Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei mobile BT PAY

Data actualizarii: 16 noiembrie 2020

BT PAY si acceptarea folosirii aplicatiei

Termenii si conditiile pentru Client (denumiti in continuare „Termenii”) constituie un contract, legal incheiat intre Banca Transilvania S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 (denumita in continuare „BT” sau „banca”) si dumneavoastra („clientul” sau „utilizatorul”).

 

Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a Notei de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay, va  rugam sa nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.

 

Daca in orice moment dupa inregistrarea in aplicatia BT PAY (denumita in continuare „Aplicatia” sau „BT Pay”) decideti ca nu mai sunteti de acord cu prezentii Termeni, va rugam sa dezinstalati aplicatia.

DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE SI NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE IN BT PAY.

 

Termenii stabilesc modul in care puteti utiliza in aplicatia BT Pay cardurile emise de Banca Transilvania, (denumite in continuare „Carduri BT”)  si cardurile emise de alte institutii financiare din Romania, sub sigla Visa, MasterCard, Maestro, inrolate in serviciul 3D secure, (denumite in continuare „Carduri non-BT”). Termenii se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice si Persoanelor juridice  (denumite in continuare „CGA”), precum si cu regulamentele oficiale ale programelor de loialitate si plata in rate fara dobanda, in cazul cardurilor de credit.

 

Toate aceste documente sunt disponibile pe: website-ul Banca Transilvania  si pe website-ul Star BT.


Pentru a putea folosi BT Pay, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile oferite in cadrul acestuia, este necesar sa fiti client BT si sa detineti cel putin un card BT de debit sau de credit, emis pe persoana fizica si/sau juridica.

 

Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de BT Pay.

 

BT depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.

 

2.  Cum accesezi BT PAY?

BT PAY este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicatia poate fi utilizata pe sistemele de operare iOS si Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru iOS).

In cazul in care banca are in desfasurare campanii punctuale in cadrul carora acorda utilizatorilor BT Pay posibilitatea transmiterii unor linkuri personalizate prin care se poate descarca aplicatia,  BT Pay poate fi descarcata si in aceasta modalitate. Clientii care instaleaza BT Pay prin accesarea unui asemenea link receptionat pot fi beneficiarii unor premii mentionate in regulamentul campaniei respective, daca indeplinesc criteriile de eligibilitate. Regulamentul campaniei se va regasi pe site-ul bancii – www.bancatranilvania.ro, unde poate fi consultat. 

Utilizatorii pot adauga Carduri BT si non BT si pot utiliza functionalitatile aplicatiei, descrise detaliat in ghidurile specifice fiecarui sistem de operare:

 

1. Inregistrarea si identificarea  utilizatorului
Pentru inregistrarea in aplicatia BT PAY este necesar ca utilizatorul sa fie client BT. Inregistrarea in aplicatie se realizeaza prin introducerea in mod obligatoriu a urmatoarelor informatii : numarul de telefon, validat prin introducerea codului primit prin SMS; nume de utilizator (nickname), data nasterii. Utilizatorii sunt identificati drept clienti ai bancii in baza urmatoarelor date: numarul de telefon declarat bancii la momentul deschiderii relatiei de afaceri sau al actualizarii datelor in sistem (in continuare denumit „numarul de telefon declarat la BT”) si a datei de nastere.

Inregistrarea cardurilor in aplicatie este descrisa la sectiunea 2. Inrolarea cardului.

 

2.  Inrolarea cardului

Utilizatorii pot adauga in BT PAY urmatoarele tipuri de carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice:

A. Carduri BT

Utilizatorii pot adauga in BT PAY carduri Banca Transilvania prin urmatoarele modalitati:

  1. Din lista de carduri disponibile de adaugat in BTPay, optiune valabila doar pentru utilizatorii identificati ca fiind clienti ai bancii. Acestia vor putea adauga cardurile de persoana fizica si juridica emise pe numele lor. In lista cardurilor disponibile, utilizatorii vor putea vizualiza si opta pentru adaugarea in BT Pay a urmatoarelor carduri: Carduri emise si/sau reemise la scadenta si/sau la cerere pe numele utilizatorului
  2. Introducerea manuala a datelor cardului. In cazul in care utilizatorul nu a fost identificat in sistemul bancii pe baza datelor oferite, precum si in cazul adaugarii unui card suplimentar ( card emis la cererea titularului de cont, persoana fizica, pe contul sau, pe numele unei terte persoane), utilizatorul va introduce datele de card: numar card, nume prenume titular (asa cum apare pe card), data expirarii, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

Inrolarea cardului in BT Pay in oricare dintre variantele descrise mai sus, va fi posibila numai dupa introducerea codului primit prin SMS la numarul de telefon declarat la BT.

 

Cardurile pot fi inrolate si utilizate in aplicatia BT Pay chiar daca utilizatorul nu a intrat in posesia cardului fizic. Utilizatorul poate sa ridice cardul fizic din unitatile teritoriale ale Bancii Transilvania in termenul stabilit in Conditiile Generale de Afaceri ale bancii.

 

Adaugarea cardului in BT Pay presupune si activarea acestuia, daca activarea nu a fost efectuata in prealabil la un bancomat BT. In situatia unor carduri nou emise sau reemise la cerere, cardurile adaugate in BT Pay nu pot fi utilizate la retrageri contactless de la ATM, acestea necesitand cod PIN care se seteaza la bancomatele BT.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android si tehnologie NFC incorporata, pentru efectuarea platilor contactless (NFC), adaugarea cardului si validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (numar de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

 

Ulterior inrolarii cardului in BT Pay, utilizatorul poate avea posibilitatea adaugarii acestuia in solutia Google Pay, direct prin intermediul aplicatiei BT Pay.
Utilizatorul se va supune in acest sens si Termenilor si Conditiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania in Google Pay.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS are loc validarea datelor de card, fara a se aloca acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar in cazul platilor NFC.

 

Ulterior inrolarii cardului in BT Pay, in vederea efectuarii platilor NFC la terminalele comerciantilor, utilizatorul poate avea posibilitatea adaugarii acestuia in solutia Apple Pay, direct din aplicatia BT Pay. Utilizatorul se va supune in acest sens si Termenilor si Conditiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania in Apple Pay.

 

Prin adaugarea cardului in BT Pay, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare precum, dar fara a se limita la: plati contactless la comercianti, transferuri intre cardurile aceluiasi client, transferuri intre cardurile unor clienti diferiti, prin numar de telefon sau prin IBAN, incasarea in carduri BT din carduri non BT, autentificarea(aprobarea sau respingerea, dupa caz) platilor online prin intermediul BT Pay, retrageri de numerar contactless, retrageri de numerar pe baza de cod, inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), inrolarea cardurilor in solutia Google Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare Android), vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, vizualizarea soldului contului la care este atasat cardul, in cazul cardurilor de credit inclusiv pentru: vizualizarea sumelor lunare de plata,vizualizarea tranzactiilor efectuate in rate, setarea platii automate a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, alimentarea contului la care este atasat cardul de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.Utilizarea acestor functionalitati care implica debitare sau creditare de sume, se vor realiza in contul bancar la care este atasat respectivul card, fiind in raspunderea titularului acestuia.

 

Totodata prin BT Pay se pot efectua si alte operatiuni, deblocate dupa o revalidare prin codul primit prin SMS, de exemplu: setarea limitelor de tranzactionare zilnice pe cardurile digitale si fizice,  blocarea si deblocarea temporara sau blocarea definitiva a acestor carduri si vizualizarea detaliilor cardului: numarul cardului si codul CVV ( codul de 3 cifre afisat pe verso card), autentificarea platilor online pentru cardurile adaugate manual de catre utilizator.

 

B. Carduri non BT

 

Utilizatorii BT Pay identificati ca fiind clienti ai bancii si care au minim un card BT inrolat in aplicatie, pot adauga in BT PAY si carduri non BT prin adaugarea manuala a datelor acestora: numar card, nume prenume, data expirarii, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului) si autentificarea operatiunii de adaugare prin serviciul 3D Secure, aplicat de institutia emitenta a cardului.

Ulterior inrolarii cardului non-BT in BT Pay, utilizatorul are posibilitatea de a accesa optiunea Open Banking, care ii permite timp de 90 de zile vizualizarea unor informatii financiare de la alte institutii financiare la care are deschise conturi. Ulterior acestei perioade, utilizatorul poate reautoriza accesarea datelor pe o perioada similara.
In cazul accesarii functionalitatii de Open Banking in BT Pay, utilizatorul aplicatiei se va supune si Termenilor si Conditiilor specifici acestei optiuni.

 

3. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea BT Pay

 

Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La adaugarea primului card in BT PAY se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior adaugarii primului card, la fiecare accesare a aplicatiei se verifica daca exista o securizare a telefonului.

 

Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autentificarea platilor contactless, a platilor online, a retragerii de la ATM, a transferurilor, a setarilor suplimentare ale cardurilor si a altor optiuni care pot necesita autentificare.

 

Sunteti de acord si intelegeti ca dumneavoastra sunteti responsabil(a) pentru pastrarea confidentialitatii Datelor de conectare asociate utilizarii de catre dumneavoastra a BT PAY si pentru luarea tuturor masurilor rezonabile pentru a pastra confidentialitatea acestor informatii.

 

Va obligati sa notificati Banca Transilvania imediat, fara intarzieri nejustificate, atunci cand sesizati lipsa, furtul, insusirea ilegala sau utilizarea neautorizata a Datelor dumneavoastra de conectare, precum si a telefonului mobil pe care il utilizati pentru accesarea BT PAY. De asemenea, sunteti de acord sa notificati Banca Transilvania imediat, fara intarzieri nejustificate, in acelasi mod cu privire la orice alta incalcare a securitatii in legatura cu Serviciul despre care aveti cunostinta.

 

Banca Transilvania poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastra in cazurile in care suspecteaza compromiterea securitatii acestora sau existenta unei utilizari neautorizate sau frauduloase.

 

Banca Transilvania va va informa in prealabil sau, daca acest lucru nu este posibil, imediat dupa suspendarea utilizarii datelor dumneavoastra de conectare sau a Contului, specificand motivele suspendarii, cu exceptia cazului in care furnizarea acestor informatii ar putea compromite masurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastra ori va va pune la dispozitie Date de conectare noi sau un Cont nou, in cel mai scurt timp posibil dupa eliminarea motivelor care au determinat suspendarea initiala.

 

Pentru inrolarea cardurilor in BT Pay, precum si pentru anumite functionalitati vi se va solicita validare prin introducerea unui cod primit prin SMS.

 

Daca utilizati BT Pay in calitate de client persoana juridica, sunteti de acord ca toti functionarii, angajatii, agentii, reprezentantii si toate celelalte persoane care au emis pe numele lor un card atasat contului de persoana juridica, vor fi autorizate sa acceseze aplicatia, sa efectueze plati cu acesta in aplicatie, sa vizualizeze istoricul de tranzactii efectuate cu cardul si limitele setate pe cardul emis pe numele lor, sa blocheze temporar si definitiv cardul si sa acceseze sectiunea Oferte.

 

3. Ce poti face in BT PAY?

Actualele functionalitati disponibile in BT Pay sunt enumerate in cele ce urmeaza si prezentate detaliat in ghidurile dedicate: Ghid de utilizare a aplicatiei BT Pay - Android (pentru dispozitive cu sistem de operare Android) Ghid de utilizare a aplicatiei BT Pay - IOS (pentru dispozitive cu sistem de operare iOS)

 

Totodata pe aceste pagini web se regasesc detalii cu privire la fiecare functionalitate din BT Pay pe care utilizatorul are obligatia sa le consulte si sa le ia la cunostinta.

 

Actualele functionalitati se pot completa cu altele noi, comunicate in functie de sistemul de operare, in ghidurile mentionate.

 

Prin adaugarea cardurilor BT, utilizatorul va putea efectua operatiuni financiare, precum, dar  fara a se limita la: plata contactless cu telefoane avand sistem de operare Android si tehnologie NFC incorporata, la efectuarea transferurilor de pe card si in card, transferuri pe baza numarului de telefon sau pe baza de IBAN, autentificarea platilor online, la retrageri de numerar contactless,  retrageri de numerar pe baza de cod, la adaugarea cardurilor digitale nou emise/reemise la cerere sau la scadenta, inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay pentru utilizatorii sistemului de operare iOS si efectuarea platilor contactless, inrolarea cardurilor in solutia Google Pay pentru utilizatorii sistemului de operare Android, la vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), la vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, la vizualizarea beneficiilor aferente cardului BT inrolat, la vizualizarea soldului cardului si a numarului de puncte STAR, vizualizarea contului IBAN aferent cardului, in cazul cardurilor de credit:  vizualizarea sumelor lunare de plata,vizualizarea tranzactiilor efectuate in rate, la setarea platii automate, la data scadentei, a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, la alimentarea cardului de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.

 

Totodata prin BT Pay se pot efectua si alte operatiuni, deblocate dupa o revalidare prin cod primit prin SMS, de exemplu:  setarea limitelor de tranzactionare zilnice pe cardurile digitale si fizice (numar de tranzactii, retragere numerar de la ATM, plati cu cardul in magazine, plati online cu CVV, plati online fara CVV), blocarea si deblocarea temporara sau blocarea definitiva a acestor carduri,  autentificarea platilor online pentru cardurile adaugate manual in aplicatie, in cazul persoanelor fizice, respectiv vizualizarea limitelor de card, blocarea temporara si definitiva a cardului pentru persoane juridice, obtinerea detaliilor cardului – numar card si cod CVV.

 

Prin adaugarea cardurilor non BT, utilizatorul va putea efectua transferuri de pe card, cu conditia ca acceptarea transferului sa fie efectuata intr-un card BT, si va putea vizualiza statusul transferurilor initiate.

 

Ulterior adaugarii cardurilor non-BT, utilizatorul va putea solicita in BT Pay integrarea conturilor deschise la alte institutii financiare, care permit accesarea acestor informatii, si va putea vizualiza urmatoarele informatii: soldul contului selectat de utilizator ca fiind atasat cardului, contul IBAN selectat de utilizator ca fiind atasat cardului si lista istoricului de tranzactii a contului.
Accesand functionalitatea de Open Banking clientul se supune Termenilor si conditiilor aplicabile functionalitatii Open Banking.

 

Comisioanele precum si plafonul maxim de tranzactii zilnice pentru operatiunile pe care utilizatorul le poate efectua in aplicatia BT Pay sunt mentionate in website-ul Bancii Transilvania.

 

In cazul cardurilor de credit, setarea platilor automate a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) se va efectua din contul curent al titularului de card, plata care se va efectua la data scadentei. In cazul in care data scadentei e o zi nelucratoare, debitarea obligatiei lunare se va efectua in ziua lucratoare precedenta. In cazul in care utilizatorul are mai multe conturi curente, se va debita primul cont deschis la banca.

 

In cazul in care alimentarea cardului BT sau setarea optiunii de plata automata se efectueaza in afara intervalului luni – sambata, orele 09 – 19 sau in zile nelucratoare, inregistrarea alimentarii si a optiunii se va face in urmatoarea zi lucratoare. Astfel, in cazul in care o asemenea operatiune are loc la data scadentei  (data de 25 a fiecarei luni)  dintr-o zi nelucratoare sau din afara intervalului mai sus mentionat, utilizatorul intelege ca obligatia lunara de plata nu va fi efectuata in termen.

 

Tipurile de operatiuni pe care le efectua utilizatorii in BT Pay, in functie de tipul cardului adaugat in aplicatie, precum si eventualele exceptii sunt detaliate in ghidurile specifice fiecarui sistem de operare.

 

 

4. Declaratii si garantii

La momentul inregistrarii in vederea utilizarii BT PAY, declarati si garantati urmatoarele:

 

5. Incetarea sau modificarea BT PAY

Incetarea utilizarii BT PAY de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

 

  1. la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul dumneavoastra.
  2. din initiativa bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;
  3. cand inceteaza relatia de afaceri intre client si Banca.

De asemenea, putem suspenda sau modifica BT PAY imediat, din orice motiv, inclusiv cand necesita lucrari de reparatii sau intretinere. Putem sa adaugam periodic functii noi si nu avem obligatia sa oferim nicio functie anumita prin BT PAY. Putem sa retragem BT PAY, insa in acest caz va vom anunta cu cel putin 30 de zile inainte.

 

Putem sa modificam oricand acesti Termeni, publicand Termenii modificati in aplicatia BT PAY. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact care se regasesc in evidentele bancii. De la momentul notificarii sau, dupa caz,  de la data indicata in notificare ca fiind cea de la care se modifica acesti Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabila versiunea actualizata a acestora.

 

Daca nu veti fi de acord cu Termenii revizuiti, puteti dezinstala oricand aplicatia BT Pay, cu efect imediat.  
In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.

 

6. Proprietatea intelectuala

Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.

 

Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite in aplicatie contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.

 

Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.

 

Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.

 

7. Pentru ce nu suntem responsabili

Furnizam BT PAY  doar pentru uzul dumneavoastra personal. Nu toate serviciile BT PAY vor functiona cu toate echipamentele mobile.

 

Detalii in:

 

Va dati acceptul ca aplicatia nu va fi livrata fara erori sau in mod continuu, ca unele imperfectiuni nu vor fi corectate la momentul aparitiei lor.

 

Utilizatorul aplicatiei este responsabil pentru utilizarea aplicatiei. Banca Transilvania nu poate fi tinuta responsabila pentru efectele generate de utilizarea aplicatiei de catre utilizator sau terti, de costurile generate de utilizarea aplicatiei sau de accesul tertilor la anumite informatii personale si/sau confidentiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicatiei. Pentru limitarea unor potentiale prejudicii aduse de utilizarea aplicatiei de catre terti, Banca Transilvania va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului si sa nu oferiti cardul altor persoane.

 

Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel Banca Transilvania nu este responsabila de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzand dar fara a se limita la orice bresa de securitate cauzate de virusi, erori, inselaciuni, falsificare, omitere, intrerupere, defectiune, intarziere in operatiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cadere a retelei sau orice alta defectiune tehnica produsa.

 

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastra nu am putut sa o prevedem in limite rezonabile la data la care ati inceput sa folositi BT PAY sau care nu se afla sub controlul nostru.

 

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

 

  1. nicio pierdere sau dauna (morala sau patrimoniala) datorata nerespectarii prezentilor Termeni;
  2. cazul in care persoanele ale caror numere de telefon au fost introduse in aplicatie de dvs. Pentru realizarea unor transferuri pe baza de numar de telefon sau pentru transmiterea codului necesar pentru retragerea de numerar fara card reclama utilizarea acestei date de contact ce le apartine;
  3. continutul sau serviciile/reducerile furnizate de partenerii STAR prin intermediul ofertelor afisate in aplicatie BT Pay, indisponibilitatea sau neactualizarea ofertelor;
  4. asocierea cardului non BT inrolat in aplicatie cu contul selectat, in cadrul functionalitatii Open Banking in vederea afisarii corecte a informatiilor.
  5. acuratetea datelor din aplicatiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricaror informatii, continut, puse la dispozitie de catre orice aplicatie terta, de exemplu a aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice. Ca atare, nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau in legatura cu utilizarea sau dependenta de astfel de aplicatii terte.
  6. problemele de sanatate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicatii, din activitatea fizica desfasurata de utilizator.
  7. orice pierdere sau corupere a continutului dumneavoastra sau a altor date ale dumneavoastra, daca pierderea sau coruperea respectiva nu este cauzata de noi sau nu se afla sub controlul nostru in limitele rezonabilului. De asemenea, va punem in vedere ca Banca Transilvania nu raspunde fata de dumneavoastra si/sau fata de terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fara a se limita la pierderi de profit, castiguri nerealizate si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastra ca urmare a lipsei de folosinta a aplicatiei si a serviciilor sau de calitatea necorespunzatoare a serviciilor.

8. Legea aplicabila

Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei BT PAY, asa cum sunt prezentati in prezentul document, sunt si vor fi guvernati si interpretati in conformitate cu legea romana. 

 

In cazul aparitiei unui conflict/neintelegeri legata de utilizarea aplicatiei, vom incerca solutionarea conflictului respectiv pe cale amiabila, negocierile in acest sens fiind guvernate de buna credinta.

Toate disputele vor fi solutionate in instantele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu exceptia cazurilor in care legislatia in vigoare specifica o alta jurisdictie exclusiva pentru dumneavoastra.

 

9. Asistenta

Daca aveti orice problema legata de functionarea BT Pay, ne puteti contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:

 

 *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, suport 24/7

  0264.308.028 Apelabil din orice retea, inclusiv international, suport 24/7

10. Forta Majora si cazul fortuit

Banca Transilvania nu este raspunzatoare fata de utilizator pentru neindeplinirea oricarei obligatii in caz de forta majora/caz fortuit si in general in cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cat si pentru operarea si conexiunea altor retele nationale sau straine si pentru activitatile si actiunile lor in general.

 

Caz de forta majora/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de razboi (fie declarat sau nu), conflict armat, revolutie, insurectie, actiuni sau amenintari militare sau teroriste, sabotaj, tulburari civile, greve sau alte actiuni in campul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburari solare sau meteorologice, urgente publice sau orice alta intamplare, care este dincolo de controlul bancii.

 

Daca sunteti de acord cu utilizarea BT Pay in conditiile mentionate in termenii de utilizare si in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay apasati butonul de mai jos.