Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT PAY

Data actualizarii: 13 aprilie 2020

BT PAY şi acceptarea folosirii aplicatiei

Termenii si conditiile pentru Client (denumiti in continuare „Termenii”) constituie un contract, legal incheiat intre Banca Transilvania S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 (denumita in continuare „BT” sau „banca”) si dumneavoastra („clientul” sau „utilizatorul”).

 

Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a Notei de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay, va  rugăm să nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.

 

Dacă în orice moment după inregistrarea in aplicatia BT PAY (denumita in continuare „Aplicatia” sau „BT Pay”) decideți că nu mai sunteti de acord cu prezentii Termeni, va rugam sa dezinstalati aplicatia.

 

DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE SI NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE IN BT PAY.

 

Termenii stabilesc modul in care puteti utiliza in aplicatia BT Pay cardurile emise de Banca Transilvania, (denumite in continuare „Carduri BT”)  si cardurile emise de alte institutii financiare din Romania, sub sigla Visa, MasterCard, Maestro, inrolate in serviciul 3D secure, (denumite in continuare „Carduri non-BT”). Termenii se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice si Persoanelor juridice  (denumite in continuare „CGA”), precum si cu regulamentele oficiale ale programelor de loialitate si plata in rate fara dobanda, in cazul cardurilor de credit.

 

Toate aceste documente sunt disponibile pe site-urile bancii  - www.bancatransilvania.ro si www.starbt.ro.
Pentru a putea folosi BT Pay, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile oferite in cadrul acestuia, este necesar sa fiti client BT si sa detineti cel putin un card BT de debit sau de credit, emis pe persoana fizica si/sau juridica.
Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de BT Pay.

 

BT depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. Banca va monitoriza modul de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.

 

2.  Cum accesezi BT PAY?

BT PAY  este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet. Aplicatia poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS şi Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru iOS).

Utilizatorii pot adauga Carduri BT si non BT si pot utiliza functionalitatile aplicatiei, descrise detaliat in ghidurile specifice fiecarui sistem de operare:

www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios
www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android

 

1. Inregistrarea si identificarea  utilizatorului
Pentru inregistrarea in aplicatia BT PAY este necesar ca utilizatorul sa fie client BT si sa ofere urmatoarele informatii obligatorii: numarul de telefon, validat prin introducerea codului primit prin SMS; nume de utilizator (nickname), data nasterii. Utilizatorii sunt identificati drept clienti ai bancii in baza urmatoarelor date: numarul de telefon declarat bancii la momentul deschiderii relatiei de afaceri sau al actualizarii datelor in sistem si a datei de nastere. Inregistrarea cardurilor in aplicatie este descrisa la sectiunea 2. Inrolarea cardului.

 

2.  Inrolarea cardului

Utilizatorii pot adauga in BT PAY urmatoarele tipuri de carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice:

A. Carduri BT

Utilizatorii pot adauga in BT PAY carduri Banca Transilvania prin urmatoarele modalitati:

  1. Din lista de carduri disponibile de adaugat in BTPay, optiune valabila doar pentru utilizatorii identificati ca fiind clienti ai bancii. Acestia vor putea adauga cardurile de persoana fizica si juridica emise pe numele lor.  In lista cardurilor disponibile, utilizatorii vor putea vizualiza si opta pentru adaugarea in BT Pay a urmatoarelor carduri:

     

    - Carduri emise/ reemise pe numele utilizatorului si activate, aflate in posesia utilizatorului;
    - Carduri digitale: orice card emis/ reemis pe numele utilizatorului, care urmeaza sa ajunga fizic in posesia acestuia.
  2.  

  3. Introducerea manuala a datelor cardului. In cazul in care utilizatorul nu a fost identificat in sistemul bancii pe baza datelor oferite, precum si in cazul adaugarii unui card suplimentar ( card emis la cererea titularului de cont, persoana fizica, pe contul sau, pe numele unei terte persoane), utilizatorul va introduce datele de card: numar card, nume prenume titular (asa cum apare pe card), data expirarii, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului).

Inrolarea cardului in BT Pay in oricare dintre variantele descrise mai sus, va fi posibila dupa introducerea codului primit prin SMS la numarul de telefon pe care l-ati declarat bancii pentru derularea relatiei de afaceri aceasta.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, pentru efectuarea platilor contactless (NFC) adaugarea cardului si validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (numar de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS are loc validarea datelor de card, fara a se aloca acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar in cazul platilor NFC.

 

Ulterior inrolarii cardului in BT Pay, in vederea efectuarii platilor NFC la terminalele comerciantilor, utilizatorul poate avea posibilitatea adaugarii acestuia in solutia Apple Pay, direct din aplicatia BT Pay. Utilizatorul se va supune in acest sens si Termenilor si Conditiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania in Apple Pay.

 

Prin adaugarea cardului in BT Pay, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare precum, dar fara a se limita la: plati contactless la comercianti, transferuri intre cardurile aceluiasi client, transferuri intre cardurile unor clienti diferiti,prin numar de telefon sau prin IBAN,retrageri de numerar contactless, retrageri de numerar pe baza de cod, inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay (pentru utilizatori ai dispozitivelor cu sistem de operare iOS), vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, vizualizarea soldului contului la care este atasat cardul, in cazul cardurilor de credit inclusiv pentru: vizualizarea sumelor lunare de plata, setarea platii automate a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, alimentarea contului la care este atasat cardul de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.

 

Totodata prin BT Pay se pot efectua si alte operatiuni, deblocate dupa o revalidare prin codul primit prin SMS, de exemplu: setarea limitelor de tranzactionare zilnice pe cardurile digitale si fizice,  blocarea si deblocarea temporara sau blocarea definitiva a acestor carduri si vizualizarea detaliilor cardului: numarul cardului si codul CVV ( codul de 3 cifre afisat pe verso card).

 

B. Carduri non BT

 

Utilizatorii pot adauga in BT PAY carduri non BT prin adaugarea manuala a datelor acestora: numar card, nume prenume, data expirarii, cod CVV (codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului). Pentru confirmarea operatiunii de adaugare card, utilizatorul va introduce codul primit prin SMS si i se va efectua o tranzactie de 1 leu care se va debloca la finalizarea operatiunii de adaugare a cardului non BT.

 

3. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea BT Pay

 

Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La adaugarea primului card in BT PAY se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior adaugarii primului card, la fiecare accesare a aplicatiei se verifica securizarea telefonului.

 

Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autentificarea platilor contactless, a retragerii de la ATM, a transferurilor, a setarilor suplimentare ale cardurilor si a altor optiuni care pot necesita autentificare.

 

Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastra sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizarii de catre dumneavoastra a BT PAY și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.

 

Va obligati sa notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastra de conectare, precum si a telefonului mobil pe care il utilizati pentru accesarea BT PAY. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.

 

Banca Transilvania poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastra în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.

 

Banca Transilvania vă va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după suspendarea utilizării datelor dumneavoastra de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastra ori vă va pune la dispoziție Date de conectare noi sau un Cont nou, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.

 

Pentru inrolarea cardurilor in BT Pay, precum si pentru anumite functionalitati vi se va solicita validare prin introducerea unui cod primit prin SMS.

 

Dacă utilizați BT Pay în calitate de client persoana juridica, sunteți de acord că toți funcționarii, angajații, agenții, reprezentanții și toate celelalte persoane care au emis pe numele lor un card atasat contului de persoana juridica, vor fi autorizate sa acceseze aplicatia, sa efectueze plati cu acesta in aplicatie, sa vizualizeze istoricul de tranzactii efectuate cu cardul si limitele setate pe cardul emis pe numele lor, sa blocheze temporar si definitiv cardul si sa acceseze sectiunea Oferte.

 

3. Ce poti face in BT PAY?

Actualele functionalitati disponibile in BT Pay sunt enumerate in cele ce urmeaza si prezentate detaliat in ghidurile dedicate: www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android (pentru dispozitive cu sistem de operare Android) www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios. (pentru dispozitive cu sistem de operare iOS)

 

Totodata pe aceste pagini web se regasesc detalii cu privire la fiecare functionalitate din BT Pay pe care utilizatorul are obligatia sa le consulte si sa le ia la cunostinta.

 

Actualele functionalitati se pot completa cu altele noi, comunicate in functie de sistemul de operare, in ghidurile mentionate.

 

Prin adaugarea cardurilor BT, utilizatorul va putea efectua de operatiuni financiare, precum, dar  fara a se limita la: plata contactless cu telefoane avand sistem de operare Android, la efectuarea transferurilor de pe card si in card, transferuri pe baza numarului de telefon sau pe baza de IBAN, la retrageri de numerar contactless,  retrageri de numerar pe baza de cod, la adaugarea cardurilor digitale nou emise/reemise la cerere sau la scadenta, inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay pentru utilizatorii sistemului de operare iOS si efectuarea platilor contactless, la vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card), la vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, la vizualizarea beneficiilor aferente cardului BT inrolat, la vizualizarea soldului cardului si a numarului de puncte STAR, vizualizarea contului IBAN aferent cardului, in cazul cardurilor de credit:  vizualizarea sumelor lunare de plata, la setarea platii automate, la data scadentei, a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, la alimentarea cardului de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.

 

Totodata prin BT Pay se pot efectua si alte operatiuni, deblocate dupa o revalidare prin cod primit prin SMS, de exemplu:  setarea limitelor de tranzactionare zilnice pe cardurile digitale si fizice (numar de tranzactii, retragere numerar de la ATM, plati cu cardul in magazine, plati online cu CVV, plati online fara CVV), blocarea si deblocarea temporara sau blocarea definitiva a acestor carduri, in cazul persoanelor fizice, respectiv vizualizarea limitelor de card, blocarea temporara si definitiva a cardului pentru persoane juridice, obtinerea detaliilor cardului – numar card si cod CVV.

 

Prin adaugarea cardurilor non BT, utilizatorul va putea efectua transferuri de pe card, va vizualiza statusul transferurilor inititate.

 

Comisioanele precum si plafonul maxim de tranzactii zilnice pentru operatiunile pe care utilizatorul le poate efectua in aplicatia BT Pay sunt mentionate pe site-ul www.bancatransilvania.ro.

 

In cazul cardurilor de credit, setarea platilor automate a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) se va efectua din contul curent al titularului de card, plata care se va efectua la data scadentei. In cazul in care data scadentei e o zi nelucratoare, debitarea obligatiei lunare se va efectua in ziua lucratoare precedenta. In cazul in care utilizatorul are mai multe conturi curente, se va debita primul cont deschis la banca.

 

In cazul in care alimentarea cardului BT sau setarea optiunii de plata automata se efectueaza in afara intervalului luni – sâmbătă, orele 09 – 19 sau in zile nelucratoare, inregistrarea alimentarii si a optiunii se va face in urmatoarea zi lucratoare. Astfel, in cazul in care o asemenea operatiune are loc la data scadentei  (data de 25 a fiecarei luni)  dintr-o zi nelucratoare sau din afara intervalului mai sus mentionat, utilizatorul intelege ca obligatia lunara de plata nu va fi efectuata in termen.

 

Tipurile de operatiuni pe care le efectua utilizatorii in BT Pay, in functie de tipul cardului adaugat in aplicatie, precum si eventualele exceptii sunt detaliate in ghidurile specifice fiecarui sistem de operare.

 

www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android
www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios

4. Declarații și garanții

La momentul înregistrării în vederea utilizării BT PAY, declarați şi garantați următoarele:

 

5. Încetarea sau modificarea BT PAY

Incetarea utilizarii BT PAY de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

 

  1. la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul dumneavoastra.
  2. din initiativa bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;
  3. cand inceteaza relatia de afaceri intre client si Banca. 

De asemenea, putem suspenda sau modifica BT PAY imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparaţii sau întreţinere. Putem să adăugăm periodic funcţii noi şi nu avem obligaţia să oferim nicio funcţie anumită prin BT PAY. Putem să retragem BT PAY, însă în acest caz va vom anunta cu cel puţin 30 de zile inainte.

 

Putem să modificăm oricând aceşti Termeni, publicând Termenii modificaţi in aplicatia BT PAY. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact care se regasesc in evidentele bancii.

 

Daca nu veti fi de acord cu Termenii revizuiti, puteti dezinstala oricand aplicatia BT Pay, cu efect imediat.  

 

In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.

 

6. Proprietatea intelectuala

Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.

 

Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite in aplicatie contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.

 

Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.

 

Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.

7. Pentru ce nu suntem responsabili

Furnizăm BT PAY  doar pentru uzul dumneavoastră personal. Nu toate serviciile BT PAY vor funcţiona cu toate echipamentele mobile.

 

Detalii pe: www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios
www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android

 

Vă daţi acceptul că aplicaţia nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecţiuni nu vor fi corectate la momentul apariţiei lor.

 

Utilizatorul aplicaţiei este responsabil pentru utilizarea aplicaţiei. Banca Transilvania nu poate fi ţinută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicaţiei de către utilizator sau terţi, de costurile generate de utilizarea aplicaţiei sau de accesul terţilor la anumite informaţii personale şi/sau confidenţiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicaţiei. Pentru limitarea unor potenţiale prejudicii aduse de utilizarea aplicaţiei de către terţi, Banca Transilvania va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului si sa nu oferiti cardul altor persoane.

 

Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breşă de securitate cauzate de viruşi, erori, înşelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operaţiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a reţelei sau orice altă defecţiune tehnică produsă.

 

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care aţi început să folosiţi BT PAY sau care nu se află sub controlul nostru.

 

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

 

  1. nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată nerespectarii prezentilor Termeni;
  2. cazul in care persoanele ale caror numere de telefon au fost introduse in aplicatie de dvs. Pentru realizarea unor transferuri pe baza de numar de telefon sau pentru transmiterea codului necesar pentru retragerea de numerar fara card reclama utilizarea acestei date de contact ce le apartine;
  3. continutul sau serviciile/reducerile furnizate de partenerii STAR prin intermediul ofertelor afisate in aplicatie BT Pay, indisponibilitatea sau neactualizarea ofertelor;
  4. acuratetea datelor din aplicatiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricaror informatii, continut, puse la dispozitie de catre orice aplicatie terta, de exemplu a aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice. Ca atare, nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de aplicații terțe.
  5. problemele de sanatate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicatii, din activitatea fizica desfasurata de utilizator.
  6. orice pierdere sau corupere a conţinutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde faţă de dumneavoastră şi/sau faţă de terţe părţi pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câştiguri nerealizate şi/sau nefructificarea unor oportunităţi de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosinţă a aplicaţiei şi a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a serviciilor.

8. Legea aplicabilă

Termenii si conditiile de utilizare a aplicaţiei BT PAY, aşa cum sunt prezentaţi în prezentul document, sunt şi vor fi guvernaţi şi interpretaţi în conformitate cu legea română. 

 

În cazul apariţiei unui conflict/neînţelegeri legată de utilizarea aplicaţiei, vom încerca soluţionarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credinţă.

 

Toate disputele vor fi soluţionate în instanţele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu excepţia cazurilor în care legislaţia în vigoare specifică o altă jurisdicţie exclusiva pentru dumneavoastră.

 

9. Asistenţă

Dacă aveţi orice problemă legata de functionarea BT Pay, ne puteţi contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:

 

 *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, suport 24/7

 0264.308.028 Apelabil din orice retea, inclusiv international, suport 24/7

10. Forța Majora și cazul fortuit

Banca Transilvania nu este răspunzătoare faţă de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligaţii în caz de forţă majoră/caz fortuit şi în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât şi pentru operarea şi conexiunea altor reţele naţionale sau străine şi pentru activităţile şi acţiunile lor în general.

 

Caz de forţă majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluţie, insurecţie, acţiuni sau ameninţări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acţiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgenţe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul bancii.

 

Daca sunteti de acord cu utilizarea BT Pay in conditiile mentionate in termenii de utilizare si in Nota de informare privind prelucrarea datelor personale in BT Pay apasati butonul de mai jos.