Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Note de informare specifice

    E important să fii informat cum îți prelucrăm datele personale când folosești anumite produse/servicii BT sau în cadrul unor activități pe care le desfășurăm.

    Află cum îți folosim datele în/ pentru…

    Cunoașterea clientelei - pentru clienți BT și persoane care doresc să devină clienți BT
    BT Pay - pentru clienți BT
    Neo BT - pentru clienți BT
    BT24 - pentru clienți BT
    BT GO - pentru clienți BT
    Ino - pentru clienți BT
    BT Visual Help - pentru clienți BT
    Deschidere online a contului la bancă - pentru clienți BT și persoane care doresc să devină clienți BT
    Actualizarea online a unor date la bancă - pentru clienți BT
    Creditare - pentru clienți BT
    Setare online pachete - pentru clienți BT persoane juridice
    Tranzacții ocazionale (deponent extern sume în numerar, transfer de bani, schimburi valutare, plăți facturi utilități) - pentru clienți ocazionali BT
    Încheierea contractelor cu partenerii contractuali - pentru semnatari/ persoane de contact ai partenerilor contractuali
    Supraveghere video - pentru toate persoanele vizate
    Programare online în unitățile BT - pentru toate persoanele vizate
    Vizitarea unor sedii BT - pentru toate persoanele vizate
    Soluția de plată BT POS App - pentru toate persoanele vizate
    Gestionarea cererilor de interogare a evidenţelor CIP - pentru toate persoanele vizate
    Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB) pentru prevenirea fraudelor la care pot fi expuși clienții persoane fizice
    Îndeplinirea unor formalități de angajare - pentru candidați selectați pentru posturi BT