Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT PAY

Data actualizarii : 17 decembrie 2019

BT PAY şi acceptarea folosirii aplicatiei

Termenii si conditiile pentru Client (denumiti in continuare „Termenii”) constituie un contract, legal incheiat intre Banca Transilvania S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj- Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670 si dumneavoastra („clientul”).

 

Va recomandam sa cititi integral prezentii Termeni inainte de a decide daca ii acceptati si continuati procesul de inregistrare. Daca nu sunteti de acord cu oricare dintre prevederile termenilor sau a notei de informare privind datele personale in cadrul BT Pay, va rugăm să nu accesati, navigati sau utilizati aplicatia, si nici software-ul, serviciile, informatiile, materialele sau alte asemenea cuprinse in aplicatie.

 

Dacă în orice moment după inregistrarea in aplicatia BT PAY decideți că nu mai sunteti de acord cu prezentii

Termeni, va rugam sa dezinstalati aplicatia.

 

DAND CLICK PE BUTONUL „SUNT DE ACORD” DE MAI JOS, SUNTETI DE ACORD CU UTILIZAREA BT PAY IN CONDITIILE MENTIONATE IN TERMENII DE UTILIZARE SI NOTA DE INFORMARE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL.

 

Termenii si conditiile de utilizare a aplicaţiei BT PAY, aşa cum sunt prezentaţi în prezentul document, sunt şi vor fi guvernaţi şi interpretaţi în conformitate cu legea română.

Termenii stabilesc modul in care puteti utiliza cardurile Bancii Transilvania in aplicatia BT PAY. Termenii se completeaza cu Conditiile generale de afaceri ale Bancii Transilvania aplicabile Persoanelor Fizice si Persoanelor juridice, precum si cu regulamentele oficiale ale programelor de loialitate si plata in rate fara dobanda, in cazul cardurilor de credit. Toate aceste documente sunt disponibile pe site-urile bancii - www.bancatransilvania.ro si www.starbt.ro.

Pentru a putea folosi aplicatia, respectiv pentru a avea posibilitatea de a vizualiza si/sau beneficia de serviciile prezente in cadrul Aplicaţiei, este necesar sa fiti client al Bancii Transilvania si sa detineti cel putin un card de debit sau de credit, emis pe persoana fizica si/sau juridica.

Prin inregistrarea in aplicatie confirmati ca aveti 18 ani impliniti si ca nu v-a fost interzis dreptul de a utiliza un serviciu de genul celui oferit de BT Pay.

 

Banca Transilvania depune toate eforturile impotriva utilizarii necorespunzatoare a acestei aplicatii si facilitatilor acesteia. Banca Transilvania va monitoriza modul Dumneavoastra de utilizare a aplicatiei pentru a se asigura ca acesta corespunde prezentilor Termeni si ca serviciile nu sunt folosite intr-un mod abuziv.

 

2.   Ce este BT PAY?

BT PAY este o aplicatie informatica securizata, sub forma unui portofel digital, accesibila prin intermediul telefonului mobil cu conexiune la Internet, unde utilizatorii pot avea urmatoarele optiuni, fara insa a se limita la cele de mai jos:

 

Utilizatorii pot consulta detalii despre aplicatia BT Pay si functionalitatile acesteia pe https://www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/. Platile contactless (NFC) sunt disponibile in aplicatie doar pentru utilizatorii de telefoane mobile cu sisteme de operare Android.

Platile contactless (NFC) pentru telefoanele cu sistem de operare iOS se pot efectua prin utilizarea Apple Pay, care presupune adaugarea cardurilor BT in aceasta aplicatie, prin metodele indicate in cadrul aplicatiei.

Aplicatia poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS şi Android si este necesar sa fie instalata din magazinele dedicate (Google Play Store – pentru Android, respectiv App Store pentru iOS).

Banca Transilvania isi rezerva dreptul de a adauga noi functionalitati ale aplicatiei, pe care le va aduce la cunostinta utilizatorilor in cadrul aplicatiei.

 

 

3.     Cum accesezi BT PAY?

  1. Inregistrarea si identificarea utilizatorului

Pentru inregistrarea in aplicatia BT PAY este necesar ca utilizatorul sa ofere urmatoarele informatii obligatorii: numarul de telefon, validat prin introducerea codului primit prin SMS; nume de utilizator (nickname), data nasterii.

 

  1. Daca pe baza numarului de telefon si a datei nasterii, Banca Transilvania va identifica utilizatorul in sistemul bancii ca fiind titular de card, acestuia i se vor prezenta cardurile active atasate contului de persoana fizica, emise pe numele sau, pentru a fi adaugate in BT
  2. Daca utilizatorul nu a fost identificat in sistemul bancii pe baza datelor de mai sus, va fi necesar sa procedeze la introducerea manuala a datelor cardului, operatiune descrisa mai jos in sectiunea Inrolarea

 

Pentru cardurile emise pe contul unei persoane juridice sau pentru cardurile suplimentare, in cazul persoanei fizice (card emis de banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terte persoane desemnate de catre client), inrolarea se va putea efectua prin introducerea manuala a datelor cardurilor, conform sectiunii Inrolarea cardului.

 

2. Autentificarea utilizatorului pentru accesarea si utilizarea BT Pay


Aplicatia poate fi utilizata doar daca telefonul este securizat prin parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon. La adaugarea primului card in BT PAY se verifica daca telefonul este securizat. Ulterior adaugarii primului card, la fiecare accesare a aplicatiei se verifica securizarea telefonului.

 

Metoda de securizare aleasa va fi utilizata si la autentificarea platilor contactless si a transferurilor.

 

Sunteți de acord și înțelegeți că dumneavoastra sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității Datelor de conectare asociate utilizarii de catre dumneavoastra a BT PAY și pentru luarea tuturor măsurilor rezonabile pentru a păstra confidențialitatea acestor informații.

 

Dacă utilizați Serviciul în calitate de companie, dumneavoastra sunteți de acord că toți funcționarii, angajații, agenții, reprezentanții și toate celelalte persoane care au emis card de persoana juridica pe numele lor, vor fi autorizate sa acceseze aplicatia, sa efectueze plati cu telefonul, sa vizualizeze limitele setate pe cardul emis pe numele lor, sa blocheze temporar si definitiv cardul si sa acceseze sectiunea Oferte.

 

Va obligati sa notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, atunci când sesizați lipsa, furtul, însușirea ilegală sau utilizarea neautorizată a Datelor dumneavoastra de conectare, precum si a telefonului mobil pe care il utilizati pentru accesarea BT PAY. De asemenea, sunteți de acord să notificați Banca Transilvania imediat, fără întârzieri nejustificate, în același mod cu privire la orice altă încălcare a securității în legătură cu Serviciul despre care aveți cunoștință.

 

Banca Transilvania poate suspenda utilizarea Datelor de conectare sau a Contului dumneavoastra în cazurile în care suspectează compromiterea securității acestora sau existența unei utilizări neautorizate sau frauduloase.

 

Banca Transilvania vă va informa în prealabil sau, dacă acest lucru nu este posibil, imediat după  suspendarea utilizării datelor dumneavoastra de conectare sau a Contului, specificând motivele suspendării, cu excepția cazului în care furnizarea acestor informații ar putea compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar contraveni legii. Banca Transilvania va reactiva Datele de conectare sau Contul dumneavoastra ori vă va pune la dispoziție Date de conectare noi sau un Cont nou, în cel mai scurt timp posibil după eliminarea motivelor care au determinat suspendarea inițială.

 

2. Inrolarea cardului

 

Utilizatorii pot adauga in BT PAY doar carduri emise de Banca Transilvania:

 

  1. persoana fizica – cardurile emise pe numele titularului si cardurile suplimentare (card emis de banca pe contul clientului, la cererea acestuia, pe numele unei terte persoane desemnate de catre client), inregistrate in sistemul bancii ca atare;b) persoana juridica – cardurile emise pe numele utilizatorilor de

 

Utilizatorii pot adauga in BT PAY carduri Banca Transilvania prin 2 modalitati:

 

  1. Din lista de carduri disponibile pentru utilizatorii identificati ca fiind clienti Banca Pentru a inrola cardul, utilizatorul trebuie sa furnizeze CVV-ul cardului selectat; ( CVV- codul din 3 cifre aflat pe verso-ul cardului)

 

  1. Adaugare manuala a datelor cardului. In cazul in care utilizatorul nu a fost identificat in sistemul bancii pe baza datelor oferite, precum si in cazul adaugarii unui card emis pe contul persoanelor juridice si a cardurilor suplimentare, emise la cererea titularului, persoana fizica,

 

pe contul sau, pe numele unei terte persoane desemnate de catre el , utilizatorul va introduce datele de card: numar card, nume prenume titular ( asa cum apare mentionat pe card), data expirarii, cod CVV ( codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului)

 

Pentru validarea cardului, utilizatorul primeste un cod prin SMS pe numarul de telefon declarat de utilizator la momentul deschiderii relatiei de afaceri cu Banca Transilvania sau al actualizarii datelor in sistemul bancii.

 

In cazul cardurilor de persoana juridica, emise pe numele utilizatorilor, codul pentru validarea cardului va fi trimis pe numarul de telefon al utilizatorului de card, inregistrat ca atare in sistemul bancii.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, pentru efectuarea platilor contactless (NFC) adaugarea cardului si validarea acestuia conduce la alocarea unui token de plata (numar de card alternativ) cardului respectiv, token ce va fi asociat cardului pe telefonul respectiv.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS are loc validarea datelor de card, fara a se aloca acestuia un token de plata, tokenul fiind necesar doar in cazul platilor NFC. Ulterior inrolarii cardului in BT Pay, in vederea efectuarii platilor NFC la terminalele comerciantilor, utilizatorul poate avea posibilitatea adaugarii acestuia in solutia Apple Pay, direct din aplicatia BT Pay. Utilizatorul se va supune in acest sens si Termenilor si Conditiilor pentru utilizarea cardurilor emise de Banca Transilvania in Apple Pay.

 

Prin validarea cardului, utilizatorul intelege ca acesta va putea fi utilizat la efectuarea de operatiuni financiare, de exemplu si fara a se limita la acestea: plata contactless ,la efectuarea transferurilor de pe card si in card, la vizualizarea istoricului de tranzactii efectuate cu cardul (inclusiv creditari de card),  la vizualizarea cheltuielilor efectuate cu cardul grupate pe categorii, la vizualizarea soldului cardului,  in cazul cardurilor de credit: vizualizarea sumelor lunare de plata, la setarea platii automate, la data scadentei, a obligatiilor lunare (suma minima si maxima de plata) din contul curent al titularului de card, la alimentarea cardului de credit cu suma minima sau maxima de plata din orice card inrolat in aplicatia BT Pay, la aplicarea pentru oferte de cumparaturi, oferte de servicii si produse ale Bancii Transilvania, precum si oferte ale partenerilor.

 

Totodata se va solicita o noua validare, in cazul cardurilor emise pe numele persoanelor fizice, prin transmiterea unui cod prin SMS pe numarul de telefon declarat de utilizator pentru derularea relatiei de afaceri cu Banca Transilvania, pentru accesarea urmatoarelor optiuni: setarea limitelor de tranzactionare pe cardurile digitale si fizice, blocarea si deblocarea temporara sau blocarea definitiva a acestor carduri.

 

In cazul cardurilor de persoane juridice, emise pe numele utilizatorilor, codul pentru validarea accesului la setarile suplimentare ale cardului va fi trimis pe numarul de telefon al utilizatorului de card, inregistrat ca atare in sistemul bancii, si va permite accesul la urmatoarele optiuni: vizualizarea limitelor de card, blocarea temporara si definitiva a cardului.

 

4.   Ce poti face in BT PAY?

Mai jos sunt descrise functionalitati disponibile in aplicatia BT Pay. Acestea se pot completa cu noi functionalitati, comunicate pe pagina https://www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/

 

A)   Plati cu telefonul

Utilizatorul poate efectua plati contactless (NFC) cu oricare dintre cardurile inrolate in dispozitivele cu sistem de operare Android si cu tehnologie NFC incoroprata. Mai multe detalii pe website-ul www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android.

 

Pentru telefoanele cu sistem de operare iOS, utilizatorii vor putea efectua plati contactless (NFC) prin inrolarea cardurilor in solutia Apple Pay. Utilizatorii vor putea adauga cardurile in Apple Pay, printr-o optiune existenta in BT Pay, si implicit prin acceptarea termenilor si conditiilor serviciului Apple Pay.

Plafoanele zilnice de tranzactionare setate la nivelul cardurilor se vor mentine si la utilizarea cardurilor in BT PAY.

 

B)   Transferuri

Transferurile de bani prin intermediul BT PAY vor permite utilizatorilor persoane fizice sa initieze trimiteri de bani, solicitari de bani catre/de la contacte din agenda telefonului sau numere de telefon editate de utilizator, care nu sunt salvate in agenda telefonului (care sunt utilizatori BT Pay), transferuri pe baza codului IBAN si transferuri intre cardurile adaugate in aplicatie. Aceasta optiune este valabila pentru ambele sisteme de operare: Android si IOS, cu conexiune la Internet. Mai multe detalii pe : www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios

www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android

 

Aceasta optiune nu este valabila pentru cardurile emise pe numele persoanelor juridice si pentru cardul de masa BT.

Comisioanele pentru transferuri, precum si plafonul maxim de tranzactii zilnice sunt mentionate in Lista de comisioane aferente fiecarui tip de card, disponibila pe site-ul www.bancatransilvania.ro

 

C)    Vizualizare istoric tranzactii, soldul cardurilor, vizualizare si setare sume lunare de plata aferente cardurilor de credit

Utilizatorul poate vizualiza tranzactiile efectuate pentru oricare dintre cardurile adaugate in BT PAY, de exemplu si fara a se limita la : ridicari de numerar de la ATM, depuneri la ATM-urile BT, plati la terminalele POS ale comerciantilor, plati Internet, plati cu aplicatia BT PAY, tranzactiile in rate, tranzactiile din puncte STAR, transferurile (trimiteri sau primire de bani) efectuate prin intermediul aplicatiei BT Pay, anumite tipuri de creditari. Totodata, utilizatorul va putea vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile inrolate in aplicatie, grupate pe categorii de cheltuieli.

 

Pentru cardurile de credit aferente persoanelor fizice, adaugate in BT PAY, utilizatorii vor vizualiza suma minima obligatorie de plata, suma depusa, suma ramasa de achitat pana la rambursarea integrala a creditului angajat in luna anterioara, precum si limita de credit acordata de banca. Totodata, utilizatorii vor putea:

 

 

 

In cazul in care alimentarea cardului sau setarea optiunii de plata automata se efectueaza in afara intervalului luni – sâmbătă, orele 09 – 19 sau in zile nelucratoare, inregistrarea alimentarii si a optiunii se va face in urmatoarea zi lucratoare. Astfel, in cazul in care o asemenea operatiune are loc la data scadentei (data de 25 a fiecarei luni) dintr-o zi nelucratoare sau din afara intervalului mai sus mentionat, utilizatorul intelege ca obligatia lunara de plata nu va fi efectuata in termen.

 

Utilizatorii pot vizualiza soldul diponibil al cardului pentru orice card inrolat in BT PAY, atat cel in moneda cardului, cat si in puncte pentru cardurile de credit STAR.

 

 

 

D)   Oferte

BT Pay ofera utilizatorului posibilitatea de primi oferte in aplicatie, putand sa le vizualizeze (daca acceseaza meniul Oferte), sa le salveze si sa le activeze/sa aplice la acestea. Ofertele pot fi:

 

 

 

Aceasta sectiune poate fi accesata prin adaugarea contului aplicatiei de monitorizare a activitatii fizice, afisata si permisa in aplicatia BT Pay, respectiv utilizatorului i se va solicita logarea cu datele contului sau, pentru a vizualiza ofertele, precum si sumarul activitatii sale fizice.

 

Pentru deblocarea ofertelor si implicit ca utilizatorul sa beneficieze de avantajele acestora, acesta trebuie sa respecte cerintele si pragurile mentionate in fiecare oferta, sa sincronizeze bratara cu aplicatia respectiva pana la data finalizarii perioadei mentionate in oferta si sa aiba cel putin un card emis pe numele sau inregistrat in aplicatia BT Pay. Totodata, in aceasta sectiune, utilizatorul va putea vizualiza informatii despre activitatea fizica, de exemplu: numarul de pasi, numarul de kilometric parcursi, numarul de kcalorii, perioada de activitate etc. Nu sunteti obligati sa accesati si utilizati aceasta sectiune, accesarea si utilizarea acesteia fiind pe propriul risc.

 

Daca accesati aceasta sectiune, va supuneti si Termenilor si Conditiilor, precum si Politicii de confidentialitate ale aplicatiei si serviciilor respective. Pentru a putea vizualiza ofertele, utilizatorul este obligat sa aiba conexiune la Internet.

 

Banca Transilvania nu isi asuma nicio raspundere pentru cazurile in care ofertele afisate in aplicatie de comerciantii parteneri nu sunt disponibile, nu au fost actualizate sau au fost epuizate, sau pentru cazurile in care ofertele din sectiunea Premii in miscare nu au fost deblocate utilizatorului datorita indisponibilitatii, erorilor, lipsei acuratetii datelor din respectiva aplicatie sau datorita faptului ca utilizatorul nu si-a sincronizat dispozitivul de monitorizare (bratara, ceas, etc) cu respectiva aplicatie.

 

 

E)   Setari suplimentare ale cardurilor

Prin aplicatia BT Pay, utilizatorii persoane fizice vor putea seta limite de tranzactionare pe cardurile digitale si fizice, precum si bloca/debloca temporar sau bloca definitiv aceste carduri. Accesul la aceste setari este permis doar dupa validarea prin introducerea codului primit prin SMS pe numarul de telefon declarat de utilizator la momentul deschiderii relatiei de afaceri cu Banca Transilvania sau al actualizarii datelor in sistemul bancii, pentru fiecare card inrolat in aplicatia BT Pay si pentru care este permis accesul la aceste setari prin aplicatie. Odata validat accesul, utilizatorului i se va permite modificarea/accesarea setarilor suplimentare ale cardului, respectiv a limitelor de tranzactionare ale cardului, precum si blocarea/deblocarea temporara a cardului, blocarea definitiva a cardului.

 

/debloca cardul din toate aplicatiile instalate, implicit toate token-urile).

 

In cazul cardurilor de persoana juridica, emise pe numele utilizatorilor, codul pentru validarea accesului la setarile suplimentare ale cardului va fi trimis pe numarul de telefon al utilizatorului de card, inregistrat ca atare in sistemul bancii. Operatiunile premise pentru aceste carduri sunt:

 

 

5.   Declarații și garanții

La momentul înregistrării în vederea utilizării BT PAY, declarați şi garantați următoarele:

 

aplicaţiei;

 

 

6.   Încetarea sau modificarea BT PAY

Incetarea utilizarii BT PAY de catre utilizator poate interveni in urmatoarele situatii:

  1. la initiativa utilizatorului, prin dezinstalarea aplicatiei de pe dispozitivul
  2. din initiativa bancii, daca se constata ca utilizatorul nu respecta regulile unei conduite adecvate care poate aduce prejudicii de orice natura bancii, precum si prezentii Termeni;
  3. cand inceteaza relatia de afaceri intre client si

De asemenea, putem suspenda sau modifica BT PAY imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparaţii sau întreţinere. Putem să adăugăm periodic funcţii noi şi nu avem obligaţia să oferim nicio funcţie anumită prin BT PAY. Putem să retragem BT PAY, însă în acest caz va vom anunta cu cel puţin 30 de zile inainte.

Putem să modificăm oricând aceşti Termeni, publicând Termenii modificaţi in aplicatia BT PAY. In acest caz utilizatorii vor fi notificati prin intermediul aplicatiei si/sau prin alta metoda de comunicare utilizand datele de contact care se regasesc in evidentele bancii.,

Daca nu veti fi de acord cu Termenii revizuiti, puteti dezinstala oricand aplicatia BT Pay, cu efect imediat.

 

In cazul in care, vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie in aplicatie, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli si conditii cuprinse in prezentele clauze, in cazul in care acestea nu vor beneficia de conditii distincte de prezentele.

 

7.   Proprietatea intelectuala

Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toata creatia grafica, continutul aplicatiei si materialele audio-video accesate sunt proprietatea Bancii. Fac exceptie informatiile, elementele grafice apartinand altor entitati, care sunt proprietatea partenerilor.

Utilizatorul accepta ca orice software folosit in legatura cu serviciile oferite in aplicatie contine informatii confidentiale si aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuala, industriala si alte legi aplicabile.

Utilizatorul se obliga sa nu reproduca, sa nu copieze, sa nu vanda sau sa exploateze serviciile, informatiile si/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizarii acestei aplicatii, in parte sau complet.

 

Utilizatorului ii este interzisa modificarea, copierea, inchirierea, cedarea, imprumutul, vanzarea, distributia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite in cadrul aplicatiei.

 

8.   Pentru ce nu suntem responsabili

Furnizăm BT PAY doar pentru uzul dumneavoastră personal. Nu toate serviciile BT PAY vor funcţiona cu

toate echipamentele mobile.

Detalii pe: www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-ios www.bancatransilvania.ro/wallet-bt-pay/ghid-android

 

Vă daţi acceptul că aplicaţia nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecţiuni nu vor fi corectate la momentul apariţiei lor.

Utilizatorul aplicaţiei este responsabil pentru utilizarea aplicaţiei. Banca Transilvania nu poate fi ţinută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea aplicaţiei de către utilizator sau terţi, de costurile generate de utilizarea aplicaţiei sau de accesul terţilor la anumite informaţii personale şi/sau confidenţiale sau a datelor cu caracter personal prin intermediul aplicaţiei. Pentru limitarea unor potenţiale prejudicii aduse de utilizarea aplicaţiei de către terţi, Banca Transilvania va recomanda sa nu instrainati/imprumutati telefonul, sa nu divulgati metoda de deblocare a dispozitivului si sa nu oferiti cardul altor persoane.

Banca Transilvania nu poate controla sistemul de operare al telefonului folosit de catre dumneavoastra. Astfel Banca Transilvania nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, incluzând dar fără a se limita la orice breşă de securitate cauzate de viruşi, erori, înşelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operaţiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a reţelei sau orice altă defecţiune tehnică produsă.

Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care aţi început să folosiţi BT PAY sau care nu se află sub controlul nostru.

De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:

 

  1. nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată nerespectarii prezentilor Termeni;
  2. continutul sau serviciile/reducerile furnizate de partenerii STAR prin intermediul ofertelor afisate in aplicatie BT Pay;
  3. acuratetea datelor din aplicatiile, disponibilitatea sau fiabilitatea oricaror informatii, continut, puse la dispozitie de catre orice aplicatie terta, de exemplu a aplicatiilor de monitorizare a activitatii fizice. Ca atare, nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea sau dependența de astfel de aplicații terțe
  4. problemele de sanatate care ar putea rezulta din utilizarea acestor dispozitive si aplicatii, din activitatea fizica desfasurata de utilizator
  5. orice pierdere sau corupere a conţinutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Banca Transilvania nu răspunde faţă de dumneavoastră şi/sau faţă de terţe părţi pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câştiguri nerealizate şi/sau nefructificarea unor oportunităţi de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosinţă a aplicaţiei şi a serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a

 

9.   Legea aplicabilă

În cazul apariţiei unui conflict/neînţelegeri legată de utilizarea aplicaţiei, vom încerca soluţionarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credinţă.

 

Toate disputele vor fi soluţionate în instanţele competente din municipiul Cluj-Napoca, cu excepţia cazurilor în care legislaţia în vigoare specifică o altă jurisdicţie exclusiva pentru dumneavoastră.

 

10.   Asistenţă

Dacă aveţi orice problemă legata de functionarea BT Pay, ne puteţi contacta la adresa de email contact@bancatransilvania.ro sau la numerele de telefon:

*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, suport 24/7

0264.308.028 Apelabil din orice retea, inclusiv international, suport 24/7

 

11.   Forța Majora și cazul fortuit

Banca Transilvania nu este răspunzătoare faţă de utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligaţii în caz de forţă majoră/caz fortuit şi în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât şi pentru operarea şi conexiunea altor reţele naţionale sau străine şi pentru activităţile şi acţiunile lor în general.

Caz de forţă majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluţie, insurecţie, acţiuni sau ameninţări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acţiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgenţe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul bancii.