Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Informații și documente utile în relația cu BT

    Banca Transilvania S.A.

    Calea Dorobanților 30-36, Cluj-Napoca, Jud. Cluj

    J1993004155124

    RO 5022670

    R.B. - P.J.R. 12 - 019 - 18.02.1999

    SWIFT: BTRLRO22

    Capital social subscris și vărsat: 9.168.798.460 lei

    Informații utile

    OUG 50/2010

    De asemenea, va informăm că, începând cu dată de 21.06.2010, a intrat în vigoare Ordonanță de Urgență a Guvernului 50/09.06.2010 privind contractele de credit pentru consumatori, act normativ care transpune în legislația românească prevederile Directivei Europene nr. 2008/48/CE.

    Va invităm să consultați formă actualizată a documentelor enumerate anterior, precum și a contractelor de credit aferente facilității de linie de credit acordată în contul curent de persoană fizică (overdraft) și cardurilor de credit destinate persoanelor fizice, accesând linkurile de mai jos, sau în orice unitate Banca Transilvania. Profităm de ocazie pentru a va informa că un exemplar al contractelor menționate mai sus îl veți primi - gratuit - în orice locație Banca Transilvania.

    Pentru informații suplimentare va așteptăm în orice unitate Banca Transilvania sau va stăm la dispoziție la adresa de E-mail contact@bancatransilvania.ro.

    Legea 258/2017 (Comparabilitatea comisioanelor, mobilitatea conturilor și accesul la servicii bancare pentru persoanele vulnerabile financiar)

    Din 27 ianuarie 2018 intră în vigoare Legea 258/2017 care tratează 3 aspecte: comparabilitatea comisioanelor, mobilitatea conturilor și accesul la servicii bancare pentru persoanele vulnerabile financiar.

    1. În Banca Transilvania, aceasta va fi aplicată astfel: pentru clienți persoane fizice, cu o distincție clară între:

    • Persoanele vulnerabile din punct de vedere financiar – definite ca acele persoane al căror venit lunar nu depășește echivalentul a 60% din câștigul salarial mediu brut pe economie, previzionat în ultima prognoză macroeconomică, de toamnă, sau ale căror venituri nu depășesc acest prag 6 luni consecutive. Aceasta înseamnă un venit brut de 5.172 lei/lună.
    • Restul clienților persoane fizice.

    2. Se introduce o nouă terminologie:

    • Contul curent este denumit „cont de plăți”;
    • Serviciile disponibile prin contul de plăți se împart în:
      • Servicii de bază: (a) deschidere, administrare și închidere cont de plăți; (b) depunere fonduri; (c) retrageri de numerar; (d) plăți.
      • Alte servicii.

    3.Reguli de comisionare distinctă a contului de plăți cu servicii de bază aplicabile persoanelor fizice vulnerabile din punct de vedere financiar.

    4. Autoritatea competentă abilitată să asigure aplicarea și respectarea legii: ANPC.

    5.Procedura actuală de mobilitate a conturilor: operațiuni/ acțiuni/ documente suplimentare de utilizat, completat și transmis între părți.

    • Schimbarea conturilor sau serviciul de schimbare a conturilorreprezintă transferul de la o bancă la alta, la cererea clientului persoană fizică, fie al informațiilor referitoare la toate sau la unele dintre ordinele de plată programate pentru transferurile de credit, debitările directe recurente și încasările prin transferuri de credit recurente, executate într-un cont de plăți, fie al eventualului sold pozitiv al contului de plăți dintr-un cont de plăți într-altul sau ambele, cu sau fără închiderea vechiului cont de plăți. În cazul în care un client solicită un astfel de serviciu, trebuie să completeze o cerere dedicată la banca la care dorește să își transfere contul, urmând ca după aceasta, banca destinatară sa contacteze banca la care contul a fost deschis inițial și să solicite comunicarea unor informații specifice în vederea procesării solicitării.
    Autorizare privind schimbarea contului de plăți Descarcă Document de informare cu privire la comisioane Descarcă Anulare autorizare privind schimbarea contului de plăți Descarcă Serviciul de schimbare a conturilor sau schimbarea conturilor Descarcă Câteva întrebări și răspunsuri despre aplicabilitatea Legii 258/2017 Descarcă Condiții de accesare & utilizare a contului de plăți în LEI cu servicii de bază, destinat persoanelor fizice vulnerabile financiar Descarcă Lista actelor doveditoare în vederea încadrării în categoria "client vulnerabil financiar" Descarcă
    SEPA

    Începând cu 31 octombrie 2016, Banca Transilvania a implementat reglementările SEPA, în ceea ce privește plățile valutare.

    SEPA = Single Euro Payments Area (Zona Unică de Plăţi în Euro)

    Context:

    • începând cu 18 iulie 2016, Banca Transilvania recepţionează încasări în EUR prin intermediul sistemului SEPA;
    • începând cu 31 octombrie 2016, Banca Transilvania transmite prin intermediul EUROSENT toate plăţile SEPA în EUR si STEP2 toate plăţile SEPA în EUR.

    1. Ce este o plată SEPA?

    Plata SEPA e acea plată care:

    • este în EUR;
    • este ordonată în regim “normal” (deci fără urgenţă);
    • are ca bancă beneficiară o bancã dintr-una din cele 32 de ţări din spaţiul SEPA (lista ţãrilor este detaliatã la finalul acestui FAQ).

    Orice plată care satisface aceste condiţii va fi decontată printr-un sistem special, fără să mai treacă prin bănci de corespondenţă.

    2. Existã o limită minimă / maximă a sumelor plătite prin SEPA?

    Nu.

    3. Se vor putea efectua în continuare plăţi urgente, în EUR, în ţările SEPA, în regim de comisionare SHA?

    Da, însă acestea nu vor fi incadrate ca plăți SEPA și vor fi decontate printr-un alt sistem faţă de plăţile care se supun reglementărilor SEPA.

    4. Care sunt principalele repere ale unei plăţi SEPA efectuată din BT?

    • Data valută T+1, adică banii ajung în contul clientului beneficiar a doua zi lucrătoare. Dacă un client are nevoie ca banii să-i ajungă în aceeaşi zi, va face o plată valutară cu urgenţă, exact ca acum, care va merge prin sistemul de decontare swift, cu bănci de corespondenţă.
    • Pentru că nu mai sunt bănci de corespondenţă în decontarea SEPA, pentru aceste plăţi nu se va mai reţine comisionul de bancă corespondentă.
    • E ordonată cu SHA, pentru că prin legislaţie nu se mai poate altfel;
    • Se foloseşte sistemul de clearing în EUR al Transfond: EUROSENT;

    5. Există diferenţe faţă de piaţă?

    Nu, pentru că legislaţia este aceeaşi.

    6. Ce se întâmplă cu plăţile valutare ordonate de clienţi prin BT 24 sau BT Ultra?

    Acele plăţi care se încadrează ca fiind SEPA se vor deconta automat prin sistemul EUROSENT si STEP2.

    Există o constrângere legală a tipului de fişier care trebuie folosit de clienţii care fac import de fişiere, dar acestea sunt cazuri particulare, avem puţini clienţi şi toţi vor fi contactaţi separat.

    7. Care sunt caracteristicile reglementate ale plăţilor SEPA?

    • procesarea plăţii se face automat, fără intervenţie manuală
    • elemente de identificare obligatorii: codurile IBAN pentru conturile clienţilor şi codurile BIC pentru identificarea furnizorilor de servicii de plată
    • moneda plăţii este euro
    • beneficiarul este localizat într-una din cele 32 de țări din spațiul SEPA
    • contul plătitorului poate fi deschis în euro sau în altă monedă, atunci când banca plătitorului oferă servicii de conversie valutară automată
    • suma de plată trebuie să fie integral creditată în contul beneficiarului
    • nu există o limită pentru valoarea plăţii
    • termenul maxim de decontare este de o zi lucrătoare
    • standardul pentru mesajele de plată este standardul UNIFI ISO 20022 (XML) Credit Transfer

    8. Care e cadrul legal care reglementează aceste plăți?

    • Legea nr. 209/08.11.2019 privind serviciile de plată și pentru modificarea unor acte normative
    • Regulamentul (UE) nr. 260/2012 de stabilire a cerințelor tehnice și comerciale aplicabile operațiunilor de transfer de credit si de debitare directă în euro, precum și alte reglementări interne în vigoare

    9. Care sunt ţările din zona SEPA:

    Statele membre ale Uniunii Europene:

    • Statele zonei euro: Austria, Belgia, Cipru, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Malta, Olanda, Portugalia, Spania şi Slovenia
    • Statele zonei non-euro: Bulgaria, Republica Cehă, Danemarca, Letonia, Lituania, Ungaria, Polonia, România, Slovacia, Suedia
    • Statele membre ale Spaţiului Economic European (European Economic Area – EEA): Islanda, Liechtenstein, Norvegia
    • Statele care nu sunt membre ale Spațiului Economic European: Elveţia, Monaco și Marea Britanie

    SEPA se va extinde şi în următoarele teritorii, considerate parte a Uniunii Europene (Art. 299 Tratatul de la Roma): Martinica, Guadalupe, Guiana Franceza, Reunion, Gibraltar, Azore, Madeira, Insulele Canare, Ceuta și Melilla și Insulele Aland.

    Whistleblowing

    Acest canal de raportare nu este destinat reclamațiilor comerciale, care sunt procesate prin intermediul unor canale separate dedicate în conformitate cu reglementările în vigoare.

    Platforma dedicată de raportare (disponibilă prin accesarea paginii de internet https://bancatransilvania.whistlelink.com) permite personalului GFBT și persoanelor care nu fac parte din grupul GFBT să comunice informații obținute într-un context profesional, cu scopul de a preveni materializarea unor evenimente potențiale sau pentru a dezvălui detalii referitoare la evenimente deja materializate, care se referă la derularea activității GFBT și/sau la conducerea entităților sau a unităților teritoriale a acestora și care constituie încălcări ale reglementarilor interne și/sau a prevederilor legale, inclusiv ale prevederilor legale prevăzute în Anexa 2 din Legea 361/2022;

    Toate raportările sunt tratate în mod confindențial și în conformitate cu reglementările în vigoare.

    Persoanelor care efectuează o raportare li se acordă protecție împotriva riscului de represalii, prevăzută de legislația în vigoare.

    Orice abuz al sistemului de denunțare poate expune persoana care raportează la sancțiuni disciplinare sau la urmărire penală. Cu toate acestea, utilizarea acestui sistem cu bună-credință nu va expune persoana care raportează la nicio sancțiune, chiar dacă faptele se dovedesc ulterior a fi inexacte sau nu dau naștere la nicio urmărire. Pentru orice detalii suplimentare, vă rugăm să consultați politica GFBT privind avertizarea (disponibilă aici).

     Confirm că am citit și am înțeles informațiile referitoare la canalul de avertizare GFBT și protecția datelor cu caracter personal.

    Ghid FATCA CRS

    În linii mari, legislația FATCA - CRS obligă Banca Transilvania să stabilească corect rezidența fiscală a clienților săi, titulari de cont (atât persoane fizice, cât și entități). Mergând mai departe, Banca Transilvania are obligația de a raporta către ANAF informații relevante cu privire la conturile financiare deținute de persoanele care nu au rezidența fiscală în România.

    Astfel, Banca Transilvania, alături de toate celelalte instituții financiare din România, are obligația să analizeze conturile financiare pe care le administrează și să aplice măsurile de diligență fiscală pentru identificarea conturilor raportabile deținute de persoanele rezidente fiscal în SUA, Uniunea Europeană sau în alte țări semnatare ale acordului CRS. Pentru conturile identificate ca raportabile, Banca raportează informațiile relevante către autoritățile fiscale din România. Ca pas următor, autoritățile fiscale din România distribuie aceste informații către autoritățile străine ale căror rezidenți apar în raportarea instituțiilor financiare.

    Având în vedere că Banca Transilvania se conformează legislației în vigoare, a implementat o serie de formulare prin care clienții săi oferă informații cu privire la rezidența fiscală și numărul de identificare fiscală, urmând ca Banca Transilvania să aplice teste de rezonabilitate asupra informațiilor fiscale prezentate de clienții săi.

    Ce este FATCA?

    FATCA este un acronim pentru “Legea conformității fiscale a conturilor străine” emisă de autoritățile americane. Acest act normativ impune instituțiilor financiare înregistrate în afara granițelor SUA să identifice informații cu privire la clienții și partenerii de afaceri pentru a stabili dacă îndeplinesc criteriile necesare pentru a fi raportați către autoritățile fiscale americane (IRS – Internal Revenue Service).

    Banca Transilvania s-a înregistrat la Internal Revenue Service ca instituție participantă, cu statutul Registered Deemed Compliant FFI - Lead of an Expanded Affiliated Group. Numărul de identificare (Global Intermediary Identification Number - GIIN) al Băncii Transilvania este 4ID1WZ.00000.LE.642.

    De asemenea, pentru a valida statutul de instituție participantă FATCA, Banca Transilvania pune la dispoziția partenerilor săi formularul W8-BEN-E completat.

    Ce este CRS?

    Similar FATCA, CRS (Common Reporting Standard) este un standard global cu privire la schimbul automat de informații între autoritățile fiscale, privind conturile financiare. Cadrul CRS permite autorităților fiscale din țările semnatare să primească informații despre activele financiare deținute în alte țări de rezidenții lor, cadrul fiind implementat la inițiativa OCDE.

    Ce este GIIN?

    GIIN (Global Intermediary Identification Number) este un număr de identificare global atribuit unei instituții financiare situate în afara Statelor Unite, care dovedește că este instituție participantă FATCA.

    Ce este rezidența fiscală?

    Reprezintă o noțiune care permite determinarea competenței unei țări de a impozita veniturile realizate de rezidenții săi fiscali. Ca regulă generală, pentru persoanele fizice, rezidența fiscală este legată de țara adresei de domiciliu/reședință sau de centrul intereselor vitale. Pentru persoanele juridice, rezidența fiscală este legată de țara înregistrării/organizării sau de locul conducerii efective. Fiecare jurisdicție are propriile sale reguli pentru definirea rezidenței fiscale și, în circumstanțe speciale, este posibil ca o persoană să aibă mai multe rezidențe fiscale.

    În mod particular, în cazul în care o persoană fizică are un permis de ședere (temporar/permanent) într-o țară, nu înseamnă automat că este rezidentă fiscal în acea țară, întrucât rezidența fiscală nu este dată de țara locului de muncă sau de țara unde se plătește impozitul pe salariu.

    Persoanele diplomatice, funcționarii guvernamentali și personalul militar sunt, în general, rezidenți fiscali în jurisdicția țării din care provin.

    În mod specific, în cazul României, determinarea rezidenței fiscale pentru persoanele fizice se realizează de către ANAF în baza criteriilor pentru determinarea rezidenței fiscale în România, prezentate detaliat în materialul de pe site-ul ANAF "Ghid pentru stabilirea rezidenței fiscale".

    În cazul în care clientul nu dispune de documente și nu cunoaște statutul său de rezidență fiscală, mai multe informații se regăsesc pe site-ul ANAF în "Ghid FATCA CRS".

    În baza politicilor interne, Banca Transilvania nu poate să ofere consultanță fiscală. Astfel, în cazul în care există neclarități cu privire la stabilirea rezidenței fiscale sau completarea datelor din formularele Băncii cu incidență FATCA CRS, vă rugăm să vă adresați unui consultant fiscal.

    Ce este numărul de identificare fiscală (NIF) / tax identification number (TIN)?

    NIF/TIN înseamnă număr de identificare fiscală sau echivalentul funcțional al acestuia, constând într-o combinație unică de litere sau de numere atribuite de o jurisdicție unei persoane fizice sau entități și folosite pentru a identifica persoana în scopul aplicării legilor fiscale ale respectivei jurisdicții. În cazul României, NIF-ul emis de autorități este CNP-ul în cazul persoanelor fizice și CIF (cod identificare fiscală) în cazul persoanelor juridice.

    Pentru a identifica în mod corect și facil NIF/TIN, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) pune la dispoziție contribuabililor un ghid pentru fiecare țară în parte.

    Care sunt obligațiile clienților Băncii Transilvania din perspectiva legislației FATCA/CRS?

    În vederea îndeplinirii cerințelor FATCA/CRS, Banca Transilvania solicită tuturor clienților, atât la deschiderea relației de afaceri, cât și ulterior pe parcursul acesteia, declararea rezidenței în scopuri fiscale și a numărului de identificare fiscală (NIF/TIN) din țara de rezidență fiscală, atât pentru titularii de cont, cât și pentru persoanele care exercită controlul asupra entităților de tip pasiv. Scopul declarației referitoare la rezidența fiscală este de a stabili care sunt conturile care fac obiectul raportării FATCA/CRS. Conform definițiilor de mai jos, din secțiunea „Glosar de termeni”, un cont care face obiectul raportării este un cont financiar administrat de Banca Transilvania și care este deținut de una sau mai multe persoane care fac obiectul raportării sau de o entitate de tip pasiv cu una sau mai multe persoane care fac obiectul raportării și exercită controlul.

    De regulă, o entitate de tip pasiv este o persoană juridică care obține mai mult de 50% venit pasiv și nu este o instituție financiară. În general, un venit pasiv este considerat venitul obținut fără implicarea directă și continuă a persoanei, respectiv obținut din dividende, dobânzi, chirii, asigurări, imobiliare etc. Pentru a facilita identificarea categoriei din care clienții fac parte, ANAF a publicat pe site-ul său lista de coduri CAEN care identifică o potențială entitate pasivă sau o instituție financiară.

    Mergând mai departe, Banca Transilvania aplică teste asupra rezonabilității informațiilor declarate de clienții săi, pentru a asigura efectuarea unor raportări corecte și complete. În cazul unei declarații care nu trece testul de rezonabilitate, Banca Transilvania face demersuri să obțină o declarație pe propria răspundere valabilă sau o explicație rezonabilă și documentele aferente.

    De asemenea, clienții se angajează să informeze de îndată Banca Transilvania cu privire la orice modificare a circumstanțelor care afectează statutul de rezident fiscal sau care determină ca informațiile declarate inițial sau pe parcursul procedurilor de actualizare a datelor să devină incorecte sau incomplete.

    Care sunt dispozițiile legale în baza cărora Banca Transilvania aplică diligențele fiscale FATCA/CRS?

    Baza legală privind aplicarea măsurilor de diligență fiscală și raportarea informațiilor referitoare la conturile contribuabililor nerezidenți o reprezintă:

    • Directiva 2014/107/UE a Consiliului din 9 decembrie 2014 de modificare a Directivei 2011/16/UE în ceea ce privește schimbul automat obligatoriu de informații în domeniul fiscal (DAC 2), transpusă în Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
    • Acordul multilateral al autorităților competente pentru schimb automat de informații privind conturi financiare, ratificat prin Legea nr. 70/2016 (CRS);
    • Acordul dintre România și Statele Unite ale Americii pentru îmbunătățirea conformării fiscale internaționale și pentru implementarea FATCA (Acordul FATCA), ratificat prin Legea nr. 233/2015;
    • Ordinul președintelui ANAF nr. 503/2016 în vederea publicării Înțelegerii dintre autoritățile competente ale României și Statelor Unite ale Americii privind îmbunătățirea conformității fiscale și implementarea FATCA;
    • Ordinul președintelui ANAF nr. 1711/2022 pentru aprobarea modelului și conținutului formularelor utilizate de instituțiile financiare raportoare în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute la art. 62 alin. (1) și art. 291 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscal;
    • Ghidul ANAF privind obligația instituțiilor financiare raportoare de a furniza informații pentru conturile financiare ale contribuabililor nerezidenți (DAC2/CRS/FATCA);
    • Alte materiale relevante DAC2 CRS FATCA publicate pe site-ul ANAF: Informații utile ANAF.
    Ce informații raportează Banca Transilvania către autoritățile fiscale?

    Conform prevederilor legale (Codului de Procedură Fiscală), Banca Transilvania raportează autorității competente din România următoarele informații cu privire la fiecare cont care face obiectul raportării:

    1. Date pentru identificarea clientului respectiv: numele, adresa, țara de rezidență fiscală, numărul de identificare fiscală (NIF) și data și locul nașterii (în cazul unei persoane fizice) ale fiecărei persoane care face obiectul raportării. În cazul unei entități care este titular de cont cu una sau mai multe persoane care exercită controlul și care sunt persoane care fac obiectul raportării: numele, adresa, statul de rezidență și numărul de identificare fiscală (NIF) ale entității, precum și numele, adresa, statul de rezidență, numărul de identificare fiscală (NIF) și data și locul nașterii fiecărei persoane care face obiectul raportării.
    2. Numărul de cont (e.g.: IBAN/ISIN).
    3. Soldul sau valoarea contului valabilă la sfârșitul anului calendaristic relevant sau la sfârșitul altei perioade de raportare adecvate sau, în cazul în care contul a fost închis în cursul anului sau al perioadei în cauză, închiderea contului.
    4. În cazul conturilor de custodie:

    a) Cuantumul brut total al dobânzilor, cuantumul brut total al dividendelor și cuantumul brut total al altor venituri generate în legătură cu activele deținute în cont, în fiecare caz plătite sau creditate în contul respective;

    b) Încasările brute totale din vânzarea sau răscumpărarea activelor financiare plătite sau creditate în cont în cursul anului calendaristic sau al altei perioade de raportare adecvate în legătură cu care Banca Transilvania a acționat drept custode, broker, reprezentant sau orice alt fel de mandatar al titularului de cont.

    1. În cazul oricărui cont de depozit, cuantumul brut total al dobânzilor plătite.
    Glosar Termeni Descarcă

    Condițiile generale de afaceri

    Pe scurt, modificările CGA aprilie 2025


    Pe partea de persoane fizice:

    • Partea I cuprinde modificări precum: Definirea unor termeni noi, eliminarea opțiunii NeoCont, adăugarea BT Pay, detalii despre CIF și IBAN, actualizarea datelor, închiderea conturilor inactive, eliminarea chatbot-ului „Livia de la BT”, debitarea sumelor, radierea garanțiilor, canale de feedback și confidențialitate.
    • Partea a II-a include: Actualizarea condițiilor cardurilor, adăugarea Visa Platinum și BT Kiddo, decomisionarea NeoBT, informații despre partenerii asiguratori.

    Pe partea de persoane juridice:

    • Capitolul II: Definiții pentru „Client inactiv”, „Cont inactiv”, „Împuternicit” și „Specimen de semnătură”.
    • Capitolul III: Executarea instrucțiunilor, încetarea relației, notificarea închiderii contului, închiderea conturilor inactive.
    • Capitolul IX: Confidențialitate, sugestii/reclamații, notificări și modalitatea de transmitere. 


    Condiții generale de afaceri - persoane juridice - cod: 3.3.15 Descarcă Condiții generale de afaceri - persoane juridice - cod: 3.3.16 Descarcă Condiții generale de afaceri - persoane fizice - cod: 3.5.12 Descarcă Condiții generale de afaceri - persoane fizice - cod: 3.5.13 Descarcă
    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.