Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Nicolina

    Str. T. Neculai, Nr. 2, IASI

    Program

    Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
    Sambata: inchis
    Duminica: inchis

    Pauză

    Luni - Vineri: 13:00 - 13:30

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Programare online
    • Plati facturi

    Unde suntem

    12 iul 2022
    Diana

    -

    24 noi 2021
    eu

    am sunat acum 3 sapt sa cer trimitera unui card la o persoana de 90 ani !!!! da 90 de ani cardul bunicii in care incaseaza pensia !!! si nu vor sa ii trimita cardul acasa ! de ce ??? nu stiu .. am stat 2 ore sa faca verificarea ei .. cu 3 persoane diferite !!!! cand sa asteptam cardul ... nu s-a mai trimis !!! la telefon stai cate 3 sferturi de ora sa ti se raspunda .. si uneori "cica se intrerupe " si nu te suna nimeni inapoi .! bataie de joc!! un program de tot rah.... nu ai cum sa faci nimic online. si sa te duci cu batranii de 90 de ani impliniti in septembrie ( acum fiind decembrie si pandemie) sa stai in stada sa intri sa faci un rahat de cerere e nesim.... din partea acestei banci care pur si simplu nu vrea sa ia atitudine!!!!

    7 noi 2022
    Client BT

    Highlights :
    - Programare online.
    - Persona alocată foarte bine informata.
    - Răspunsuri promte si argumentate la întrebări.
    - Timpul formal propus pentru solutionare s-a respectat.
    - Intercatiune plăcută.
    - La o vizita ulterioară am fost preluat deși mai erau doar 5 minute de program. ( Vizita a durat mai mult de 30 minute )

    7 feb 2023
    Anonim

    Nu sunt de accord cu politica BT prin care nu sunt permise operatiunile cu numerar dupa ora 16.

    22 feb 2023
    Marilena

    Foarte mulțumiți!

    Mai găsești în apropiere