Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Agentia Satu Mare Shopping City Mall

    Str. Drumul Careiului, Nr. 17, SATU MARE

    Program

    Luni - Vineri: 10:00 - 19:00
    Sambata: 10:00 - 19:00
    Duminica: 10:00 - 19:00

    • ATM Multifunctional
    • Carduri
    • Cont curent
    • Credite
    • Operatiuni Western Union
    • Programare online
    • Plati facturi

    Informatii unitate

    Ce operațiuni poți face după ora 19 și în weekend?

    Operațiuni permise sâmbăta:

    ➤ Toată gama de operațiuni, cu excepția: plăți valutare către conturi externe, schimburi valutare pe cont, depozite negociate, gestiune popriri și conturi poprite, procesarea rambursărilor anticipate

     

    Operațiunile permise după ora 19 și duminica:

    ➤ Emitere card, reemitere card, resetare pin, refuz la plată, modificare limite de tranzacții cu cardul, blocare card, activare/modificare BT24 și NEO, SMS Alert

    ➤ Scoring și preluări documentații pentru credite

    ➤ Preluare instrumente de debit în vederea decontării

    ➤ Extrase de cont

    ➤ Cerere de rambursare anticipată*


    *Procesarea rambursărilor anticipate se face doar de luni până vineri, în intervalul orar 09-17. Cererile de rambursare anticipată pot fi depuse și în afara acestui program, însă vor fi procesate doar în intervalul menționat. 

    Unde suntem

    24 mai 2022
    Client BT

    Acord o stea pentru ca e minimul pe care îl pot acorda, însă nici măcar atât nu aș acorda acestei agenții. Banca în sine este ok, însă angajații lasă de dorit în ceea ce privește atitudinea față de clienți. Atâta timp cât nu îndrăznești sa ai o opinie și nu pui întrebări, totul e bine și frumos. În momentul în care ceri niște lămuriri și încerci să explici o situație în care în mod evident ai dreptate, ești tratat cu superioritate și trimis la plimbare. Sper să nu mai am niciodată "plăcerea" de a colabora cu stimata doamnă din această unitate care nici în ruptul capului nu admite ca cineva să îi pună la îndoială acțiunile sau ferească Dumnezeu să îi arate că a greșit. Instruiți-vă angajații să își trateze clienții cu respect și să nu ne mai ia de proști!Cu siguranță nu voi recomanda această agenție nimănui,mai bine traversez tot orașul numai sa nu mai am de-a face cu asemenea persoane!

    20 mai 2022
    Client BT

    E ciudat modul in care angajații își revendica pauzele im defavoarea clienților. Am stat exact 35 de minute începând cu ora 19 in fata unei uși fără a avea acces înăuntru, fără ca înăuntru sa fie clienti si fără o explicație asupra a ce se intampla si cat durează aceasta pauza.
    E oare atât de lipsit de importantă timpul clienților dvs?

    23 mai 2022
    Client BT

    APRECIEZ ATITUDINEA ANGAJAȚILOR DIN AGENȚIE, RĂBDAREA ACESTORA ȘI PROFESIONALISMUL

    23 mai 2022
    Client BT

    Sunteți cea mai tare familie BT

    31 aug 2022
    Client BT

    Apreciez amabilitatea si profesionalismul angajatilor. Intr-adevar dupa ora 16 este foarte aglomerat. Foarte multi dupa aceasta ora vin pentru credite si se aglomereaza, deoarece acest proces dureaza. Poate ar fi util daca dupa aceasta ora ar mai fi un angajat care sa se ocupe doar de contracte, sau ar prelua ar face acest lucru seful/a de unitate. Dupa aceasta ora sunt doar 2 angajati, care din pacate nu fac fata fluxului de clienti.

    Mai găsești în apropiere