Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

  • Home
  • Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay

Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay

Data actualizării: 24 Mai 2022

1. BT Pay și acceptarea folosirii aplicației

Termenii și condițiile pentru Client (denumiți în continuare „Termenii”) constituie un contract, legal încheiat între Banca Transilvania S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul social în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 30 - 36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J12 / 4155 / 1993, cod unic RO 5022670 (denumită în continuare „BT” sau „banca”) și dumneavoastră („clientul” sau „utilizatorul”).

Va recomandăm să citiți integral prezențîi Termeni înainte de a decide dacă ii acceptați și continuați procesul de înregistrare. Dacă nu sunteți de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a Notei de informare privind prelucrarea datelor personale în BT Pay, va rugăm să nu accesați, navigați sau utilizați aplicația, și nici software-ul, serviciile, informațiile, materialele sau alte asemenea cuprinse în aplicație.

Dacă în orice moment după înregistrarea în aplicația BT Pay (denumită în continuare „Aplicația” sau „BT Pay”) decideți că nu mai sunteți de acord cu prezentii Termeni, va rugăm să dezinstalati aplicația.

DÂND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, SUNTEȚI DE ACORD CU UTILIZAREA BT Pay ÎN CONDIȚIILE MENȚIONATE ÎN TERMENII DE UTILIZARE ȘI NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE ÎN BT PAY.

 Termenii stabilesc modul în care puteți utiliza în aplicația BT Pay cardurile emise de Banca Transilvania, (denumite în continuare „Carduri BT”) cardurile emise de alte instituții financiare din România, sub sigla Visa, MasterCard, Maestro, inrolate în serviciul 3D secure, (denumite în continuare „Carduri non-BT”) și cardurile emise de BT Direct (denumite în continuare „Carduri BT Direct”). Termenii se completează cu Condițiile generale de afaceri ale Băncii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice și Persoanelor juridice (denumite în continuare „CGA”), precum și cu regulamentele oficiale ale programelor de loialitate și plata în rate fără dobânda, în cazul cardurilor de credit.

Toate aceste documente sunt disponibile pe: website-ul Banca Transilvania și pe website-ul STAR BT.

Pentru a putea folosi BT Pay, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza și / sau beneficia de serviciile oferite în cadrul acestuia, este necesar să fiți client BT și să dețineți cel puțin un card BT de debit sau de credit, emis pe persoană fizică și / sau juridică.

Prin înregistrarea în aplicație confirmați că aveți 18 ani împliniți și că nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de BT Pay.

BT depune toate eforturile împotriva utilizării necorespunzătoare a acestei aplicații și facilităților acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicației pentru a se asigura că acesta corespunde prezentilor Termeni și că serviciile nu sunt folosite într-un mod abuziv.

2. Cum accesezi BT Pay?

BT Pay este o aplicație informatică securizată, sub formă unui portofel digital, accesibilă prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicația poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS și Android și este necesar să fie instalată din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, Huawei App Gallery – pentru telefoane Huawei fără acces la servicii Google, respectiv App Store pentru iOS).

În cazul în care banca are în desfășurare campanii punctuale în cadrul cărora acordă utilizatorilor BT Pay posibilitatea transmiterii unor linkuri personalizate prin care se poate descarcă aplicația, BT Pay poate fi descărcată și în această modalitate (campanii Invită prietenii în BT Pay). Veți fi redirecționat tot către magazinele dedicate(Google Play Store – pentru Android, Huawei App Gallery – pentru telefoane Huawei fără acces la servicii Google, respectiv App Store pentru iOS) pentru descărcarea aplicației. În anumite situații, Banca poate derula campanii cu premii, astfel clienții care instalează BT Pay prin accesarea unui asemenea link recepționat pot fi beneficiarii unor premii menționate în regulamentul campaniei respective, dacă îndeplinesc criteriile de eligibilitate. Regulamentul campaniei se va regăsi pe site-ul Băncii Transilvania, unde poate fi consultat.


Utilizatorii pot adaugă Carduri BT și non BT și pot utiliza funcționalitățile aplicației, descrise detaliat în ghidurile specifice fiecărui sistem de operare:


1. Înregistrarea utilizatorului

Înregistrarea utilizatorului se va realiza prin aplicarea de către banca a procedurii de autentificare strictă a clienților, așa cum este această definită în legislația incidența în materia serviciilor de plata.

În acest scop, folosim, după caz, o parte sau toate dintre următoarele categorii de date: numărul de telefon,  dată nașterii,  copia actului dumneavoastră de identitate(care poate fi doar o carte de identitate emisă de autoritățile din România), date biometrice ale feței.

Înregistrarea cardurilor în aplicație este descrisă la secțiunea 2. Înregistrarea cardului.


2. Înregistrarea cardului

Utilizatorii pot adaugă în BT Pay următoarele tipuri de carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice:

A. Carduri BT

Utilizatorii pot adaugă în BT Pay carduri Banca Transilvania prin introducerea datelor de pe card care le sunt solicitate în aplicație.

Cardurile emise pe numele unei persoane fizice pot fi înrolate și utilizate în aplicația BT Pay chiar dacă utilizatorul nu a intrat în posesia cardului fizic. Utilizatorul poate intră în posesia cardului fizic fie prin solicitarea lui prin curier, fie prin ridicarea cardului din unitățile teritoriale ale Băncii Transilvania în termenul stabilit în Condițiile Generale de Afaceri ale băncii.


Adăugarea cardului în aplicația BT Pay presupune și activarea acestuia, dacă activarea nu a fost efectuată în prealabil la un ATM BT. Dacă clientul a adăugat cardul în BT Pay, l-a activat, dar ulterior intră în posesia cardului fizic, va fi necesar să efectueze următoarele operațiuni:

a) cardul este reemis la scadență - utilizatorul trebuie să efectueze cu cardul fizic o prima operațiune de „Schimbare PIN” din meniul ATM-ului – „Adminstrare PIN”. În cadrul acestei operațiuni i se va solicită codul pin existent al cardului și un cod pin nou, care poate fi același cu codul pin existent al cardului. În situația excepțională în care utilizatorul primește o eroare la finalizarea operațiunii de „Schimbare PIN”, acesta adresează băncii solicitarea de reemitere necomisionata a unui nou cod de activare, după care urmează pașii standard de activare card de la ATM BT.

b) cardul este nou emis sau reemis la cerere - este necesară activarea cardului fizic la ATM BT și setarea unui cod pin pentru cardul emis / reemis.

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată, pentru efectuarea plăților contactless (NFC), înregistrarea cardului și validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (număr de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

Ulterior înregistrării cardului în BT Pay, utilizatorul poate avea posibilitatea adăugării acestuia în soluția Google Pay, direct prin intermediul aplicației BT Pay.

Utilizatorul se va supune în acest sens și Termenilor și Condițiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania în Google Pay.

Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS are loc validarea datelor de card, fără a se alocă acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar în cazul plăților NFC.

Ulterior înregistrării cardului în BT Pay, în vederea efectuării plăților NFC la terminalele comercianților, utilizatorul poate avea posibilitatea adăugării acestuia în soluția Apple Pay, direct din aplicația BT Pay. Utilizatorul se va supune în acest sens și Termenilor și Condițiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania în Apple Pay.

Prin adăugarea cardului în BT Pay, utilizatorul înțelege că acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operațiuni financiare precum, dar fără a se limita la: plăti contactless la comercianți, efectuarea de transferuri între cardurile aceluiași client, transferuri între cardurile unor clienți diferiți, pe baza numărului de telefon sau prin IBAN, transferuri către conturi BT ale utilizatorilor BT Pay / către conturi non-BT ale utilizatorilor serviciului Alias Pay activat la alte bănci care au aderat la schema SPL (Standardised Proxy Lookup („bănci participante”)) de pe carduri de debit emise clienților BT persoane fizice, primirea de sume în contul atașat unui card de debit BT emis pe contul titularului client persoană fizică, pe baza de număr de telefon, de la clienți ai altor bănci participante(numai prin activarea din BT Pay a serviciului Alias Pay*), inițierea de transferuri interbancare (către conturi non-BT) prin inserarea numărului de telefon al beneficiarului plății (fără a fi necesară activarea serviciului Alias Pay*), încasarea în carduri BT din carduri non BT, confirmarea (aprobarea sau respingerea, după caz) plăților online prin intermediul BT Pay, plata facturilor de utilități prin accesarea serviciului de Plăti Facturi, vizualizarea detaliilor cardului (număr card, cvv, dată expirării), retrageri de numerar contactless, retrageri de numerar pe baza de cod, înrolarea cardurilor în soluția Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), înrolarea cardurilor în soluția Google Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare Android), vizualizarea istoricului de tranzacții efectuate cu cardul (inclusiv creditări de card), vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, vizualizarea soldului contului la care este atașat cardul, în cazul cardurilor de credit inclusiv pentru: vizualizarea sumelor lunare de plata,vizualizarea tranzacțiilor efectuate în rate, rambursarea anticipată a sumelor neachitate provenite din ratele lunare, setarea plății automate a obligațiilor lunare (suma minimă și maximă de plata) din contul curent al titularului de card, alimentarea contului la care este atașat cardul de credit cu suma minimă sau maximă de plata din orice card înrolat în aplicația BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumpărături, oferte de servicii și produse ale Băncii Transilvania, precum și oferte ale partenerilor.

Utilizarea acestor funcționalități care implică debitare sau creditare de sume, se vor realiza în contul bancar la care este atașat respectivul card, fiind în răspunderea titularului acestuia.

Totodată, după realizarea unei validări suplimentare prin utilizarea codului primit prin SMS, prin intermediul BT Pay se pot accesa și alte funcționalități ale aplicăției, că de exemplu: setarea limitelor de tranzacționare zilnice pe cardurile digitale și fizice,  blocarea și deblocarea temporară sau blocarea definitivă a acestor carduri, actualizarea datelor personale în sistemul băncii.

De asemenea, anumite categorii de utilizatori (precum, dar fără a se limita la: cei identificați că fiind clienți ai băncii, persoane fizice care nu dețin un card de credit de tip STAR Forte)  vor putea aplica pentru un card de credit de acest tip cu linie de credit atașată.

În plus, anumite categorii de utilizatori (precum, dar fără a se limita la: cei identificați că fiind clienți ai băncii, persoane fizice, care dețin un cont curent cu un card de debit atașat) vor putea aplica pentru obținerea unei linii de credit sub formă de descoperit de cont (Overdraft).


B. Carduri BT Direct

Utilizatorii BT Pay vor putea adaugă carduri emise de BT Direct prin adăugarea manuală a datelor cardului, respectiv: număr card, nume prenume, dată expirării, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

Ulterior înregistrării cardului BT Direct, utilizatorul îl va putea utiliza la efectuarea următoarelor operațiuni: soldul cardului, vizualizarea istoricului de tranzacții efectuate cu cardul, plăti contactless la comercianți, înrolarea cardurilor în soluția Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), înrolarea cardurilor în soluția Google Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare Android), confirmarea (aprobarea sau respingerea, după caz) plăților online prin intermediul BT Pay.


C. Carduri non BT

Utilizatorii BT Pay identificați ca fiind clienți persoană fizică ai băncii și care au minim un card BT înrolat în aplicație, pot adaugă în BT PAY și carduri non-BT prin adăugarea manuală a datelor acestora, respectiv număr card, nume prenume, data expirării, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

Ulterior înrolarii cardului non-BT în BT Pay, utilizatorul are posibilitatea de a accesa opțiunea Open Banking, care îi permite timp de 90 de zile vizualizarea unor informații financiare de la alte instituții financiare la care are deschise conturi. Ulterior acestei perioade, utilizatorul poate reautoriza accesarea datelor pe o perioada similară.

În cazul accesării funcționalității de Open Banking în BT Pay, utilizatorul aplicației se va supune și Termenilor și Condițiilor specifici acestei opțiuni.


3. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea și utilizarea BT Pay

Aplicația poate fi utilizată doar dacă telefonul este securizat prin parolă, amprenta sau o altă metodă de securizare oferită de telefon. La adăugarea primului card în BT Pay se verifică dacă telefonul este securizat. Ulterior adăugării primului card, la fiecare accesare a aplicației se verifică dacă există o securizare a telefonului.

Metodă de securizare aleasă va fi utilizată și la autorizarea plăților contactless, a plăților online, a retragerii de la ATM, a transferurilor, a setărilor suplimentare ale cardurilor și a altor opțiuni care pot necesită autentificare.

Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastră sunteți responsabil(a) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizării de către dumneavoastră a BT Pay și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.

Va obligați să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastră de conectare, precum și a telefonului mobil pe care îl utilizați pentru accesarea BT Pay. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.

Banca Transilvania poate suspendă utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastră în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.

Banca Transilvania va va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor dumneavoastră de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactivă Datele de conectare sau Contul dumneavoastră ori va va pune la dispoziție Date de conectare noi sau un Cont nou, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.

Dacă utilizați BT Pay în calitate de client persoană juridică, sunteți de acord că toți funcționarii, angajații, agenții, reprezentanții și toate celelalte persoane care au emis pe numele lor un card atașat contului de persoană juridică, vor fi autorizate să acceseze aplicația, să efectueze plăti cu acesta în aplicație, să vizualizeze istoricul de tranzacții efectuate cu cardul și limitele setate pe cardul emis pe numele lor, să blocheze temporar și definitiv cardul și să acceseze secțiunea Oferte.

3. Ce poți face în BT Pay?

Actualele funcționalități disponibile în BT Pay sunt detaliate la  punctul 2 "Înregistrarea cardului" și prezentate detaliat în ghidurile dedicate: Ghid de utilizare a aplicației BT Pay - Android (pentru dispozitive cu sistem de operare Android) Ghid de utilizare a aplicației BT Pay - IOS (pentru dispozitive cu sistem de operare iOS).

Totodată pe aceste pagini web se regăsesc detalii cu privire la fiecare funcționalitate din BT Pay pe care utilizatorul are obligația să le consulte și să le ia la cunoștință.

Actualele funcționalități se pot completă cu altele noi, comunicate în funcție de sistemul de operare, în ghidurile menționate.

Comisioanele precum și plafonul maxim de tranzacții zilnice pentru operațiunile pe care utilizatorul le poate efectua în aplicația BT Pay sunt menționate în website-ul Băncii Transilvania.

În cazul cardurilor de credit BT, setarea plăților automate a obligațiilor lunare (suma minimă și maximă de plata) se va efectua din contul curent al titularului de card, plata care se va efectua la dată scadenței. În cazul în care dată scadenței e o zi nelucrătoare, debitarea obligației lunare se va efectua în ziua lucrătoare precedentă. În cazul în care utilizatorul are mai multe conturi curente, se va debita primul cont deschis la bancă.

În cazul în care alimentarea cardului BT sau setarea opțiunii de plata automată se efectuează în afară intervalului luni – sâmbătă, orele 09 – 19 sau în zile nelucrătoare, înregistrarea alimentării și a opțiunii se va face în următoarea zi lucrătoare. Astfel, în cazul în care o asemenea operațiune are loc la dată scadenței (dată de 25 a fiecărei luni) dintr-o zi nelucrătoare sau din afară intervalului mai sus menționat, utilizatorul înțelege că obligația lunară de plata nu va fi efectuată în termen.


Prin activarea serviciului Alias Pay*

Utilizatorul aplicației identificat că fiind client al băncii persoană fizică, ce are minimum un card de debit BT emis pe contul personal adăugat în BT Pay, poate activă din aplicație serviciul Alias Pay. Acest serviciu îi permite să primească sume în contul atașat cardului de debit BT înregistrat pentru acest serviciu de la clienți ai altor bănci participante, prin introducerea de către plătitorul client al altei bănci participante a numărului de telefon al utilizatorului înregistrat pentru serviciul Alias Pay.

Serviciul Alias Pay se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul poate renunta oricând la acesta, fără că prin această să îi fie afectată posibilitatea de a utiliza celelalte funcționalități ale BT Pay. Utilizatorul BT Pay va putea renunta la utilizarea serviciului Alias Pay prin ștergerea aliasului sau adăugat anterior în BT Pay.

Utilizarea Alias Pay se supune Termenilor și condițiilor aplicabile acestui serviciu și condițiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal specifice acestuia.


*Prin activarea serviciului Plati Facturi

Utilizatorul aplicației identificat că fiind client al băncii persoană fizică, poate accesa din aplicație serviciul Plăti Facturi.

Această permite utilizatorilor persoane fizice plata facturilor de utilități. Prin intermediul acestui serviciu, Banca Transilvania oferă acces utilizatorilor la:

a) Plata facturilor către furnizorii agreați folosind una din metodele de mai jos:

  • Conectarea contului aferent unui furnizor de utilități agreat;
  • Conectarea contului la Aplicația Pago și importul furnizorilor conectați din cadrul Aplicației Pago;
  • Scanarea unei facturi primite din partea unui furnizor de utilități agreat, fără configurarea menționată anterior;
  • Solicitarea unei sume de la o terță persoană pentru plata unei facturi.
b) Vizualizarea istoricului de plăti efectuate către furnizorii agreați;

Utilizarea Plăti Facturi se supune Termenilor și condițiilor aplicabile acestui serviciu și condițiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal specifice acestuia.

Serviciul Plăti Facturi se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul poate să nu o utilizeze sau renunta oricând la opțiunile cu plata activate, fără că prin această să îi fie afectată posibilitatea de a utiliza celelalte funcționalități ale BT Pay.

Utilizatorul BT Pay va putea renunta la utilizarea serviciului Plăti Facturi prin ștergerea / deconectarea tuturor furnizorilor conectați și dezactivarea opțiunilor cu plata existente, în cazul activării lor.


*Prin accesarea opțiunii de acordare card de credit

Anumite categorii de utilizatori ai aplicației (precum, dar fără a se limita la: cei identificați ca fiind clienți ai băncii persoane fizice, rezidenți, ce au un card de debit BT emis pe contul personal adăugat în BT Pay, cu excepția cardului de masă BT), și care nu dețîn un card de credit STAR Forte emis în calitate de titular, pot vizualiza în aplicație opțiunea de aplicare pentru card de credit. Acest serviciu îi permite utilizatorului să inițieze o cerere de acordare a unui card de credit STAR Forte și, în situația in care sunt îndeplinite criteriile din politicile de creditare BT, să obțină acest card și linia de credit aferentă.

Opțiunea de acordare card de credit se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul nu este obligat să o acceseze, neaccesarea acestei opțiuni nu afectează dreptul utilizatorului de a folosi celelalte funcționalități ale BT Pay.

Utilizarea acestei functionalități presupune prelucrarea datelor cu caracter personal astfel cum este precizat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obținerea exclusiv online a unui card de credit BT.

*Prin accesarea opțiunii de de acordare a unei linii de credit de tip overdraft/a unei rezerve de bani

Anumite categorii de utilizatori ai aplicației (precum, dar fără a se limita la: cei identificați ca fiind clienți ai băncii persoane fizice, rezidenți, ce au un card de debit BT emis pe contul personal adăugat în BT Pay, cu excepția cardului de masă BT), pot vizualiza opțiunea de aplicare pentru overdraft. Acest serviciu îi permite utilizatorului să inițieze o cerere de acordare overdraft și, în situația în care sunt îndeplinite criteriile de acordare din politicile de creditare BT, poate să obțină overdraftul.

Opțiunea de acordare a descoperitului de cont (overdraft) se oferă în cadrul aplicației, dar utilizatorul nu este obligat să o acceseze. Neaccesarea acestei opțiuni nu afectează dreptul utilizatorului de a folosi celelalte funcționalități ale BT Pay.

Utilizarea acestei functionalități presupune prelucrarea datelor cu caracter personal astfel cum este precizat în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obținerea exclusiv online a unui overdraft.

4. Declarații și garanții

La momentul înregistrării în vederea utilizării BT Pay, declarați și garantați următoarele:

  • că aveți dreptul, autoritatea și capacitatea deplină de exercițiu în vederea accesării și utilizării aplicației;
  • că sunteți titularul cardurilor emise de Banca Transilvania și / sau emise de alte instituții financiare din România pe care le adăugați în aplicația BT Pay;
  • că sunteți obligat la menținerea unei metode de deblocare a telefonului cât timp aplicația BT Pay este instalată pe telefon;
  • că nu comunicați parolă de deblocare a telefonului unei terțe persoane, întrucât prin divulgarea acesteia va expuneți riscului de utilizare a cardurilor la plata de către alte persoane. Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a datelor introduse în aplicația BT Pay și a parolei de deblocare a telefonului. Mai mult, sunteți responsabil pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul dumneavoastră;
  • vă obligați să ne anunțați imediat de orice utilizare neautorizată a contului dumneavoastră sau de orice încălcare a securității contului de care deveniți conștient sau pe care în mod rezonabil ar trebui să o suspectați.
  • vă asumați întreagă răspundere pentru cazul în care numărul de telefon introdus / selectat de dumneavoastră în BT Pay sau codul IBAN introdus, către care ați ordonat băncii să transfere / solicite sume de bani este greșit sau nu aparține persoanei căreia intenționați să îi transferați / solicitați suma de bani;
  • vă asumați întreagă răspundere pentru cazul în care numărul de telefon introdus / selectat de dumneavoastră în BT Pay, către care ați ordonat băncii să transmită codul necesar retragerii de numerar fără card este greșit, nu aparține persoanei căreia ați intenționat să îl transmiteți sau dacă acest cod a fost transmis ulterior de destinatar altei persoane;
  • vă asumați întreagă răspundere pentru înregistrarea cardurilor proprii (BT sau non-BT) în aplicația BT Pay, pentru realizarea oricăror tranzacții cu acestea(inclusiv autentificarea / respingerea plăților online), indiferent de dispozitivul pe care este instalată aplicația în care ați autorizat înregistrarea acestui card;
  • vă asumați întreagă răspundere pentru conectarea la funcționalitatea Open Banking, care permite timp de 90 de zile de la logarea în respectivă aplicație, prin intermediul BT Pay, a afișării unor informații financiare ale contului dumneavoastră deschis la o altă instituție financiară, respectiv: sold, cont IBAN, istoric și detalii tranzacții. Totodată va asumați corectitudinea asocierii contului cu cardul non BT înrolat în BT Pay, în vederea afișării corecte a acestor informații.
  • vă asumați întreagă răspundere pentru distribuirea pe orice canale de distribuție a unor link-uri și / sau mesaje de promovare a campaniilor care pot fi desfășurate prin intermediul aplicației BT Pay și garantați băncii că nu veți uza de aceste distribuiri în mod abuziv;
  • să nu comunicați unor terțe persoane codul OTP primit pe numărul dumneavoastră de telefon pentru adăugarea cardului în BT Pay și / sau deblocarea diverselor funcționalități, implicit permisiunea pentru autorizarea plăților online;
  • vă obligați să ne anunțați în cazul lipsei, pierderii sau furtul telefonului mobil pe care este instalată aplicația BT Pay;
  • că nu veți utiliza în mod abuziv funcționalitatea BT Pay care va permite realizarea de transferuri pe baza de număr de telefon către conturi non-BT (transferuri interbancare) deschise la bănci participante în scopul preluării de informații care nu sunt destinate inițierii unei plăti;
  • să dezinstalați aplicația în cazul în care telefonul pe care ați instalat-o inițial nu va mai aparține sau nu îl mai utilizați;
  • că nu veți falsifică sau oferi informații eronate despre identitatea sau intențiile dumneavoastră în legătură cu orice ar avea legătură cu aplicația;
  • că nu veți transmite, distribui sau oferi orice informații sau materiale care sunt în tot sau în parte ilegale, false, frauduloase sau inadecvate, ofensatoare sau care încalcă ordinea publică și bunele moravuri;
  • că veți asigura și menține securitatea fizică și logică a telefonului, conform recomandărilor producătorului și a bunelor practici;
  • să actualizați sistemul de operare conform recomandărilor producătorului și să utilizați doar versiunile oficiale ale sistemului de operare furnizat de producător;
  • să nu inhibați protecțiile de securitate a sistemelor de operare recomandate de producătorul de telefoane;
  • ca veți instala BT Pay doar din magazinele dedicate - Google Play Store, Huawei App Gallery sau App Store, România, publicate de Banca Transilvania;
  • să nu instalați aplicații din surse neoficiale, deoarece acestea ar putea compromite securitatea aplicației
  • să se asigure că orice date introduse în aplicație sunt corecte și complete.
  • că nu veți încalcă orice drept prevăzut prin lege, drepturi de proprietate, drepturi intangibile, dreptul privind confidențialitatea sau datele cu caracter personal ale altora.
  • că nu veți utiliza conținutul aplicației pentru a revinde, distribui sau folosi serviciile oferite.
  • nu veți distribui ofertele din aplicația BT Pay.
  • că veți accesa conturile deschise pe numele dumneavoastră în calitate de utilizator al aplicațiilor de monitorizare a activității fizice și veți păstra confidențialitatea acestor date.
  • confirmați că ați citit prezentii Termeni, că sunteți de acord cu aceștia și cu prelucrarea datelor cu caracter personal menționate în cuprinsul Notei de informare privind prelucrarea a datelor cu caracter personal în cadrul BT Pay, în vederea utilizării aplicației.
  • prin utilizarea aplicației nu veți încalcă nicio lege sau regulament al țării în care domiciliați, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor și regulamentelor locale aplicabile.

5. Încetarea sau modificarea BT Pay

Încetarea utilizării BT Pay de către utilizator poate interveni în următoarele situații:

a) la inițiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitivul dumneavoastră.

b) din inițiativa băncii, dacă se constată că utilizatorul nu respectă regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natură băncii, precum și prezentii Termeni;

c) când încetează relația de afaceriîntre client și Bancă.


De asemenea, putem suspendă sau modifică BT Pay imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparații sau întreținere. Putem să adăugăm periodic funcții noi și nu avem obligația să oferim nicio funcție anumită prin BT Pay. Putem să retragem BT Pay, însă în acest caz va vom anunță cu cel puțin 30 de zile înainte.

Putem să modificăm oricând acești Termeni, publicând Termenii modificăți în aplicația BT Pay. În acest caz utilizatorii vor fi notificați prin intermediul aplicației și / sau prin altă metodă de comunicare utilizând datele de contact care se regăsesc în evidențele băncii. De la momentul notificării sau, după caz, de la dată indicată în notificare că fiind cea de la care se modifica acești Termeni, tuturor utilizatorilor le va fi aplicabilă versiunea actualizată a acestora.

Dacă nu veți fi de acord cu Termenii revizuiți, puteți dezinstala oricând aplicația BT Pay, cu efect imediat.

În cazul în care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispoziție în aplicație, aceste servicii vor fi supuse acelorași reguli și condiții cuprinse în prezențele clauze, în cazul în care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezențele.

6. Proprietatea intelectuală

Utilizatorul declara în mod expres că a luat la cunoștință de faptul că toată creația grafică, conținutul aplicației și materialele audio-video accesate sunt proprietatea Băncii. Fac excepție informațiile, elementele grafice aparținând altor entități, care sunt proprietatea partenerilor.

Utilizatorul acceptă că orice software folosit în legătură cu serviciile oferite în aplicație conține informații confidențiale și aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.

Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informațiile și / sau materialele audio-video la care are acces că urmare a utilizării acestei aplicații, în parte sau complet.

Utilizatorului îi este interzisă modificarea, copierea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuția sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul aplicației.

7. Pentru ce nu suntem responsabili

Furnizăm BT Pay doar pentru uzul dumneavoastră personal. Nu toate serviciile BT Pay vor funcționa cu toate echipamentele mobile.

Vă dați acceptul că aplicația nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecțiuni nu vor fi corectate la momentul apariției lor.

Utilizatorul aplicației este responsabil pentru utilizarea aplicației. Banca Transilvania nu poate fi ținută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicației de către utilizator sau terți, de costurile generate de utilizarea aplicației sau de accesul terților la anumite informații personale și / sau confidențiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicației. Pentru limitarea unor potențiale prejudicii aduse de utilizarea aplicației de către terți, Banca Transilvania va recomandă să nu înstrăinați / împrumutați telefonul, să nu divulgati metodă de deblocare a dispozitivului și să nu oferiți cardul altor persoane.

Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de către dumneavoastră. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breșă de securitate cauzate de viruși, erori, înșelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operațiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a rețelei sau orice altă defecțiune tehnică produsă.

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau dauna pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la dată la care ați început să folosiți BT Pay sau care nu se află sub controlul nostru.


De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

a) nicio pierdere sau dauna (morală sau patrimonială) datorată nerespectării prezentilor Termeni;

b) cazul în care persoanele ale căror numere de telefon au fost introduse în aplicație de dumneavoastră pentru realizarea unor transferuri pe baza de număr de telefon sau pentru transmiterea codului necesar pentru retragerea de numerar fără card reclamă utilizarea acestei date de contact ce le aparține;

c) conținutul sau serviciile / reducerile furnizate de partenerii STAR prin intermediul ofertelor afișate în aplicație BT Pay, indisponibilitatea sau neactualizarea ofertelor;

d) asocierea cardului non BT înrolat în aplicație cu contul selectat, în cadrul funcționalității Open Banking în vederea afișării corecte a informațiilor.

e) acuratețea datelor din aplicațiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricăror informații, conținut, puse la dispoziție de către orice aplicație terță, de exemplu a aplicațiilor de monitorizare a activității fizice. Că atare, nu suntem răspunzători pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependență de astfel de aplicații terțe.

f) problemele de sănătate care ar putea rezultă din utilizarea acestor dispozitive și aplicații, din activitatea fizică desfășurată de utilizator.

g) orice pierdere sau corupere a conținutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, va punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde față de dumneavoastră și / sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și / sau nefructificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră că urmare a lipsei de folosință a aplicației și a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.

8. Legea aplicabilă

Termenii și condițiile de utilizare a aplicației BT Pay, așa cum sunt prezentați în prezentul document, sunt și vor fi guvernați și interpretați în conformitate cu legea română.

În cazul apariției unui conflict / neînțelegeri legată de utilizarea aplicației, vom încerca soluționarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credință.

Toate disputele vor fi soluționate în instanțele competențe din municipiul Cluj-Napoca, cu excepția cazurilor în care legislația în vigoare specifică o altă jurisdicție exclusivă pentru dumneavoastră.

8. Asistență


Dacă aveți orice problema legată de funcționarea BT Pay, ne puteți contacta la adresa de email: contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:

  • *8028    Apelabil din orice rețea natională, fixă sau mobilă, suport 24 / 7
  • 0264 308 028  Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional, suport 24 / 7

10. Forță Majoră și cazul fortuit

Banca Transilvania nu este răspunzătoare față de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligații în caz de forță majoră / caz fortuit și în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât și pentru operarea și conexiunea altor rețele naționale sau străine și pentru activitățile și acțiunile lor în general.

Caz de forță majoră / de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluție, insurecție, acțiuni sau amenințări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acțiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgențe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul băncii.

Dacă sunteți de acord cu utilizarea BT Pay în condițiile menționate în termenii de utilizare și în Nota de informare privind prelucrarea datelor personale în BT Pay apăsați butonul de mai jos.