Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

  • Home
  • Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul aplicatiei mobile BT Pay

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul aplicației mobile BT Pay

Versiune actualizată la dată de 29 Octombrie 2021

Prevederi generale

Banca Transilvania, S.A., instituție de credit înființată în România, cu sediul social în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J12 / 4155 / 1993, cod unic RO 5022670, (denumită în continuare „BT”) prin prezența va aduce la cunoștință cum intenționează să prelucreaze în calitate de operator datele dumneavoastră cu caracter personal în contextul înregistrării și / sau utilizării aplicației mobile oferite de această - BT Pay (denumită în continuare „BT Pay” sau „aplicația”). Prezența notă de informare se completează cu prevederile Politicii de confidențialitate BT.

BT Pay este o aplicație oferită clienților BT, în condițiile prevăzute de Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile BT Pay, pe care vă recomandam să îi consultați.

Detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal aparțînând clienților băncii se regăsesc inclusiv în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, pe care o regăsiți pe website-ul Băncii Transilvania sau la cerere în orice unitate a băncii.

În cadrul BT Pay, utilizatorii aplicației pot să își activeze un serviciu distinct - Alias Pay. Va rugăm să aveți în vedere că oferirea acestui serviciu presupune o prelucrare distinctă a unor date cu caracter personal, supusă unor scopuri și temeiuri specifice ale prelucrării, despre care puteți află detalii în „Nota de informare privind prelucrarea datelor în cadrul serviciului Alias Pay”.

În cadrul BT Pay, utilizatorii aplicației pot să acceseze un serviciu distinct - acordare card de credit. Va rugăm să aveți în vedere că oferirea acestui serviciu presupune o prelucrare distinctă a unor date cu caracter personal, supusă unor scopuri și temeiuri specifice ale prelucrării, despre care puteți află detalii în „Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru obținerea exclusiv online a unui card de credit BT”.

În cadrul BT Pay, utilizatorii aplicației pot să acceseze un serviciu distinct - Serviciul Plăti Facturi. Va rugăm să aveți în vedere că oferirea acestui serviciu presupune o prelucrare distinctă a unor date cu caracter personal, supusă unor scopuri și temeiuri specifice ale prelucrării, despre care puteți află detalii în „Notă de informare privind prelucrarea datelor personale în cadrul serviciului de Plăti Facturi”.

Prezența notă de informare poate fi revizuită de BT la anumite interval de timp, însă nu va crea condiții mai puțîn favorabile utilizatorilor aplicăției din punct de vedere al prelucrării și protecției datelor cu caracter personal. Va vom aduce la cunoștință asemenea modificări ale notei de informare în cadrul aplicației BT Pay. Versiunea actualizată a notei de informare și dată de la care această se aplica vor fi disponibile oricând utilizatorilor. Va rugăm să aveți în vedere că tuturor utilizatorilor le vor fi aplicabile prevederile notei de informare în vigoare. Dacă, în orice moment, apreciați că manieră in care BT intenționează să prelucreze și / sau să protejeze datele cu caracter personal nu corespunde prevederilor legale și / sau exigențelor dumneavoastră, puteți să ne sesizați aceste aspect la adresele de contact: dpo@btrl.ro și / sau sa încetati utilizarea BT Pay.

Ce tipuri de date cu caracter personal prelucrăm, după caz, în cadrul aplicației BT Pay?

Informații pe care le solicităm anterior înregistrării în BT Pay

Înainte de a va înregistra în BT Pay în vederea utilizării acestei aplicații, va fi nevoie să bifați căsuța care confirmă că sunteți de acord cu termenii și condițiile de utilizare (denumiți în continuare „Termenii”), acesta reprezentând acceptul dumneavoastră de a încheia cu BT contractul ce va permite utilizarea serviciilor oferite prin BT Pay. Va recomandăm să citiți cu atenție acești Termeni și să ii salvați. Încercăm să va oferim o modalitate facilă de a face acest lucru, dându-va posibilitatea să va transmiteți termenii și condițiile direct către adresa de e-mail dorită de dumneavoastră. Introducerea adresei de e-mail este opțională și nu împiedică înregistrarea și / sau utilizarea BT Pay.

Dacă ați introdus adresa de e-mail indiferent dacă ați finalizat sau nu înregistrarea, această va fi păstrată în evidențele aplicației, pentru a putea dovedi că s-au transmis Termenii la adresa de poștă electronică indicată de dumneavoastră.

Totodată, în această faza este necesară obținerea informației privind identitatea telefonului dumneavoastră -Device ID- în vederea înregistrării cardurilor în aplicație și de o confirmare a faptului că telefonul utilizat este securizat prin parolă, amprenta sau altă metodă de securizare- în scopul sporirii nivelului de protecție a informațiilor dumneavoastră. Banca va verifică doar existența securizarii, dar nu va avea acces la parolă, amprenta sau celelalte metode de securizare utilizate, acestea rămânând stocate în memoria dispozitivului utilizatorului.

Informații pe care le prelucrăm, după caz, în vederea înregistrării în BT Pay

În vederea utilizării BT Pay este mai întâi necesar să va identificăm în evidențele băncii că fiind client BT deținător de card. În acest scop, va vom solicită introducerea unui număr de telefon și a datei nașterii dumneavoastră.

Dacă în baza acestor date nu veți fi identificat în evidențele băncii, va fi necesar să introduceți manual unul dintre cardurile dumneavoastră emise de BT - numărul cardului, numele și prenumele titularului cardului (astfel cum acesta apare pe card), data expirării cardului și codul CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului). Dintre aceste date furnizate în vederea identificării și a înregistrării cardului în aplicație, se stochează în baza de date ultimele 4 cifre din numărul de card, numele titularului, dată expirării cardului.

Tot în această faza, va vom ruga să introduceți în aplicație un nume de utilizator (nickname), care va corespunde contului dumneavoastră în BT Pay, acesta nefiind utilizat la identificare.

Dacă ați fost identificat în baza informațiilor număr de telefon și dată nașterii fiind client BT titular de card, pentru a va facilita introducerea lor în BT Pay, vi se vor afișa pe ecranul dipozitivului imaginile cardurilor pe care le dețineți la BT, cu următoarele detalii: ultimele 4 cifre din numărul cardului, numele și prenumele titularului și dată expirării. Pentru continuarea procesului de înrolare a cardului în aplicație, este necesar pentru anumite cazuri să introduceți codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care doriți să le utilizați în aplicație.

În cazul utilizatorilor care au inițiat înrolarea în aplicație a unui card BT emis pe numele unei persoane fizice și sunt identificați că titular al acestuia pe baza informațiilor de mai sus (număr de telefon și dată nașterii), cardul va fi înrolat automat în BT Pay și pentru autentificarea plăților online.

Pentru situațiile în care se inițiază înrolarea unor carduri BT emise pe numele unor clienți persoane fizice pentru care nu se poate confirmă identitatea utilizatorului în baza numărului de telefon și a datei nașterii, precum și în cazul inrolarii cardurilor suplimentare și a celor emise pe numele unor persoane juridice, înrolarea cardului se va putea realiza manual - separat pentru înrolarea în aplicație, respectiv în 3D Secure - trebuind să fie confirmată prin introducerea codului SMS-OTP trimis la numărul de telefon declarat la BT de titularul cardului la momentul deschiderii relației de afaceri cu BT sau al actualizării datelor în sistemul băncii (în continuare denumit „numărul de telefon declarat la BT”).

Înrolarea unui card BT în sistemul 3D Secure, pentru a permite autentificarea tranzacțiilor online, va fi permisă pe un număr limitat de dispozitive telefonice.

În scopul finalizării înregistrării, pentru sporirea protecției datelor dumneavoastră, vom transmite coduri SMS-OTP la numaărul de telefon declarat la BT.

Vă informăm că aplicația va citi din dispozitivul utilizat SMS-urile cu coduri transmise de BT inclusiv pe parcursul activării diverselor funcționalități ale aplicației, coduri pe care le va precompleta în diverse câmpuri unde este necesar, pentru a veni în sprijinul dvs, respectiv pentru a va ușura parcurgerea pașilor necesari activărilor. BT nu are acces la alte SMS-uri din dispozitivul pe care îl utilizați.

Aveți posibilitatea de a introduce în BT Pay și carduri emise pe numele dvs de alte instituții financiare din România (în continuare „carduri non-BT”). În acest caz va vom prelucra următoarele informații aferente acestor carduri, care sunt după caz date personale: numărul cardului, dată expirării, codul CVV și numele și prenumele titularului cardului, nume intodus de Dvs care va fi afișat în SMS-urile trimise automat la inițierea unui transfer.

Numele introdus va apărea și pe imaginea cardului non-BT din aplicație, acesta putând fi modificat din meniul Setări a cardului.

În scopul finalizării înregistrării unui card non-BT în aplicăție, pentru a ne asigura că acesta va aparține, veți putea înrola cardul conform standardelor 3D Secure pe care le aplica instituția emitentă a respectivului card non-BT. Banca Transilvania nu cunoaște metodă și nici datele personale utilizate de instituția financiară emitentă a cardului pentru realizarea acestei verificări.

Ulterior înrolarii cardului non-BT în BT Pay, utilizatorul poate avea posibilitatea de a accesa anumite informații financiare ale cardului non-BT prin activarea pentru o perioada de până la 90 zile a opțiunii de Open Banking.

În cazul activării acestei funcționalități, BT Pay va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către / de la care acesta a transferat sume prin conturile de la alte instituții financiare: soldul cardului, contul IBAN selectat aferent cardului non-BT respectiv și istoricul tranzacțiilor din conturile de plăti selectate, inclusiv cele efectuate prin intermediul aplicației BT Pay.

Aveți posibilitatea de a introduce în BT Pay și carduri emise pe numele dvs de către BT Direct IFN SA (în continuare „carduri BT Direct”). În acest caz va vom prelucra următoarele informații aferente acestor carduri, care sunt după caz date personale: numărul cardului, dată expirării, codul CVV și numele și prenumele titularului cardului.

În scopul finalizării înregistrării unui card BT Direct în aplicație, pentru a ne asigura că acesta va aparține, veți putea înrola cardul după introducerea codului SMS primit pe numărul de telefon înregistrat în evidențele instituției emitente.

Informații despre dumneavoastră pe care le prelucrăm, după caz, cu ocazia utilizării BT Pay


Pentru plăti la comercianți

În cazul în care sunteți posesor al unui dispozitiv cu sistem de operare Android și tehnologie NFC încorporată , utilizând BT Pay veți putea plăti la comercianți cu cardurile BT din aplicație, apropiind telefonul de terminalele din locațiile acestora. Când veți efectua plăti la comercianți, vom obține indirect date despre dumneavoastră precum verificările care vi s-au solicitat în vederea efectuării operațiunii (ex. introducerea parolei de deblocare a telefonului), date despre tranzacțiile pe care le-ați efectuat, datele cardului cu care ați efectuat tranzacția, ale contului atașat cardului, inclusiv date legate de dată, ora și suma achitată, date aferente locației unde ați plătit și cele inserate la descrierea plății.

În vederea utilizării telefonului pentru plăti la comercianți, în cazul dispozitivelor cu sistem de operare Android, este necesar că funcția NFC (Near Field Comunication) să fie activată. În cazul care această nu este activată, BT Pay va avea acces la această funcție pentru a va direcționa către setările NFC.

În cazul instalării aplicației BT Pay pe dispozitive cu sistem de operare Android care nu au funcția NFC disponibilă, aplicația BT Pay va putea fi utilizată, cu excepția plăților la comercianți.

În cazul în care doriți înrolarea cardului în Google Pay, această operațiune se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Google Pay. De asemenea prelucrarea datelor dumneavoastră personale în contextul utilizării serviciilor Google Pay, se supune prevederilor politicii de confidențialitate a furnizorului acestor servicii, care este Google.

Pentru a va facilita înrolarea în Google Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifică dacă utilizați sistemul de operare Android și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Google Pay, va afișa un buton care va permite înrolarea acestuia în Google Pay. Va rugăm să aveți în vedere că, dacă optați pentru acest tip de înrolare, următoarele date aferente cardului dvs vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Google Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), dată expirării cardului, numele deținătorului de card, cod client BT (CIF BT), Device ID, Wallet ID.

În cazul în care utilizați un dispozitiv cu sistem de operare IOS, pentru a-l putea utiliza la plata către comercianți prin NFC, va fi nevoie să va înrolați cardul în Apple Pay. Utilizarea cardurilor în Apple Pay se supune prevederilor Termenilor și condițiilor Apple Pay pe care îi puteți regăsi la următorul link: Termeni și condiții Apple Pay.

Pentru a va facilita înrolarea în Apple Pay a cardurilor deja înregistrate în BT Pay, aplicația va verifică dacă utilizați sistemul de operare IOS și, în caz afirmativ, dacă un card pe care îl aveți înregistrat în aplicație nu este înrolat în Apple Pay, va afișa în dreptul acestuia un buton care va permite înrolarea mai rapidă a acestuia în Apple Pay. Va rugăm să aveți în vedere că, dacă optați pentru acest tip de înrolare rapidă, următoarele date aferente cardului dvs vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de către Banca Tranilvania către furnizorul soluției Apple Pay în mod securizat: numărul cardului (PAN), dată expirării cardului, numele deținătorului de card, primele 6 cifre din numărul cardului (BIN), tipul cardului (debit sau credit).


Pentru transferuri

Cu BT Pay, veți putea să transferați între un card BT și orice alt card BT din aplicație sau să trimiteți sau solicități bani către / de la persoane aflate în lista dumneavoastră de contacte, precum și către / de la orice alți ultilizatori BT Pay, cu condiția că suma transferului să fie acceptată într-un card BT. Pentru a putea opera asemenea transferuri (denumite în continuare „transferuri P2P”) către utilizatori ai aplicației din agenda telefonului dumneavoastră, BT Pay va va solicita acces la lista de contacte a telefonului. Dacă veți alege să nu acordați acest acces sau dacă numărul de telefon al utilizatorului BT Pay către care vreți să inițiați un transfer P2P nu se află în agenda telefonului dumneavoastră, va trebui să introduceți dumneavoastră numărul de telefon al destinatarului transferului de acest tip.

Transferurile P2P se vor putea realiza fie prin selectarea de către dvs a unui număr de telefon către care doriți să efectuați transferul sau prin inserarea de către dumneavoastră a numărului de telefon al destinatarului transferului de acest tip.

În scopul facilitării transferurilor de tipul P2P prin intermediul numărului de telefon, va rugăm să aveți în vedere că aplicația BT Pay va afișa în momentul inițierii unui asemenea transfer dacă pe numărul de telefon selectat (fie că acesta aparține unei persoane din lista de contacte sau nu) este instalată aplicația BT Pay. Astfel, dacă numărul de telefon pe care aveți instalată aplicația BT Pay este selectat sau introdus de către oricare utilizator BT Pay în vederea efectuării unui transfer P2P, acel utilizator va află că pe respectivul număr de telefon este instalată aplicația BT Pay.

De asemenea, cu BT Pay veți putea să inițiați de pe carduri BT transferuri pe baza de cod IBAN. Această opțiune este valabilă pentru ambele sisteme de operare: Android și IOS.

În cazul utilizării acestor funcționalități, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzacție (suma, explicații, dată etc), precum și cele ale destinatarului transferului - căruia i-ați transmis o suma de bani (nume, prenume, IBAN al contului în care sau din care se efectuează plată).

În cazul acestor transferuri, veți avea posibilitatea să transmiteți dovadă inițierii transferului pe o adresa de e-mail introdusă de dvs într-un câmp dedicat, context în care vom prelucra această dată cu caracter personal.

În cazul transferurilor P2P inițiate de pe un card non-BT către un card BT, autentificarea tranzacțiilor se va efectua conform standardelor 3D Secure aplicate de instituția emitentă a cardului non-BT.


Pentru utilizarea în BT Pay a unui card BT

În cazul în care ați fost identificat drept client al băncii, cardurile BT emise sau reemise, la cerere sau la scadență, vor fi disponibile în BT Pay, de unde puteți să optați pentru înregistrarea lor în aplicație.


Pentru retragerea de numerar de la ATM BT pe baza de cod

BT Pay oferă utilizatorului posibilitatea de a retrage numerar de la ATM pe baza unui cod generat din aplicația BT Pay, dintr-un cont aferent unui card BT emis pe numele unui client persoană fizică. Codul va avea o valabilitate redusă în timp și va fi transmis de către banca numărului de telefon selectat din agenda telefonului utilizatorului BT Pay sau introdus manual de acesta. Pentru trimiterea codului este necesar că banca să prelucreze numărul de telefon al destinatarului.


Pentru retragerea de numerar contactless de la ATM BT

BT Pay oferă utilizatorului posibilitatea de a retrage numerar contactless de la ATM prin BT Pay, dintr-un cont aferent unui card BT emis pe numele unui client persoană fizică și / sau juridică înregistrat în aplicație. Operațiunea de retragere de la ATM în mod contactless va fi posibilă doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.


Pentru setarea limitelor de tranzacționare și / sau blocarea cardurilor

Prin aplicația BT Pay, se vor putea seta limite de tranzacționare pe cardurile BT inrolate în aplicație, se vor putea bloca - temporar sau definitiv - aceste carduri și se va putea solicită deblocarea cardurilor blocate temporar.

Accesul la aceste setări este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a accesa aceste funcționalități. În acest sens, pentru fiecare card în parte pentru care se dorește utilizarea acestor funcționalități, se va transmite un SMS-OTP la numărul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest număr de telefon se permite utilizarea acestor funcționalități pentru respectivul card până la momentul când acesta va fi șters din aplicația BT Pay.

Aceste funcționalități, odată setate în cadrul BT Pay, sunt valabile pentru respectivul card, atât în cazul în care acesta este utilizat în format digital, cât și în format fizic.


Pentru afișarea detaliilor cardului în aplicație

Prin aplicația BT Pay, se vor putea vizualiza și copia datele cardului Dvs – număr card și cod CVV ( codul din 3 cifre afișat pe verso-ul cardului) în vederea facilitării utilizării acestuia pentru plățile online.

Accesul la această setare este permis doar după validarea dreptului utilizatorului de a accesa această funcționalitate. În acest sens, pentru fiecare card în parte pentru care se dorește utilizarea acestei funcționalități se va transmite un SMS-OTP la numărul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest număr de telefon se permite obținerea acestor informații pentru respectivul card până la momentul când acesta va fi șters din aplicația BT Pay.

În situația în care utilizatorul e identificat în sistemul băncii iar cardul emis pe numele lui este activat pentru aprobarea plăților online, vizualizarea și copierea detaliilor cardului este permisă după autentificarea cu metodă de deblocare a telefonului.


Pentru autentificarea / confirmarea plăților online prin BT Pay

Plățile online (plățile efectuate pe website-urile comercianților) inițiate cu cardurile BT inrolate în BT Pay și în 3D secure vor putea fi autentificate, respectiv respinse, exclusiv prin intermediul aplicației.

Mesajul aferent autentificării / respingerii unei asemenea plăti online va fi transmis în cadrul aplicației în care este înrolat cardul BT respectiv, pe canalul „generale”. Autentificarea / respingerea plății online va putea fi realizată de pe oricare dintre aceste dispozitive.

Neactivarea notificărilor transmise pe canalul „generale” va putea face imposibilă recepționarea mesajului necesar pentru autentificarea / respingerea plății online.

În cazul telefoanelor cu sistem de operare Android, cu permisiunea utilizatorului, se poate afișa automat ecranul de confirmare a plății, fără a fi necesară accesarea notificării sau a aplicației, utilizatorul putând confirmă sau anula plata prin metodă de deblocare a telefonului. Această permisiunea o vom solicită după prima confirmare a unei plăti online sau se poate seta din setările avansate a telefonului – secțiunea aplicații – aplicația BT Pay.

În cadrul mesajului de autentificare / respingere a plății utilizatorului i se vor afișa următoarele informații: cardul de pe care s-a inițiat tranzacția (imaginea cardului și ultimele 4 cifre din card, așa cum apar și în cadrul aplicației), denumirea comerciantului către care se dorește efectuarea plății, suma tranzacției, timpul maxim necesar aferent autentificării tranzacției și status-ul autentificării tranzacției. În situația în care cardul a fost înrolat pentru autentificarea plăților online în mai multe dispozitive, toate aceste dispozitive vor primi informațiile menționate. Dacă tranzacția a fost aprobată / respinsă de pe unul dintre dispozitive, la accesarea aplicației de pe oricare alt dispozitiv se va vizualiza statusul tranzacției.

La primirea mesajului aferent plății online inițiate, BT Pay va salva în dispozitivul telefonic identificatorul de tranzacție, pentru a putea afișa mesajul la următoarea deschidere a BT Pay, în vederea autentificarii / respingerii acesteia. Identificatorul tranzacției rămâne stocat în telefonul utilizat până la momentul în care plata online este autentificată sau respinsă, după caz.

De asemenea, prelucrăm datele aferente metodei de deblocare a telefonului alese de dumneavoastră pentru asigurarea securității adecvate a tranzacțiilor în conformitate cu prevederile legale aplicabile în domeniul serviciilor de plata. Datele aferente metodei de deblocare a telefonului pe care ați ales-o (ex. amprenta, identificare facială, model, PIN, parolă etc) nu se află în posesia băncii, ci BT află doar rezultatul verificării (acceptat / respins) prin comparare, a datelor folosite la autorizarea fiecărei operații de plata cu datele martor corespunzătoare stocate în telefonul dumneavoastră.


Pentru actualizarea datelor personale din BT prin intermediul aplicației BT Pay

În cazul accesării acestei funcționalități veți avea posibilitatea de a va actualiza o parte dintre datele personale necesare băncii pentru aplicarea măsurilor de cunoaștere a clientelei din aplicația BT Pay. În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale în acest scop, vi se va afișa o notă de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate - Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul actualizării prin BT Pay a unor informații pentru cunoașterea clientelei.


Pentru activarea și utilizarea serviciului Plăți Facturi

În cadrul acestui serviciu, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de BT astfel cum sunteți informat prin notă de informare distinctă, specifică pentru această funcționalitate - Notă de informare privind prelucrarea datelor personale în cadrul serviciului de Plăti Facturi.


Pentru înrolarea în Open Banking

În cazul accesării funcționalității de Open Banking în cazul cardurilor non-BT adăugate în BT Pay, BT va avea acces la următoarele informații care sunt, după caz, date cu caracter personal ale clientului sau ale altor persoane către / de la care acesta a transferat / a primit sume prin conturile de la instituțiile financiare de la care și-a integrat conturile în BT Pay:

  • Soldul cardului non-BT / contului aferent cardului non-BT selectat
  • Contul IBAN aferent cardului selectat
  • Lista istoricului de tranzacții din conturile de plăti deschise selectate, inclusiv a următoarelor detalii: dată tranzacției, suma tranzacției, detaliere tranzacție (detalii tranzacție și cod de autorizare a tranzacției, persoană de la care s-au încasat sume în contul respectiv sau, după caz persoană către care s-au transferat sume în respectivul cont).


Pentru comunicare cu utilizatorii BT Pay

Aplicația va trimite o serie de notificări referitoare la următoarele aspecte:

  • Notificări de confirmare / infirmare a plăților realizate prin intermediul cardurilor înregistrate în aplicație;
  • Notificări specifice, dedicate utilizatorilor serviciului Plăti Facturi;

  • Notificări pentru transferuri, legate de acceptarea transferurilor de către beneficiar / plătitor, realizarea cu succes a tranzacției, respingerea tranzacției de către plătitor;
  • Notificări oferte, utilizatorul fiind informat de ofertele noi adăugate în lista de oferte, precum și dacă a deblocat o oferta din secțiunea Oferte - premii în mișcare
  • Notificări pentru autentificarea / respingerea plăților online inițiate cu cardurile BT inrolate în aplicație și în 3DSecure
  • Notificări generale, prin care utilizatorul este notificat despre alte informații relevante legate de aplicația BT Pay, altele decât cele legate de funcționalitățile de mai sus și, după caz,despre informații legate de derularea relației de afaceri cu banca.


Dacă nu doriți să primiți toate sau o parte din aceste notificări, aveți posibilitatea de a le dezactiva din meniul Setări al aplicației.

În cazul în care va fi necesar să comunicăm cu dvs în legătură cu aspecte importante ce țîn de utilizarea sau funcționarea BT Pay, pentru a ne asigura că aceste comunicări ajung în atenția dvs, ne rezervăm dreptul de a utiliza numărul de telefon și / sau adresa de e-mail declarate de dvs in evidențele Băncii Transilvania.

În scopul informării asupra ultimelor versiuni ale aplicației disponibile în magazinele oficiale Google Store / App Store , pentru că Dvs să utilizați toate funcționalitățile BT Pay , va vom notifica la momentul accesării aplicației BT Pay. Aceste notificări vor fi afișate de maxim 2 ori în cazul fiecărui update de aplicație și nu va bloca accesul la utilizarea aplicației BT Pay.

Pentru a va afișa oferte personalizate, BT Pay va solicită permisiunea de accesare a locației dispozitivului pe care este instalată aplicația, în vederea afișării automate a ofertelor partenerilor STAR (pentru dețînătorii de carduri de credit STAR), dar și a ofertelor BT care se adresează specific unei localități. Veți putea opta să nu acordați accesul la locația dispozitivului, în acest caz veți putea selecta manual localitatea dorită. Totodată, aplicația va oferi posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza locațiile partenere aferente ofertei publicate, pe harta, in acest caz fiind necesară activarea funcționalității GPS din setările dispozitivului.

Prin accesarea secțiunii „oferte” din aplicație va exprimați acordul că BT să colecteze informații referitoare la ofertele accesate (salvate, activate sau la care ați aplicat), în scopul prezentării în viitor a unor alte oferte care v-ar putea interesa și aplicării condițiilor preferențiale pentru ofertele activate sau la care ați aplicat.


Pentru afișarea categoriilor de cheltuieli grupate în funcție de categoria de comercianți

Prin intermediul aplicației veți putea vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile BT la comercianți, grupate pe categorii de cheltuieli. Categoriile de cheltuieli sunt afișate în funcție de categoria în care sunt încadrați comercianții la care efectuați plăti cu respectivul card și nu implică nicio analiză sau evaluare a comportamentului dumneavoastră de plată.

Pentru a putea întocmi statistici care să permită măsurarea performanțelor serviciilor BT Pay în vederea îmbunătățirii performanțelor acestei aplicații, este nevoie să colectăm următoarele informații despre dispozitivele pe care această este instalată- identificarea telefonului (Device ID), tipul de telefon, sistemul de operare, versiunea de sistem de operare, numele dispozitivului, setările dispozitivului, accese necesare pentru a avea conexiune la internet.


Perioada păstrării datelor furnizate / colectate în cadrul aplicației BT Pay

Cu excepția situațiilor expres menționate în cadrul prezenței note de informare, datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind tranzacțiile derulate prin intermediul BT Pay vor fi păstrate pe o perioada de 5 ani de la încetarea relației dumneavoastră de afaceri cu banca, conform prevederilor legale aplicabile, cu excepția datelor care se impun a fi păstrate pentru un termen de 10 ani, conform prevederilor legale din domeniul financiar contabil și fiscal.


Către cine putem dezvălui informațiile furnizate de utilizatorii BT Pay sau colectate de bancă

Datele furnizate direct de utilizatorii aplicației sau de care Banca poate lua cunoștință, conform celor menționate la secțiunea anterioară, pot fi dezvăluite de Banca Transilvania către prestatorilor de servicii care ne asista în furnizarea aplicației, către soluția Apple Pay, în cazul în care ați optat să va înrolați rapid cardul din BT Pay, către autorități / instituții publice abilitate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, la solicitarea acestora din urmă.

În conformitate cu aspectele menționate în cadrul prezenței note de informare, anumite informații vor fi dezvăluite implicit altor utilizatori BT Pay.

În plus, în cazul anumitor concursuri, vor trebui comunicate anumite date necesare comercianților parteneri pentru a va livra premiile.

Banca Transilvania va putea folosi datele cu caracter personal furnizate de utilizatori / colectate de Banca în cadrul BT Pay pentru prevenirea și identificarea fraudelor, precum și în alte scopuri legitime.

Categoriile de destinatari către care se dezvăluie datele personale în contextul serviciilor distinct Alias Pay BT, Plăti Facturi și Card de Credit online sunt menționate în notele de informare specifice pentru prelucrarea datelor personale în cadrul acestor servicii.


Securitatea

Banca garantează că a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru asigurarea securității datelor cu caracter personal în aplicație. În ciuda acestor precauții, Banca nu poate garanta că persoane neautorizate nu vor obține acces la datele cu caracter personal, mai ales dacă o asemenea accesare are drept cauza culpă clientului.

Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a telefonului dumneavoastră, în special a parolei de deblocare a telefonului (parolă, amprenta sau o altă metodă de securizare oferită de telefon), precum și a datelor de logare în terțe aplicații, de exemplu: aplicații de monitorizare a activității fizice. Mai mult decât atât, sunteți responsabili pentru activitățile de orice natură ce au loc în contul dumneavoastră, cum ar fi în cazul în care se constată că nu ați depus diligențele necesare pentru păstrarea securității dispozitivului unde este instalată aplicația sau dacă ați furnizat unor persoane, intenționat sau din culpă, coduri SMS-OTP sau alte detalii disponibile în aplicație, care le-au permis acestora sau altor terți să aibă acces la cardurile / conturile dumneavoastră.

Trebuie să ne notificați imediat cu privire la breșele de securitate sau utilizarea neautorizată a telefonului dumneavoastră mobil. Nu vom fi răspunzători pentru pierderile dumneavoastră cauzate de utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră, cum ar fi cazurile în care se dovedește că nu ați depus diligențele necesare pentru păstrarea securității dispozitivului unde este instalată aplicația și / sau a informațiilor disponibile în aplicație (de ex: divulgarea metodei de deblocare a telefonului, accesarea cu bună știință a conținutului suspicios, accesarea cu intenție sau din culpă a unor link-uri, imagini și orice alt conținut suspicios care a condus la dezvăluirea datelor cardurilor / conturilor dvs disponibile în aplicație etc).

În cazul în care, din culpă dvs sau din orice altă cauza, persoane neautorizate vor accesa informațiile ce va aparțîn și care sunt disponibile in / prin BT Pay, banca, de îndată ce va fi înștiințată sau va constată producerea unei asemenea situații, va lua toate măsurile necesare pentru a limita orice acces neautorizat viitor și va depune toate eforturile necesare pentru a limita eventualele efecte negative deja produse.


Link-uri și terțe aplicații

Aplicația conține linkuri către site-urile aparținând comercianților parteneri.

Totodată aplicația oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa terțe aplicații - de monitorizare a activității fizice - prin logarea cu datele contului din respectivă aplicație prin intermediul aplicației BT Pay, în vederea deblocarii unor oferte preferențiale din secțiunea Premii în mișcare a BT Pay.

De asemenea, aplicația oferă utilizatorilor prin secțiunea Oferte opțiunea de accesare a unor linkuri personalizate din partea comercianților parteneri la accesarea cărora terții vor putea știi că persoană le-a accesat din BT Pay, deci implicit faptul că este un client BT.

Banca nu administrează sau controlează în niciun fel informațiile pe care dețînătorii site-urilor comercianților parteneri sau furnizorii terțelor aplicații le prelucrează în legătură cu utilizatorii, astfel că nu poate garanta că acestea sunt prelucrate și / sau protejate in conformitate cu prevederile legale aplicabile din domeniul prelucrării și protecției datelor cu caracter personal, precum, dar fără a se limita la Regulamentul General privind Protecția Datelor („GDPR”), Legea 506 / 2004, Legea 190 / 2018. De asemenea, banca nu poate cunoaște și / sau garanta actualitatea sau exactitatea informațiilor pe care aceste site-uri / aplicații le dețin despre dumneavoastră.

Pentru că banca dorește să încurajeze o viață activă, în cadrul BT Pay a dezvoltat secțiunea Premii în mișcare, prin accesarea căreia utilizatorii pot debloca oferte la prețuri preferențiale oferite de comercianți parteneri cu care banca colaborează, dar și oferte ale Băncii.

În acest scop, prin accesarea unei aplicații de monitorizare a activității fizice prin intermediul BT Pay, Banca va solicită permisiunea de a accesa anumite informații legate de activitatea desfășurată de utilizator în terță aplicație. Aceste date vor fi vizibile pentru utilizatorul care a accesat respectivă aplicație prin intermediul BT Pay în secțiunea Premii în mișcare. Dintre acestea banca va utiliza pentru a permite deblocarea ofertelor doar informații legate de numărul de pași parcurși, numărul de kilometri parcurși și / sau numărul de minute active („datele privind activitatea fizică”), așa cum sunt ele definite în aplicația terță de monitorizare a activității fizice. În vederea verificării eligibilitatii utilizatorului de a beneficia de oferta publicată în Premii în mișcare și în vederea alocării corecte a premiilor, Banca va stoca datele privind activitatea fizică a utilizatorului strict pe perioada necesară aducerii la îndeplinire a acestor scopuri.

Ofertele se vor putea debloca în funcție de una sau mai multe dintre aceste informații, la care se vor putea adaugă, după caz, alți parametrii legați de activitatea cu cardul, stickerul, aplicația BT Pay dintr-o anumită perioada, toți acești parametrii fiind menționați specific în fiecare ofertă.

Nu sunteți obligați să accesați și utilizați secțiunea Premii în mișcare a aplicației BT Pay. Neaccesarea acestei secțiuni nu afectează în niciun fel posibilitatea de a utiliza serviciile BT Pay. În cazul în care ați acordat acces aplicației BT Pay la informațiile din aplicația de monitorizare a mișcării pe care o utilizați, puteți revoca oricând acest acces din setările terței aplicații / din setările telefonului, permisiunile acordate aplicației BT Pay pentru preluarea activitatatii fizice. În acest caz, până la o eventuală nouă acordare a accesului, nu veți mai fi eligibili pentru ofertele din această categorie.

Fiecare site și terță aplicație accesate prin intermediul aplicației are propriile reguli cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, așa că va rugăm să consultați politică fiecărui site / aplicații pentru a va asigura că nu contravine intereselor Dumneavoastră.


Drepturile pe care puteți să vi le exercitati în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal

Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în contextul efectuării de tranzacții bancare cu cardurile inrolate în BT Pay este supusă prevederilor Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT, pe care o regăsiți pe website-ul Băncii Transilvania sau la cerere în orice unitate a băncii.

În cadrul Notei de informare generale menționate regășiți inclusiv drepturile pe care vi le puteți exercită în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, modalitățile în care puteți să vi le exercitati, precum și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO) si modul în care puteți să îl contactați.