Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in cadrul aplicatiei mobile BT PAY

Versiune actualizata la data de 30 iulie 2020

Prevederi generale

Banca Transilvania, S.A., institutie de credit infiintata in Romania, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, (denumita in continuare “BT”)rin prezenta va aduce la cunostinta cum intentioneaza sa prelucreaze in calitate de operator datele dumneavoastra cu caracter personal in posesia carora intra ca urmare a initierii/ inregistrarii in cadrul aplicatiei mobile oferite de aceasta - BT Pay (denumita in continuare “BT Pay” sau “aplicatia”) si/sau a utilizarii acesteia. Prezenta nota de informare se completeaza cu prevederile Politicii de confidentialitate BT.

 

 BT Pay este o aplicatie oferita clientilor BT, in conditiile prevazute de Termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei mobile BT Pay, pe care va recomandam sa ii consultati.

 

Detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal apartinand clientilor bancii se regasesc inclusiv in cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand Clientilor BT, parte integranta a Politicii de confidentialitate BT , pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro sau la cerere in orice unitate a bancii.

 

Prezenta nota de informare poate fi revizuita de BT la anumite interval de timp, insa nu va crea conditii mai putin favorabile utilizatorilor aplicatiei din punct de vedere al prelucrarii si protectiei datelor cu caracter personal. Va vom aduce la cunostinta asemenea modificari ale notei de informare in cadrul aplicatiei BT Pay. Versiunea actualizata a notei de informare si data de la care aceasta se aplica vor fi disponibile oricand utilizatorilor. Va rugam sa aveti in vedere ca tuturor utilizatorilor le vor fi aplicabile prevederile notei de informare in vigoare. Daca, in orice moment, apreciati ca maniera in care BT intentioneaza sa prelucreze si/sau sa protejeze datele cu caracter personal nu corespunde prevederilor legale si/sau exigentelor dumneavoastra, puteti sa ne sesizati aceste aspect la adresele de contact: dpo@btrl.ro si/sau sa incetati utilizarea BT Pay.

 

Ce tipuri de date cu caracter personal prelucram, dupa caz, in cadrul aplicatiei BT Pay?

 

Informatii pe care le solicitam anterior inregistrarii in BT Pay

 

Inainte de a va inregistra in BT Pay in vederea utilizarii acestei aplicatii, va fi nevoie sa bifati casuta care confirma ca sunteti de acord cu termenii si conditiile de utilizare (denumiti in continuare „Termenii”), acesta reprezentand acceptul dumneavoastra de a incheia cu BT contractul ce va permite utilizarea serviciilor oferite prin BT Pay. Va recomandam sa cititi cu atentie acesti Termeni si sa ii salvati. Incercam sa va oferim o modalitate facila de a face acest lucru, dandu-va posibilitatea sa va transmiteti termenii si conditiile direct catre adresa de e-mail dorita de dumneavoastra. Introducerea adresei de e-mail este optionala si nu impiedica inregistrarea si/sau utilizarea BT Pay.

 

Daca ati introdus adresa de e-mail indiferent daca ati finalizat sau nu inregistrarea, aceasta va fi pastrata in evidentele aplicatiei, pentru a putea dovedi ca s-au transmis Termenii la adresa de posta electronica indicata de dumneavoastra.

 

Totodata, in aceasta faza este necesara obtinerea informatiei privind identitatea telefonului dumneavoastra-Device ID- in vederea inregistrarii cardurilor in aplicatie si de o confirmare a faptului ca telefonul utilizat este securizat prin parola, amprenta sau alta metoda de securizare- in scopul sporirii nivelului de protectie a informatiilor dumneavoastra. Banca va verifica doar existenta securizarii, dar nu va avea acces la parola, amprenta sau celelalte metode de securizare utilizate, acestea ramanand stocate in memoria dispozitivului utilizatorului.

 

Informatii pe care le prelucram, dupa caz, in vederea inregistrarii in BT PAY

 

In vederea utilizarii BT Pay este mai intai necesar sa va identificam in evidentele bancii ca fiind client BT detinator de card. In acest scop, va vom solicita introducerea unui numar de telefon si a datei nasterii dumneavoastra.

 

Daca in baza acestor date nu veti fi identificat in evidentele bancii, va fi necesar sa introduceti manual unul dintre cardurile dumneavoastra emise de BT- numarul cardului, numele si prenumele titularului cardului (astfel cum acesta apare pe card), data expirarii cardului si codul CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului). Dintre aceste date furnizate in vederea identificarii si a inregistrarii cardului in aplicatie, se stocheaza in baza de date ultimele 4 cifre din numarul de card, numele titularului, data expirarii cardului.

 

Tot in aceasta faza, va vom ruga sa introduceti in aplicatie un nume de utilizator (nickname), care va corespunde contului dumneavoastra in BT PAY, acesta nefiind utilizat la identificare.

 

Daca ati fost identificat in baza informatiilor numar de telefon si data nasterii fiind client BT titular de card, pentru a va facilita introducerea lor in BT Pay,  vi se vor afisa pe ecranul dipozitivului imaginile cardurilor pe care le detineti la BT, cu urmatoarele detalii: ultimele 4 cifre din numarul cardului, numele si prenumele titularului si data expirarii. Pentru continuarea procesului de inrolare a cardului in aplicatie, este necesar pentru anumite cazuri sa introduceti codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care doriti sa le utilizati in aplicatie.

 

In cazul utilizatorilor care au initiat inrolarea in aplicatie a unui card BT emis pe numele unei persoane fizice si sunt identificati ca  titular al acestuia pe baza informatiilor de mai sus (numar de telefon si data nasterii), cardul va fi inrolat automat in BT Pay si pentru autentificarea platilor online

 

Pentru situatiile in care se initiaza inrolarea unor carduri BT emise pe numele unor clienti persoane fizice pentru care nu se poate confirma identitatea utilizatorului in baza numarului de telefon si a datei nasterii, precum si in cazul inrolarii  cardurilor suplimentare si a celor emise pe numele unor persoane juridice, inrolarea cardului se va putea realiza manual- separat pentru inrolarea in aplicatie, respectiv in 3D Secure-  trebuind sa fie confirmata prin introducerea codului SMS-OTP trimis la numarul de telefon declarat la BT de titularul cardului la momentul deschiderii relatiei de afaceri cu BT sau al actualizarii datelor in sistemul bancii ( in continuare denumit „numarul de telefon declarat la BT”).

Inrolarea unui card BT in sistemul 3D Secure, pentru a permite autentificarea tranzactiilor online, va fi permisa pe un numar limitat de dispozitive telefonice.

 

In scopul finalizarii inregistrarii, pentru sporirea protectiei datelor dumneavoastra, vom transmite coduri SMS-OTP la numarul de telefon declarat la BT

 

Va informam ca aplicatia va citi din dispozitivul utilizat SMS-urile cu coduri transmise de BT inclusiv pe parcursul activarii diverselor functionalitati ale aplicatiei, coduri pe care le va precompleta in diverse campuri unde este necesar, pentru a veni in sprijinul dvs, respectiv pentru a va usura parcurgerea pasilor necesari activarilor.  BT nu are acces la alte SMS-uri din dispozitivul pe care il utilizati.

 

Aveti posibilitatea de a introduce in BT Pay si carduri emise pe numele dvs de alte institutii financiare din Romania (in continuare „carduri non-BT”). In acest caz va vom prelucra urmatoarele informatii aferente acestor carduri, care sunt dupa caz date personale: numarul cardului, data expirarii, codul CVV  si  numele si prenumele titularului cardului, nume intodus de Dvs care va fi afisat in SMS-urile trimise automat la initierea unui transfer.

Numele introdus va aparea si pe imaginea cardului non-BT din aplicatie, acesta putand fi modificat din meniul Setari a cardului.

 

In scopul finalizarii inregistrarii unui card non-BT in aplicatie, pentru a ne asigura ca acesta va apartine,  veti primi pe numarul de telefon pe care l-ati declarat la institutia financiara emitenta a cardului non-BT un cod pe care va trebui sa il introduceti manual in campul dedicat al BT Pay. BT nu cunoaste pe ce numar de telefon primiti acest cod si nici nu poate citi mesajele SMS din dispozitiv pe care le receptionati pe respectivul numar de telefon.

 

Informatii despre dumneavoastra pe care le prelucram, dupa caz, cu ocazia utilizarii BT PAY

 

Pentru plati la comercianti

 

In cazul in care sunteti posesor al unui dispozitiv cu sistem de operare Android si tehnologie NFC incorporata , utilizand BT Pay veti putea plati la comercianti cu cardurile BT din aplicatie, apropiind telefonul de terminalele din locatiile acestora. Cand veti efectua plati la comercianti, vom obtine indirect date despre dumneavoastra precum verificarile care vi s-au solicitat in vederea efectuarii operatiunii (ex. introducerea parolei de deblocare a telefonului), date despre tranzactiile pe care le-ati efectuat, datele cardului cu care ati efectuat tranzactia, ale contului atasat cardului, inclusiv date legate de data, ora si suma achitata, date aferente locatiei unde ati platit si cele inserate la descrierea platii.

 

In vederea utilizarii telefonului pentru plati la comercianti, in cazul dispozitivelor cu sistem de operare Android, este necesar ca functia NFC (Near Field Comunication) sa fie activata. In cazul care aceasta nu este activata, BT PAY va avea acces la aceasta functie pentru a va directiona catre setarile NFC. 

 

In cazul instalarii aplicatiei BT Pay pe dispozitive cu sistem de operare Android care nu au functia NFC disponibila, aplicatia BT Pay va putea fi utilizata, cu exceptia platilor la comercianti.

 

In cazul in care utilizati un dispozitiv cu sistem de operare IOS, pentru a-l putea utiliza la plata catre comercianti prin NFC, va fi nevoie sa va inrolati cardul in Apple Pay. Utilizarea cardurilor in Apple Pay se supune prevederilor Termenilor si conditiilor Apple Pay pe care ii puteti regasi la urmatorul link https://www.bancatransilvania.ro/termeni-si-conditii-apple-pay.pdf

 

Pentru a va facilita inrolarea in Apple Pay a cardurilor deja inregistrate in BT Pay, aplicatia va verifica daca utilizati sistemul de operare IOS si, in caz afirmativ, daca un card pe care il aveti inregistrat in aplicatie nu este inrolat in Apple Pay, va afisa in dreptul acestuia un buton care va permite inrolarea mai rapida a acestuia in Apple Pay. Va rugam sa aveti in vedere ca, daca optati pentru acest tip de inrolare rapida, urmatoarele date aferente cardului dvs vor fi prelucrate, inclusiv vor fi transmise de catre Banca Tranilvania catre furnizorul solutiei Apple Pay in mod securizat: numarul cardului (PAN), data expirarii cardului, numele detinatorului de card, primele 6 cifre din numarul cardului (BIN), tipul cardului(debit sau credit).

 

Pentru transferuri

Cu BT Pay, veti putea sa transferati intre un card BT si orice alt card BT din aplicatie sau sa trimiteti sau solicitati bani catre/de la persoane aflate in lista dumneavoastra de contacte, precum si catre/de la orice alti ultilizatori BT Pay, cu conditia ca suma transferului sa fie acceptata intr-un card BT. Pentru a putea opera asemenea transferuri (denumite in continuare „transferuri P2P”) catre utilizatori ai aplicatiei din agenda telefonului dumneavoastra, BT Pay va va solicita acces la lista de contacte a telefonului. Daca veti alege sa nu acordati acest acces sau daca numarul de telefon al utilizatorului BT Pay catre care vreti sa initiati un transfer P2P nu se afla in agenda telefonului dumneavoastra, va trebui sa introduceti dumneavoastra numarul de telefon al destinatarului transferului de acest tip.

Transferurile P2P se vor putea realiza fie prin selectarea de catre dvs a unui numar de telefon catre care doriti sa efectuati transferul sau prin inserarea de catre dumneavoastra a numarului de telefon al destinatarului transferului de acest tip.

 

In scopul facilitarii transferurilor de tipul P2P prin intermediul numarului de telefon, va rugam sa aveti in vedere ca aplicatia BT Pay va afisa in momentul initierii unui asemenea transfer daca pe numarul de telefon selectat (fie ca acesta apartine unei persoane din lista de contacte sau nu) este instalata aplicatia BT Pay. Astfel, daca numarul de telefon pe care aveti instalata aplicatia BT Pay este selectat sau introdus de catre oricare utilizator BT Pay in vederea efectuarii unui transfer P2P, acel utilizator va afla ca pe respectivul numar de telefon este instalata aplicatia BT Pay.

 

De asemenea, cu BT Pay veti putea sa initiati de pe carduri BT transferuri pe baza de cod IBAN. Aceasta optiune este valabila pentru ambele sisteme de operare: Android si IOS.

 

In cazul utilizarii acestor functionalitati, se vor prelucra inclusiv datele legate de tranzactie (suma, explicatii, data etc), precum si cele ale destinatarului transferului - caruia i-ati transmis o suma de bani (nume, prenume, IBAN al contului in care sau din care se efectueaza plata).

 

In cazul acestor transferuri, veti avea posibilitatea sa transmiteti dovada initierii transferului pe o adresa de e-mail introdusa de dvs intr-un camp dedicat, context in care vom prelucra aceasta data cu caracter personal.

 

Pentru utilizarea in BT Pay a unui card BT digital

In cazul in care ati fost identificat drept client al bancii, cardurile BT emise sau reemise, la cerere sau la scadenta, vor fi disponibile in format digital in BT Pay, de unde puteti sa optati pentru inregistrarea lor in aplicatie.

 

Pentru retragerea de numerar de la ATM BT pe baza de cod

BT Pay ofera utilizatorului posibilitatea de a retrage numerar de la ATM pe baza unui cod generat din aplicatia BT Pay, dintr-un cont aferent unui card BT emis pe numele unui client persoana fizica. Codul va avea o valabilitate redusa in timp  si va fi transmis de catre banca numarului de telefon selectat din agenda telefonului utilizatorului BT Pay sau introdus manual de acesta. Pentru trimiterea codului este necesar ca banca sa prelucreze numarul de telefon al destinatarului.

 

Pentru retragerea de numerar contactless de la ATM BT

BT Pay ofera utilizatorului posibilitatea de a retrage numerar contactless de la ATM prin BT Pay, dintr-un cont aferent unui card BT emis pe numele unui client persoana fizica si/sau juridica inregistrat in aplicatie. Operatiunea de retragere de la ATM in mod contactless va fi posibila doar prin introducerea codului PIN aferent cardului respectiv.

 

Pentru setarea limitelor de tranzactionare si/sau blocarea cardurilor

 

Prin aplicatia BT Pay, se vor putea seta limite de tranzactionare pe cardurile BT inrolate in aplicatie, se vor putea bloca- temporar sau definitiv- aceste carduri si se va putea solicita deblocarea cardurilor blocate temporar.

 

Accesul la aceste setari este permis doar dupa validarea dreptului utilizatorului de a accesa aceste functionalitati. In acest sens, pentru fiecare card in parte pentru care se doreste utilizarea acestor functionalitati, se va transmite un SMS-OTP la numarul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest numar de telefon se permite utilizarea acestor functionalitati pentru respectivul card pana la momentul cand acesta va fi sters din aplicatia BT Pay.

 

Aceste functionalitati, odata setate in cadrul BT Pay, sunt valabile pentru respectivul card, atat in cazul in care acesta este utilizat in format digital, cat si in format fizic.  

 

Pentru afisarea detaliilor cardului in aplicatie

Prin aplicatia BT Pay, se vor putea vizualiza si copia datele cardului Dvs – numar card si cod CVV ( codul din 3 cifre afisat pe verso-ul cardului) in vederea facilitarii utilizarii acestuia pentru platile online.

 

Accesul la aceasta setare este permis doar dupa validarea dreptului utilizatorului de a accesa aceasta functionalitate. In acest sens, pentru fiecare card in parte pentru care se doreste utilizarea acestei functionalitati si de fiecare data cand este accesata aceasta optiune, se va transmite un SMS-OTP la numarul de telefon declarat la BT. Prin introducerea codului primit prin SMS pe acest numar de telefon se permite obtinerea acestor informatii pentru respectivul card pana la momentul cand acesta va fi sters din aplicatia BT Pay.

 

Pentru autentificarea platilor online prin BT Pay

Platile online (platile efectuate pe website-urile comerciantilor) initiate cu cardurile BT inrolate in BT Pay si in 3D secure vor putea fi autentificate, respectiv respinse, exclusiv prin intermediul aplicatiei.

Autentificarea platilor online initiate cu respectivul card BT nu se va putea realiza prin SMS- OTP atata timp cat cardul este inregistrat in BT Pay pe cel putin un numar de telefon pe care a fost acceptata inrolarea in 3D Secure.

 

Mesajul aferent autentificarii/respingerii unei asemenea plati online va fi transmis in cadrul aplicatiei in care este inrolat cardul BT respectiv, pe canalul „generale”. Autentificarea/respingerea platii online va putea fi realizata de pe oricare dintre aceste dispozitive.

 

Neactivarea notificarilor transmise pe canalul „generale” va putea face imposibila receptionarea mesajului necesar pentru autentificarea/respingerea platii online.

 

In cadrul mesajului de autentificare/respingere a platii utilizatorului i se vor afisa urmatoarele informatii: cardul de pe care s-a initiat tranzactia (imaginea cardului si ultimele 4 cifre din card, asa cum apar si in cadrul aplicatiei), denumirea comerciantului catre care se doreste efectuarea platii, suma tranzactiei, timpul maxim necesar aferent autentificarii tranzactiei si status-ul autentificarii tranzactiei. In situatia in care cardul a fost inrolat pentru autentificarea platilor online in mai multe dispozitive, toate aceste dispozitive vor primi informatiile mentionate. Daca tranzactia a fost aprobata/respinsa de pe unul dintre dispozitive, la accesarea aplicatiei de pe oricare alt dispozitiv se va vizualiza statusul tranzactiei.

 

La primirea mesajului aferent platii online initiate, BT Pay va salva in dispozitivul telefonic identificatorul de tranzactie, pentru a putea afisa mesajul la urmatoarea deschidere a BT PAY, in vederea autentificarii/respingerii acesteia.  Identificatorul tranzactiei ramane stocat in telefonul utilizat pana la momentul in care plata online este autentificata sau respinsa, dupa caz.

 

Pentru comunicare cu utilizatorii BT Pay

Aplicatia va trimite o serie de notificari referitoare la urmatoarele aspecte:

 

 

Daca nu doriti sa primiti toate sau o parte din aceste notificari, aveti posibilitatea de a le dezactiva din meniul Setari al aplicatiei.

 

In cazul in care va fi necesar sa comunicam cu dvs in legatura cu aspecte importante ce tin de utilizarea sau functionarea BT Pay, pentru a ne asigura ca aceste comunicari ajung in atentia dvs, ne rezervam dreptul de a utiliza numarul de telefon si/sau adresa de e-mail declarate de dvs in evidentele Bancii Transilvania.

 

In scopul informarii asupra ultimelor versiuni ale aplicatiei disponibile in magazinele oficiale Google Store / App Store , pentru ca Dvs sa utilizati toate functionalitatile BT Pay  , va vom notifica  la momentul accesarii aplicatiei BT Pay.  Aceste notificari vor fi afisate de maxim 2 ori in cazul fiecarui update de aplicatie si nu va bloca accesul la utilizarea aplicatiei BT Pay.

 

Pentru a va afisa oferte personalizate, BT Pay va solicita permisiunea de accesare a locatiei dispozitivului pe care este instalata aplicatia, in vederea afisarii automate a ofertelor partenerilor Star (pentru detinatorii de carduri de credit Star), dar si a ofertelor BT care se adreseaza specific unei localitati. Veti putea opta sa nu acordati accesul la locatia dispozitivului, in acest caz veti putea selecta manual localitatea dorita. Totodata, aplicatia va oferi posibilitatea utilizatorilor de a vizualiza locatiile partenere aferente ofertei publicate, pe harta, in acest caz fiind necesara activarea functionalitatii GPS din setarile dispozitivului.

 

Prin accesarea sectiunii „oferte” din aplicatie va exprimati acordul ca BT sa colecteze informatii referitoare la ofertele accesate (salvate, activate sau la care ati aplicat), in scopul prezentarii in viitor a unor alte oferte care v-ar putea interesa si aplicarii conditiilor preferentiale pentru ofertele activate sau la care ati aplicat.

 

Pentru afisarea categoriilor de cheltuieli grupate in functie de categoria de comercianti

 

Prin intermediul aplicatiei veti putea vizualiza cheltuielile efectuate cu cardurile BT la comercianti, grupate pe categorii de cheltuieli. Categoriile de cheltuieli sunt afisate in functie de categoria in care sunt incadrati comerciantii la care efectuati plati cu respectivul card si nu implica nicio analiza sau evaluare a comportamentului dumneavoastra de plata.

 

Pentru a putea intocmi statistici care sa permita masurarea performantelor serviciilor BT Pay in vederea imbunatatirii performantelor acestei aplicatii, este nevoie sa colectam urmatoarele informatii despre dispozitivele pe care aceasta este instalata- identificarea telefonului (Device ID), tipul de telefon, sistemul de operare, versiunea de sistem de operare, numele dispozitivului, setarile dispozitivului, accese necesare pentru a avea conexiune la internet.

 

Perioada pastrarii datelor furnizate/colectate in cadrul aplicatiei BT Pay

 

Datele dumneavoastra, in calitate de client BT, precum si datele privind tranzactiile derulate prin intermediul BT Pay vor fi pastrate pe o perioada de 5 ani de la incetarea relatiei dumneavoastra de afaceri cu banca, conform prevederilor legale aplicabile, cu exceptia datelor care se impun a fi pastrate pentru un termen de 10 ani, conform prevederilor legale din domeniul financiar contabil.

 

Catre cine putem dezvalui informatiile furnizate de utilizatorii BT Pay sau colectate de banca

 

Datele furnizate direct de utilizatorii aplicatiei sau de care Banca poate lua cunostinta, conform celor mentionate la sectiunea anterioara, pot fi dezvaluite de Banca Transilvania către prestatorilor de servicii care ne asista in furnizarea aplicatiei, catre solutia Apple Pay, in cazul in care ati optat sa va inrolati rapid cardul din BT Pay, catre autorităţi/instituţii publice abilitate în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile, la solicitarea acestora din urmă.

 

In conformitate cu aspectele mentionate in cadrul prezentei note de informare, anumite informatii vor fi dezvaluite implicit altor utilizatori BT Pay.

 

In plus, in cazul anumitor concursuri, vor trebui comunicate anumite date necesare comerciantilor parteneri pentru a va livra premiile.

 

Banca Transilvania va putea folosi datele cu caracter personal furnizate de utilizatori/ colectate de Banca in cadrul BT Pay pentru prevenirea si identificarea fraudelor, precum si in alte scopuri legitime.

Banca nu va inchiria sau vinde datele utilizatorilor BT Pay unor terte parti.

 

Securitatea

 

Banca Transilvania ia toate masurile rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal folosind metodele de securitate adecvate. In ciuda acestor precautii, Banca nu poate garanta ca persoane neautorizate nu vor obtine acces la datele cu caracter personal.

 

Sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a telefonului dumneavoastra, in special a parolei de deblocare a telefonului (parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon), precum si a datelor de logare in terte aplicatii, de exemplu: aplicatii de monitorizare a activitatii fizice. Mai mult decat atat, sunteti responsabili pentru activitatile de orice natura ce au loc in contul dumneavoastra.

 

Trebuie să ne notificaţi imediat cu privire la breşele de securitate sau utilizarea neautorizată a telefonului dumneavoastră mobil. Nu vom fi răspunzători pentru pierderile dumneavoastră cauzate de utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră, insa puteţi fi răspunzător pentru pierderile suferite de noi sau de alte persoane din cauza unei astfel de utilizări neautorizate.

 

Link-uri si terte aplicatii

Aplicatia contine linkuri catre site-urile apartinand comerciantilor parteneri.

 

Totodata aplicatia ofera utilizatorilor posibilitatea de a accesa terte aplicatii - de monitorizare a activitatii fizice- prin logarea cu datele contului din respectiva aplicatie prin intermediul aplicatiei BT Pay, in vederea deblocarii unor oferte preferentiale din sectiunea Premii in miscare a BT Pay.

 

Banca nu administreaza sau controleaza in niciun fel informatiile pe care detinatorii site-urilor comerciantilor parteneri sau furnizorii tertelor aplicatii le prelucreaza in legatura cu utilizatorii, astfel ca nu poate garanta ca acestea sunt prelucrate si/sau protejate in conformitate cu prevederile legale aplicabile din domeniul prelucrarii si protectiei datelor cu caracter personal, precum, dar fara a se limita la Regulamentul General privind Protectia Datelor (“GDPR”), Legea 506/2004, Legea 190/2018. De asemenea, banca nu poate cunoaste si/sau garanta actualitatea sau exactitatea informatiilor pe care aceste site-uri/aplicatii le detin despre dumneavoastra.

 

Pentru ca banca doreste sa incurajeze o viata activa, in cadrul BT Pay a dezvoltat sectiunea Premii in miscare, prin accesarea careia utilizatorii pot debloca oferte la preturi preferentiale oferite de comercianti parteneri cu care banca colaboreaza, dar si oferte ale Bancii.

 

In acest scop, prin accesarea unei aplicatii de monitorizare a activitatii fizice prin intermediul BT Pay, Banca va solicita permisiunea de a accesa anumite informatii legate de activitatea desfasurata de utilizator in terta aplicatie. Aceste date vor fi vizibile pentru utilizatorul care a accesat respectiva aplicatie prin intermediul BT Pay in sectiunea Premii in miscare. Dintre acestea banca va utiliza pentru a permite deblocarea ofertelor doar informatii legate de numarul de pasi parcursi, numarul de kilometri parcursi si/sau numarul de minute active, asa cum sunt ele definite in aplicatia terta de monitorizare a activitatii fizice, fara a avea acces la date strict legate de acesta. Niciuna dintre aceste date privind activitatea utilizatorului nu vor fi stocate de catre Banca Transilvania, acestea fiind utilizate doar in vederea deblocarii ofertelor.

 

Ofertele se vor putea debloca in functie de una sau mai multe dintre aceste informatii, la care se vor putea adauga, dupa caz, alti parametrii legati de activitatea cu cardul, stickerul, aplicatia BT Pay dintr-o anumita perioada, toti acesti parametrii fiind mentionati specific in fiecare oferta.

 

Nu sunteti obligati sa accesati si utilizati sectiunea Premii in miscare a aplicatiei BT Pay. Neaccesarea acestei sectiuni nu afecteaza in niciun fel posibilitatea de a utiliza serviciile BT Pay. In cazul in care ati acordat acces aplicatiei BT Pay la informatiile din aplicatia de monitorizare a miscarii pe care o utilizati, puteti revoca oricand acest acces din setarile tertei aplicatii.  

 

Fiecare site si terta aplicatie accesate prin intermediul aplicatiei are propriile reguli cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, asa ca va rugam sa consultati politica fiecarui site/aplicatii pentru a va asigura ca nu contravine intereselor Dumneavoastra.

 

Drepturile pe care puteti sa vi le exercitati in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal

 

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in contextul efectuarii de tranzactii bancare cu cardurile inrolate in BT Pay este supusa prevederilor Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand Clientilor BT, parte integranta a Politicii de confidentialitate BT , pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro sau la cerere in orice unitate a bancii.

 

In cadrul Notei de informare generale mentionate regasiti inclusiv drepturile pe care vi le puteti exercita in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, modalitatile in care puteti sa vi le exercitati, precum si datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor (DPO) si modul in care puteti sa il contactati.