Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Satu Mare Shopping City Mall

    Str. Drumul Careiului, Nr. 17, SATU MARE

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 19:00
    Sambata: 10:00 - 19:00
    Duminica: 10:00 - 19:00

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Informatii unitate

    Ce operațiuni poți face după ora 19 și în weekend?

    Operațiuni permise sâmbăta:

    ➤ Toată gama de operațiuni, cu excepția: plăți valutare către conturi externe, schimburi valutare pe cont, depozite negociate, gestiune popriri și conturi poprite, procesarea rambursărilor anticipate

     

    Operațiunile permise după ora 19 și duminica:

    ➤ Emitere card, reemitere card, resetare pin, refuz la plată, modificare limite de tranzacții cu cardul, blocare card, activare/modificare BT24 și NEO, SMS Alert

    ➤ Scoring și preluări documentații pentru credite

    ➤ Preluare instrumente de debit în vederea decontării

    ➤ Extrase de cont

    ➤ Cerere de rambursare anticipată*


    *Procesarea rambursărilor anticipate se face doar de luni până vineri, în intervalul orar 09-17. Cererile de rambursare anticipată pot fi depuse și în afara acestui program, însă vor fi procesate doar în intervalul menționat. 

    Unde suntem

    24 mai 2022
    Client BT

    Acord o stea pentru ca e minimul pe care îl pot acorda, însă nici măcar atât nu aș acorda acestei agenții. Banca în sine este ok, însă angajații lasă de dorit în ceea ce privește atitudinea față de clienți. Atâta timp cât nu îndrăznești sa ai o opinie și nu pui întrebări, totul e bine și frumos. În momentul în care ceri niște lămuriri și încerci să explici o situație în care în mod evident ai dreptate, ești tratat cu superioritate și trimis la plimbare. Sper să nu mai am niciodată "plăcerea" de a colabora cu stimata doamnă din această unitate care nici în ruptul capului nu admite ca cineva să îi pună la îndoială acțiunile sau ferească Dumnezeu să îi arate că a greșit. Instruiți-vă angajații să își trateze clienții cu respect și să nu ne mai ia de proști!Cu siguranță nu voi recomanda această agenție nimănui,mai bine traversez tot orașul numai sa nu mai am de-a face cu asemenea persoane!

    20 mai 2022
    Client BT

    E ciudat modul in care angajații își revendica pauzele im defavoarea clienților. Am stat exact 35 de minute începând cu ora 19 in fata unei uși fără a avea acces înăuntru, fără ca înăuntru sa fie clienti si fără o explicație asupra a ce se intampla si cat durează aceasta pauza.
    E oare atât de lipsit de importantă timpul clienților dvs?

    23 mai 2022
    Client BT

    APRECIEZ ATITUDINEA ANGAJAȚILOR DIN AGENȚIE, RĂBDAREA ACESTORA ȘI PROFESIONALISMUL

    23 mai 2022
    Client BT

    Sunteți cea mai tare familie BT

    31 aug 2022
    Client BT

    Apreciez amabilitatea si profesionalismul angajatilor. Intr-adevar dupa ora 16 este foarte aglomerat. Foarte multi dupa aceasta ora vin pentru credite si se aglomereaza, deoarece acest proces dureaza. Poate ar fi util daca dupa aceasta ora ar mai fi un angajat care sa se ocupe doar de contracte, sau ar prelua ar face acest lucru seful/a de unitate. Dupa aceasta ora sunt doar 2 angajati, care din pacate nu fac fata fluxului de clienti.

    18 oct 2022
    Client BT

    In fiecare zi trebuie sa astept cel putin 40 de minute pentru o depunere…

    24 oct 2022
    Client BT

    in fiecare zi aceasi poveste, stam cate o ora ca dnele sa isi bea cafeluta de dimineata

    14 mar 2024
    Raluca

    Angajati profesionisti

    14 mar 2024
    Client BT

    Energia agenției este foarte bună,toți angajații sunt zâmbitori,săritori,foarte profesioniști. Revin cu drag ori de câte ori am nevoie.

    14 mar 2024
    Client BT

    Angajați amabili.
    Doamna de la intrare a fost foarte drăguță și m-a ajutat rapid fără să mai fiu nevoit să aștept la ghișeu.

    Mai găsești în apropiere

    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.