spune operatorul, ori pt ca operatorul se misca greu (posibil tot din cauza ca nu stie procedurile sau nu stie sa foloseasca sistemul informatic), ori pt ca procedura/flow-ul de lucru in sistemul dstra este foarte stufoasa si greoaie .. de multe ori am senzatia ca operatorii trag de timp cu clientul pe care il au in fata, de frica sa nu ia alt client care cine stie ce problema grea ii mai ridica... Pentru a depune instrumente de plata si numerar la ghiseu (pt ca la bancomat imbatranesti pana termini depunerea, pt nu recunoaste bancnotele uzate), pierd in medie 30 min in unitate;
    In incheiere va transmit ca sentimentul meu este ca Banca Trasilvania nu mai este ceea ce a fost odata si ca parca pe zi ce trece este din ce in ce mai rau si mai greu de colaborat; mai mereu gasesc personal nou, incapabil, neinstruit, fara atentie la clienti..
    Consider ca se impune sa faceti schimbari in ceea ce priveste personalul si relatia cu persoanele juridice prezente in unitate!
    Numai bine!

    4 feb 2022
    Dorina

    Am aplicat online pentru un credit. Operatorii din call center foarte draguti, insa cand am ajuns in sucursala dezamagire. Domnisoarele dragute dar doar atat. Slab pregatite profesional. Te trimit repede la plimbare pe motive puerile. Pacat!!

    16 noi 2022
    Irimia

    5 stele pt angajate, 2 stele pt banca.
    Ar trebui afisat clar ce operatiuni se pot efectua dupa ora 19.

    • ...

    Mai găsești în apropiere